C@T@ Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) sal...as vrea sa-mi achizitionez un dna si as dori sa stiu si eu niste pareri de la voi,daca se poate sa ma ajutati As vrea sa ii schimb kitu sa ii pun de 70 eventual 125 acuma nu stiu cat rezista Am mers cu asa ceva si se comporta bine la drum dar as vrea sa stiu mai multe detalii despre acest model Nu am carnet si trebuie sa merg pe ceva! Multumesc! Editat August 2, 2007 de C@T@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 merita si dna dar e mai fain Aprilia RS si YAMAHA TZR sunt tot de 50 si majoritatea modificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarbutm Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 (editat) dar din pacete nu potzi sa conduci nici unu di cele mentzionate mai sus fara carnet... tre sa ai A1 mai ales daca vrei sa ii pui motor de 125 ....clar trebe carnet... tu crezi ca politzisti is chear asa prosti....te verifica si ai puso po sa faci parnae lejer fara carnet potzi conduce scutere care nu depasesc 5 cai putere...si 49 cc pai asa oricine isi ia DNA de 50 cc si pune motoru de la ala de 180 cc ca doar ii cadru la fel. Editat August 4, 2007 de sarbutm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 sarbutm jumate ai dreptate...nu sunt sigur, dar din cate am auzit ai voie sa conduci rs si dna de 50 cmc fara carnet, in schimb daca vrei sa-l modifici la 70 sau 125 (aici nu stiu daca e posibil, doar daca schimbi toata transmisia, tot ce tine de mecanica motorului), e dosar penal din start. Cu caii putere...aia sunt aproximativi, de aceea politia nu se uita dupa ei, se uita dupa kW pe care ii dezvolta motorul, admisi 4 kW fara carnet, ~7-8 cp. Am mai auzit zvonuri ca nu's cine stie ce dna-urile...personal nu-mi place pozitia celui care il conduce, in rest mi se pare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_boy_gabi Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 furca proasta.... , jante proaste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexx_999 Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 sarbutm jumate ai dreptate...nu sunt sigur, dar din cate am auzit ai voie sa conduci rs si dna de 50 cmc fara carnet, in schimb daca vrei sa-l modifici la 70 sau 125 (aici nu stiu daca e posibil, doar daca schimbi toata transmisia, tot ce tine de mecanica motorului), e dosar penal din start. Cu caii putere...aia sunt aproximativi, de aceea politia nu se uita dupa ei, se uita dupa kW pe care ii dezvolta motorul, admisi 4 kW fara carnet, ~7-8 cp. Am mai auzit zvonuri ca nu's cine stie ce dna-urile...personal nu-mi place pozitia celui care il conduce, in rest mi se pare ok ai dat-o rau de tot pe langa, mai bine te documentezi inainte sa vorbesti. intre caii putere si kW este o mare legatura...matematica. 1 kW = 1.34 cai putere Politistul se uita la kW pt ca asa scrie in lege si nu are niciun rost sa treaca o data in CP si pe urma inapoi doar ca sa iti arate ca stie matematica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 (editat) DNA'ul este scuter, iar RS si TZR sunt motociclete, n'au legatura una cu alta. Se pot conduce toate fara permis, dar nu fara curs de legislatie rutiera. Din magazin pana si motocicletele de 50 sunt limitate la 45. Politistul nu are de unde sa stie ca scuterul sau motoreta ta de 50 merge peste limitare, doar daca te ia cu radaru. Si chiar in cazul asta daca esti in regula cu hartiile iti va da o amenda. Cat despre modificari...da ii poti pune un kit de 70cc insa va fi nevoie sa inlocuiesti mai multe piese daca vrei sa scoti ceva din el. Cat despre treaba cu motor de 125, nici vorba. Puncte extraordinar de slabe ale dna'ului cum a zis si gabi sunt furca care ori curge, ori se indoaie destul de repede si jantele. In rest totul e OK! Editat August 5, 2007 de crettz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 alexx stai ca ma uit in caietul meu de fizica si iti spun exact . Asa...regula este 1CP = 736,5 W, apoi daca aplici regula de 3 simpla afli ca un 1kW = 1.35777325 CP, daca aproximezi este chiar 1.36 kW, deci dupa cum ziceam este o masura APROXIMATIVA, si din cate stiu eu, in matematica nu prea este permis asa ceva. Nu am zis ca dna, rs si tzr sunt toate scutere, doar ca se pot conduce fara carnet . Dupa legislatie tot mopede se numesc toate, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 alexx stai ca ma uit in caietul meu de fizica si iti spun exact . Asa...regula este 1CP = 736,5 W, apoi daca aplici regula de 3 simpla afli ca un 1kW = 1.35777325 CP, daca aproximezi este chiar 1.36 kW, deci dupa cum ziceam este o masura APROXIMATIVA, si din cate stiu eu, in matematica nu prea este permis asa ceva. Nu am zis ca dna, rs si tzr sunt toate scutere, doar ca se pot conduce fara carnet . Dupa legislatie tot mopede se numesc toate, deci... aproximativa neaproximativa pe garcea il intereseaza sa ai agregatu limitat la 45...ca daca il iei cu kw si cp isi prinde urechile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Il intereseaza...da momentan nu poate sa dovedeasca decat pe radar Nici pe stand la RAR nu cred ca se poate dovedi asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Il intereseaza...da momentan nu poate sa dovedeasca decat pe radar Nici pe stand la RAR nu cred ca se poate dovedi asa ceva nu se poate dovedi ca nu au aparatura nu poti sa pui scuteru pe standu de masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 chiar si asa...din cate stiu eu pe stand nu se testeaza viteza, doar puterea, cuplul motor, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Raspunde-tiii ma omului ce intreaba si lasati KW si CP...Deci Despre Dna50...Scuterul e bun daca il ingrijesti dar dupa un anumit nr de km(10000-15000)..vei avea probleme cu el vor trebuii schimbate multe piese care se gasesc greu si costa f multi bani..dar daca il iei pt un an e bun scuterul dar sa il iei pe la 5000 de km sau mai jos(mai sus nu!)...despre furca nu are nimic furca si nici jantele...Cnd curge ii schimbi simeringurile cu ulei si se rezolva..jatele nu au nik sunt jenti normale ca la orice scuter...Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 O'i fi avut tu DNA dah vorbesti in necunostinta de cauza in ceea ce priveste furca...Am mai multe DNA'uri in oras de toate "marimile" 50,125,180 si nici unu nu are furca intreaga, iar daca tu imi gasesti simering ai un bonus de la mine! Legat de jante am auzit doar cateva cazuri ce'i drept. Si pe la 15.000km nici un fel de 50cc nu mai prezinta perfecta incredere, totul depinde de cum a fost exploatat si intretinut utilajul . Insa cum ai spus si tu daca il ia pt un an nu va avea multe batai de cap cu el, anyway sa stea DEPARTE de gropi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Nu cred ca vorbesc in necunostinta de cauza eu am avut personal Dna50 dar au avut si prieteni de ai mei...Imi curgea furca dreapta ma m dus cu scuterul la mecanicul meu si mi a comandat de pe net simeringuri si ulei...Au venit peste cateva zile dar i le am dat celui caruia i am vandut o....Eu am zis sa o ia cu 5000 km sau sub...Salutari!(numai vorbiti din auzite) --- Mesaj completat în 06 Aug 2007 16:06 -------------Si apropo uite o vorba din auzite...Furca de la dna 50 e mai buna ca la cele de 125 si 180..hmmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 (editat) Prin faptul ca si tie ti'a curs e o dovada in plus la cat de "temeinica" e furca de DNA. Si crede'ma ca nu vorbesc din auzite ci din vazute! Pe langa faptul ca multe persoane mi'au confirmat lucrul asta. Fa si tu un bine si intreaba de site'ul unde ti'a comandat tie simeringurile pt. ca multa lume incearca sa dea de asa ceva :| . Cat despre partea cu furca de 50 mai buna decat la restu...toata explicatia o gasesti in fizica. Compara la toate cele 3 variante greutatea, puterea motorului si imagineaza'ti cam la ce forte e supusa furca la accelerare, gropi, franare etc. pt fiecare din modele. Editat August 6, 2007 de crettz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C@T@ Postat August 7, 2007 Autor Share Postat August 7, 2007 (editat) mai am 2 intrebari si daca puteti sa ma ajutati cu ceva aproape sigur va raman dator! 1. ce scuter care sa stau pe burta sa imi iau! 2.cati bani ar trebui sa bag in dna sa pun pe el kit de 70 in afara de toba care ma costa 100e! va multumesc si asfalt uscat! Editat August 7, 2007 de C@T@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Sorry crettz dar nu pot pune siteu aici pt ca e afacerea omului si aia e sursa lui..C@T@ aia numai stiu cati bani trb sa bagi ca sa ii pui kit de 70!..Salutari! --- Mesaj completat în 08 Aug 2007 00:22 -------------Vezi ca am specificat ca furca de la dna50 e mai buna ca la cele de 125 si 180 e din auzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 Il intereseaza...da momentan nu poate sa dovedeasca decat pe radar Nici pe stand la RAR nu cred ca se poate dovedi asa ceva Se poate dovedi... in Elvetia te opreste pe strada si iti urca scuterul pe o banda care se invarte pana se opreste km-trajul la o valoar maxima. Deci se observa daca e limitat sau nu... va mai dura ceva pana va cumpara asa ceva politia romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 mai am 2 intrebari si daca puteti sa ma ajutati cu ceva aproape sigur va raman dator! 1. ce scuter care sa stau pe burta sa imi iau! 2.cati bani ar trebui sa bag in dna sa pun pe el kit de 70 in afara de toba care ma costa 100e! va multumesc si asfalt uscat! Modificarile astea trebuie facute si ele cu cap. Toata lumea zice ca vrea kit, kit, kit. Odata montat un kit de 70cc pt. DNA, in cazul nostru(undeva la 150-160euro, cred), mai adaugi la lista de cumparaturi carburator mai mare, evacuare sport, ambielaj si eventual aprindere+magnetou, asta in cazul in care vrei sa scoti ceva din el. Montand doar kitul, restul pieselor fiind stock, unele vor ceda mai mult ca sigur, iar diferenta de performanta va fi nesemnificativa. Cele mai simple si sigure modificari sunt cele la transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C@T@ Postat August 8, 2007 Autor Share Postat August 8, 2007 (editat) Modificarile astea trebuie facute si ele cu cap. Toata lumea zice ca vrea kit, kit, kit. Odata montat un kit de 70cc pt. DNA, in cazul nostru(undeva la 150-160euro, cred), mai adaugi la lista de cumparaturi carburator mai mare, evacuare sport, ambielaj si eventual aprindere+magnetou, asta in cazul in care vrei sa scoti ceva din el. Montand doar kitul, restul pieselor fiind stock, unele vor ceda mai mult ca sigur, iar diferenta de performanta va fi nesemnificativa. Cele mai simple si sigure modificari sunt cele la transmisie. mai exact daca poti sa ma ajuti sa-mi spui exact ce piese ar trebui schimbate si daca stii si la ce bani m-ar duce ar fi super. vreau sa ma documentez ca sa fiu sigur ca nu imi iau tzeapa la service,ms frumos inca odata! Editat August 8, 2007 de C@T@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 mai exact daca poti sa ma ajuti sa-mi spui exact ce piese ar trebui schimbate si daca stii si la ce bani m-ar duce ar fi super. vreau sa ma documentez ca sa fiu sigur ca nu imi iau tzeapa la service,ms frumos inca odata! o toba buna te costa 100 si ceva de euro, un kit de 70 cam 150e, un variator si un ambreiaj tot 100 si ceva, un carburator cam 100e. scump domne scump. uitate si tu pe site`u asta http://scooter-center.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 Nu cred ca merita sa bagi 450 euro intr-un scuter...Suma asta dupa ce a spus robbyvl dar vezi ca site-u ala e exagerat cu preturile...Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 Nu cred ca merita sa bagi 450 euro intr-un scuter...Suma asta dupa ce a spus robbyvl dar vezi ca site-u ala e exagerat cu preturile...Salutari! bine astea sunt preturile minime...daca ai bani de bagat in el iei piese calumea de il faci racheta cu toate ca eu nu as baga atatia bani intr`un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C@T@ Postat August 9, 2007 Autor Share Postat August 9, 2007 adevarat...450 in dna e mult...asta ar insemna sa-l iau pe 1 mie ca sa merite sa bag 450 in el...dar nu se gasesc la bani astia...de fapt se gasesc prin italia...oricum va multumesc frumos pt detaliile date Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.