Alex-Alex Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 (editat) Nu cred ca sunt singurul care a facut brand la stanga de la ambreiaj tare. M-am urcat pe motor dupa o perioada mai lunga si m-am simtit ca in prima zi, ma doare mana de mor Stiu ca se unge cablul, stiu si metoda cu punga de ulei infashurata in jurul capatului cablului (am o schema pentru cine nu stie). Vreau sa va intreb daca problema se mai poate trage si din alta parte decat de la cablu. p.s E foarte posibil ca acest topic sa fi fost dezbatut mai de mult, dar la un search superficial nu am gasit. Editat August 3, 2007 de Alex-Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 daca e vorba de GSX750f mai ramane de uns melcul care impinge tija ambreiajului. Daca si acela e deja OK ramane sa faci conditie fizica la degetele mainii stangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 (editat) Variante: 1. pur si simplu te-ai dezobisnuit 2. melcul sau sistemul de parghii care apasa pe tija ambreiajului - nu stiu sistemul de la GSXF 750 (si mi-e lene sa ma uit in manual ), dar pot sa fie articulatiile sistemului respectiv intepenite de combinatia vaselina/mizerie stransa de-a lungul anilor (in special daca e un melc). Edit: AlexM a postat in timp ce scriam - deci vezi melcul. BTW: pentru a doua oara in 10 minute - vezi topicul cu reconditionarea motorului de GS Editat August 3, 2007 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 la cablurile care au lucrat multa vreme se formeaza un santz pe interiorul camasii care il face sa mearga muuuult mai greu. Si daca are sant poti sa il ungi tu cat vrei Apropo, pune ulei de mecanisme fine si spala-l inainte sa ungi, altfel ai acolo o clisa grava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat August 9, 2007 Autor Share Postat August 9, 2007 am curatat pana la fier si am uns tot ce era de uns, de la cablu pana la melc si fiecare bila a melcului, tot tare este... am dat o tura pe net si am gasit urmatoarele 22 produse in state: ez-pull clutch de la Avalon ($74) si easy-pull de la Moose Racing ($35) A experimentat cineva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 In cazul asta verifica si pe un alt motor identic daca nu cumva problema e specifica modelului. Daca nu e, demonteaza ambreiajul (e banal) si verifica in ce stare e. A, mai e si varianta in care cineva a inlocuit arcurile cu unele mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.