Sari la conținut

Bog pe capota


Bog
 Share

Postări Recomandate

Multa sanatate,Zahei.Cu toate ca nu ne cunoastem. :cheers:

 

Dar,am si eu o problema...Duminica am intrat cu motorul intr-unul,care din banda 2,a vrut sa intoarca peste liniile de tramvai(accidentul a avut loc la gura de metrou Mihai Bravu,unde stiti,sunt 3 benzi).Eu mergeam pe banda a-3-a si omu' mi-a luat fata.L-am trosnit cam pe la 40km/h.

Veneam tare din spate si l-am vazut ca vrea sa intoarca.M-am "cocotat" :cheers: pe frane atat cat sa nu rup aderenta,dar vazand ca nu mai am timp sa opresc,la vreo 5m de el am blocat roata pe spate ca sa intru in derapaj si sa-l lovesc cu cilindrul drept.Lucru care s-a si intamplat.Ce-a urmat,va inchipuiti...am sarit fix in sus cam 1m si am aterizat pe capota lui.

Urmarile accidentului:eu,putin lovit si julit la genunchiul drept.DAR,motorul arata nasol(rezervorul indoit cu genunchiul,chiulasa dreapta sparta,cotul drept de evacuare turtit!...si mai sunt).

 

Maine vreau sa ma duc la constatare,(ca vina a fost a lui,dupa cum a spus si politia).

STIE CINEVA,PE UNDE EXISTA,DACA EXISTA(desi eu n-am auzit),VREUN SERVICE SPECIALIZAT IN CONSTATARI LA MOTOARE?

 

DACA STITI,DAT-MI SI MIE UN REPLAY,VA ROG

 

 

Multa sanatate tuturor baietilor pe 2 roti,care au avut probleme si inca nu s-au refacut. Iar pt cei care inca n-au luat contact cu asfaltul:BAIETI(sau fete) ECHIPAMENTUL PE VOI SI ABIA APOI SUITI-VA PE MOTOR! si cred ca nu sunt singurul si nici ultimul care spune asta

 

 

Astept un raspuns

 

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare sincer rau pt tine Boq, cum draku sa nu fie vina lui!!!; puteai sa faci topic nou ca sa iti dea baietii raspunsurile mai repede. Oricum eu stiu de Tomina Trans, baietii se pricep la motoare si cred ca ti-ar putea face o evaluare. Sediul e pe Cezar Boliac nr nu-l stiu, dar sigur o sa-i gasesti. Cezar Boliac e perpendiculara pe Matei Basarab aproape de zona in care aceasta se intersecteaza cu Calarasi.

 

Mult bulan si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bog,

nasol eveniment dar cel putzin tu eshti OK. Fierul se repara.

Tipul avea asigurare? Daca da, dupa constatarea pe care a facut-o politzia trebuie sa te duci la un constatator al firmei de asigurari a tipului (idiotului ... ca sa ma fac intzeles). A, este foarte indicat sa-tzi duci motorul shi la un service pentru o constatare inprealabila pentru a shtii exact ce are dar asta costa.

 

 

Oricum sanatate, drum uscat shi fara incidente ca asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca esti sanatos! Si bine ca am pus preturile la piesele de nepra :cheers:

Te rog si eu ceva! Noteaza si tu procedurile prin care treci sa le pot pune pe site. Ma gandesc ca poate ii mai ajuta pe cativa! Un manual cu ce trb facut in caz de accident... Unde te duci, cu cine te bati. Sa stim cui trb sa-i dam in cap in afara conservantului!

Nu de alta dar la comuniste e mai greu. Unde poti face constatarea oare?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mestere si nu i-ai spart fata nenorocitului?

 

Macar era mertzan?

 

Ai avut bulan ... Trebuie sa te duci la soc de asigurari a lui pt constatare, cu dovada pulitiei ca el e vinovatul si cu asigurarea lui de imbecil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Ar trebui sa facem un club al ornamentelor de capota :cheers: :cheers:

Oricum, cred ca ai simtit si tu bucuria cand te-ai ridicat de jos si ti-ai dat seama ca esti intreg, "felicitari" :cheers: Fierul e cu mult mai putin important decat asta...

 

Primul lucru pe care-l faci e sa suni la firma de asigurari care a facut RCA idiotului si sa-i intrebi unde te prezinti cu motorul avariat pentru constatare.Un inspector de-al lor o sa se uite la fier si o sa faca poze, tu sa stai pe capul lui pana scrie fiecare zgaiba.Dupa ce scrie piesa rupta trebuie sa precizeze daca se inlocuie sau se schimba, faza la care tu insisti ca se schimba.De exemplu o pedala sau maneta nu se indrepta "ca se rupe, e turnata".Etc.daca e cilindrul lovit si la demontare se dovedeste ca s-a mai fisurat/indoit ceva, un prezon etc se face o reconstatare, dar aici e o cioaca: motorul trebuie sa fie demontat de un service moto si inspectorul chemat acolo sa constate.Atentie ca daca ai lovit cilindrul se poate smulge filetul pt un prezon din carter si problema sa apara mai tarziu.

 

Bafta si rabdare de fier cu asigurariile, stai pe capul lor si nu-i lasa sa respire pana nu iti recuperezi paguba.Eu inca sunt in meciuri cu ei(Asirom) si cred ca se va prelungi pana mai la iarna. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...