andrey86 Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 abia mi-am luat un yamaha mbk nitro si sunt paralel cu motoarele.cand accelerez mi se aprinde becul la ulei si falfaie.asta sa fie din cauza lipsei de ulei sau poate fi altceva?si mai am o problema.la cate ture trebuie reglat surubul de la aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 abia mi-am luat un yamaha mbk nitro si sunt paralel cu motoarele.cand accelerez mi se aprinde becul la ulei si falfaie.asta sa fie din cauza lipsei de ulei sau poate fi altceva?si mai am o problema.la cate ture trebuie reglat surubul de la aer? baga ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Aproape ai intrat pe rezerva. Iti palpaie la accelerari franari inclinari etc. Nu te sfatuiesc sa mai mergi mult k el asa pt k uleiul este pe terminate. Pune-i ulei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Voi la cati km skimbati uleiul????eu sunt in 4T da ma uit la busonu ala d ulei si nu prea consuma deci la cati km skimbati uleiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s0rinel Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 io la scuterul meu de 2T bag ulei odata la 1000 KM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 la 4T nu se consuma uleiu... daca scade nivelu', curge pe undeva... @andrey86 - reglajul la carburator se face pt fiecare scuter altfel... nu exista o regula... nu exista un anumit nr ture, cat sa desfaci surubu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 n-are cum sa nu consume ,altfel nu mai aveam bec pt ulei scrie si in carte dak consuma sa completezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 at e 2 timpi . E normal sa mai "dispara" uneori nu? Pana si lichidul de frana dispare, si ala n-are unde se duce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 abia mi-am luat un yamaha mbk nitro si sunt paralel cu motoarele.cand accelerez mi se aprinde becul la ulei si falfaie.asta sa fie din cauza lipsei de ulei sau poate fi altceva?si mai am o problema.la cate ture trebuie reglat surubul de la aer? SALUT PAI EU TE SFATURIESC SA II BAGI ULEI IN REZERVOR, CAT DESPRE REGLAJ, DAK E MIKUNI C ORP REGLEAZA AERUL LA 2 TURE JUMATE ASFALT USCAT!!! --- Mesaj completat în 07 Aug 2007 14:05 ------------- la 4T nu se consuma uleiu... daca scade nivelu', curge pe undeva... la 4 timpi are sansa sa se ermine segmentii, si atunci sigur mananca ului....vezi scoate fum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taurasu Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 (editat) abia mi-am luat un yamaha mbk nitro si sunt paralel cu motoarele.cand accelerez mi se aprinde becul la ulei si falfaie.asta sa fie din cauza lipsei de ulei sau poate fi altceva?si mai am o problema.la cate ture trebuie reglat surubul de la aer? am si eu o yamaha stai linistit .... numai cand e lumina rosie aprinsa cursiv sa-i bagi ulei . Eu folosesc OMV FULL SINTETIC 2 T de la omv 500 de mii am dat pe el si merge cel mai bine si nu scoate fum. Editat August 7, 2007 de taurasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 SALUT PAI EU TE SFATURIESC SA II BAGI ULEI IN REZERVOR, CAT DESPRE REGLAJ, DAK E MIKUNI C ORP REGLEAZA AERUL LA 2 TURE JUMATE ASFALT USCAT!!! <small>--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 14:05 -------------</small><br/> la 4 timpi are sansa sa se ermine segmentii, si atunci sigur mananca ului....vezi scoate fum? nu scoate fum,da nu consuma ulei chiar deloc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 aerul se regleaza la 2,5 ture si benzina dupa relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 cum adik la 2,5 ture? adik il desfiletez de tot si invart de 2,5 ture??? sau il infiletez la max si il desfiletez 2,5ture??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlacKHunTeR Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 la 4T nu se consuma uleiu... daca scade nivelu', curge pe undeva... @andrey86 - reglajul la carburator se face pt fiecare scuter altfel... nu exista o regula... nu exista un anumit nr ture, cat sa desfaci surubu'. LOL fii atent: uleiu la 4t nu se consuma.La tine in bord nu e bec e o chestie ca o banda care se deruleaza de pe verde pe rosu cand tre sa schimbi uleiu.Cand se face aia rosie schimba uleiu.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare_cristy Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 (editat) Si totusi si la 4T e normal sa consume ulei. Insa foarte, foarte putin. In toate cartile tehnice ale motoarelor este specificat un consum de ulei normal intre valoarea x si valoarea y. Desigur, la motoarele moderne nu este sesizabil acest consum, insa exista. Din cand in cand e bine sa mai verificati nivelul uleiului. Dar asta se face numai cand motorul e rece, de preferat dimineata. AA! si acel bec de care zice adysme55 e pentru schimbul uleiului si nu pentru completare. Editat August 21, 2007 de nightmare_cristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Eu nu stiu prea multe despre ulei si dastea! De la Repsol am trecut pe Motul sa vad cum e... nici o diferenta fiindca ambele sunt full syntethic! Cert este ca pe un litru de ulei Motul Full-Syntetic 100% Syntetic 2T Ultra Road Perfomance dai 70 de lei noi! Mult! Noroc eu tre sa bag ulei doar din 1500 de km in 1500! asa am sesizat! Ca altfel nu dadeam atat de mult! Cred ca o sa trec pe Motul ala Scooter Expert Full-Syntetic! Am vrut sa iau tot asa Motul Scooter Expert dar aveau doar semy-syntetic la 26 de lei noi litrul! Acum am luat un ulei de transmisie dasta! Hexol... el e pentru cutii de viteze dar am inteles k merge si la transmisii la scuter! Inca nu l-am bagat caci nush cat sa bag... 110 cmc! Asta inseamna 110 ml? Ce ziceti? Sa bag dasta? sa bag 110 ml sau cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Matematica asta...da 110 ml inseamna daca faci un calcul mic. Nu te sfatuiesc sa bagi pentru cutie de viteze, poate sa fie mai dens sau mai putin dens. Cauta special pentru scuterul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Bine ca mi-ai zis! Ms mult... acuma sa iau BV-ul iar la rand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 densitatea la un ulei de transmisie este data de primele cifre...75w90 este mai subtire decat 80w90...ambele sunt uleiuri de transmisie...daca cumperi ulei de transmisie pentru scuter tre sa fi atent la specificatii - acesta trebuie sa suporte minim GL4 (GL4-ulei de transmisie pentru angrenaje hipoiide,cu deplasare mica) sau mai bine GL5 (GL5-ulei de transmisie pentru angrenaje hipoide,cu deplasare medie)...ambele sunt uleiuri de presiune mare...iti recomand Motul Scooter Gear (ulei 75w90,gl4)este la ambalaj ca o pasta de dinti,are 150ml...eu ieri am schimbat uleiu de transmisie,am pus Motul HD 80w90 (GL4,GL5)....mult succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 (editat) Multumesc mult! O sa caut astazi... Tre sa fac un print la pagina de forum k sa nu fiu clantz! Editat August 22, 2007 de Alexis491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.