gianni_83 Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Se da problema urmatoare: Kawa ZZR400 cu baterie buna incarca cu motorul pornit decat 12,8,scurt nu are pt ca am masurat cu contactul pus cat suge din baterie si e de ordinul 0,01 la cateva secunde. Alternator masurat rezistenta intre cele 3 fire galbene:0,09 egala pt fiecare combinatie Alternator masurat curent cu motorul pornit,adica am scos mufa si am masurat cat curent alternativ produce (in carte spune ca trebuie sa produca 45V la 4000 rpm) am luat firele 2 cate 2 si e ok. Se pricepe cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 incarca cu alta baterie , daca face la fel incearca cu alt releu , verifica si mufele sa nu fie oxidate .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 poate fi scurt pe masa la stator (in acest caz toate cele 3 faze produc tensiunile) Trebuie masurat intre oricare din faze si masa -sa nu fie continuitate Daca statorul e ok ramane regulatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Kawa ZZR400 cu baterie buna incarca cu motorul pornit decat 12,8,scurt nu are pt ca am masurat cu contactul pus cat suge din baterie si e de ordinul 0,01 la cateva secunde. Alternator masurat rezistenta intre cele 3 fire galbene:0,09 egala pt fiecare combinatie Alternator masurat curent cu motorul pornit,adica am scos mufa si am masurat cat curent alternativ produce (in carte spune ca trebuie sa produca 45V la 4000 rpm) am luat firele 2 cate 2 si e ok. Scoate mufa de la regulator si pe pinii regulatorului, acolo unde vin cele trei fire de la alternator, masoara rezistenta intre masa si oricare din cei trei pini. In mod normal rezistenta masurata ar trebui sa fie infinit, deci aparatul nu ar trebui sa indice nimic. Daca arata o anumita rezistenta, de obicei foarte aproape de zero, inseamna ca este ars un tiristor ( sau mai multe, sunt 3, unul pe fiecare faza) din regulator. Defectul nu e depanabil, iti va trebui alt regulator. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.