Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...Uneori da, are in vedere ... mie spre exemplu imi place foarte mult motorizarea de pe VFR dar motocicleta in sine, stock nu-mi place deloc. E greoaie si se comporta ca o balena pe sosea, in schimb cu alta fata se comporta mult mai bine. La fel cum s-au gasit cativa sa puna turbo pe VTR pentru putere s-or gasi destui care sa schimbe o amarata de furca pentru performanta.

Da dar puţini sunt cei ce aleg VTR.ul. Pentru asta există SP1. Mai rigidă, mai puternică, suspensie mai calumea samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ...

fa-mi o oferta pt amortizor de ghidon ca am unul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate, ce setari folosesti pe "comfort" compresie, rebound, kn/ arc, SAG?

si evident ce model de furca...

 

Salutari din bula! :P

Chiar conteaza? pana la a pune pe hartie si a putea vorbi de setari(pe forum) trebuie sa cunosti bine motorul, greutatea motociclistului, stil de mers, etc ... Asta a fost o intrebare menita sa ma inchida sau cum?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-mi o oferta pt amortizor de ghidon ca am unul :D

OK, te scap de el :) Pune-l de-o parte pentru baiatu'. E de VTR sau e ceva universal?

Si nu ma uita si cu cover-urile alea de carbon...

 

Are cineva tobe de la DANMOTO pe VTR?

 

https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=product_info&cPath=18_19_110&products_id=319

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar conteaza? pana la a pune pe hartie si a putea vorbi de setari(pe forum) trebuie sa cunosti bine motorul, greutatea motociclistului, stil de mers, etc ... Asta a fost o intrebare menita sa ma inchida sau cum?

sincer, te-am testat putin! :P

ar fi totusi o discutie interesanta, ca de rubrica accidente sunt satul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar

 

Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar

 

Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road).

Avand upside-down e normal sa fie asa pentru ca ai cursa mica la amortizoare.Vtr-ul avand furca normala,absoarbe socurile mai usor.Oricum Rsvu e cam tatic la V2.Legat de rulmentu de la jug,pune-ti conici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asta si urmeaza, All balls (conici). Dar n am bani acum, am bagat in kit de lant si altele... Cat despre cursa, sa ma uit la wheel travel la VTR si RSV, sa vedem cat e diferenta. N are treaba cu USD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta si urmeaza, All balls (conici). Dar n am bani acum, am bagat in kit de lant si altele... Cat despre cursa, sa ma uit la wheel travel la VTR si RSV, sa vedem cat e diferenta. N are treaba cu USD

O sa cam ai ceva de munca cu rulmenti.Ma refer la reglaje caci e posibil sa o faci de vreo 2 3 ori pana se vor aseza calumea.Diferenta e ca or sa aiba viata mai lunga decat cei simpli.Legat de amortizoare,Vtr(Firestorm nu SP) e o barca...Doar motorul ce e de el pentru ca exceleaza la fiabilitatea

Editat de suzukirf 600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

da, am auzit ca-i fu.tai cu rulmentii (chiar pe forumul RSV) pana la urma n-o fi rocket science :)

 

 

iar la VTR, are totusi furca reglabila si se mai rezolva din ulei sau alte arcuri...

 

culmea, motorul are calcaiul lui ahile: distributia. Intinzatorul ala de lant e o cretinitate: pica din senin....

Si nu e o piesa care daca pica, sa zici gen ca-ti cedeaza un semering de furca sau un stator ceva... Daca-ti pica ala, te-ai fu.tut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am auzit ca-i fu.tai cu rulmentii (chiar pe forumul RSV) pana la urma n-o fi rocket science :)

 

 

iar la VTR, are totusi furca reglabila si se mai rezolva din ulei sau alte arcuri...

 

culmea, motorul are calcaiul lui ahile: distributia. Intinzatorul ala de lant e o cretinitate: pica din senin....

 

Si nu e o piesa care daca pica, sa zici gen ca-ti cedeaza un semering de furca sau un stator ceva... Daca-ti pica ala, te-ai fu.tut...

Ii dai de cap nu-i bai.Eu am facut 3 reglaje in 500 km.Faza cu distributia e asa ca sa nu mai zica lumea Honda e Honda si nu se strica,iarasi Aprilia sau Suzuki nu stiu sa faca motoare in V si sunt niste esecuri.Motorul de TL spre exemplu e mult mai avansat la capitolul distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca a prins bine vremea asta de ca.c.at... liniste pe la accidente (cu exceptia filmuletului lui Capone) si s-a animat destul de mult topicul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ii dai de cap nu-i bai.Eu am facut 3 reglaje in 500 km.Faza cu distributia e asa ca sa nu mai zica lumea Honda e Honda si nu se strica,iarasi Aprilia sau Suzuki nu stiu sa faca motoare in V si sunt niste esecuri.Motorul de TL spre exemplu e mult mai avansat la capitolul distributie.

 

nu stiu daca esti pe bune,sau trollezi:)

 

2 remarci: Aprilia nu face motoare V2. Ala de pe RSV e facut de Rotax, si e mai avansat pana si decat ala de pe TL :)

 

Pe de alta parte, motorul in V,facut de Aprilia,e cel de pe RSV4, la care orice comentariu e de prisos....

 

Daca vrei distributie,uita-te la aia pe pinioane,de pe SP uri (VTR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca esti pe bune,sau trollezi:)

 

2 remarci: Aprilia nu face motoare V2. Ala de pe RSV e facut de Rotax, si e mai avansat pana si decat ala de pe TL :)

 

Pe de alta parte, motorul in V,facut de Aprilia,e cel de pe RSV4, la care orice comentariu e de prisos....

 

Daca vrei distributie,uita-te la aia pe pinioane,de pe SP uri (VTR)

Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant

Daca e sa luam asa, toate au pinioane cu o bucata din distributie pe lant :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e...si toate motocicletele au 2 roti:).Aprinde un manual pt motorul de TL si o sa intelegi

Stai linistit, stiu sistemul e tipic suzuki ... am gasit cateva distributii de genul asta sarite de la punct + ca avand al 3-lea pinion forta exercitata asupra lantului e mai mare, singurul "avantaj" e ca daca iti sare de la punct lantul admisia si evacuarea raman totusi sincronizate, care e defapt un minus, in fine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar

 

Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road).

Explica mai bine omu asta aici: http://www.sportbikes.net/forums/help-me-fix/449819-inverted-forks-vs-regular-forks.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant

 

pai si RSV e tot pe pinioane o parte, si restul pe lant. N-ai cum lant fara niste pinioane, bro' :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si RSV e tot pe pinioane o parte, si restul pe lant. N-ai cum lant fara niste pinioane, bro' :)))

In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc...

 

Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc...

 

Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee...

 

fiecare renunta la o marca sau alta in functie de cat de mult se lasa afectat de ideile preconcepute.

 

eu am avut o problema cu niste pinioane la distributie si mi s-a bulit motorul la RSV si am pus alt motor pe ea si sunt foarte multumit....

 

daca eram (ca tine) cum sunt multi altii, o dezmembram si o vindeam pe bucati si ma 'juram' ca nu-mi mai iau Aprilia :)

 

motocicletele te tin in functie de cum au fost intretinute. E drept ca diverse modele de la diverse brand-uri au cate o hiba (nu exista motocicleta perfecta), dar daca te interesezi din timp vis a vis de modelul ala,stii la ce sa te astepti si stii cum sa preintampini sau sa rezolvi posibilele probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care defapt are motorizarea tot rotax ...

Ca majoritatea modelelor vechi.Cele mai noi(parca dupa 2007) au luat motorul de yamaha

 

fiecare renunta la o marca sau alta in functie de cat de mult se lasa afectat de ideile preconcepute.

 

eu am avut o problema cu niste pinioane la distributie si mi s-a bulit motorul la RSV si am pus alt motor pe ea si sunt foarte multumit....

 

daca eram (ca tine) cum sunt multi altii, o dezmembram si o vindeam pe bucati si ma 'juram' ca nu-mi mai iau Aprilia :)

 

motocicletele te tin in functie de cum au fost intretinute. E drept ca diverse modele de la diverse brand-uri au cate o hiba (nu exista motocicleta perfecta), dar daca te interesezi din timp vis a vis de modelul ala,stii la ce sa te astepti si stii cum sa preintampini sau sa rezolvi posibilele probleme.

Ma uitam pe un forum din italia si erau persoane care aveau facuti cu rsv-urile cate 90000 km fara interventi in motor(distributia,intinzator sau pastile la supape nu se pune).Sa nu mai zic ca futura trecuse de 150000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

 

 

Ma uitam pe un forum din italia si erau persoane care aveau facuti cu rsv-urile cate 90000 km fara interventi in motor(distributia,intinzator sau pastile la supape nu se pune).Sa nu mai zic ca futura trecuse de 150000.

 

pai da m3n, dar eu nu raspund pt uzura sau ce-a facut boul care a detinut motocicleta inaintea mea :)

 

Partea ironica e ca eu in general merg touring si ca pensionarul. De aia mi-era ciuda. Daca o tineam in 8500 RPM + constant, mai ziceam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu deturnam ideea initiala a topic-ului "VTR" ... dar totusi: imi explicati de ce distributia de pe TL are in dezavantaj al treilea pinion? Eu acum am vazut si mi se pare f ok din punct de vedere "engine safety" daca sare/rupe lantul de distributie ... subliniez: uitandu-ma la imagini :) Cea mai fiabila distributie mi se pare cea pe cascada de pinioane :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...