Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Lessy, tot chinezarii sinistre sunt si pe siteul ala. Am comandat ceva de la Amblanta Moto. Fara briz-briz-uri, old school Placute de frana pentru fata imi recomanda si mie cineva ceva bun? Pe fata am acum SBS-uri. Nu m-au incantat deloc. Alte idei? Cauciucuri, daca imi iau noi, imi iau 2CT, daca nu, vad ce gasesc pe second. Daca se aliniaza planetele, bag si un set de furtunase metalice pentru frane si ambreiaj... Acum in martie trimit si saua la retapitat, vreau sa o fac Corbin look-a-like si vreau comand si un set de capace de protectie din carbon de pe ebay. Intentionez sa-mi iau si toba de pe stanga (pe cea de dreapta o am) si sa le duc la taiat si golit. Oare daca as vinde-o, cati bani mi-as putea lua pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Lessy, tot chinezarii sinistre sunt si pe siteul ala. Am comandat ceva de la Amblanta Moto. Fara briz-briz-uri, old school Placute de frana pentru fata imi recomanda si mie cineva ceva bun? Pe fata am acum SBS-uri. Nu m-au incantat deloc. Alte idei? Cauciucuri, daca imi iau noi, imi iau 2CT, daca nu, vad ce gasesc pe second. Daca se aliniaza planetele, bag si un set de furtunase metalice pentru frane si ambreiaj... Acum in martie trimit si saua la retapitat, vreau sa o fac Corbin look-a-like si vreau comand si un set de capace de protectie din carbon de pe ebay. Intentionez sa-mi iau si toba de pe stanga (pe cea de dreapta o am) si sa le duc la taiat si golit. Oare daca as vinde-o, cati bani mi-as putea lua pe ea? Pune CL-uri. Am avut si eu sbs si nu am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Ma mai gandeam la o chestie: inaltatoare pentru semighidoane: http://convertibars.3dcartstores.com/Honda-VTR1000-Super-Hawk-Bike-Specific-Kit_p_171.html Dar la pretul ala va trebui sa ma gandesc un pic mai mult Pune CL-uri. Am avut si eu sbs si nu am fost multumit. Nu mai merge nimeni cu Brembo in ziua de azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Nu mai merge nimeni cu Brembo in ziua de azi? Ne-am bagabontit ce sa facem... Mergi pe CL-uri si n-o sa iti para rau. Da comanda tot la ambulanta ca are preturi bune. Eu am pus anu trecut la tdm,care are etrieri de r1,120 pe set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) O sa vorbesc cu nea' Patrick sa vedem cum facem. Furtunasele de frana sunt scumpe rau, pe Fazer luasem acum cativa ani buni de la niste baieti din TM si erau Hell. Acum vad ca nu se mai stie nimic de ei... Si aveau preturi bune! Editat Ianuarie 29, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Nu te multumeste frana de la vtru? Sa fi mers cu un gsxr sau ceva care are etrieri tokico... Sa fi vazut acolo "placere" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Nope. Am avut Fazer inainte si aveam etrierii cu steluta albastra, pompa de R1, furca sh luata din UK cu arcuri progresive, furtunase metalice Hell... cand i-am pus si cauciucuri noi era sa zbor peste ghidon Pe VTR mi se pare cumva spongioasa. Am mai vb cu un amic cu 954 care, la fel, avea placute SBS pe ea si cica o simtea spongioasa si nu tinea cum trebuie. Dupa ce a schimbat placutele cica era alta viata... » Post actualizat in 29 Jan 2015 20:39 Nu te multumeste frana de la vtru? Sa fi mers cu un gsxr sau ceva care are etrieri tokico... Sa fi vazut acolo "placere" Suzuki nu mi-a placut niciodata la frane. Vezi Bandit sau SV. Nici K1 straluceste (vs. R6 '99 sau R1 '98. Pana si Thundercatul frana bine, desi e ditamai barca). De abia de la K4 de cand au bagat etrieri radiali s-a simtit diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Tot etrierii aia ii am si eu pe tdm. Pune CL sinterizate si o sa vezi diferenta. Pe vtr ar trebui macar niste arcuri in amortizoare si eventual un 15W ca si ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Sunt si astea in vedere. Mai ales ca de cand o am nu am umblat la furca - if it works, don't fix it. Ziceam ca iarna asta fac conversia la furca de 1000RR cu tot ce trebuie (etrieri raiali, etc), dar daca am fost nevoit sa fac distributia... aia e... amanam. De asta nu prea as baga banii in arcuri si furtunase - ca vreau sa schimb fatza si vedem dupa aia ce se intampla. Si cine zice ca VTR_ul nu arata cool naked, sa se gandeasca de doua ori inainte http://i72.photobucket.com/albums/i168/bigmacca99/CIMG3991.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Lessy, tot chinezarii sinistre sunt si pe siteul ala. stiu )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 (editat) Merg eu cu brembo, pt mine sunt ok frânele! Editat Ianuarie 30, 2015 de nyk23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Oare daca as vinde-o, cati bani mi-as putea lua pe ea? cat de-o bicicleta mai rasarita...din pacate. Ma mai gandeam la o chestie: inaltatoare pentru semighidoane: http://convertibars.3dcartstores.com/Honda-VTR1000-Super-Hawk-Bike-Specific-Kit_p_171.html Dar la pretul ala va trebui sa ma gandesc un pic mai mult Nu mai merge nimeni cu Brembo in ziua de azi? Pune CL! vezi ca are Patrick, am pus pe a mea si sunt giugiuc. Sau Brembo albastre... sunt cam la acelasi pret Bai, la banii aia iti iei kit complet de la ABM - flansa peste tripla superioata + risere + ghidon de care vrei + capete de ghidon + conducte de otzel la marimea buna - toate in ce culoare sau combinatie vrei - 370 euro http://www.ab-m.de/Superbike/Superbikekits/Superbikekit::4038250.html sau si mai ieftin de la LSL - 300 euro http://www.ebay.com/itm/LSL-Superbike-Lenker-Umbau-Kit-HONDA-VTR-1000-F-/270825911468 Si cine zice ca VTR_ul nu arata cool naked, sa se gandeasca de doua ori inainte io v-am zis. un kit d-ala de mai sus si o pereche de faruri Triumph Speed/Street Triple + masca aferenta si fac din VTR o frumusete dezbracata - ma costa insa cam 600 euro doar piesele alea.... sau cu faruri de Triple modern » Post actualizat in 02 Feb 2015 14:13 PS: arata bine si far/masca de kawa z750/1000 » Post actualizat in 10 Feb 2015 10:16 Uite MetalHeart, cum vrei tu, inclinatie, inaltime, unghi...etc, cu mii de combinatii, la doar 16 meleoane http://www.motosport.com/ro/convertibars-kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) care ati avut naked-uri, eventual un VTR decarenat: ati simtit ca mobra e mai putin aerodinamica la drumuri in afara orasului? ma refer la modul la care devinde inconfortabil sa mergi pe ea Editat Februarie 12, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 fara niciun parpriz....e ok pana pe la 120-30...cu parbriz de dim medie, maxim 150-160, cu parbriz mare (gen alea de chopper) nu stiu ca nu am pus niciodata....astea la croaziera. sprinturi poti sa dai si pana la 220 fara parbriz dar nu stai mult acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Da, cam asa e, cum a zis si MotoRocker, dar ai sa vezi ca e altfel... simti vantul in umeri, e ciudat 120-130 tii relaxat pe naked. Dupa aia incepe chinul. Dar pentru depasiri in forta sau sprinturi scurte nu-i nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 poi asta era si ideea, un130 km/h e viteza mea medie de croaziera cu ruperi de ritm pe depasiri/viraje. Mi-au spus mai multi ca pe naked dupa 100 km/h nu stai confort; ori mi se parea ciudat pt ca eu am avut o capra (inalta si cheala) pe care nu am simtit chestii de genul. Ma bate gandul sa chelesc vtr de carene, in cazul in care nu-l vand vara asta si va trebui sa-l tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Merge fara nici o problema. Numa' sa nu-i pui ghidon prea lat. Un ghidon de naked normal (Fazer, Hornet, SV-N) e perfect. Si ca sa scapi de stresul cu radiatoarele laterale, am vazut VTR-uri cu un radiator custom made, marit si pus cumva in fata. http://i1359.photobucket.com/albums/q786/gitzyfighter/Honda/VTR1000%20Firestorm/Firestorm076_zps4cf81b89.jpg Si ca sa fie treaba treaba, MUSAI o bascula monobrat de VFR. Editat Februarie 13, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 ghidoanele i le las pe astea de acum, sunt destul de confortabile si se manevreaza bine. vtr alea modificate le-am mai vazut, unul chiar pusese un radiator in codita si-l racise cu 3 coolere. La o eventuala modificare a vtr-ului meu, radiatoarele sunt intr-adevar un challenge. Sper totusi s-o vand repede si sa-mi fac cafe racer-ul visat dintr-o mobra veche si ponosita la care repari de placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 De ce sa nu fie mai lat ghidonul? Cel de SV stoc e foarte ingust. parghia nu e prea griozava. ma gandesc ca un ghidon mai lat/wide nu te tine la fel de "adunat" pe mobra, iar vtr fiind o mobra de viteza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 aia rosie pusa de mine de mai sus, zicea proprietarul ca dupa ce a facut-o naked si i-a pus ghidonul ala lat, a devenit mai manevrabile decat multe nakeduri stock pe care mai mersese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Cu cat ghidonul e mai lat, cu atat devine mai manevrabila. Dar daca nu e ales cu grija, risti sa agati toate oglinzile masinilor din oras Aici o sa fie de furca, cu matzaraia, ca automat se mai inalta, dar nu cred ca este un capat de tara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 si eu cred ca un ghidon mai lat iti da manevrabilitate mai buna, eu insa sunt multumit de cum se manevreaza vtr acum cu semighidoane. Daca va fi cazul sa o modific pe a mea, nu voi umbla la ghidoane ci la alte chestii. Eram doar curios daca se resimte o diferenta (in negativ) la un mers extra urban de la semicarenata cum e vtr la un naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 O sa arate ca un c.ur (scuza-mi franceza) cu semighidoane si dezbracata Cand vad astfel de motociclete, ma duc cu gandul la mobre cazute si lasate asa, naked wannabe. Daca vrei sa te apuci serios de asa ceva, vei avea ceva de munca astfel incat sa iasa ceva frumos... Finisarile si potrivirea elementelor fac intotdeauna diferenta intre o motocicleta modificata si cu un aspect voit fata de una cazuta, sparta si facuta cu buget minim incat sa mai invarta roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 daca ma apuc sa schimb la ea vor fi chestii de genul rezervor marit facut din Al, o alta codita facuta din fibra, o burta cu pinten, evacuari sub motor tip branhii de rechin etc filme si regie munca nu gluma si probabil si ceva bani initial aveam filme maxime cu ea, turbo/hypercharger si alte modificari de genul, insa mecanica m-a descurajat suficient cat sa-mi doresc din toate astea sa o vand. offrecords, nu-mi plac ghidoanele late pe nici un fel de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Cred ca daca ai putea sa-i pui o codita de CBR 600RR ar arata absolut fantastic. Evident, cu evacuare 2in1 sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.