Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Sunt si astea in vedere. Mai ales ca de cand o am nu am umblat la furca - if it works, don't fix it. Ziceam ca iarna asta fac conversia la furca de 1000RR cu tot ce trebuie (etrieri raiali, etc), dar daca am fost nevoit sa fac distributia... aia e... amanam. De asta nu prea as baga banii in arcuri si furtunase - ca vreau sa schimb fatza si vedem dupa aia ce se intampla. Si cine zice ca VTR_ul nu arata cool naked, sa se gandeasca de doua ori inainte http://i72.photobucket.com/albums/i168/bigmacca99/CIMG3991.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Lessy, tot chinezarii sinistre sunt si pe siteul ala. stiu )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 (editat) Merg eu cu brembo, pt mine sunt ok frânele! Editat Ianuarie 30, 2015 de nyk23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Oare daca as vinde-o, cati bani mi-as putea lua pe ea? cat de-o bicicleta mai rasarita...din pacate. Ma mai gandeam la o chestie: inaltatoare pentru semighidoane: http://convertibars.3dcartstores.com/Honda-VTR1000-Super-Hawk-Bike-Specific-Kit_p_171.html Dar la pretul ala va trebui sa ma gandesc un pic mai mult Nu mai merge nimeni cu Brembo in ziua de azi? Pune CL! vezi ca are Patrick, am pus pe a mea si sunt giugiuc. Sau Brembo albastre... sunt cam la acelasi pret Bai, la banii aia iti iei kit complet de la ABM - flansa peste tripla superioata + risere + ghidon de care vrei + capete de ghidon + conducte de otzel la marimea buna - toate in ce culoare sau combinatie vrei - 370 euro http://www.ab-m.de/Superbike/Superbikekits/Superbikekit::4038250.html sau si mai ieftin de la LSL - 300 euro http://www.ebay.com/itm/LSL-Superbike-Lenker-Umbau-Kit-HONDA-VTR-1000-F-/270825911468 Si cine zice ca VTR_ul nu arata cool naked, sa se gandeasca de doua ori inainte io v-am zis. un kit d-ala de mai sus si o pereche de faruri Triumph Speed/Street Triple + masca aferenta si fac din VTR o frumusete dezbracata - ma costa insa cam 600 euro doar piesele alea.... sau cu faruri de Triple modern » Post actualizat in 02 Feb 2015 14:13 PS: arata bine si far/masca de kawa z750/1000 » Post actualizat in 10 Feb 2015 10:16 Uite MetalHeart, cum vrei tu, inclinatie, inaltime, unghi...etc, cu mii de combinatii, la doar 16 meleoane http://www.motosport.com/ro/convertibars-kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 (editat) care ati avut naked-uri, eventual un VTR decarenat: ati simtit ca mobra e mai putin aerodinamica la drumuri in afara orasului? ma refer la modul la care devinde inconfortabil sa mergi pe ea Editat Februarie 12, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 fara niciun parpriz....e ok pana pe la 120-30...cu parbriz de dim medie, maxim 150-160, cu parbriz mare (gen alea de chopper) nu stiu ca nu am pus niciodata....astea la croaziera. sprinturi poti sa dai si pana la 220 fara parbriz dar nu stai mult acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Da, cam asa e, cum a zis si MotoRocker, dar ai sa vezi ca e altfel... simti vantul in umeri, e ciudat 120-130 tii relaxat pe naked. Dupa aia incepe chinul. Dar pentru depasiri in forta sau sprinturi scurte nu-i nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 poi asta era si ideea, un130 km/h e viteza mea medie de croaziera cu ruperi de ritm pe depasiri/viraje. Mi-au spus mai multi ca pe naked dupa 100 km/h nu stai confort; ori mi se parea ciudat pt ca eu am avut o capra (inalta si cheala) pe care nu am simtit chestii de genul. Ma bate gandul sa chelesc vtr de carene, in cazul in care nu-l vand vara asta si va trebui sa-l tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Merge fara nici o problema. Numa' sa nu-i pui ghidon prea lat. Un ghidon de naked normal (Fazer, Hornet, SV-N) e perfect. Si ca sa scapi de stresul cu radiatoarele laterale, am vazut VTR-uri cu un radiator custom made, marit si pus cumva in fata. http://i1359.photobucket.com/albums/q786/gitzyfighter/Honda/VTR1000%20Firestorm/Firestorm076_zps4cf81b89.jpg Si ca sa fie treaba treaba, MUSAI o bascula monobrat de VFR. Editat Februarie 13, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 ghidoanele i le las pe astea de acum, sunt destul de confortabile si se manevreaza bine. vtr alea modificate le-am mai vazut, unul chiar pusese un radiator in codita si-l racise cu 3 coolere. La o eventuala modificare a vtr-ului meu, radiatoarele sunt intr-adevar un challenge. Sper totusi s-o vand repede si sa-mi fac cafe racer-ul visat dintr-o mobra veche si ponosita la care repari de placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 De ce sa nu fie mai lat ghidonul? Cel de SV stoc e foarte ingust. parghia nu e prea griozava. ma gandesc ca un ghidon mai lat/wide nu te tine la fel de "adunat" pe mobra, iar vtr fiind o mobra de viteza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 aia rosie pusa de mine de mai sus, zicea proprietarul ca dupa ce a facut-o naked si i-a pus ghidonul ala lat, a devenit mai manevrabile decat multe nakeduri stock pe care mai mersese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Cu cat ghidonul e mai lat, cu atat devine mai manevrabila. Dar daca nu e ales cu grija, risti sa agati toate oglinzile masinilor din oras Aici o sa fie de furca, cu matzaraia, ca automat se mai inalta, dar nu cred ca este un capat de tara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 si eu cred ca un ghidon mai lat iti da manevrabilitate mai buna, eu insa sunt multumit de cum se manevreaza vtr acum cu semighidoane. Daca va fi cazul sa o modific pe a mea, nu voi umbla la ghidoane ci la alte chestii. Eram doar curios daca se resimte o diferenta (in negativ) la un mers extra urban de la semicarenata cum e vtr la un naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 O sa arate ca un c.ur (scuza-mi franceza) cu semighidoane si dezbracata Cand vad astfel de motociclete, ma duc cu gandul la mobre cazute si lasate asa, naked wannabe. Daca vrei sa te apuci serios de asa ceva, vei avea ceva de munca astfel incat sa iasa ceva frumos... Finisarile si potrivirea elementelor fac intotdeauna diferenta intre o motocicleta modificata si cu un aspect voit fata de una cazuta, sparta si facuta cu buget minim incat sa mai invarta roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 daca ma apuc sa schimb la ea vor fi chestii de genul rezervor marit facut din Al, o alta codita facuta din fibra, o burta cu pinten, evacuari sub motor tip branhii de rechin etc filme si regie munca nu gluma si probabil si ceva bani initial aveam filme maxime cu ea, turbo/hypercharger si alte modificari de genul, insa mecanica m-a descurajat suficient cat sa-mi doresc din toate astea sa o vand. offrecords, nu-mi plac ghidoanele late pe nici un fel de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Cred ca daca ai putea sa-i pui o codita de CBR 600RR ar arata absolut fantastic. Evident, cu evacuare 2in1 sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 eu totusi sper sa nu mai apuc s-o modific si sa-si gaseasca alt proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Dar tu ai pus-o pe undeva la vanzare? Sau speri sa te opreasca cineva pe strada si sa-ti ofere o suma de bani pe ea, un fel de dragoste la prima vedere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 trebuie s-o pun la punct din punct de vedere estetic » Post actualizat in 19 Feb 2015 09:37apoi o pun la vanzare. Am dubii pt ca nefiind un model f popular, exista posibilitatea sa o pastrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Gata...am si eu semighidoane cum trebe. Se simte diferenta. Mai am sa fac niste suporti/bride ca sa pot sa prind spoilerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 am arvunit si eu o pereche de sportmax-uri pt a mea deja fac desaga pt primavara s-o ploconesc cu tot ce-i trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Interesanta combinatie ... http://www.kapaza.be/nl/motos/honda-vtr-1000cc-93085474.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 bascula de VFR, furca de Fireblade, codita de ceva gen R1/R6, far de GSR sau FZ6.... interesante semicarenele...sunt taiate din originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Farul e o chinezarie ordinara, e plin ebay-ul de asa ceva. Codita e de GSX-R dupa 2006. Intr-adevar, cu bascula monobrat arata fain de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.