Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Capacul ala monopost face toti banii. Vezi ca se gasesc pe ebay la preturi de rah.at.

Daca ai vreo sursa pe undeva unde putem face pinteni din fibra la preturi accesibile, am eu un pinten de la Roni ca si matrita. Din pacate, ca sa fie folosit, trebuie refacut integral (dupa ce a zis la momentul respectiv vopsitorul).

 

Apropo, stie cineva cum se scoate geamul farului, daca se scoate?

Cel de pe moto e usor zgariat si mai am unul, dar cu o urechiusa de prindere rupta. Din doua, as vrea sa fac unul calumea.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage-i o vopsea rosie pe capacul ala. E pacat sa ramana asa.

 

Mai asta toamna am vazut un VTR rosu parcat pe Metalurgiei, Avea carene intregi si motocicleta parea destul de intretinuta. N-am identificat-o prin trafic.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te face sa crezi ca stiu asta?:))

Am tinut mobra decat vreo 8 luni.N-am verificat-o.

Singurele chestii pe care i le-am facut au fost schimbat de lichide si ulei.Aaa si un releu,ceva clasic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele erau ceva marca sau chinezarii?

 

Ma bate gandul sa iau un set de tobe sh de pe la cineva, sa le tai, sa le scurtez si sa le golesc. Un set de tobe calumea costa un purcoi de bani, cele mai ieftine le-am gasit pe danmoto.com, chinezarii evident. La ce pret au, plus transport, oricum as da-o, nu prea merita investitia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

G B V mobra ta arata cam ca a mea,doar ca era galbena :) Tobele si coturile aproape identice.

 

Stiu mobra ta ca aveam si eu in paralel atunci VTR si ma tot uitam pe piata moto dupa altele, sa vad ce mai e.

 

@ Metal Heart: nu inteleg cum faci tu diferenta intre Dan Moto (care zici ca-s chinezarii) si niste Leo Vince de exemplu? Chiar crezi ca o sa simti vreodata diferenta? MA amuza cand vad ce dume scoateti uneori.


De ce sa strici niste tobe si sa le scurtezi,sa se auda ca dracu.



Tobele care le-am avut eu (care semanau f mult cu alea de pe fostul motor al lui G B V) se auzeau perfect (erau fara db killer).

 

 

post-77849-0-11038900-1419323276_thumb.jpg

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele erau ceva marca sau chinezarii?

 

Ma bate gandul sa iau un set de tobe sh de pe la cineva, sa le tai, sa le scurtez si sa le golesc. Un set de tobe calumea costa un purcoi de bani, cele mai ieftine le-am gasit pe danmoto.com, chinezarii evident. La ce pret au, plus transport, oricum as da-o, nu prea merita investitia...

erau mivv.

Da-mi add pe facebook si o sa vezi acolo cum se auzeau.

Am cateva filmulete dinainte sa reglez carburatoarele.

Scoteau niste flacari frumusele :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane,

 

ma amuza cand te dai cunoscator si citesti doar ce vrei sa intelegi! Dar nu-i nimic, asta e farmecul discutiilor cu tine.

PS: mai am niste amici din zona aia a tarii care fac pe prostii cand nu vor sa inteleaga ceva :)

PSS: dupa Revelion cred ca ajung prin partea aia pentru un weekend incepand de vineri si punem tabara la Bacau. Daca ajung si pe la tine, te sun :)

 

Asadar, reluam punct cu punct.

 

 

@ Metal Heart: nu inteleg cum faci tu diferenta intre Dan Moto (care zici ca-s chinezarii) si niste Leo Vince de exemplu?

 

Pe ala de DanMoto scrie DanMoto, pe LeoVince scrie LeoVince. :) Asa se face o prima diferenta. Apoi diferenta la bani, unde LeoVince costa cam de 2-3x mai mult.

 

Chiar crezi ca o sa simti vreodata diferenta?


Financiar, da. Ca si nivel de performanta, categoric nu. Ca si nivel de sound, calitatea materialelor, detalii - probabil ca da, diferenta de pret se va vedea intr-un fel sau altul. Inclin sa cred ca e aceeasi loterie ca si la carenele chinezesti. Inca nu sunt convins ca baietii cu ochii oblici pot scoate aceeasi calitate ca si marii producatori la preturi de 3x mai mici. O Yoshimura sau Akrapovic inclin ca cred ca sunt oarecum testate si incercate pe motociclete inainte sa le dea drumul pe piata si nu sunt niste burlane sudate. Probabil de aici vine si diferenta de pret. Deci clar, cand alegi DanMoto in loc de ceva de firma consacrata, nu te astepti la calitate de brand, practic faci un compromis. Si acel compromis poate fi si o toba pe care dai niste bani si nu ti se potriveste pe motocicleta (sa zicem ca vine cu acel cot de prindere mai subtire). Sau se pot potrivi la fix si sa mearga ok, sa sune bine, sa arate bine. Eu am banii sa le comand si azi, dar inca nu sunt convins ca sunt ok din toate punctele de vedere. Distractia e ca daca le iau direct de pe siteul lor, costa 172$, daca le iau de la noi de pe motofashion, in speranta ca le pot returna daca nu se pupa, costa 260E (plm, asa-s biznisurile la noi, profit de 200%).

 

 

MA amuza cand vad ce dume scoateti uneori.

 

Ce dume?

 

 


De ce sa strici niste tobe si sa le scurtezi,sa se auda ca dracu.

 

Pentru ca vreau si pot. Pentru ca am auzit mai demult un VTR cu tobele matrasite in spatele curtii si suna frumos. Pentru ca daca dau chix, costurile sunt mult mai mici ca si cele mai ieftine tobe (Dan Moto). Pentru ca am amici care au mai facut asa ceva la diverse tipuri de motociclete si mi-a placut rezultatul. Pentru ca am amic cu V2 cu asa ceva (toba golita in spatele blocului) pe motocicleta si se aude al dracului de bine!

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

G B V mobra ta arata cam ca a mea,doar ca era galbena :) Tobele si coturile aproape identice.

Bai sufletel ... super mobra ai avut... Cred ca iti mai aduci aminte de ea si iti vine sa iti dai cu tesla in bile cateodata, asa-i? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

m3n , diferente intre dan moto (sau orice alte chinezarii) si akrapovic/leo vince & shit o sa fie doar (cum ai recunoscut si tu) la aspectele evidente: look si pret.


Performanta este penibil sa fie adusa in discutie pt ca vorbim de un motor care nu merge pe pista, si chiar daca ar merge, face putini cai la roata spate cat sa faca diferenta asa mare. Diferenta, culmea, o fac coturile alea (daca-s prea subtiri, e de rau) , decat finalele.

 

In final depinde ce-ti place tie si cum iti place sa se auda. Personal nu vreau sa se auda doar tare si spart, ci prefer un bass mai profund si un sunet curat. Cat despre look, prefer o masa mica si sunet frumos in detrimentul lookului.

 

Eu iti zic sincer ca genul de tobe pe care le-a avut GBV pe mobra,cat si eu, sunt foarte ok,daca ai de unde sa le iei.

 

 

aaa PS: Pt RSV, mi-am luat acu un an si ceva un Mivv de pe ebay, cu 34 sau 39 lire, nu mai retin,era licitatie. Mi-a adus-o Garcya ,de pe forum de-aici. Stiu ca in final,cu tot cu drum,transport, bla bla am dat 300 ron si un pic. Dar pretul ei de achizitie a fost sub 40 de LIRE, iar toba arata aproape impecabil, cu tot cu cot, colier. E fix pt RSV, nu era model universal sau etc. Pe nu stiu ce site romanesc acea finala, IDENTICA, era 1800 ron !!!


» Post actualizat in 23 Dec 2014 09:10


Bai sufletel ... super mobra ai avut... Cred ca iti mai aduci aminte de ea si iti vine sa iti dai cu tesla in bile cateodata, asa-i? :D


SA STII CA DA :) cand ma uit prin poze ma ia durerea de inima :)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca am amic cu V2 cu asa ceva (toba golita in spatele blocului) pe motocicleta si se aude al dracului de bine!

 

M-a mancat si pe mine cu un TDM, am scos interioarele, am lasat traseu direct + plasa care tinea vata aia si vata. Suna cam tare pt. gustul meu. Eu nu ti-as recomanda. Tine ce ai acum si pastreaza banii pt. plimbari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca dpdv al performantelor nu discutam. Pentru ca nu am ajuns la nivelul la care o toba de carbon m-ar avantaja intr-un fel sau altul. Dar sunt la nivelul la care pot afirma ca o toba de carbon arata al dracului de bine pe ea, una sub codita e si mai agresiva si daca se aude si bine e perfect! In schimb, pentru toate acestea, eu nu as da foarte multi bani :) Sunt zgarcit. Asa ca prefer sa fac o tiganie sa vedem daca iese. Daca nu, zic ca am pierdut doua plinuri de benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca dpdv al performantelor nu discutam. Pentru ca nu am ajuns la nivelul la care o toba de carbon m-ar avantaja intr-un fel sau altul. Dar sunt la nivelul la care pot afirma ca o toba de carbon arata al dracului de bine pe ea, una sub codita e si mai agresiva si daca se aude si bine e perfect! In schimb, pentru toate acestea, eu nu as da foarte multi bani :) Sunt zgarcit. Asa ca prefer sa fac o tiganie sa vedem daca iese. Daca nu, zic ca am pierdut doua plinuri de benzina :)

Daca fac rost de numarul de telefon al aluia caruia i-am dat mobra,ai putea sa il suni sa il intrebi de evacuare.

Oricum era un gunoi de om si nu merita mobra.Sa iti zic si de ce:dupa ce mi-a dat bani,am facut actele imi zice razand:"Pe asta o sa scot mai multi bani cand voi avea nevoie".Cand l-am auzit,ma gandeam ca vrea sa o combine mai depoarte,dar nu era asa.

Ce facea omu:punea mobra in mijlocul drumului si dadea cu masina peste ea ca sa ia banii de la asigurari :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mai tare ti-e dor de Rsv.Hai zi ca nu e asa

 

VTR ul avea ceva clasic ,nu stiu, linile alea sport specifice anilor 1990-2000. Ca performante/suspensii/motor nu exista comparatie intre VTR si RSV (mai ales la frane si ciclistica).

 

De RSV mi-e doar mai mult dupa ce-l chelisem si-l facusem naked. Asa carenat, nu m-a inspirat niciodata :)

 

Era sa fac tampenia la un moment dat sa schimb RSV ul pe SV 1000,crezand ca o sa consume mai putin. (aveam eu cucuri in cap....) Bine ca n-am facut greseala asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VTR ul avea ceva clasic ,nu stiu, linile alea sport specifice anilor 1990-2000. Ca performante/suspensii/motor nu exista comparatie intre VTR si RSV (mai ales la frane si ciclistica).

 

De RSV mi-e doar mai mult dupa ce-l chelisem si-l facusem naked. Asa carenat, nu m-a inspirat niciodata :)

 

Era sa fac tampenia la un moment dat sa schimb RSV ul pe SV 1000,crezand ca o sa consume mai putin. (aveam eu cucuri in cap....) Bine ca n-am facut greseala asta.

CU cat sa consume mai putin?Poate juma de litru:))

Singurul lucru bun era ca pe sv il vindeai mai usor...

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

CU cat sa consume mai putin?Poate juma de litru:))

Singurul lucru bun era ca pe sv il vindeai mai usor...

 

 

a pus punctul pe i .

 

Oricum dupa ce-am facut un pas inapoi si am privit in perspectiva mi-am dat seama ca stateam bine. 6.5% la 160 km/h constant. 5.5% la 120 km/h cam. In oras, trafic greu, se ducea lejer in 9.8%.

 

Acum, cine vrea un V2 sport, tre sa fie PROST sa nu ia RSV, la ce preturi sunt si la ce ofera, raportat de concurenta.

 

Singurul avantaj al unui VTR, poate fi nu stiu,look ul mai clasic, pt ca in rest, nu are de comentat in fata RSV ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...