Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Roni: orice mono, cu atat mai mult unu de 600+ o sa-ti para nervos la plecare. Mono e basina dupa 90 km/h

Daca o luam asa,de ce nu aduci in discutie si alea 2 timpi? sa vedem atunci care-i mai nervoasa...


Hai sa nu o dam in diverse acum..

 

Trebuie sa stabilim ce intelegi TU prin ture joase, ca e posibil ca acceptiunea ta asupra acestui termen sa difere de a mea sau a altora....

 

De ex pana si BT1100 Bulldog de la Yamaha e diferit de VTR 1000 F, chiar daca unu e naked, si V2, si celalalt e sport-touring si V2, si multi ar spune ca merge o comparatie intre ele..

 

BT1100 Bulldog: cuplu maxim de 88nM la 4500 RPM si puterea maxima 65 hp la 5500 RPM

VTR 1000 F: cuplu maxim de 93 nM la 7000 RPM !! si puterea maxima de 106 hp la 9000 RPM

 

BT 1100 trage mai de jos ca VTR, care VTR, la randul lui,trage mai de jos ca un VTR SP / RSV (desi isesizabil).


Cand pleci de pe loc cu VTR, cu a I-a si tragi de gaz sa se duca in 3500rpm nu ti salta roata fata?

 

Tocmai ca VTR se pierde in ture inalte, nu incepe sa traga,( contrar la ceea ce spui tu.) VTR dupa 9000 e lesinat (nu ca ai sta prea des acolo pe genu asta de motor)

 

 

Nu vreau sa ma contrazic cu tine sau sa fac pe-a desteptul,dar nu trebuie sa compari doar din prisma anumitor motoare, atunci cand compari cu VTR.... Mai ales comparatii VTR cu monocilindru sunt stupide si deplasate....

 

Zici ca DR pisa tot la plecare, nu stiu mai nene, mergi si tu cu o vitezana noua,sa-ti rescrie putin definitia de acceleratie. Am mers pe un BMW HP4 ....crede-ma,dupa ce te dai jos de pe ala, DR tau si VTR si tot ti se par niste pistoale cu apa, in termeni de acceleratie si viteza...

 

Toata lumea stie ca motoarele astea gen TLS®, VTR, SV, RSV, etc.....sunt foarte ON / OFF. Tu te descurci cu ea pt ca ti-ai calit mana cu DR ul,care necesita finete la fel,pt ca e foarte zbuciumat si agresiv,fiind un mono de cilindree mare. Dar make no mistake, VTR ul este un motor brutal, nerecomandat total unui incepator, pentru ca fix in ture joase, in primele 2 trepte poate sa aiba de cele mai multe cazaturi...

 

Cat despre touring, principalul aspect care nu-l recomanda pt touring este consumul (parerea mea).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adrian, eu imi spuneam parerea in raport VTR - user (incepator sau nu). Mie nu mi se pare un cuplu fenomenal la VTR pentru ca vin de pe mono mare care, crede-ma, in afara de un Mustang de 6L biturbo care s-a jucat cu mine, restul mi-au vazut placuta de inmatriculare in prima suta de metri: speeduri indiferent de an, masini cipuite si alte mergatoare tunning sau stock. Am mai discutat pe forum treaba asta si s-a ajuns ca DR se plafoneaza in ture mari; ceea ce este adevarat pentru ca scopul lui e altul. Da un semn cand pici prin Buc, iesim la o bere si compari tot ce-ti spun eu acum, subliniez, din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaa, pui suspensii de curse pe o ciclistica din '44 sa iei virajul cu 65 in loc de 60.... cat de tare vrei sa mergi si mai ales pe ce sosele ????

nu mai bine servisezi furca, ii pui un ulei mai gros si eventual si putin mai mult si o sa fi blana, o sa iti clantane dintii la fiecare denivelare...

 

apropos, mi se pare foarte instabila pe micile denivelari/ marcaje rutiere asta in comparatie cu supermoto unde nu sint nici suna de tramvai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaa, pui suspensii de curse pe o ciclistica din '44 sa iei virajul cu 65 in loc de 60.... cat de tare vrei sa mergi si mai ales pe ce sosele ????

nu mai bine servisezi furca, ii pui un ulei mai gros si eventual si putin mai mult si o sa fi blana, o sa iti clantane dintii la fiecare denivelare...

 

apropos, mi se pare foarte instabila pe micile denivelari/ marcaje rutiere asta in comparatie cu supermoto unde nu sint nici suna de tramvai...

Confunzi un pic si vorbesti de lucruri total diferite ... e clar ca o furca servisata e mai ok decat una neservisata dar instabilitatea aia de care vorbesti din furca vine ... poate nu e setata cum trebuie sau chiar setata si servisata tot nu se comporta ok. O setare a furcii ok nu trebuie sa iti faca dintii in gura sa-ti clantane ci doar sa iti ofere un feedback mai bun.

 

Comparatia cu supermoto nu-si are rostul, vtr-ul cu un supermoto sunt aproape la poli opusi ca motoare, e normal sa se comporte total diferit cand ele nu au in comun decat numarul de roti.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adrian, eu imi spuneam parerea in raport VTR - user (incepator sau nu). Mie nu mi se pare un cuplu fenomenal la VTR pentru ca vin de pe mono mare care, crede-ma, in afara de un Mustang de 6L biturbo care s-a jucat cu mine, restul mi-au vazut placuta de inmatriculare in prima suta de metri: speeduri indiferent de an, masini cipuite si alte mergatoare tunning sau stock. Am mai discutat pe forum treaba asta si s-a ajuns ca DR se plafoneaza in ture mari; ceea ce este adevarat pentru ca scopul lui e altul. Da un semn cand pici prin Buc, iesim la o bere si compari tot ce-ti spun eu acum, subliniez, din experienta.

 

 

m3n, cum am zis : recunosc vana DR ului ,mai ales 750 ul,dar ce zici tu de sute de metri fabulezi. In primii 50 metri, hai 100 metri (sa nu zici ca-s bulangiu), faci un VTR,dar dupa aia,te mananca pe PAINE !!!

 

alte comparatii cu masini si etc, n are sens, ca nu incepem pissing contest aici.

 

Si bineinteles, NU in ultima instanta, se reduce la RIDER. Daca pui un soarec pe VTR si un experimentat pe DR, n-o sa fie chiar clear & cut victoria VTR ului..

 

Abia astept sa fac o liniuta cu tine in Bucuresti :))) asa, la semafoare, ca BAETII :)))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m3n, cum am zis : recunosc vana DR ului ,mai ales 750 ul,dar ce zici tu de sute de metri fabulezi. In primii 50 metri, hai 100 metri (sa nu zici ca-s bulangiu), faci un VTR,dar dupa aia,te mananca pe PAINE !!!

 

alte comparatii cu masini si etc, n are sens, ca nu incepem pissing contest aici.

 

Si bineinteles, NU in ultima instanta, se reduce la RIDER. Daca pui un soarec pe VTR si un experimentat pe DR, n-o sa fie chiar clear & cut victoria VTR ului..

 

Abia astept sa fac o liniuta cu tine in Bucuresti :))) asa, la semafoare, ca BAETII :)))))))))))))

Maxim 100m de la start spuneam si eu. Motor n-am pentru liniute dar ceva demonstreaza si plecarea aia de pe loc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confunzi un pic si vorbesti de lucruri total diferite ... e clar ca o furca servisata e mai ok decat una neservisata dar instabilitatea aia de care vorbesti din furca vine ... poate nu e setata cum trebuie sau chiar setata si servisata tot nu se comporta ok. O setare a furcii ok nu trebuie sa iti faca dintii in gura sa-ti clantane ci doar sa iti ofere un feedback mai bun.

 

Comparatia cu supermoto nu-si are rostul, vtr-ul cu un supermoto sunt aproape la poli opusi ca motoare, e normal sa se comporte total diferit cand ele nu au in comun decat numarul de roti.

 

... setarea unei suspensii (eventual schimbarea)pt a optine maximul de aderenta pe viraje si franare , la capitolul asfalt, inseamna o suspensie dura, care, in conditiile minunatului nostre carosabil o sa dea dureri de dinti si sale :)

 

pentru dinti exista colgate, pentru sale mobilat gel si pentru mersul sportiv cu motoreta exista circuite. ca acuma noi incercam sa impacam si capra si varza.... asta e alta problema a motociclistilor din Romanica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu zici rau ce zici acolo, si le zici pe intelesul tuturor. E clar ca suspensia nu e un etalon in domeniu, e suficient de moale cat sa nu te omoare la drum si destul de rigida pentru un mers mai sportiv. :)

Problema intervine atunci cand chiar stii sa scoti tot ce se poate de la agregatul cu pricina - riderii experimentati se vor fi oarecum limitati. Iar cine stie, poate si are pe unde, nu cred ca are in vedere un VTR :)

 

Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... setarea unei suspensii (eventual schimbarea)pt a optine maximul de aderenta pe viraje si franare , la capitolul asfalt, inseamna o suspensie dura, care, in conditiile minunatului nostre carosabil o sa dea dureri de dinti si sale :)

 

pentru dinti exista colgate, pentru sale mobilat gel si pentru mersul sportiv cu motoreta exista circuite. ca acuma noi incercam sa impacam si capra si varza.... asta e alta problema a motociclistilor din Romanica :)

Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...

 

Tu nu zici rau ce zici acolo, si le zici pe intelesul tuturor. E clar ca suspensia nu e un etalon in domeniu, e suficient de moale cat sa nu te omoare la drum si destul de rigida pentru un mers mai sportiv.

Problema intervine atunci cand chiar stii sa scoti tot ce se poate de la agregatul cu pricina - riderii experimentati se vor fi oarecum limitati. Iar cine stie, poate si are pe unde, nu cred ca are in vedere un VTR :)

 

Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ...

Uneori da, are in vedere ... mie spre exemplu imi place foarte mult motorizarea de pe VFR dar motocicleta in sine, stock nu-mi place deloc. E greoaie si se comporta ca o balena pe sosea, in schimb cu alta fata se comporta mult mai bine. La fel cum s-au gasit cativa sa puna turbo pe VTR pentru putere s-or gasi destui care sa schimbe o amarata de furca pentru performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...

de curiozitate, ce setari folosesti pe "comfort" compresie, rebound, kn/ arc, SAG?

si evident ce model de furca...

 

Salutari din bula! :P

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...Uneori da, are in vedere ... mie spre exemplu imi place foarte mult motorizarea de pe VFR dar motocicleta in sine, stock nu-mi place deloc. E greoaie si se comporta ca o balena pe sosea, in schimb cu alta fata se comporta mult mai bine. La fel cum s-au gasit cativa sa puna turbo pe VTR pentru putere s-or gasi destui care sa schimbe o amarata de furca pentru performanta.

Da dar puţini sunt cei ce aleg VTR.ul. Pentru asta există SP1. Mai rigidă, mai puternică, suspensie mai calumea samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ...

fa-mi o oferta pt amortizor de ghidon ca am unul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate, ce setari folosesti pe "comfort" compresie, rebound, kn/ arc, SAG?

si evident ce model de furca...

 

Salutari din bula! :P

Chiar conteaza? pana la a pune pe hartie si a putea vorbi de setari(pe forum) trebuie sa cunosti bine motorul, greutatea motociclistului, stil de mers, etc ... Asta a fost o intrebare menita sa ma inchida sau cum?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-mi o oferta pt amortizor de ghidon ca am unul :D

OK, te scap de el :) Pune-l de-o parte pentru baiatu'. E de VTR sau e ceva universal?

Si nu ma uita si cu cover-urile alea de carbon...

 

Are cineva tobe de la DANMOTO pe VTR?

 

https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=product_info&cPath=18_19_110&products_id=319

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar conteaza? pana la a pune pe hartie si a putea vorbi de setari(pe forum) trebuie sa cunosti bine motorul, greutatea motociclistului, stil de mers, etc ... Asta a fost o intrebare menita sa ma inchida sau cum?

sincer, te-am testat putin! :P

ar fi totusi o discutie interesanta, ca de rubrica accidente sunt satul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar

 

Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar

 

Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road).

Avand upside-down e normal sa fie asa pentru ca ai cursa mica la amortizoare.Vtr-ul avand furca normala,absoarbe socurile mai usor.Oricum Rsvu e cam tatic la V2.Legat de rulmentu de la jug,pune-ti conici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asta si urmeaza, All balls (conici). Dar n am bani acum, am bagat in kit de lant si altele... Cat despre cursa, sa ma uit la wheel travel la VTR si RSV, sa vedem cat e diferenta. N are treaba cu USD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta si urmeaza, All balls (conici). Dar n am bani acum, am bagat in kit de lant si altele... Cat despre cursa, sa ma uit la wheel travel la VTR si RSV, sa vedem cat e diferenta. N are treaba cu USD

O sa cam ai ceva de munca cu rulmenti.Ma refer la reglaje caci e posibil sa o faci de vreo 2 3 ori pana se vor aseza calumea.Diferenta e ca or sa aiba viata mai lunga decat cei simpli.Legat de amortizoare,Vtr(Firestorm nu SP) e o barca...Doar motorul ce e de el pentru ca exceleaza la fiabilitatea

Editat de suzukirf 600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

da, am auzit ca-i fu.tai cu rulmentii (chiar pe forumul RSV) pana la urma n-o fi rocket science :)

 

 

iar la VTR, are totusi furca reglabila si se mai rezolva din ulei sau alte arcuri...

 

culmea, motorul are calcaiul lui ahile: distributia. Intinzatorul ala de lant e o cretinitate: pica din senin....

Si nu e o piesa care daca pica, sa zici gen ca-ti cedeaza un semering de furca sau un stator ceva... Daca-ti pica ala, te-ai fu.tut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am auzit ca-i fu.tai cu rulmentii (chiar pe forumul RSV) pana la urma n-o fi rocket science :)

 

 

iar la VTR, are totusi furca reglabila si se mai rezolva din ulei sau alte arcuri...

 

culmea, motorul are calcaiul lui ahile: distributia. Intinzatorul ala de lant e o cretinitate: pica din senin....

 

Si nu e o piesa care daca pica, sa zici gen ca-ti cedeaza un semering de furca sau un stator ceva... Daca-ti pica ala, te-ai fu.tut...

Ii dai de cap nu-i bai.Eu am facut 3 reglaje in 500 km.Faza cu distributia e asa ca sa nu mai zica lumea Honda e Honda si nu se strica,iarasi Aprilia sau Suzuki nu stiu sa faca motoare in V si sunt niste esecuri.Motorul de TL spre exemplu e mult mai avansat la capitolul distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca a prins bine vremea asta de ca.c.at... liniste pe la accidente (cu exceptia filmuletului lui Capone) si s-a animat destul de mult topicul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ii dai de cap nu-i bai.Eu am facut 3 reglaje in 500 km.Faza cu distributia e asa ca sa nu mai zica lumea Honda e Honda si nu se strica,iarasi Aprilia sau Suzuki nu stiu sa faca motoare in V si sunt niste esecuri.Motorul de TL spre exemplu e mult mai avansat la capitolul distributie.

 

nu stiu daca esti pe bune,sau trollezi:)

 

2 remarci: Aprilia nu face motoare V2. Ala de pe RSV e facut de Rotax, si e mai avansat pana si decat ala de pe TL :)

 

Pe de alta parte, motorul in V,facut de Aprilia,e cel de pe RSV4, la care orice comentariu e de prisos....

 

Daca vrei distributie,uita-te la aia pe pinioane,de pe SP uri (VTR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca esti pe bune,sau trollezi:)

 

2 remarci: Aprilia nu face motoare V2. Ala de pe RSV e facut de Rotax, si e mai avansat pana si decat ala de pe TL :)

 

Pe de alta parte, motorul in V,facut de Aprilia,e cel de pe RSV4, la care orice comentariu e de prisos....

 

Daca vrei distributie,uita-te la aia pe pinioane,de pe SP uri (VTR)

Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant

Daca e sa luam asa, toate au pinioane cu o bucata din distributie pe lant :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...