Metal Heart Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Again, confunzi, o suspensie reglata nu inseamna neaparat o suspensie dura, cat despre asfaltul nostru ca intradevar sa ai catusi de putin confort pe VTR ar trebui sa mergi cu suspensia fleasca, ori asta ar indemna sa ii dai "cap" la fiecare groapa sau denivelare mai mare de 5-10cm. In fine vad ca traiesti intr-o bula si nu iti place acolo ...Uneori da, are in vedere ... mie spre exemplu imi place foarte mult motorizarea de pe VFR dar motocicleta in sine, stock nu-mi place deloc. E greoaie si se comporta ca o balena pe sosea, in schimb cu alta fata se comporta mult mai bine. La fel cum s-au gasit cativa sa puna turbo pe VTR pentru putere s-or gasi destui care sa schimbe o amarata de furca pentru performanta. Da dar puţini sunt cei ce aleg VTR.ul. Pentru asta există SP1. Mai rigidă, mai puternică, suspensie mai calumea samd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Eu mi-as dori o suspensie mai ferma pe fata, dar nu cred ca as tine neaparat sa am asa ceva - la un mers preponderent in oras, cred ca mai mult m-ar deranja. In schimb, parca s-ar cere mai repde un amortizor de ghidon ... fa-mi o oferta pt amortizor de ghidon ca am unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) de curiozitate, ce setari folosesti pe "comfort" compresie, rebound, kn/ arc, SAG? si evident ce model de furca... Salutari din bula! Chiar conteaza? pana la a pune pe hartie si a putea vorbi de setari(pe forum) trebuie sa cunosti bine motorul, greutatea motociclistului, stil de mers, etc ... Asta a fost o intrebare menita sa ma inchida sau cum? Editat Aprilie 10, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 fa-mi o oferta pt amortizor de ghidon ca am unul OK, te scap de el Pune-l de-o parte pentru baiatu'. E de VTR sau e ceva universal? Si nu ma uita si cu cover-urile alea de carbon... Are cineva tobe de la DANMOTO pe VTR? https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=product_info&cPath=18_19_110&products_id=319 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Chiar conteaza? pana la a pune pe hartie si a putea vorbi de setari(pe forum) trebuie sa cunosti bine motorul, greutatea motociclistului, stil de mers, etc ... Asta a fost o intrebare menita sa ma inchida sau cum? sincer, te-am testat putin! ar fi totusi o discutie interesanta, ca de rubrica accidente sunt satul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road). Avand upside-down e normal sa fie asa pentru ca ai cursa mica la amortizoare.Vtr-ul avand furca normala,absoarbe socurile mai usor.Oricum Rsvu e cam tatic la V2.Legat de rulmentu de la jug,pune-ti conici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Asta si urmeaza, All balls (conici). Dar n am bani acum, am bagat in kit de lant si altele... Cat despre cursa, sa ma uit la wheel travel la VTR si RSV, sa vedem cat e diferenta. N are treaba cu USD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Asta si urmeaza, All balls (conici). Dar n am bani acum, am bagat in kit de lant si altele... Cat despre cursa, sa ma uit la wheel travel la VTR si RSV, sa vedem cat e diferenta. N are treaba cu USD O sa cam ai ceva de munca cu rulmenti.Ma refer la reglaje caci e posibil sa o faci de vreo 2 3 ori pana se vor aseza calumea.Diferenta e ca or sa aiba viata mai lunga decat cei simpli.Legat de amortizoare,Vtr(Firestorm nu SP) e o barca...Doar motorul ce e de el pentru ca exceleaza la fiabilitatea Editat Aprilie 11, 2014 de suzukirf 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 da, am auzit ca-i fu.tai cu rulmentii (chiar pe forumul RSV) pana la urma n-o fi rocket science iar la VTR, are totusi furca reglabila si se mai rezolva din ulei sau alte arcuri... culmea, motorul are calcaiul lui ahile: distributia. Intinzatorul ala de lant e o cretinitate: pica din senin....Si nu e o piesa care daca pica, sa zici gen ca-ti cedeaza un semering de furca sau un stator ceva... Daca-ti pica ala, te-ai fu.tut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 da, am auzit ca-i fu.tai cu rulmentii (chiar pe forumul RSV) pana la urma n-o fi rocket science iar la VTR, are totusi furca reglabila si se mai rezolva din ulei sau alte arcuri... culmea, motorul are calcaiul lui ahile: distributia. Intinzatorul ala de lant e o cretinitate: pica din senin.... Si nu e o piesa care daca pica, sa zici gen ca-ti cedeaza un semering de furca sau un stator ceva... Daca-ti pica ala, te-ai fu.tut... Ii dai de cap nu-i bai.Eu am facut 3 reglaje in 500 km.Faza cu distributia e asa ca sa nu mai zica lumea Honda e Honda si nu se strica,iarasi Aprilia sau Suzuki nu stiu sa faca motoare in V si sunt niste esecuri.Motorul de TL spre exemplu e mult mai avansat la capitolul distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Hai ca a prins bine vremea asta de ca.c.at... liniste pe la accidente (cu exceptia filmuletului lui Capone) si s-a animat destul de mult topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Ii dai de cap nu-i bai.Eu am facut 3 reglaje in 500 km.Faza cu distributia e asa ca sa nu mai zica lumea Honda e Honda si nu se strica,iarasi Aprilia sau Suzuki nu stiu sa faca motoare in V si sunt niste esecuri.Motorul de TL spre exemplu e mult mai avansat la capitolul distributie. nu stiu daca esti pe bune,sau trollezi:) 2 remarci: Aprilia nu face motoare V2. Ala de pe RSV e facut de Rotax, si e mai avansat pana si decat ala de pe TL Pe de alta parte, motorul in V,facut de Aprilia,e cel de pe RSV4, la care orice comentariu e de prisos.... Daca vrei distributie,uita-te la aia pe pinioane,de pe SP uri (VTR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 nu stiu daca esti pe bune,sau trollezi:) 2 remarci: Aprilia nu face motoare V2. Ala de pe RSV e facut de Rotax, si e mai avansat pana si decat ala de pe TL Pe de alta parte, motorul in V,facut de Aprilia,e cel de pe RSV4, la care orice comentariu e de prisos.... Daca vrei distributie,uita-te la aia pe pinioane,de pe SP uri (VTR) Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant Daca e sa luam asa, toate au pinioane cu o bucata din distributie pe lant ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Daca e sa luam asa, toate au pinioane cu o bucata din distributie pe lant ) Asa e...si toate motocicletele au 2 roti:).Aprinde un manual pt motorul de TL si o sa intelegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Asa e...si toate motocicletele au 2 roti:).Aprinde un manual pt motorul de TL si o sa intelegi Stai linistit, stiu sistemul e tipic suzuki ... am gasit cateva distributii de genul asta sarite de la punct + ca avand al 3-lea pinion forta exercitata asupra lantului e mai mare, singurul "avantaj" e ca daca iti sare de la punct lantul admisia si evacuarea raman totusi sincronizate, care e defapt un minus, in fine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 ce-am observat la a mea (la RSV) este ca pe forestiere (drumuri destul de drepte,cu praf si putin pietris), se comporta foarte bine...merg si cu 60 km/h chiar Insa pe asfalt din ala in care au fost multe gropi si gropicele,si au fost peticite, pe ala e crima si pedeapsa.... Aproape-mi clantane rulmentii de jug (bine,oricum trebuie schimbati)... Dar pe genul ala de asfalt peticit, e suicid sa mergi cu mai mult de 40 la ora, la felul cum salta fata tot. Orice damping ai avea pe fata, nu stiu daca face fata, decat poate doar o furca moale moale, setata pt off road). Explica mai bine omu asta aici: http://www.sportbikes.net/forums/help-me-fix/449819-inverted-forks-vs-regular-forks.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Vorbeam de motoare in V nu strict V2.Da stiu ca cel de pe rsv e facut de rotax.Si TL-ul are pinoane,doar ca spre deosebire de SP,o bucata din distributie e pe lant pai si RSV e tot pe pinioane o parte, si restul pe lant. N-ai cum lant fara niste pinioane, bro' )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 pai si RSV e tot pe pinioane o parte, si restul pe lant. N-ai cum lant fara niste pinioane, bro' )) In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc... Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc... Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee... Care defapt are motorizarea tot rotax ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 In fine...Facem cate o poza si comparam pe el.Glumesc... Eu unu nu sunt fan aprilia.Am avut un pegaso de 650 si de atunci am renuntat la idee... fiecare renunta la o marca sau alta in functie de cat de mult se lasa afectat de ideile preconcepute. eu am avut o problema cu niste pinioane la distributie si mi s-a bulit motorul la RSV si am pus alt motor pe ea si sunt foarte multumit.... daca eram (ca tine) cum sunt multi altii, o dezmembram si o vindeam pe bucati si ma 'juram' ca nu-mi mai iau Aprilia motocicletele te tin in functie de cum au fost intretinute. E drept ca diverse modele de la diverse brand-uri au cate o hiba (nu exista motocicleta perfecta), dar daca te interesezi din timp vis a vis de modelul ala,stii la ce sa te astepti si stii cum sa preintampini sau sa rezolvi posibilele probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Care defapt are motorizarea tot rotax ... Ca majoritatea modelelor vechi.Cele mai noi(parca dupa 2007) au luat motorul de yamaha fiecare renunta la o marca sau alta in functie de cat de mult se lasa afectat de ideile preconcepute. eu am avut o problema cu niste pinioane la distributie si mi s-a bulit motorul la RSV si am pus alt motor pe ea si sunt foarte multumit.... daca eram (ca tine) cum sunt multi altii, o dezmembram si o vindeam pe bucati si ma 'juram' ca nu-mi mai iau Aprilia motocicletele te tin in functie de cum au fost intretinute. E drept ca diverse modele de la diverse brand-uri au cate o hiba (nu exista motocicleta perfecta), dar daca te interesezi din timp vis a vis de modelul ala,stii la ce sa te astepti si stii cum sa preintampini sau sa rezolvi posibilele probleme. Ma uitam pe un forum din italia si erau persoane care aveau facuti cu rsv-urile cate 90000 km fara interventi in motor(distributia,intinzator sau pastile la supape nu se pune).Sa nu mai zic ca futura trecuse de 150000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Ma uitam pe un forum din italia si erau persoane care aveau facuti cu rsv-urile cate 90000 km fara interventi in motor(distributia,intinzator sau pastile la supape nu se pune).Sa nu mai zic ca futura trecuse de 150000. pai da m3n, dar eu nu raspund pt uzura sau ce-a facut boul care a detinut motocicleta inaintea mea Partea ironica e ca eu in general merg touring si ca pensionarul. De aia mi-era ciuda. Daca o tineam in 8500 RPM + constant, mai ziceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Sa nu deturnam ideea initiala a topic-ului "VTR" ... dar totusi: imi explicati de ce distributia de pe TL are in dezavantaj al treilea pinion? Eu acum am vazut si mi se pare f ok din punct de vedere "engine safety" daca sare/rupe lantul de distributie ... subliniez: uitandu-ma la imagini Cea mai fiabila distributie mi se pare cea pe cascada de pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.