Vizitator r_amonna Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Eu le prefer pe cele automate Daca au tinut 56.000 km astea pacatoase, atunci astea updatate, cum zice Ottoman, cred ca nu o sa mai imi faca probleme prea curand. MotoRocker, cat despre crashpaduri, si eu am tot cautat, dar sunt scumpe. Asa ca m-am lasat bagubas. Am mai dat-o si pe jos, dar probleme cu radiatoarele n-au fost. Cred ca daca pici la viteza mai mare, radiatoarele o sa fie ultima ta grija. Pentru protectie, incearca niste capace de carbon pentru capacul de la ambreiaj si pentru cel de la alternator, pe ebay.de am gasit cu 40E bucata, dar tare cred ca s-ar putea sa le gasesc mai ieftine pe la noi, o sa ma interesez pe la baietii de se mai dau pe circuit. Capacul de la alternator il gasesti pe ebay, dar ala de la ambreiaj e greu de gasit. Un an am stat geana pe site si tot pe la noi prin dezmembrari am gasit. Legat de oglinzi, am si eu niste din astea cu semnale integrate, tre' sa le montez. Sunt curios cum sunt. Vezi ca semnale are Patrick pe site. Ieftine si bune. Alea stock zici ca-s doi gogosari ) Daca vrei oglinzi misto, poti incerca de Yamaha FZS600 Fazer - bratele sunt mai lung ca si cele de VTR, dar ai vizibilitate mult mai buna. Eu pe a mea am una de VTR si una de Fazer. Aia de Fazer e pe stanga si vad mult mai ok in ea. motorul tau mi se pare ca e luat din galati. daca da, sa stii ca a mai avut schimbate intinzatoarele... cel de pe fata de doua ori chiar... deci nu, n-au tinut 56.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 La intinzatoarele automate, cele stock, ce se strica mai concret? eu le-am scos pe-ale mele, le-am verificat daca misca sus-jos, dar altceva nu ma taie bibilica. Arcul are recul puternic, ulei e acolo cat trebuie, nu curg, nu scartaie, patina sta beton, lantul distributiei e intins bine ... La motorul lui Metal s-a rupt arcul de la intinzatorul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Salutare tuturor, Am o problema la VTR-ul meu care se manifesta in felul urmator: cu motorul pornit la ralanti se aude un zgomot in zona ambreiajului. Daca strang ambreiajul zgomotul dispare complet. In rest functionarea este absolut normala, cutia de viteze cupleaza treptele corect, ambreiajul nu patineaza. In mers, in oricare dintre trepte ar fi cuplata cutia, nu se aude absolut nimic. As vrea sa stiu daca ati avut o asemenea problema si, daca da, cum ati remediat-o si ce piese ati schimbat, unde, cu ce costuri,etc Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 La motorul lui Metal s-a rupt arcul de la intinzatorul spate. dubios al naibii, chiar ma miram ce se poate strica la o bila?! cred ca in cazul asta ar fi de optat pentru CCT-uri manuale; eventual trimise inginerilor de la honda &co. mizeriile de le-au facut ei. i_alex, din descrierea ta am auzit ca problema asta o au mai multi cu honde, dar nu mi-e niciodata clar ce poate fi. Sunt curios sa aflu parerea unui cunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 i_alex, e posibil sa fie ceva pe la oala de ambreiaj, posibil un rulment de pe acolo. Din ce am citit si eu pe afara, baietii recomanda intinzatoarele manuale, dar cum eu nu facm jdemii de km pe sezon si nu trag de ea in ultimul hal, nu prea agreez varianta asta. Plus ca am cunostinte minime de mecanica si nu stiu ce implica intinzatoarele manuale si mentenanta lor. Asa ca prefer sa nu-mi bat capul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 eu tot nu ma prind: daca tija intinzatoare la automate are "return block" ca sa zic asa, ce treaba are ruperea arcului cu distributia trosnita? arcul doar impinge tija pana la urmatorul pinten de blocare, iar tija, teoretic, este unisens. Cu un arc rupt, distributia aia ar fi trebuit sa clantane mult si bine pana sa crape ... La manuale, din cate am citit, mai strangi surubul cand clantane distributia, insa iti dau dreptate Metal: daca nu te pasioneaza mecanica, nu e comod sa ai manuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Salutare tuturor, Am o problema la VTR-ul meu care se manifesta in felul urmator: cu motorul pornit la ralanti se aude un zgomot in zona ambreiajului. Daca strang ambreiajul zgomotul dispare complet. In rest functionarea este absolut normala, cutia de viteze cupleaza treptele corect, ambreiajul nu patineaza. In mers, in oricare dintre trepte ar fi cuplata cutia, nu se aude absolut nimic. As vrea sa stiu daca ati avut o asemenea problema si, daca da, cum ati remediat-o si ce piese ati schimbat, unde, cu ce costuri,etc Multumesc anticipat "Bataie" in oala de ambreiaj... majoaritatea V2-urilor mari o au....la unele se aude mai tare, la unele mai incet. (eu am auzit si la VTR si la SV-ul mare si la TL) Si a mea bate, dar diferenta e prea mica (intre ambreiaj tras/liber) ca sa-mi fac probleme... Din ce stiu eu, si s-ar putea sa ma insel, scapi de sunetul asta daca iti iei rulment nou si eventual oala noua, dar nu stiu daca merita (e destul de scumpa)....oala noua trebe atunci cand zgomotul e f evident si nu trece cu schimbarea rulmentului, dar putin probabil sa se ajunga acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Daca ar fi de la oala si as schimba-o, ma intreb cat de repede ar reaparea zgomotul, adica ma gandesc, cauza este modul de utilizare, sau pur si simplu asa se intampla la V2 unde cuplul est livrat mai brutal si este mai neuniform decat la 4L..... Editat Octombrie 20, 2014 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 E ciudat asta cu zgomot la V2-uri in ambreaj din cauza cuplului. Poi la monocilindre mari ce sa mai zicem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Da, asa este, oricum va trebui sa desfac , pe urma vad ce e de schimbat.....Sper doar sa nu inceapa alti soricei pana repar ambreiajul Editat Octombrie 20, 2014 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Motorul e destul de robust, nu prea oracaie nimic in el daca i s-a avut grija cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 asa arata acum mai putin stickerele alea cu HONDA si VTR, pe care le-am dat jos.... Deci din lista aia au ramas: crashpadurile, manetele si portbagajul, care pana incepe sezonul urmator cre'ca se rezolva... Ah...si mai am sa-i montez pintenul, dar nu mai am prinderile la el (platbandurile alea ce se prind in suruburile capacelor). Daca aveti pe acasa sau nu mai aveti/folositi pintenul, le cumpar eu... pot sa le si fac, dar prefer sa fie originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ala cu Honda era decent, ala cu VTR era kitsch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 (editat) eu tot nu ma prind: daca tija intinzatoare la automate are "return block" ca sa zic asa, ce treaba are ruperea arcului cu distributia trosnita? arcul doar impinge tija pana la urmatorul pinten de blocare, iar tija, teoretic, este unisens. Cu un arc rupt, distributia aia ar fi trebuit sa clantane mult si bine pana sa crape ... Asta e problema, ca nu are pinten de blocare. Acum poate fi impins inapoi cu mana. Ii fac poza si o postez. Editat Octombrie 21, 2014 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Asta e problema, ca nu are pinten de blocare. Acum poate fi impins inapoi cu mana. Ii fac poza si o postez. inteleg. din cate am mai vazut, ar trebui sa aiba o tablita/cheita impinsa de un arculet. La Metal probabil ca asta era dusa, la ale mele nu le poti impinge inapoi decat daca rotesti surubelul din capat care trage tija. Chiar as vrea poze sa mai invat cate ceva » Post actualizat in 23 Oct 2014 07:48 ottoMan, cand ai timp de pozat intinzatoare de vtr... eu is geana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Cand ploua viteza internetului scade simtitor. Nici calculatorul nu mai e la prima tinerete, asa ca postarea unei poze pe forum mananca timp. Dar iata ca rabdarea va este rasplatita: Un intinzator intreg si unul desfacut. Ambele de pe VTRul buclucas. Din pacate Honda nu a descoperit intinzatorul cu piedica la intoarcere. Asa ca, daca arcul cedeaza, intinzatorul o poate lua inapoi. The rest is history. Faza misto e ca atunci cand arcul e obosit, poti sa impingi intinzatorul cu mana. Nu mult, dar il poti impinge. Ceea ce la un intinzator nou nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 multam pentru evidentierea fotografica ottoMan. E diferit de ce vazusem pe net ca functionalitate si siguranta la un cct automat. Mi se pare tipic ce am vazut si eu la Honda: cel mai simplu lucru posibil facut in cea mai complicata maniera (si nu e vb de avansuri tehnologice sau mari inovatii ci pur si simplu de un surub pe care in loc sa-l pui pe motor tre sa ti-l bagi in c#r). Cu siguranta s-au gandit luminatii ingineri sa treaca si cct-urile pe lista de consumabile, alaturi de filtre si becuri. Metal, pune manuale frate, cand bate nitel meri la mecanic si le strange in 2 minute, iar cand clantane si nu mai e loc de strans, schimbi distributia nu juma de motor si-un repertoriu de injuraturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Au fost inlocuite cu automate. MOtorul e gata, problema e ca nu mai am RCA la el si mai e vremea asta de cacao si mi-e cam peste mana sa ajung la Ottoman sa-l iau. I-l mai las cateva zile pe cap, ca sa ma injure cum se cuvine. Distributia mea nu scotea nici un zgomot, nu a dat nimic de banuit ca ar fi ceva pe duca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 multam pentru evidentierea fotografica ottoMan. E diferit de ce vazusem pe net ca functionalitate si siguranta la un cct automat. Mi se pare tipic ce am vazut si eu la Honda: cel mai simplu lucru posibil facut in cea mai complicata maniera (si nu e vb de avansuri tehnologice sau mari inovatii ci pur si simplu de un surub pe care in loc sa-l pui pe motor tre sa ti-l bagi in c#r). Cu siguranta s-au gandit luminatii ingineri sa treaca si cct-urile pe lista de consumabile, alaturi de filtre si becuri. Metal, pune manuale frate, cand bate nitel meri la mecanic si le strange in 2 minute, iar cand clantane si nu mai e loc de strans, schimbi distributia nu juma de motor si-un repertoriu de injuraturi. cct-urile sunt oricum consumabile, doar ca unele sunt "mai consumabile" decat celelalte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Da, la TDM (de ex.) nu sunt atat de consumabile - merg peste 100.000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 corect, depinde de calitatea arcurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 (editat) de acord ca le mai vine vremea, dar cand ai pretentii ca ai revolutionat lumea moto cu idei inovatoare si te poticnesti grav la un simplu arc metalic ... e cam de cacao. Am citit si pe alte forumuri prin UK si toti se plang de cct-uri ca pica din senin. Metal, sper sa te duca mult si bine astea de le-ai pus acum si sa nu mai ai surprize neplacute. Eu la a mea, cel mai probabil ii voi pune manuale in primavara; sa nu stau cu ochii pe ea ca pe butelie. Alea vechi i le fac cadou viitorului proprietar cand oi vinde-o. Editat Octombrie 25, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 nu se poticnesc, castiga bani. orice producator castiga mai mult din piese decat din motocicletele/masinile vandute. ca sunt mai nesimtiti e alta... p.s. oricare dintre producatorii japonezi si europeni in parte a revolutionat mai mult lumea moto decat honda. honda au vanzari mari din cauza unui moped, honda cub, in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 ca scot bani din piese e adevarat. Majoritatea cumparatorilor neaga ipoteza asta desi realitatea si logica sunt foarte clare in directie opusa. Honda se laudau ca au balansat cel mai bine 4linie pe CB, ca sunt primii cu overdrive pe vf etc Or fi motoare bune, doar ca eu la vtr am schimbat si voi mai schimba multe chestii care nu-mi plac, venite in fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 bulletproof da, inovatoare nu. cat despre nr n-au dat chix, a fost o chestie sa arate ca pot si ei, gen desmosedici si alte motoare comparabile... nu spune nimeni ca nu pot, ar fi si culmea, doar ca nu vor... ei castiga bani cu niste motoare mediocre per total... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.