MotoRocker Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 asa arata acum mai putin stickerele alea cu HONDA si VTR, pe care le-am dat jos.... Deci din lista aia au ramas: crashpadurile, manetele si portbagajul, care pana incepe sezonul urmator cre'ca se rezolva... Ah...si mai am sa-i montez pintenul, dar nu mai am prinderile la el (platbandurile alea ce se prind in suruburile capacelor). Daca aveti pe acasa sau nu mai aveti/folositi pintenul, le cumpar eu... pot sa le si fac, dar prefer sa fie originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ala cu Honda era decent, ala cu VTR era kitsch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 (editat) eu tot nu ma prind: daca tija intinzatoare la automate are "return block" ca sa zic asa, ce treaba are ruperea arcului cu distributia trosnita? arcul doar impinge tija pana la urmatorul pinten de blocare, iar tija, teoretic, este unisens. Cu un arc rupt, distributia aia ar fi trebuit sa clantane mult si bine pana sa crape ... Asta e problema, ca nu are pinten de blocare. Acum poate fi impins inapoi cu mana. Ii fac poza si o postez. Editat Octombrie 21, 2014 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Asta e problema, ca nu are pinten de blocare. Acum poate fi impins inapoi cu mana. Ii fac poza si o postez. inteleg. din cate am mai vazut, ar trebui sa aiba o tablita/cheita impinsa de un arculet. La Metal probabil ca asta era dusa, la ale mele nu le poti impinge inapoi decat daca rotesti surubelul din capat care trage tija. Chiar as vrea poze sa mai invat cate ceva » Post actualizat in 23 Oct 2014 07:48 ottoMan, cand ai timp de pozat intinzatoare de vtr... eu is geana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Cand ploua viteza internetului scade simtitor. Nici calculatorul nu mai e la prima tinerete, asa ca postarea unei poze pe forum mananca timp. Dar iata ca rabdarea va este rasplatita: Un intinzator intreg si unul desfacut. Ambele de pe VTRul buclucas. Din pacate Honda nu a descoperit intinzatorul cu piedica la intoarcere. Asa ca, daca arcul cedeaza, intinzatorul o poate lua inapoi. The rest is history. Faza misto e ca atunci cand arcul e obosit, poti sa impingi intinzatorul cu mana. Nu mult, dar il poti impinge. Ceea ce la un intinzator nou nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 multam pentru evidentierea fotografica ottoMan. E diferit de ce vazusem pe net ca functionalitate si siguranta la un cct automat. Mi se pare tipic ce am vazut si eu la Honda: cel mai simplu lucru posibil facut in cea mai complicata maniera (si nu e vb de avansuri tehnologice sau mari inovatii ci pur si simplu de un surub pe care in loc sa-l pui pe motor tre sa ti-l bagi in c#r). Cu siguranta s-au gandit luminatii ingineri sa treaca si cct-urile pe lista de consumabile, alaturi de filtre si becuri. Metal, pune manuale frate, cand bate nitel meri la mecanic si le strange in 2 minute, iar cand clantane si nu mai e loc de strans, schimbi distributia nu juma de motor si-un repertoriu de injuraturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Au fost inlocuite cu automate. MOtorul e gata, problema e ca nu mai am RCA la el si mai e vremea asta de cacao si mi-e cam peste mana sa ajung la Ottoman sa-l iau. I-l mai las cateva zile pe cap, ca sa ma injure cum se cuvine. Distributia mea nu scotea nici un zgomot, nu a dat nimic de banuit ca ar fi ceva pe duca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 multam pentru evidentierea fotografica ottoMan. E diferit de ce vazusem pe net ca functionalitate si siguranta la un cct automat. Mi se pare tipic ce am vazut si eu la Honda: cel mai simplu lucru posibil facut in cea mai complicata maniera (si nu e vb de avansuri tehnologice sau mari inovatii ci pur si simplu de un surub pe care in loc sa-l pui pe motor tre sa ti-l bagi in c#r). Cu siguranta s-au gandit luminatii ingineri sa treaca si cct-urile pe lista de consumabile, alaturi de filtre si becuri. Metal, pune manuale frate, cand bate nitel meri la mecanic si le strange in 2 minute, iar cand clantane si nu mai e loc de strans, schimbi distributia nu juma de motor si-un repertoriu de injuraturi. cct-urile sunt oricum consumabile, doar ca unele sunt "mai consumabile" decat celelalte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Da, la TDM (de ex.) nu sunt atat de consumabile - merg peste 100.000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 corect, depinde de calitatea arcurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 (editat) de acord ca le mai vine vremea, dar cand ai pretentii ca ai revolutionat lumea moto cu idei inovatoare si te poticnesti grav la un simplu arc metalic ... e cam de cacao. Am citit si pe alte forumuri prin UK si toti se plang de cct-uri ca pica din senin. Metal, sper sa te duca mult si bine astea de le-ai pus acum si sa nu mai ai surprize neplacute. Eu la a mea, cel mai probabil ii voi pune manuale in primavara; sa nu stau cu ochii pe ea ca pe butelie. Alea vechi i le fac cadou viitorului proprietar cand oi vinde-o. Editat Octombrie 25, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 nu se poticnesc, castiga bani. orice producator castiga mai mult din piese decat din motocicletele/masinile vandute. ca sunt mai nesimtiti e alta... p.s. oricare dintre producatorii japonezi si europeni in parte a revolutionat mai mult lumea moto decat honda. honda au vanzari mari din cauza unui moped, honda cub, in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 ca scot bani din piese e adevarat. Majoritatea cumparatorilor neaga ipoteza asta desi realitatea si logica sunt foarte clare in directie opusa. Honda se laudau ca au balansat cel mai bine 4linie pe CB, ca sunt primii cu overdrive pe vf etc Or fi motoare bune, doar ca eu la vtr am schimbat si voi mai schimba multe chestii care nu-mi plac, venite in fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 bulletproof da, inovatoare nu. cat despre nr n-au dat chix, a fost o chestie sa arate ca pot si ei, gen desmosedici si alte motoare comparabile... nu spune nimeni ca nu pot, ar fi si culmea, doar ca nu vor... ei castiga bani cu niste motoare mediocre per total... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 eu ma refer la ce fac acum, cu atat mai mult cu cat au in spate o istorie care ar trebui sa-i oblige. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 fac numai mizerii acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 sincer Honda face motoare,, restul fac zgomot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 sincer Honda face motoare,, restul fac zgomot ... Aici se vorbeste strict de VTR care e cel mai slab din clasa lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 sincer Honda face motoare,, restul fac zgomot ... o da! numai mizerii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Aici se vorbeste strict de VTR care e cel mai slab din clasa lui... Depinde ce criterii iei in considerare.. Eu personal as alege oricand VTR F in loc de TL 1000S (in formele lor stock). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Depinde ce criterii iei in considerare.. Eu personal as alege oricand VTR F in loc de TL 1000S (in formele lor stock). La suspensie sunt ambele cam la fel:TLu e mai bun pe fata,dar pe spate e praf. Vtr-ul e mai bun la capitolul frane. TL-ul are injectie avand un plus la capitolul consum,dar Vtr-ul e mai fun,mai ales daca are si dynojet. Daca as fi avut bani,le-as fi pastrat pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 ma amuza felul cum ai comentat TL e mai bun pe fata, iar spatele e praf. TL e praf. E ca si cum ai spune, are roata pe fata, dar pe spate n-are ))) Singurul,dar singurul lucru bun la TL este motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) luati-va VF 1000F )) Editat Octombrie 26, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 ma amuza felul cum ai comentat TL e mai bun pe fata, iar spatele e praf. TL e praf. E ca si cum ai spune, are roata pe fata, dar pe spate n-are ))) Singurul,dar singurul lucru bun la TL este motorul La Vtr era cam barca furca fata.Se rezovla cu niste arcuri progresive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 o da! numai mizerii! ramonic , cate motociclete ai calarit pina acum?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.