Harley_X Postat Iulie 23, 2003 Share Postat Iulie 23, 2003 Referitor la speed-uri am auzit multe pareri pro si contra; dupa ce criterii tre sa-ti alegi in speed? Multi se documenteaza riguros, altii se iau dupa estetica etc. Pana la urma, daca as vrea sa-mi iau un speed, ce puncte de referinta ar trebui sa am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 23, 2003 Share Postat Iulie 23, 2003 bai eu as zice ca un speed se alege dupa urmatoarele criterii: daca e nichelat, are furca fatza cit mai lunga posibil, spatar pt locul din spate, rezervorul lacrima, face zgomot ca de oale sparte (la fel ca la harley) si porneste la pedala. restul nu mai conteaza!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Iulie 23, 2003 Share Postat Iulie 23, 2003 bai eu as zice ca un speed se alege dupa urmatoarele criterii: daca e nichelat, are furca fatza cit mai lunga posibil, spatar pt locul din spate, rezervorul lacrima, face zgomot ca de oale sparte (la fel ca la harley) si porneste la pedala. restul nu mai conteaza!!! Ce iti face ij-ul preparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 23, 2003 Share Postat Iulie 23, 2003 bai nitzescule uite ma gindeam ca poate sti si tu de unde imi pot cumpara un kit de curse pt ij. Crezi ca se potriveste ala de la fostul fzr al tau? daca da atunci spune-mi si mie un pretz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Iulie 23, 2003 Share Postat Iulie 23, 2003 bai nitzescule uite ma gindeam ca poate sti si tu de unde imi pot cumpara un kit de curse pt ij. Crezi ca se potriveste ala de la fostul fzr al tau? daca da atunci spune-mi si mie un pretz. Nu stiu daca de la FZR se potriveste dar sigur mierge cel de la Jawa de 350.De la FZR pot sa-ti dau aprinderea electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 23, 2003 Share Postat Iulie 23, 2003 mariane frate sincer nu vreau nimic de la fzr ca e yamaha asa ca stiu ca se strica. prefer sa iau de la mobra ca dureaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madkiwi Postat Iulie 23, 2003 Share Postat Iulie 23, 2003 Referitor la speed-uri am auzit multe pareri pro si contra; dupa ce criterii tre sa-ti alegi in speed? Multi se documenteaza riguros, altii se iau dupa estetica etc. Pana la urma, daca as vrea sa-mi iau un speed, ce puncte de referinta ar trebui sa am? importante sunt urmatoarele: motorul-fiabilitate, performante bicicleta- manevrabilitate,stabilitate dimensiuni- daca esti mai scunda, sau mai inalta alegi diferit. r6-mica si rea:zx6r mare si rau si numai dupa astea culori, aspect si alte mofturi bafta in a alege motorul care iti place! eu as alege r6 zx6r este mare cat zx9r dar daca esti si tu mai sprintena il dovedesti! eu tot r6 as alege sau cbr600rr-super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley_X Postat Iulie 24, 2003 Autor Share Postat Iulie 24, 2003 Mersi Razvane dar asta stiam de la tine, nu mai era nevoie sa scrii atata; oricum iti multumesc pt ca ai tratat subiectul mult mai serios decat altii Mada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madkiwi Postat Iulie 24, 2003 Share Postat Iulie 24, 2003 no problem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 27, 2003 Share Postat Iulie 27, 2003 Pai ma gindesc si eu ca ar trebui in primul rind sa poti ajunge cu picioarele pe sol fiind incalecat pe motor. Apoi daca-ti place acest tip de motor cred ca nu ar mai fi mari probleme in a-l alege, in afara de marca si caracteristici. Nu ma bag prea in amanunte ca eu prefer alt tip de motoare. Oricum bafta si felicitari pentru orice a-i alege! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley_X Postat Iulie 28, 2003 Autor Share Postat Iulie 28, 2003 Alex as vrea un motor de viteza pe masura mea, d-asta si intreb pt ca nu stiu ce mi s-ar potrivi; mie imi place 636, dar asta nu inseamna ca e cel mai potrivit pt mine. Tu cum ai ales Busa? Dupa cate stiu eu, a fost primul tau motor? Nu ti-a fost teama? Mada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Iulie 28, 2003 Share Postat Iulie 28, 2003 Parerea mea personala este sa nu itzi iei motor sport ca prim motor. Cu posibila exceptie a lui Kawasaki EX250. In nici un caz un 636. Aberatzie totala. Chiar si daca nu o trintesti [slabe sanse sa scapi] este un chin de condus pt un incepator deoarece trebuie sa fii comfortabil cu aplecatul motorului ca sa iei curbe strinse la viteza mica deoarece zona de bracaj [cred ca asa se numeste] este foarte mare deoarece gidoanele se misa foarte putzin de la stinga la dreapta. Apoi mai sunt si frinele puternice si gazu la care trebuie finetze mare si pozitzie relativ inconfortabila la drum lung Daca vrei doar motor sa pozezi in fatza la cafenea iatzil dar daca vrei sa fii motociclista adevarata fii desteapta si incepe cu inceputu . EX250, GS500, Bandit 400, KLR250 , DR350 [daca esti destu de inalta] Genul asta de motoare sunt perfecte Uite si aicea http://www.beginnerbikes.com/. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 29, 2003 Share Postat Iulie 29, 2003 pt harley X: Eu as zice ca daca ai ocazia sa mergi pe motoreta aia care iti place, atunci baga si tu o tura si dupa aia vezi cam care e faza... Eu oricum tzi-as sugera un triciclu Roaga-l pe Dragos (ca sa fiu putzin rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spideru Postat Iulie 29, 2003 Share Postat Iulie 29, 2003 parerea mea este ca daca ai capulbine infipt intre umeri (adica mai si gandesti) poti conduce orice. zx6r chiar nu este mare, am si eu una din 99 si pot sa spun ca este chiar ultra manevrabile avand in vedere cele 174 kg la gol. Am prieteni care au inceput pe gsxr de 600, tl 1000 s, cbr 1000f, si gsxr 750 modelul vechi (dulap). totul este de fapt un mic razboi intre fiabilitate, performante, manevrabilitate, frane dar mai ales CREIER. daca vei judeca drumul dupa cam cu cat merge motocicleta vei da gres. secretul este de fapt in a-ti vedea propriile puteri si de a judeca drumul dupa cat poti merge tu existe posibilitatea chiar sa nu-ti placa un speed ci un touring sau un enduro-cruiser (de exemplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patricia Postat Iulie 29, 2003 Share Postat Iulie 29, 2003 eu am inceput cu un fzr600 si pot sa-ti zic ca orice se invata. nu sunt chiar maestra dar invat destul de repede. si chiar virajele nu-s asa greu de luat tare cum am crezut la inceput. incet, incet, le faci pe toate. si-mi place foarte tare ca am sub mine un motor puternic. unul mai slab nu m-ar mai aranja acum. e bine sa poti sa-i dai gaz cum trebuie atunci cand vrei sau cand trebuie (mai ales in depasiri). dureaza un timp pana te obisnuiesti cu toate, cu frana puternica, cu acceleratia, cu blocatul rotii din fata..... acum cel putin ambreiajul e cel mai bun prieten al meu desi ne-am mai si certat pe la inceputurile noastre succes! hai, ca poti! si, oricum, daca pot ei putem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madkiwi Postat Iulie 30, 2003 Share Postat Iulie 30, 2003 noi stim ca tot la 636 ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley_X Postat Iulie 31, 2003 Autor Share Postat Iulie 31, 2003 Spidere am mai auzit varianta ta, dar si pe a lui Raul; inca nu am apucat sa vad un 636, cica s-ar aduce in tara la sfarsitul lunii Cred ca nu e imposibil,dar e periculos Ma gandesc la o faza: sa nu ma obisnuiesc cu motoare mai mici, si apoi cand trec de pe una pe alta sa tot fiu intr-o continua adaptare; intr-adevar, invat multe din acest traseu, dar daca nu o sa mai am curajul sa ma urc pe un 36? Sunt tare nedumerita si nu stiu ce sa fac; e un fel de gri in capul meu, d-asta si va cer ajutorul in cel mai serios mod. Apoi am picat si poligonul cand am dat in mai de A, acum mie scarba de examenu' ala si cand ma gandesc ca nu l-am picat din vina mea iar imi vine sa-i sparg capu' lu' ala Mai vb... Mada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 4, 2003 Share Postat August 4, 2003 nu sunt chiar maestra dar invat destul de repede. si chiar virajele nu-s asa greu de luat tare cum am crezut la inceput da Pati.. de aia are Fzr`u carenele sparte ? si-mi place foarte tare ca am sub mine un motor puternic. unul mai slab nu m-ar mai aranja acum are 100 cp... un 40 cp e de ajuns. Parerea mea! gata nu mai zic nimic ca ma zici lu` Sabin... ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat August 5, 2003 Share Postat August 5, 2003 Mai mada, ce sa-ti zic si eu? Banditul nu-ti place, GS-ul nu-ti place, eu zic sa-ti iei o Hayabusa. Ce te tot agiti atata? Faci o achizitie serioasa si ai terminat povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley_X Postat August 6, 2003 Autor Share Postat August 6, 2003 Banditule aia e prea mare, muuuuuult prea mare pt mine, si apoi GSurile mi se pare simpatice de cand am vazut o gramada la Sibiu; cu banditele tre sa ma mai obisnuiesc, in rest e ok la tine? Te mai stresez azi la Arc Mada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielM Postat August 8, 2003 Share Postat August 8, 2003 parerea mea este ca daca ai capulbine infipt intre umeri (adica mai si gandesti) poti conduce orice. zx6r chiar nu este mare, am si eu una din 99 si pot sa spun ca este chiar ultra manevrabile avand in vedere cele 174 kg la gol. Am prieteni care au inceput pe gsxr de 600, tl 1000 s, cbr 1000f, si gsxr 750 modelul vechi (dulap).totul este de fapt un mic razboi intre fiabilitate, performante, manevrabilitate, frane dar mai ales CREIER. De acord cu tine Spidere, dar am si eu ceva de adaugat aici: Can m-am suit pe ZX6R, dupa primi 10 Km cand vroiam sa ma opresc am picat cu el. E prima motocicleta cu care pic aiurea, si s-a intamplat numai din cauza ca am subestimat-o. I-am subestimat franele, eu eram invatat cu VFR-ul meu, si cand am pus frana pur si simplu am blocat roata, cu toate ca stiam ca tre sa pun frana mai incet decat la VFR-u. Motoarele de viteza sunt mai greu de controlat daca esti incepator, sunt multe lucruri pe care nu le poti afla din teorie. Trebuie multa practica si mult Creier cum ai spus si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat August 9, 2003 Share Postat August 9, 2003 Eu mi-am inceput "cariera" pe un zzr de 600 de care imi e si acuma dor cand ma kinui pe r1 ((....am cam dat gres cu alegerea asta....mi-am luat-o ca e frumoasa si ca trage tare, dar acuma as da-o fara sa ma uit dupa ea....asa ca grija mare la "dragostea la prima vedere" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielM Postat August 9, 2003 Share Postat August 9, 2003 Coxanele, nu ca vand eu Kawa, dar ZZR600 e cel mai echilibrat motor cu care am mers pana acum. Nu numai ca are cai exact cat iti trebe in Romania si nerv mai mult decat suficient pentru un touring-sport, dar cel mai mult imi place pozitia foarte confortabila. Singurul lucru care nu-mi place e cauciucul spate .... puteau sa-l bage si astia mai lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovylord Postat August 10, 2003 Share Postat August 10, 2003 Intai si intai ar trebui sa te uiti la pret. Asta-i cel mai important pentru ca suntem in Romania nu in Germania sau SUA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat August 11, 2003 Share Postat August 11, 2003 Un speed mi-am ales pe urmatorul criteriu, precum bine zicea si Madkiwi: trebuie sa aiba "cacao", adica putere destula, sa fie relativ usoara, adica nu peste 200 Kg, nu foarte mare, adica nu zx-9r, sa ai o pozitie buna pe ea, nu obositoare, pt a o putea controla usor, dar asta depinde de fiecare dupa cat e de mare; mai este apoi partea de imagine de marca si glorie: aici trebuie sa discuti cu fosti si actuali proprietari si ai sa vezi ca unele modele au probleme tehnice consacrate... Deci, daca reusesti sa gasesti ceva care sa-ti si placa estetic si sa nu fie "asfaltata" de prea multe ori, atunci vei fi fericit pana la adanci batranetze, adica pana te saturi de ea si treci la ceva mai tare, sau mai manevrabil, sau mai mishto, sau mai sexy... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.