Sari la conținut

Motor Mic(125cc) Se Incalzeste F F Greu


arte
 Share

Postări Recomandate

Asa cum am spus si in titlu, am achizitionat recent un motor mic 125cc in 4 timpi cu carburator curatat si ulei schimbat recent care nu trage deloc dupa pornire. Chiar si dupa 15 min cu socul tras e la fel de bleaga. Ce pot sa-i fac, e f deranjant, d-abia pot pleca de pe loc si la 6 dimineata cand trebuie sa plec la servici scol toti vecinii incercand sa-mi fac troaca sa mearga. D-abia dupa mai multi km de mers simt si eu ca ajunge sa mearga multumitor. Ce pot sa-i fac, parca simtomele s-au accentuat dupa ce am schimbat uleiul si am pus Motul 5500 parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am problema asta, la mine porneste daca o imping cativa metri porneste . Nici io nu am priceput de ce nu porneste , au venit ceva prieteni si mi=au zis ca nu are nici o problema .Eu fac altceva , fug pe langa ea si apoi ma urc las ambreiaju si porneste .Nu recomand asta nimanui dar la mine numai asa porneste.

 

--- Mesaj completat în 30 Aug 2007 10:11 -------------
F curios ca ramane a ta bleaga, dupa ce dau a2 -a isi revine si incepe sa traga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am spus si in titlu, am achizitionat recent un motor mic 125cc in 4 timpi cu carburator curatat si ulei schimbat recent care nu trage deloc dupa pornire. Chiar si dupa 15 min cu socul tras e la fel de bleaga. Ce pot sa-i fac, e f deranjant, d-abia pot pleca de pe loc si la 6 dimineata cand trebuie sa plec la servici scol toti vecinii incercand sa-mi fac troaca sa mearga. D-abia dupa mai multi km de mers simt si eu ca ajunge sa mearga multumitor. Ce pot sa-i fac, parca simtomele s-au accentuat dupa ce am schimbat uleiul si am pus Motul 5500 parca...

 

Ce motor e ? ..... ce racire are ?.....(aer, lichid ..)

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul e reglat dintr-un surub la max, unul mare si facut special sa fie accesat usor. Se mai poate regla de undeva? Poate fi din cauza compresiei? :bounce:

:D

Editat de arte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are compresie? se simte?

In general daca segmentii sunt uzati incepe sa piarda compresie dupa de se incalzeste.De la caldura se dilata si atunci scade puterea.

Dar totusi spui ca dupa ce se incalzeste incepe sa traga...

Carburatorul e reglat corect? Ce se intampla daca tragi brusc de gaz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul e reglat recent la mecanic (dupa schimbarea uleiului si spalarea filtrului de aer). A zis ceva ca a bagat 3 ture jumatate si ca acel surub care facea combinatia era dat peste cap. Daca trag brusc de gaz cand e d-abia pornita moare, dupa un timp tureaza normal.

Ea merge pefect dupa fo 20 min de relanti si fo 5 km de mers, in schimb rece marca e o mortaciune, nici nu porneste de pe loc.

Cum fac sa simt daca are compresie sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are kick starter sau porneste de la buton? in principiu daca are kick starter simti compresia la pedala.Simti compresia in functie de rezistenta pe care o opune pedala.Daca vrei sa stii exact compresia exista un dispozitiv(imi scapa denumirea) care se monteaza in locul bujiei si iti arata exact valoarea exacta a compresiei.

Ai schimbat cumva segmenti sau piston sau cilindru?

Editat de kama3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la ele. Moto a intrat recent in posesia mea, nu am nici cea mai vaga idee ce s-a intamplat inainte. Din pacate nu are kick-starter ci doar pornire la buton.

Teoretic are 11.000km. Am reluat cronometrajul, 20 minute pt. incalzire. Poate e normal si ma agit eu degeaba, alte mototciclete mici cu racire pe aer cam in cat timp is gata de plecare?

Turometru nu am ca sa pot regla relanti-ul, mi-as monta unul, banuiesc ca merge ceva ieftin, de pus la dacie...

 

Offtopic: unde pot gasi o solutie prin care sa fac tubeless cauciuri pe niste jenti cu spite? AM inteles ca exita o solutie, ceva. Probabil ca tre sa deschid un topic nou...

Editat de arte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 20 de minute cand crezi ca merge cum ar trebui pune mana pe cilindru si vezi cat de cald e(ai grija ca o sa friga).Apoi opreste-o, las-o sa se raceasca si porneste-o iar.Dupa ce o pornesti pune mana pe cilindru si vezi dupa cat timp ajunge la temp optima.

Cat timp o lasi cu socul tras?

Daca mergi prea mult cu socul tras o sa-ti ajunga benzina in ulei si atunci poti sa arunci uleiul ca nu mai are aceleasi proprietati.Scoate joja de ulei si miroase.

Daca simti miros de benzina schimba uleiul si n-o mai tine mult timp cu socul tras.

De curiozitate pune mana si pe bobina de inductie si vezi cum e (calda sau rece). Deasemenea vezi daca bujia e corespunzatoare(cifra termica corecta).

Nu prea vad nici o legatura dar verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit.

 

Jantele cu spite nu prea ai cum sa le faci tubeless.Ar insemna sa etansezi perfect toate gaurile de la spite.Pe langa faptul ca nu o sa le mai poti strange nici nu ai garantia ca nu-ti apare cel putin un por.

Ai grija ca banda aia de cauciuc care acopera capul spitelor sa fie in stare perfecta, mai da si doua trei ture cu izolir-band si iti garantez eu ca te tine o viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general respect regula invatata la dacie, nu pornesc cu socul tras, adica stau cu socul doar in relanti. Benzina ajunge in ulei ca nu arde nu? Nu cred ca e asa, n-am nici 300km cu ea respectand ce-am spus mai sus.

 

Izolir bandu respectiv este pt. ca sa nu strapung camera?

 

Mersi de sfaturi. Ce ar trebui sa urmaresc cu miscarea cu incalzitu, racitu si apoi iar vazut timp/tempratura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica pornesti fara soc si il tragi dupa aia? pai care mai e rostul? socul e pt pornire si apoi dupa ce o ia il lasi jos.

 

Izolir bandul il dai peste inelul ala de cauciuc ca sa stea fix.Daca nu ai inelul ala de cauciuc atunci dai vreo 10 ture de izolir.Inelul ala are rolul de a proteja camera de capul spitelor care uneori poate sa ciupeasca.

 

La faza cu incalzitul urmaresti daca chiar ajunge la temp optima in 20 de minute sau daca ea de fapt se incalzeste in 5 minute dar dureaza inca 15 minute pana incepe sa traga.

Nu prea vad eu cum sa se incalzeasca in 20 de minute un motor racit cu aer si care sta si pe loc.Eu zic ca dupa 5 minute de relanti nu mai poti sa pui mana pe cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pornire eu ziceam pornirea de pe loc. Nu pornesc de pe loc cu socul tras. Poate de aici si problema cu trasul :)...

Dupa 5 min pot pune mana pe "aripiorele" cilindrului. Fara probleme. D-abia e incalzit. Si intr-adevar, e o legatura directa intre temperatura de "frigere" si "tras"...

 

Si daca tot ai fost amabil sa raspunzi (si iti multumesc pt asta), mai bag o intrebare. Poti te rog sa-mi spui daca scrasnitul rotii din fata (prob din cauza placutelor) dupa ce am am dat roata jos e o problema importanta? Scrasnitul acesta e constant, e doar cand imping eu motocicleta si nu se mai aude la viteza... S-au miscat placutele putin pe acolo cand am umblat?? Trebe sa reglez cumva franele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu la motoreta am pe bord niste liniute care indica temperatura. Cand are 3 liniute inseamna ca e incalzita. La alea 3 liniute ajunge cam in 5 minute. O pornesc cu socul tras si il las cand ajunge la 2 liniute motoreta deoarece e destul de incalzita atunci si se ineaca si moare. Daca plec cu ea rece, se balbaie putin pana ajunge la 1 liniuta, dupa aia merge normal. Se balbaie, dar trage. Succes la solutionarea problemei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca au prins praf sau pur si simplu raman apropiate de etrier si apoi in mers isi revin.Daca roata nu merge infranata atunci n-ar trebui sa fie probleme.

@Trotinel - motorul tau are racire pe lichid sau tot cu aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...