ghost Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 am nevoie de 2 pistoane si 6 segmenti..................poate stie cineva de la ce motor s-ar potrivi..................pistonul are diametrul de 9,1cm si 5,6cm..... ..............cat se poate de repede, cu tot cu segmenti si daca se poate mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Grija mare cu pistoanele alea...Cumpara noi,si alezeaza la noua cota.Un joc de 0.6 mm e enorm.La XT,de ex.jocul maxim admis intre piston si cilindru e de 0.065,maxim 0.1 mm.In plus de asta,jocul suplimentar fatza-spate dat de uzura pistoanelor face sa se duca naibii lagarul superior al bielelor,cu bolturi cu tot(chestie probata pe pielea mea),ca m-a pus dracu sa umblu cu piston uzat la 0.5 mm.Acum trebuie sa schimb din nou biela si boltul(dupa numai 4000KM),noroc ca se gasesc si nu is tare scumpe,si is gata cumparate... Apoi,cel mai la indemina mijloc de tuning pe care l-am aplicat a fost filtrul de aer K&N care a facut XT-ul sa fuga cu 160.Daca mai umblu la aerodinamica s-ar putea sa fuga si mai mult. Tu ai mai putea pune un kit dinojet de carburator,si cu cheltuielile de rigoare un set de evacuare de putere.Nu cred ca se merita sa mai umbli la restul,asta doar daca vrei sa bulesti motorul.Uite aici un link unde vezi cam ce inseamna tuning la monoclindrele mari APB-Racing.de O alta idee cred ca ar fi sa confectionezi la un atelier de profil coturile de evacuare din tubulatura de inox rezistent la temperatura.S-ar putea sa iesi mult mai ieftin,ca altfel zboara sutele de euro ca potirnichile... Si vezi,poate ai putea sa faci cumva sa maresti debitul de aer la intrarea in cutia filtrului de aer,eventual sa aduci aerul din fata,de la niste guri de captare marite,cu o tubulatura pina in cutia filtrului de aer.Parca la S-RAD e asa. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radupop Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 deci am un motor in v, 900cm3, 90hp , 4t, 2supape pe cilindru, carburatoare cu ac dozaj, racire apa, aprindere electronica...............eu vreau sa cresc puterea motorului in general, schimbarea pinioanelor nu rezolva nimic,.......nu cunosc sistemult turbo, .....nos iese din discutie(imi trebuie o solutie sigura, stabila).............si nu ma incalzeste 5-10hp.......eu ma refer la o crestere mai mare, de pana la 30-40hp................solutii????? Ia-ti alt motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 Tu ai mai putea pune un kit dinojet de carburator,si cu cheltuielile de rigoare un set de evacuare de putere.Nu cred ca se merita sa mai umbli la restul,asta doar daca vrei sa bulesti motorul. multumesc de sfat...........intradevar, am scos pistonul cu mana, adica fff usor......probabil boltul are ceva joc in biela...............biela joaca stanga dreapta si nu joaca sus jos.......ma gandesc ca e normal.............. ........poti sa-mi explici ceva despre dinojet????........nu inteleg ce scrie pe site.....(am lipsit de la ore)..........thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 mai am nevoie de 2 pistonase si o supapa de la pompa de sprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Incearca sa nu umbli cu improvizatii,sau cu piese de la alte motoare..Cumpara pistoane noi de la reprezentantza,la cota necesara.Eu unul asa am facut si nu regret deloc. Daca ti-s uzate pistonasele de la carburatoare..nu stiu ce sa zic..cred ca ai uzura si in corpul carburatoarelor.S-ar putea sa nu fie bai mare.Si la mine e putin uzat,dar nu face altceva decit ca are un mic sunet la ralanti.Remedierea e foarte costisitoare. Cit despre kitul Dino-Jet eu stiu ca e un set de jicloare cu ace de dozaj cu tot care cresc puterea si cuplul,cu un consum marit de carburant,desigur.Gasesti la Louis(www.louis.de),si sint o gramada care pot aduce de acolo.Poti sa te uiti chiar acuma,sa vezi daca au pentru modelul tau. Totusi,eu sa fiu in locul tau,prima si cea mai eficienta metoda de tuning care as face-o ar fi sa pun motorul la punct bine de tot.(Set nou,chiuloase si supape puse la punct,distributie,etc),sa fie ca scos din fabrica,apoi rodat cu grija.De fapt asta am facut si la mine,si nu imi pare rau deloc,chiar daca a costat sute bune de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 Ia-ti alt motor ! dai vre-un r1 in rate si eu nu stiam...!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 Incearca sa nu umbli cu improvizatii,sau cu piese de la alte motoare..Cumpara pistoane noi de la reprezentantza,la cota necesara. probabil ca asa o sa fac......dar am dat cateva tel si nimic.......motorul are 15 ani......nu stiu daca mai gasesc............oricum mai incerc, o sa caut si in italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 In situatia asta singura varianta viabila e sa cauti frumusel in Italia un Ducati lovit serios, dar cu motorul inca functional.O motocicleta lovita si veche de 15 ani nu poate fi mai scumpa de 2-3 sute de euro, plus 100 sa zicem transport ar ajunge la max 400 motorul.Incearca sa vorbesti cu cei care aduc motociclete pe filiera Italia, daca nu gasesti vre-un prieten sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 In situatia asta singura varianta viabila e sa cauti frumusel in Italia un Ducati lovit serios, dar cu motorul inca functional. m-am gandit si eu la varianta asta dar,...............cu ce ma incalzeste sa am 2 motoare uzate?!?........prefer sa dau cateva sute de euro pe set motor nou, discuri ambreiaj, kit lant.........decat sa-mi mai i-au un motor................tipul care mi-a vandut-o este amabil si mi-a promis ca imi aduce orice piesa..............cred ca si tu ai face la fel in locul meu...............in fond e vorba de siguranta thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 am nevoie de o parere................... trebuie schimbati segmentii????............sunt uzati???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 segmentul 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 segmentul 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 cand schimbi pistoane le schimbi pe toate, sa fie la aceeasi cota. Si segmentii tre sa fie pt noua cota. Ai grija cu refacerea alezajului ca bagi bani degeaba daca nu e facut cunm treuie. DAca tot bagi bani ie un set complet: pistoane+segmenti+cilindri+bolturi+bucse de bolt. Cercurile intretaiate care se vad pe camasa in pozele cu segmenti provin de la jocul mare al pistonului. Jocurile normale si cuplurile de strangere la montaj tre sa le citesti in MANUALUL DE REPARATIE. NU LUCRA CA LA DACIA ca nu merge sa strangi cu sarma. Unele motoare au jocuri foarte mari la rece(alea de curse). Ele sunt facute sa etanseze in regim normal de lucru, nu la rece. ZX9r de care zici ca are aceeasi capacitate dar 140 cp are exact ce ziceam: pistoane, biele ambielaj mai usoare, axe cu came mai agresive, etc Cat despre turbo vezi ca cica e un fraier care are turbo pe a lui si are filmuletz pe aici pe site. unu, GHOSTRIDER. In film se vede montajul turbinei. Ia vezi ce poate sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 Unele motoare au jocuri foarte mari la rece(alea de curse). Ele sunt facute sa etanseze in regim normal de lucru, nu la rece. aaaaaaaaaa.....il stiu p'ala de se da la 300km/h pe o roata ..........................serios, si ducati 906 paso a fost un motor de curse............nu este posibil ca jocurile sa dispara la incalzire????? eu stiu ca distanta intre capetele segmentilor trebuie sa fie cat un fir de par.........dar oare nu e normal sa fie mai mare in cazul acesta????? are cam 1,2mmm..........asta e uzura?????.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 (editat) Da, segmentii sunt de aruncat.In mod normal la un cilindru de dimensiunea aia, racit cu aer, distanta intre capete ar fi @0,2 mm, cu limita de uzura la @0,4-0,45mm. Daca tu ai acum distanta la 1,5 mm, inseamna pur si simplu "varza" RECTIFICARE:Cifrele de mai sus sunt cele pt Moto Guzzi .In cazul unui Ducati 900 distanta normala e 0,3 mm si limita peste care arunci segmentii e 1,2 mm (pt segment de foc) , respectiv 0,25 si 1 mm pt cei de ungere. Cilindrul arata de parca e proaspat alezat si inca nehonuit...e ceva manareala la mijloc, cineva a schimbat cilindrii, nu au apucat sa se rodeze,nu are oglinda formata . 0,5 mm cat ziceai tu intre cilindru si piston e f mult, eu cred ca nu sunt in cota cilindrii, pt ca pe piston inca se vedeau rizurile de la strung,aproape uniform. Poate cilindrii au fost bucsati si alezati peste cat trebuia P.S. Incearca sa faci rost de manualul de service...acolo iti da cotele, jocurile si limitele de uzura.Poti incepe aici: ducati Editat Decembrie 15, 2004 de Axa cu Scame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 Da, segmentii sunt de aruncat.In mod normal la un cilindru de dimensiunea aia, racit cu aer, distanta intre capete ar fi @0,2 mm, cu limita de uzura la @0,4-0,45mm. Daca tu ai acum distanta la 1,5 mm, inseamna pur si simplu "varza" Cilindrul arata de parca e proaspat alezat si inca nehonuit...e ceva manareala la mijloc, cineva a schimbat cilindrii, nu au apucat sa se rodeze,nu are oglinda formata . 0,5 mm cat ziceai tu intre cilindru si piston e f mult, eu cred ca nu sunt in cota cilindrii, pt ca pe piston inca se vedeau rizurile de la strung,aproape uniform. Poate cilindrii au fost bucsati si alezati peste cat trebuia P.S. Incearca sa faci rost de manualul de service...acolo iti da cotele, jocurile si limitele de uzura.Poti incepe aici: ducati multumesc mult....................cilindrii sunt raciti cu apa,...............si mie mi s-a parut ciudat ca pistonul are rizurile acelea ca si cand ar fi nou..........ciudat........cilindrul l-am verificat si nu are buza sus ?!?!.......... eu stiu ca de la uzura apare o margine sus unde nu ajung segmentii........probabil a lucrat cineva in el................in leg cu site-ul nu este pt modelul meu 906 paso...............nu am gasit pe net fara bani.......o sa mai caut.........totusi motorul meu seamana fff mult cu unul de monster.......ma intreb daca nu se potrivesc piesele?!?!............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 Hm..racit cu apa....inseamna ca tolerantele alea trebuie sa fie ceva mai mici, in concluzie ai uzura mai mare. Cat despre cilindri, urmele alea nu sunt de uzura ci de alezaj proaspat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 thanks man .....................intradevar cineva l-a manarit.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 Hm..racit cu apa....inseamna ca tolerantele alea trebuie sa fie ceva mai mici, in concluzie ai uzura mai mare.Cat despre cilindri, urmele alea nu sunt de uzura ci de alezaj proaspat. ciudat......am facut 7 000 km cu el.............................................nu trebuia sa se rodeze si sa dispara acele rizuri??!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 daca nu are guler sus inseamna ca cineva a alezat camasile dar a lasat pistoanele la cota veche. E un motiv suficient de bun sa pierzi 20 cai intra pe un forum cu ducati si vezi acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 daca nu are guler sus inseamna ca cineva a alezat camasile dar a lasat pistoanele la cota veche. E un motiv suficient de bun sa pierzi 20 cai intra pe un forum cu ducati si vezi acolo pai daca sunt pistoanele la cota veche de au rizurile acelea pe ele ca si cum ar fi noi????................. ps. am lipsit de la orele de engleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 Se pare ca nu s-au rodat in 7000 Aici pot fi mai multe cauze combinate: Segmentii prea mici/uzati Pistoane prea mici/uzate Alezajul nu a fost finisat Ai folosit un ulei prea bun, full-sintetic Sau varianta cea mai "probabila", acum cateva nopti extraterestrii ti-au inlocuit cilindrii ca ai tai se potriveau la fix pe nava lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 in situatia de a monta setul cred ca ma descurc ...............problema cea mai mare este tragera la punct............eu am facut cateva semne dar cred ca altfel se procedeaza............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 Uite limite pt un ducati 900 GT, racit cu aer : toleranta piston-cilindru --> 0,02-0,04mm Limita d euzura-->0,14 mm 2 cote de alezaj: + 0,4 si +0,6 Cat despre semnele pe distributie, mai bine afli care sunt reperele, ca asa poti gresi totusi daca misti axele independent.Am mai vazut motor montat pe repere artizanale la 180 de grade fata de normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.