tyyy84 Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Noroc si bine v-am gasit...duminica trecuta mi-am luat si eu o yamaha XJ diversion de 600...4 pistoane in linie...65CP din 94 57.000 arata fff bine ,este f bine intretinuta,vopsea originala...etc... intrebarile mele...: 1.mi-a spus ca tre sa schimb uleiul...ce ulei imi recomandati,de unde cumpar si in ce pret... 2.benzina ...cum imi dau seama cata mai are...nu are indicator la bord... 3.pot unge lantul???se aude parca ceva pe acolo...si daca da cu ce??? 4.la o anumita turatie intra in vibratie ceva pe fata...(adik parca fac zgomot plasticele pe acolo...)nu vibreaza la rulare...dar intra carenele cred sau nu stiu ce in vibratie...e deranjant doar la auz...sunt cam stresat ...(sa mearga totul bine) 5.cat costa un lant,de unde il pot lua si de unde imi pot da seama daca tre schimbat... sper ca nu sunt stresant...dar cred ca aici pot gasii ceva raspunsuri multumesc mult de tot eu sunt Cristyyy apropo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Noroc si bine v-am gasit...duminica trecuta mi-am luat si eu o yamaha XJ diversion de 600...4 pistoane in linie...65CP din 94 57.000 arata fff bine ,este f bine intretinuta,vopsea originala...etc... intrebarile mele...: 1.mi-a spus ca tre sa schimb uleiul...ce ulei imi recomandati,de unde cumpar si in ce pret... 2.benzina ...cum imi dau seama cata mai are...nu are indicator la bord... 3.pot unge lantul???se aude parca ceva pe acolo...si daca da cu ce??? 4.la o anumita turatie intra in vibratie ceva pe fata...(adik parca fac zgomot plasticele pe acolo...)nu vibreaza la rulare...dar intra carenele cred sau nu stiu ce in vibratie...e deranjant doar la auz...sunt cam stresat ...(sa mearga totul bine) 5.cat costa un lant,de unde il pot lua si de unde imi pot da seama daca tre schimbat... sper ca nu sunt stresant...dar cred ca aici pot gasii ceva raspunsuri multumesc mult de tot eu sunt Cristyyy apropo... 1. tipul de ulei trebuie sa scri in carte tehnica 2. desfaci busonul de la rezervor si vezi ( debicei moto au si rezerva ) 3. este kit de lant cu care il si cureti si il ungi ( o data la 300-400 km ) 5 http://www.louis.de/ is multi care aeduc de acolo . ( ii pe germana cu opera poti traduce pe engleza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat August 31, 2007 Autor Share Postat August 31, 2007 1. tipul de ulei trebuie sa scri in carte tehnica 2. desfaci busonul de la rezervor si vezi ( debicei moto au si rezerva ) 3. este kit de lant cu care il si cureti si il ungi ( o data la 300-400 km ) 5 http://www.louis.de/ is multi care aeduc de acolo . ( ii pe germana cu opera poti traduce pe engleza ) ma interesa ceva prin bucureti...nu de afara... lantul meu este uscat...nu are urma de ulei sau ceva care sa il unge...nu cred ca e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Noroc si bine v-am gasit...duminica trecuta mi-am luat si eu o yamaha XJ diversion de 600...4 pistoane in linie...65CP din 94 57.000 arata fff bine ,este f bine intretinuta,vopsea originala...etc... intrebarile mele...: 1.mi-a spus ca tre sa schimb uleiul...ce ulei imi recomandati,de unde cumpar si in ce pret... 2.benzina ...cum imi dau seama cata mai are...nu are indicator la bord... 3.pot unge lantul???se aude parca ceva pe acolo...si daca da cu ce??? 4.la o anumita turatie intra in vibratie ceva pe fata...(adik parca fac zgomot plasticele pe acolo...)nu vibreaza la rulare...dar intra carenele cred sau nu stiu ce in vibratie...e deranjant doar la auz...sunt cam stresat ...(sa mearga totul bine) 5.cat costa un lant,de unde il pot lua si de unde imi pot da seama daca tre schimbat... sper ca nu sunt stresant...dar cred ca aici pot gasii ceva raspunsuri multumesc mult de tot eu sunt Cristyyy apropo... 1. Du-te la un magazin cu specific moto si te vor infruma acolo. Eu as pune Motul 10W40 semisintetic. Ulei pentru motocicleta, contine aditivi speciali anti-patinare-ambreiaj-umed. 2. Majoritatea motocicletelor nu au indicator de benzina ca la masina. Robinetul rezervorului are 3 pozitii: inchis, deschis si rezerva (RES) - normal trebuie sa fie pe pozitia deschis, cand se termina treci pe rezerva si de obicei mai ai 3-4 litri, suficient sa ajungi la o pompa intr-o tara civilizata. 3. E normal sa se auda ceva, e lant pana la urma, nu curea, dar nu zdranganit, mai mult un fashait. Il ungi cu spray de uns lantul moto, se cumpara de la magazine cu profil moto. Recomand Castrol. 4. E normal la o anumita turatie sa intre in rezonanta, nu te ingrijora, incearca sa verifici imbinarile carenelor si punctele de fizare, scapi de zgomot poate dar nu de vibratii, incearca sa eviti acea plaja de turatie. 5. Un lant bun costa aproape 100e, se gaseste la orice magazin moto respectabil. De obicei pe bratul basculei pe partea cu lantul exista un semn care indica maximul admis al intinzatorului de lant. Daca a ajuns cu intinsul dupa zona aia trebuie schimbat. Mai sunt si alte metode de a verifica uzura lantului, descrise pe aici cu duiumul. De obicei se schimba kitul cu totul, adica cele 2 pinioane + lant. Daca pinioanele sunt bune (fara uzura excesiva) se pot pastra si schimba numai lantul, dar lantul nou se va uza mai usor. --- Mesaj completat în 31 Aug 2007 20:48 ------------- 1. tipul de ulei trebuie sa scri in carte tehnica 2. desfaci busonul de la rezervor si vezi ( debicei moto au si rezerva ) 3. este kit de lant cu care il si cureti si il ungi ( o data la 300-400 km ) 5 http://www.louis.de/ is multi care aeduc de acolo . ( ii pe germana cu opera poti traduce pe engleza ) Inca in romania nu sunt magazine moto, am uitat punctul 5 e foarte bun. 3. kit de lant este cu totul altceva, este ceea ce am spus eu. Poate te refereai la KIT DE CURATAT LANTUL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 (editat) Sunt si eu incepator si am avut si eu niste intrebari asemanatoare. 1. nu uita de filtrul de ulei, tinand cont ca ai yamaha mai e magazinul din ghencea care se ocupa de yamaha 5. din cate am inteles eu nu lantul cat pinioanele se strica mai degraba. adica uzura pinioanelor ar face lantul sa nu mai fie intins. trebuie sa te uiti pe roata din spate exista o piesa cu niste grade care te ajuta sa iti mai intinzi lantul. e plin de tutoriale care sa-ti explice ce si cum trebuie, nici prea intins nu tre sa fie. (acuma vad ca repet ce-a zis baiatu' de deasupra) Editat Septembrie 1, 2007 de arte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 1, 2007 Autor Share Postat Septembrie 1, 2007 o sa merg sa vad ....lantul daca e intins cum trebuie si daca mai pote fi intins sa stiu daca tre schimbat... totusi mie mi se pare ca este foarte uscat...(stiu de la bicicleta ca daca nu ungeam pinioanele se auzea urat) --- Mesaj completat în 01 Sep 2007 12:32 -------------lantul nu cred sa fi fost curatat de foarte mult timp...este uscat si imbacsit... de intins nu am reusit sa vad cum vad daca il mai pot intinde..... inca o intrebare...am un comutator pt rezervorul de benzina(am carte la ea dar nu este in romana)care are 3 pozitii-1.res 2.pri 3.on acum e pus pe pri...din cate inteleg eu din carte zice ca tre sa fie pe on....care e treaba cu comutatorul asta??? si daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un manual in romana sau engleza pt yamaha XJ600S as fi cel mai recunoscator multumesc --- Mesaj completat în 01 Sep 2007 12:34 -------------lantul nu cred sa fi fost curatat de foarte mult timp...este uscat si imbacsit... de intins nu am reusit sa vad cum vad daca il mai pot intinde..... inca o intrebare...am un comutator pt rezervorul de benzina(am carte la ea dar nu este in romana)care are 3 pozitii-1.res 2.pri 3.on acum e pus pe pri...din cate inteleg eu din carte zice ca tre sa fie pe on....care e treaba cu comutatorul asta??? si daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un manual in romana sau engleza pt yamaha XJ600S as fi cel mai recunoscator multumesc --- Mesaj completat în 01 Sep 2007 21:46 -------------1.nu stie nimeni nimik despre comutatorul de care am zis mai sus??? 2.in momentul in care apas pe ambreaj....e perfect cand ii dau drumul,pe neutral....se aude usor un croncanit...daca apas dispare stiu de la masina ca era ceva pe la rulmentul de la placa de presiune...dar nu stiu daca e si la motor la fel??? e normal....e ceva de care sa ma ingrijorez???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 (editat) Yamaha_XJ600S(92-99)_XJ600N(95-99)_Service_Repair_Manual.pdf da un semn pe yahoo mess si ti-l dau yahoo ID: gomezm0232 daca te duci in targ, vitan, gasesti spray de curatat si spray de uns lantul la magazinul louis. e 20 RON cel de curatat si ceva mai mult cel de uns de comutator ti-a spus cineva mai sus sunt 3 pozitii inchis, deschis, rezerva res banuiesc ca e rezerva, on e deschis, si pri?! ar fi inchis(asta a mai ramas ) Editat Septembrie 2, 2007 de GoMeZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 (editat) PRI= prime adica bypass la robinetul vacuumatic sau mai pe romaneste alimenteaza carburatoarele cu motorul oprit NU SE FOLOSESTE DECAT TEMPORAR CAND CARBURATOARELE SUNT GOALE pt a nu solicita suplimentar demarorul pt umplerea lor croncanitul provine din transmisia primara (joc oala ambreiaj sau angrenaj arbore-ambreiaj) si poate fi cauzat si de functionarea neuniforma a motorului la relanti (sincronizare sau amestec incorect la relanti bobina defecta probleme compresie etc)-in acest caz dispare in mare masura dupa reglaje Editat Septembrie 2, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 acum e pus pe pri...din cate inteleg eu din carte zice ca tre sa fie pe on....care e treaba cu comutatorul asta??? am inteles ca nu stii engleza, dar nici romaneste nu stii? Nu ai vazut ca ti-am scris despre robinetul rezervorului? Ce vrei sa stii mai mult? PRI - ce a zis omul, RES - rezerva - ON - pornit, curge pana ramane rezerva. Lantul nu se intinde asa oricum, trebuie sa ai un motiv sa il intinzi. Oricum chiar daca ti se pare larg, mai intai citeste in manual si vezi cat de intins trebuie sa fie. Fara nici o incarcare lantul trebuie sa aiba o mica burta, de obicei se masoara pe jumatatea de jos, anume jocul "burtii" lantului sus-jos trebuie sa fie cam 4cm, dar asta trebuie sa vezi exact in manual, difera de la moto la moto in functie de suspensie si multe altele. Se lasa lantul slabit pentru a compensa modificarea distantei dintre pinioane atunci cand bascula se plimba sus-jos, datorita incarcarii (de exemplu cand te urci tu pe ea) --- Mesaj completat în 03 Sep 2007 19:08 ------------- Sunt si eu incepator si am avut si eu niste intrebari asemanatoare. 1. nu uita de filtrul de ulei, tinand cont ca ai yamaha mai e magazinul din ghencea care se ocupa de yamaha 5. din cate am inteles eu nu lantul cat pinioanele se strica mai degraba. adica uzura pinioanelor ar face lantul sa nu mai fie intins. trebuie sa te uiti pe roata din spate exista o piesa cu niste grade care te ajuta sa iti mai intinzi lantul. e plin de tutoriale care sa-ti explice ce si cum trebuie, nici prea intins nu tre sa fie. (acuma vad ca repet ce-a zis baiatu' de deasupra) nu da sfaturi daca nu te pricepi. Ai inteles rau. Inchipuie-ti cam cat ar trebui sa se uzeze un pinion si ca efect al uzurii sa se slabeasca lantul! GOD! Ar ramane saracul numai piele si os. E invers, se uzeaza mai usor lantul ca in el e saracul tot efortul si el este compus din multe piese mici in miscare si frecare una fata de alta! Uneori poti sa distrugi si doua 3 lanturi cu acelasi set de pinioane! NORMAL se schimba setul complet: Cele 2 pinioane si lantul odata, ca sa fii sigur ca nu ai neplaceri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 de citit romaneste stiu ... intrebarea am pus-o inainte sa imi raspunda.....am scris de 2 ori intradevar dar la diferenta de 1 min... mersi de raspunsuri....m-am mai lamurit... are ceva daca se merge doar pe pozitia PRI(adik se strica ceva???)asa am cumparat-o si asa am mai vazut la o yamaha...de pornit imi porneste mereu la sfert...mersi --- Mesaj completat în 04 Sep 2007 20:32 -------------am o alta problema!!!!!!! am plecat in seara asta cu motorul la o tura...a pornit ...la sfert(de cateva zile se observa la pornire cum invarte greu sa o porneasca ,dar fiind bine reglata porneste repede)si cand am ajuns am oprit-o...cand sa pornesc....nu mai vrea...invarte o data dar nu mai are putere sa mai invarta ca sa porneasca... poate sa fie din baterie???ma gandesc ca daca era sa pice pica direc nu dupa ce am mers cu ea...??? are electro motor ca la masina???sa incarce bateria in mers??? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.