robychopper Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 daca intru si eu cu o imagine ma baga si pe mine cineva in seama? aici e motorul meu asa cum era in 2002 daca vreti sa vedeti alte imagini recente da-ti un buzdugan.am multe dar sunt facute cu rezolutie mult prea mare ca sa intre aici. ceau Cum de nu iai pus comenzi in fata. Kricul lai pus ca la enduro in spate nu puteai sal pui in fata? Este fain facut tiam vazut pozele de la intilniri din 2002. Daca ai modificat ceva la el vreau si eu poze. mailul meu este robybiker@yahoo.com salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 3, 2004 Share Postat Februarie 3, 2004 ceau Cum de nu iai pus comenzi in fata. Kricul lai pus ca la enduro in spate nu puteai sal pui in fata? Este fain facut tiam vazut pozele de la intilniri din 2002. Daca ai modificat ceva la el vreau si eu poze. mailul meu este robybiker@yahoo.com salut pai am pus si aripa pe spate -tot fixa pe roata-nu pot sa suport spatiul ala gol dintre roata si aripa la unele choppere, am schimbat oglinda, stopul pe spate, maruntishuri, anul asta vreau sa-l desfac bucatzi si sa-i revopsesc rotile, cadrul, ghidonul, si furca spate.rezervorul ,farul si aripile o sa le fac airbrush ceva tribale cu tenta celtica ... mai vad eu. am studiat problema cu comenzile avansate si nu ma incanta. ai incercat sa pleci de pe loc la semafor si sa fie si drumul in panta cu un nipru modificat cu comenzi avansate? dai din picioare pe jos ca o ratza pana se urneste motoru ! povestea cu cricul: am sudat o flansa de cadru cu tri gauri filetate in care sa pot pune un cic ca lumea fiindca am unul modificat dintrun cric de bicicleta-totzi amicii mei i-au dat viatza scurta - si vad ca tzine bine si acum . bineintzeles ca am scurtat tija si am mai redus unghiul pe care-l face motorul cand se sprijina fiindca de vreo trei ori am gasit motorul pe jos ca s-a indoit tija de la greutate. am poze noi dar sa-mi spui intai daca ai loc pe mail ca sunt de aprox 3000 kb. numa bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 Nu cred ca multi dintre voi au vazut o Pannonia din 1960, mai ales modificat chopper... Iata-l femeia mea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 Salut, vreau sa stiu si eu detalii despre roata din spate: ce marime are? R15? Balonul de la ce masina e ... etc. Vreau sa imi pun pe spate. PT_KEROSEN_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uscatu090 Postat Februarie 25, 2004 Share Postat Februarie 25, 2004 ala din stanga este al meu din mijloc este a lu us si cel din dreapta este a lu miki toti din ocna mures offtopic: are cineva manual de service pentru jupiter 4 sau 5? regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 asa arata in 1999 in fata la mine la garaj detaliile motorului meu simsonache al meu detalii... motorul am inceput sal fac in 1999 si modificam la el asa cind aveam timp si bani lam terminat in vara anului 2001.in noiembrie 2001 am plecat din tara SIMSON AWO T 425 modificat roata fata 21 roata spate 150/80/15 cerc de ww broasca taiat interiorul la la srung,pus pe spite,butucul de spate original de simson awo taiat si latit cu o flasa de 10cm cadru latit in spate 7 cm lungit 18cm inclinat jugul din fata si inaltat cadrul in fata sub jug furca springer facuta personal din teva cu perete gros in carne comezi de frina si ambreaj de ij festival la ghidon prinderi ghidon facute la strung ghidon facut far de tractor cromat filtru de aer minsk carburator MZ ts piston scoda comenzi aduse in fata creatie proprie cardan lungit cromatul este facut la ELBA timisoara in fata linga jug cutie de scule originala simson awo t 425 cromata saua facuta de mine,aripa spate facta dintro aripa de simson latita scurtata sudata direct pe cadru cu intarire pe inerior lungime originala a motorului 1,95 m dupa modificare 2,45 m cam asta ar fii tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 na ca iar am pus o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.