TheDarksider Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 salut... as avea o intrebare pentru detinatorii de aprilia: am gasit un scuter aprilia sr model mai vechi (cel cu 2 stopuri circulare), tipul imi e prieten si mi-a zis ca il da cu 30 mil; problema e ca mi se pare cam uzat (peste 40 mii km!?!? e valoare absurda)...tipul mi-a spus ca nu a reconstruit motorul pana acum si ii fuge 110 dar consuma 3,5-4%. e normal? merita ? puternic e cu siguranta insa la capitolul fiabilitate cum sta? ms anticipat de raspunsuri... --- Mesaj completat în 03 Sep 2007 20:45 -------------scz de dublu post dar nu ma lasa sa-l editez...date suplimentare kilometri parcursi-48 000; anul fabricatiei-2001...proprietarul actual l-a luat la mana a doua... haideti pls astept sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menonfire83 Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 salut dupa parerea mea mi se pare extrem demult 40000 km si ii foarte scump 30 mil,gandeste ca la banii astia iti iei un kymco nou(e drept aprilia e aprilia) dar e scuter nou.cauta scuter cu pina la 15000 km max sfatul meu . eu de exemplu miam luat in vara un TGB LASER cu 450e din 2000 fabricat si tot la banii astia puteam sa imi iau o aprilia sonic,800e un kymco agylity din 2006 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menonfire83 Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 id meu de mess menonfire83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 salut dupa parerea mea mi se pare extrem demult 40000 km si ii foarte scump 30 mil,gandeste ca la banii astia iti iei un kymco nou(e drept aprilia e aprilia) dar e scuter nou.cauta scuter cu pina la 15000 km max sfatul meu . eu de exemplu miam luat in vara un TGB LASER cu 450e din 2000 fabricat si tot la banii astia puteam sa imi iau o aprilia sonic,800e un kymco agylity din 2006 . ms de sfat... proprietarul afirma ca "fuge" mai bine decat factory-ul pe care il are acum... si tocmai am vazut si eu cum merge ultima achizitie a tipului ... de aceea m-a incantat, ca e racheta... cred ca totusi nu il iau... 30 mil nu imi par bani multi si stiu ca pot sa iau ceva mai nou, insa m-am saturat de chestii fabricate in china, taiwan etc... am vazut un scuter yamaha si unul aprilia si m-am indragostit de ele, asta m-a determinat sa ma orientez catre ceva consacrat... o sa caut ceva oferte daca aveti si voi nu ezitati sa postati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Pf...iti zic ca nu se merita. Eu am dat 20 milioane, la 20 mii km...adevaru e ca merge de rupe, dar zic sa nu te risti, dublu ca si km si cu 50% pret mai mare. Ideea e ca gasesti la 30 milioane un sr pe injectie din 2004 super adevarat Mai cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 Pf...iti zic ca nu se merita. Eu am dat 20 milioane, la 20 mii km...adevaru e ca merge de rupe, dar zic sa nu te risti, dublu ca si km si cu 50% pret mai mare. Ideea e ca gasesti la 30 milioane un sr pe injectie din 2004 super adevarat Mai cauta serios? ma pun pe cautat... ms mult de sfat... asa inca o chestie ai sr luat la 20 mii km... cati ai acum si cat de fiabil e? ca presupun ca la capitolul putere nici nu se pune problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Am facut cu el 1500 km in 3 saptamani...forjat grav, 2 pe el non-stop, mereu blana (chiar daca e limitat la 70, tot aia e). Eu zic ca e fiabil...ziceam mai demult de plastice ca sunt proaste, dar m-am convins ca sunt super tari. La mine la tara cate gropi am luat cu el nu are nimic. La capitolul putere pot sa-ti zic ca am urcat pe panta de 12% inclinatie cu 2 pe el la 60 la ora . Daca ar fi sa aleg iar, tot modelul racing pe carburatie mi-as lua. Cred ca e mai bun cel pe injectie, dar n-am incredere in electronica asta dupa ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 NO WAY!!! Enorm! "Scump doamna, scump! Da' halatul cat ii? Dincolo era mai ieftin!" Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 (editat) ms de opinii... calmi calmi ca nu il iau am inteles situatia... oricum cat de curand mopedutul se va duce, fie la toamna fie primavara viitoare (sper ca noul sau proprietar va avea grija de el...); iau tot de 49 din lipsa de timp pt A1, insa de data asta nu mai fac greseala sa iau chinezarie, fie ea si noua si relativ fiabila, e prost finisata si nu e facuta pentru performanta, asa ca trec la ceva de calitate. astept in continuare opinii... ce scutere de firma merita banii astia? cam cum ar trebui "sa arate" (km parcursi etc)? nu vreau sa ma aleg cu ceva ultra mega forjat si luat pe bani frumosi... p.s voi cat ati da pe un cityflex intretinut foarte bine, rodat ca la carte si cu imbunatatiri estetice? tineti cont ca nu e orice ciao vechi de 20 ani care abia trage 50, al meu se duce 70 in linie dreapta. fabricatie 2006 (cred, am si uitat), km parcursi 2010. ms anticipat de posturi... Editat Septembrie 3, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 mi se pare mult 1000 euro (sau 30 milioane cum spui tu) pt un scuter cu 48000km....gandestete ca la un scuter nu se uzeaza numai segmentii,ca daca ar fi fost asa era parfum....segmentam toata ziua motoare....si apropo de lupta dintre injectie-carburator....nimeni nu contesta avantajul injectiei dar este mai greu de depanat...eu unu mias lua pe carburatie...am citit prin forum pe la service-uri de tipi la care li sau bulit injectoarele,nau avut de unde sa ia si vreau sa le treaca pe carburatie...adica sa faca un fel de struto-camila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) gasisem eu pe bikeshop un aerox din 2004 parca rulat 6000km 12cai da nu cred,vreo 1200euro o sa caut anuntu uite linku arata binishor fraier am fost ca mi-am cumparat first bike da asta e. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=55949 Editat Septembrie 4, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 4, 2007 Autor Share Postat Septembrie 4, 2007 gasisem eu pe bikeshop un aerox din 2004 parca rulat 6000km 12cai da nu cred,vreo 1200euro o sa caut anuntu uite linku arata binishor fraier am fost ca mi-am cumparat first bike da asta e. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=55949 ms de link, scuterul e frumos dar clar nu-l lasa la 30 mil si mai mult nu am de unde sa scot, abia am reusit sa-i conving pe ai mei sa-mi dea ceva fonduri la care am mai adaugat ce mai aveam eu si cu vanzarea mopedului meu sa scot 30 mil . acuma, referitor la first bike, cred ca toti ajungem la concluzia asta mai devreme sau mai tarziu... eram atat de multumit de jucaria mea pana cand intr-o zi am remarcat ca de la 55 in sus pierde putere. am fost la un prieten si am curatat filtrele, apoi jucandu-ma cu maneta de frana, am simtit ca trag in gol (sarise un cui de pe pozitie). si credeam ca povestile legate de fb sunt mituri, daca eram in oras si ramaneam fara frana o pateam si eu si doamne fereste poate altii... am reglat cam tot inclusiv carburatorul, am mers ce am mers, m-am plimbat cu niste baieti cu scutere de firma care nu au avut nici pe departe atata grija de unelte cum am avut eu de a mea si am vazut ca tot nu puteam sa tin pasul cu ei... acuma carburatorul e dereglat din nou si astept sa-l repare un mecanic. cred ca am voi rezuma la mici iesiri cu el si il dau sa scap odata de prostia asta. tu parca ziceai pe undeva ca iti iau ai tai ceva mai bun sau ma insel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) ms de link, scuterul e frumos dar clar nu-l lasa la 30 mil si mai mult nu am de unde sa scot, abia am reusit sa-i conving pe ai mei sa-mi dea ceva fonduri la care am mai adaugat ce mai aveam eu si cu vanzarea mopedului meu sa scot 30 mil . acuma, referitor la first bike, cred ca toti ajungem la concluzia asta mai devreme sau mai tarziu... eram atat de multumit de jucaria mea pana cand intr-o zi am remarcat ca de la 55 in sus pierde putere. am fost la un prieten si am curatat filtrele, apoi jucandu-ma cu maneta de frana, am simtit ca trag in gol (sarise un cui de pe pozitie). si credeam ca povestile legate de fb sunt mituri, daca eram in oras si ramaneam fara frana o pateam si eu si doamne fereste poate altii... am reglat cam tot inclusiv carburatorul, am mers ce am mers, m-am plimbat cu niste baieti cu scutere de firma care nu au avut nici pe departe atata grija de unelte cum am avut eu de a mea si am vazut ca tot nu puteam sa tin pasul cu ei... acuma carburatorul e dereglat din nou si astept sa-l repare un mecanic. cred ca am voi rezuma la mici iesiri cu el si il dau sa scap odata de prostia asta. tu parca ziceai pe undeva ca iti iau ai tai ceva mai bun sau ma insel ? da la anu daca invat bine anu asta o sa-mi cumpar ceva de 125 in orice caz nu scuter si daca nu la anu astept o sa-l delimitez ca acu stiu sigur cum se delimiteaza si nu e CDI-u si o sa mearga top speed la 75.Mi-ar place un CBR de 125 sau un RS de 125 Editat Septembrie 4, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 4, 2007 Autor Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) da la anu daca invat bine anu asta o sa-mi cumpar ceva de 125 in orice caz nu scuter si daca nu la anu astept o sa-l delimitez ca acu stiu sigur cum se delimiteaza si nu e CDI-u si o sa mearga top speed la 75.Mi-ar place un CBR de 125 sau un RS de 125 pei sa stapanesti viitoarea jucarie sanatos. eu tocmai i-am reglat carburatorul cu ajutorul unui profesionist (unchiul meu) si trage de parca ar fi posedat . ma jucam cu un rieju paseo era tipul in blana la...55!? si eu la cruise speed . s-a imbunatatit si demarajul considerabil. revin la o intrebare la care nu s-a raspuns:voi cat ati da pe un cityflex intretinut foarte bine, rodat ca la carte si cu imbunatatiri estetice? ma gandesc serios sa nu-l las cu mai putin de 16 mil (pretul include casca)... Editat Septembrie 4, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 pei sa stapanesti viitoarea jucarie sanatos. eu tocmai i-am reglat carburatorul cu ajutorul unui profesionist (unchiul meu) si trage de parca ar fi posedat . ma jucam cu un rieju paseo era tipul in blana la...55!? si eu la cruise speed . s-a imbunatatit si demarajul considerabil. revin la o intrebare la care nu s-a raspuns:voi cat ati da pe un cityflex intretinut foarte bine, rodat ca la carte si cu imbunatatiri estetice? ma gandesc serios sa nu-l las cu mai putin de 16 mil (pretul include casca)... si eu zic la fel sa nu lasi la pretz mai bine nu-l vinzi sau ceri 17ca sa ai de unde sa negociezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 sper sa gasesti pe cineva sa til ia....vreo 19 mil era prin carrefour.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 4, 2007 Autor Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) sper sa gasesti pe cineva sa til ia....vreo 19 mil era prin carrefour.... exact FB Cityflex? cum naiba, era 25 cand l-am luat si apoi a scazut la 22,5 . ma rog e normal sa se devalorizeze, mai ales ca stilul asta de moped nu se mai cauta... mai traim, mai strangem fonduri si mai vedem, pana una alta sunt multumit de el. p.s. voi cat aveti raportul de compresie? ca eu am doar 5:1 si ma gandesc la rectificatul chiuloasei... cam cat ar fi un raport maxim sigur, sa nu apara riscul detonatiilor? Editat Septembrie 4, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 io am 8:1...naiba stie care o fi raportul maxim sigur la tine,creca fiecare motor are un raport diferit...eu nu m-am gandit niciodata sa maresc raportul...pentru inbunatatirea performantelor motorului merg pe gasirea avansului la aprindere optim (in momentul de fata avansul este 0,din fabrica)...un avans neadecvat motorului face ca mare parte din puterea exploziei in momentul aprinderii sa se transforme in caldura si doar atat,si mai putin in cursa utila a pistonului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 5, 2007 Autor Share Postat Septembrie 5, 2007 io am 8:1...naiba stie care o fi raportul maxim sigur la tine,creca fiecare motor are un raport diferit...eu nu m-am gandit niciodata sa maresc raportul...pentru inbunatatirea performantelor motorului merg pe gasirea avansului la aprindere optim (in momentul de fata avansul este 0,din fabrica)...un avans neadecvat motorului face ca mare parte din puterea exploziei in momentul aprinderii sa se transforme in caldura si doar atat,si mai putin in cursa utila a pistonului.... nu prea mai am cum sa-l reglez mai bine de atat. a ajuns la un maxim, e reglat mai bine decat atunci cand a iesit de pe portile fabricii. nu se mai poate stoarce putere decat prin modificari drastice. momentan am interdicite de la parinti sa bag mana in el, insa dispun de aparatura si mi-a fost promis ca atunci cand imi voi lua ceva nou, daca nu-l vand, mi se va permite sa-i fac alezaj, rectificarea chiuloasei etc. o sa va anunt cat de departe se poate merge cu un moped Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorik92 Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 salut... as avea o intrebare pentru detinatorii de aprilia: am gasit un scuter aprilia sr model mai vechi (cel cu 2 stopuri circulare), tipul imi e prieten si mi-a zis ca il da cu 30 mil; problema e ca mi se pare cam uzat (peste 40 mii km!?!? e valoare absurda)...tipul mi-a spus ca nu a reconstruit motorul pana acum si ii fuge 110 dar consuma 3,5-4%. e normal? merita ? puternic e cu siguranta insa la capitolul fiabilitate cum sta? ms anticipat de raspunsuri... <small>--- Mesaj completat în 03 Sep 2007 20:45 -------------</small><br/>scz de dublu post dar nu ma lasa sa-l editez...date suplimentare kilometri parcursi-48 000; anul fabricatiei-2001...proprietarul actual l-a luat la mana a doua... haideti pls astept sfaturi... depinde de starea scuterului..........dak o fost ingrijit.......merita......mai negociezi cv.......de ex...io am un pretin care are o aprilia replica ...de 49 ccm , 40 mii km si merge mai fain k aprilia mea din 2000 ... si cu 20 mii ......depinde cat de intretinuta o fost, poate inainte o avut-o un batran care o mers linistit cu ea ...nu io dat la blana.....poate o fost la unu k mine....si....noh....intelegeti voi,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat Septembrie 5, 2007 Autor Share Postat Septembrie 5, 2007 depinde de starea scuterului..........dak o fost ingrijit.......merita......mai negociezi cv.......de ex...io am un pretin care are o aprilia replica ...de 49 ccm , 40 mii km si merge mai fain k aprilia mea din 2000 ... si cu 20 mii ......depinde cat de intretinuta o fost, poate inainte o avut-o un batran care o mers linistit cu ea ...nu io dat la blana.....poate o fost la unu k mine....si....noh....intelegeti voi,, nu-l iau, m-am hotarat, aprilia sr nu e genul de scuter pe care sa-l ia un mos ca sa nu mai dea la pedale. ms de sfat oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Il legatura cu storsul puterii dintr-un moped. Am vazut eu recordul(cred) Piaggio SI care se tinea dupa mine...adica 70, unde e limitat al meu. Am ramas masca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Il legatura cu storsul puterii dintr-un moped. Am vazut eu recordul(cred) Piaggio SI care se tinea dupa mine...adica 70, unde e limitat al meu. Am ramas masca e unu la noi in oras un moped piaggio a marit capacitatea la 70cc toba sport pt moped nu are chilometraj a luat 80km a stat langa un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Tunat nuj...dar ala era stock 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 e unu la noi in oras un moped piaggio a marit capacitatea la 70cc toba sport pt moped nu are chilometraj a luat 80km a stat langa un motor la 50km/h pe moped ma simt mai rau ca pe scuter la 110 . Tin atat de incordat ghidonul incat imi amortesc mainile in 200 de metri . Si sare fundul park ar fi roata patrata . Cred ca e un cosmar la 80km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.