hellriderCJ Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 raii astia nu-mi dau itp-u am nevoie de furca fata, cabluri de frana, roti sau cauciucuri cat de cat bune eventual un ghidon. daca aveti careva de vanzare, de dat sau de imprumutat va rog sa ma ajutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 dupa cum am spus si pe celelalt forum, am roti si far daca vrei, in bucuresti, daca poti sa le iei vb. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 vezi ca ITP poti sa-l faci oriunde, mai destept ar fi sa intrebi pe maestri cioperisti ardeleni unde sa te duci sa scapi rapid. Apropo, poate nu stiai nu trebuie sa te duci la RAR, gaseste cea mai penala statie de ITP cu conditia sa ai seriile in regula... Bubaq ce fel de roti ai, ca ma intereseaza, io le distrug repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Normale de nipru, 19 inch, cu camera si pneu (uzate), si nu foarte centrate, sint moca ca plec si nu le car dupa mine, le tineam sa pun pneuri cu profil off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellriderCJ Postat Septembrie 5, 2007 Autor Share Postat Septembrie 5, 2007 (editat) vezi ca ITP poti sa-l faci oriunde, mai destept ar fi sa intrebi pe maestri cioperisti ardeleni unde sa te duci sa scapi rapid. Apropo, poate nu stiai nu trebuie sa te duci la RAR, gaseste cea mai penala statie de ITP cu conditia sa ai seriile in regula... Bubaq ce fel de roti ai, ca ma intereseaza, io le distrug repede. pai... multumesc de pont. logic: nu m-am dus la rar, ma-m dus si eu la un oficiu itp, dar ala o facut figuri ca is mari rotile, ca are frane pe disc, bascula data mai in spate. de ceva ciubuc n-am putut discuta ca era lume si asta striga in gura mare... ma rog. better luck next time! adica a acceptat cineva sa ma ajute, acum astept... poate o omologhez ca tot spui de maestri chopperisti ardeleni, ai putea sa dai niste nume sau ceva cale de contact? separat de astea, are cineva un cablu pt. vitezometru? care se ocupa de fabricat sei, spatare? as avea nevoie de o sa de doua locuri si poate un spata. cumpar fatza de chopper sau enduro cu tot cu roata. Editat Septembrie 5, 2007 de hellriderCJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 ce (cuvant urat) si ala ..... s urle in gura mare... ce RA,HAT DE TARA... PAI DE CE NU I-AI URLAT IN URECHE CA SE MODIFICA SI MASINI IN ROMANIA ...... SI INCA LA GREU .....DE NU ZICI CA MAI E TOT AIA CARE A IESIT PE POARTA FABRICII... TARA DE IMBE.CILI...... SA DEA DREAQU IN EA....... si vezi ca spatarul NU E DELOC BUN... ti-o fi placand tie... dar in caz de accident nu mai "aluneci" frumos de pe motocicleta , sau te arunci dreaqului de pe ea... CI ITI RUPI COLOANA VERTEBRALA IN RAH.ATUL ALA DE SPATAR... stiu ca aduce a "HELL'S ANGEL" , dar aia le-au pus sa se apere de batele destinate capului ... altii fara toate doagele in cap..... cum era vb aia la ei: "LIVE FAST , DIE YOUNG"...... o rezolvi tu ... da' mai greu , si dupa asta ..... te gandesti cu stress ca 2 ani trec al dreaqu de repede.....(sau asa mi se pare mie... ) si stai si te intrebi cum o sa o rezolvi anu asta ... cu I.T.P.-ul...(cazul meu in aprilie la anu'....) CIAO SI SPOR LA I.T.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 pai... multumesc de pont. logic: nu m-am dus la rar, ma-m dus si eu la un oficiu itp, dar ala o facut figuri ca is mari rotile, ca are frane pe disc, bascula data mai in spate. de ceva ciubuc n-am putut discuta ca era lume si asta striga in gura mare... ma rog. better luck next time! adica a acceptat cineva sa ma ajute, acum astept... poate o omologhez ca tot spui de maestri chopperisti ardeleni, ai putea sa dai niste nume sau ceva cale de contact? separat de astea, are cineva un cablu pt. vitezometru? care se ocupa de fabricat sei, spatare? as avea nevoie de o sa de doua locuri si poate un spata. cumpar fatza de chopper sau enduro cu tot cu roata. /index.php?showtopic=133718 baga ochiul poate gasesti ceva! am o pereche de sei ,pilot pasager coustum din peiele albastra. a pasagerului sigur e buna a pilotului nu stiu daca da bine ca a fost facuta dupa nipru cu aripa originala pusa.daca e modificata a ta aripa spate nu cred ca mai da bine! daca nui bun albastru facem negru. cu itp, dute la altul nu baga motorul inauntru, dicuta prima data cu el, si apoi...., cauta o anumita ora din zi cind nu e asa aglomerat, fac gura!! e normal sa vada restul ca nui asa simplu sa iei ITP . CU DISCURILE nu vad carei treba lui, e specificat undeva in Cartea de identitae tipul frinei? de roti e adevarat ca se leaga, acolo tac! dimensiunea lor, se ia talonul de te prind pe drum ! Ia baga o poza cu Nipra ! noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellriderCJ Postat Septembrie 5, 2007 Autor Share Postat Septembrie 5, 2007 (editat) /index.php?showtopic=133718 baga ochiul poate gasesti ceva! am o pereche de sei ,pilot pasager coustum din peiele albastra. a pasagerului sigur e buna a pilotului nu stiu daca da bine ca a fost facuta dupa nipru cu aripa originala pusa.daca e modificata a ta aripa spate nu cred ca mai da bine! daca nui bun albastru facem negru. cu itp, dute la altul nu baga motorul inauntru, dicuta prima data cu el, si apoi...., cauta o anumita ora din zi cind nu e asa aglomerat, fac gura!! e normal sa vada restul ca nui asa simplu sa iei ITP . CU DISCURILE nu vad carei treba lui, e specificat undeva in Cartea de identitae tipul frinei? de roti e adevarat ca se leaga, acolo tac! dimensiunea lor, se ia talonul de te prind pe drum ! Ia baga o poza cu Nipra ! noroc! pai, sa stii ca asa am discutat, cu motoru afara, dar el s-a uitat asa de departe putin. m-am gandit si sa maduc mai tarziu dar itp era expirata deja si nu prea am kef sa ma ia careva pune si tu niste poze cu ce mi-ai spus ca mai ai, ca sa-mi fac o idee. daca vitezometru zici ca e bun, m-ar interesa sau daca dai si numa cablul e super ok s-ar putea ca unii dintre voi care-l cunosc pe Cristi din TRUST MC din CJ sa stiti motoru <small>--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 23:37 -------------</small><br/> ce (cuvant urat) si ala ..... s urle in gura mare... ce RA,HAT DE TARA... PAI DE CE NU I-AI URLAT IN URECHE CA SE MODIFICA SI MASINI IN ROMANIA ...... SI INCA LA GREU .....DE NU ZICI CA MAI E TOT AIA CARE A IESIT PE POARTA FABRICII... TARA DE IMBE.CILI...... SA DEA DREAQU IN EA....... si vezi ca spatarul NU E DELOC BUN... ti-o fi placand tie... dar in caz de accident nu mai "aluneci" frumos de pe motocicleta , sau te arunci dreaqului de pe ea... CI ITI RUPI COLOANA VERTEBRALA IN RAH.ATUL ALA DE SPATAR... stiu ca aduce a "HELL'S ANGEL" , dar aia le-au pus sa se apere de batele destinate capului ... altii fara toate doagele in cap..... cum era vb aia la ei: "LIVE FAST , DIE YOUNG"...... o rezolvi tu ... da' mai greu , si dupa asta ..... te gandesti cu stress ca 2 ani trec al dreaqu de repede.....(sau asa mi se pare mie... ) si stai si te intrebi cum o sa o rezolvi anu asta ... cu I.T.P.-ul...(cazul meu in aprilie la anu'....) CIAO SI SPOR LA I.T.P. eu stiu ce spui tu de spatar ca m-am gandit de mult, dar nu vreu sa perd pasagera daca cumva accelerez putin mai nervos si la faza cu modificatu, romania tot comunista va ramane pana la adanci batraneti etc. de-aia ne dam noi pe nipre, ij-uri si altele (asta n-am zis-o in sensu rau) mai nou ai vazut ca se spune: "LIVE FREE OR DIE HARD") m-am gandit ce-oi face peste 2 ani, si de-aia sper sa-l omologhez dau mai multi bani poate, dar odata si bine, dup-aia merg linistit am folosit expresia "si ala o urlat in gura mare" pentru ca nu merita sa spun despre el "domnul respectiv" sau altfel, la modu cum s-a purtat:D in plus, ia uita-te la poze ca sa vezi ca ai dreptate, cineva care nu e cunoscator n-ar sti ce motor e, corect? Editat Septembrie 5, 2007 de hellriderCJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 nu trebuie sa te ingrijorezi in privinta acceleratiei si pierderea pasagerei , la Nipru....pe cuvant...si nici a franelor... ....dupa aceea, eu as zice ca si cineva care nu se pricepe, uitandu-se la el isi da seama ca e cam multa 'facatura' , cu ata mai mult cineva care lucreaza in domeniul reviziei tehnice.... si omul ala care trebuie sa-ti dea tie revizia , este luat urgent la p**a daca esti implicat intr-un accident (doamne fereste!) poate vei reusi sa treci revizia undeva, dar sigur nu-l vei putea vinde (adica RAR) avand in vedere look-ul sa zicem 'exotic'... Sa-l readuci la o stare cat de cat 'normala' te costa si dureaza, sa-l omologhezi asa te costa din nou si nu-i sigur ca e realizabil...asta choperitul in romania(prea multi sa uita la MTV ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 (editat) (prea multi sa uita la MTV ) la osisi se uita drobule si vrea" si ei ciopar la drept vorbind si lasand deoparte orice parere personala privitoare la aspectul fierului te-ai scos cu o mare bataie de cap. RAR nu vede motorul ala iar la itp o sa ai mereu parte de probleme, tipi care urla(poate e o noua metoda de a cere spaga ) de o reconditionare nu cred ca mai e vorba... deci: multa bafta ca o sa ai nevoie Editat Septembrie 6, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 MAH , da' tu "te-ai bagat "in cadru mah....(sau nu vad eu bine... ) l-ai compromis de tot... si eu l-am modificat dar NU AM TAIAT CADRUL ! si eu zic ca am facut o treaba destul de buna !chiar si pt. condus "sportiv" (stiu, e mai greu cu nipru ...dar se poate)! pai cum sa pierzi pasagera?! nu ai informat-o ASUPRA MERSULUI PE MOTOR? io pe orice am mers , m-am tinut foooaaaarte bine de pilot, ADICA FOARTE BINE... si m-am dat cu cateva motoare pana acum (HAYABUSA, VFR-750F, GSX-F DE 750, FZR-1000,jawa ts 350 , dnepr, minsk, planeta-5 ,suzuki de 125 chopper , nu mai stiu exact ce model) ! si de pe nici una nu am cazut , CA PASAGER ( ca "sofer" am furat-o pe cateva , nu zic pe care ) nu e bun spatarul de nici o culoare... si doamne fereste sa o vezi pe pielea ta sau a pasagerei .... CIAO si spor la treaba , cu toate ca nu stiu cum o sa faci... e problematic... --- Mesaj completat în 06 Sep 2007 08:56 -------------uite ceva poze de cand eram pe la inceputul modificarilor...(sa-ti faci o idee despre ce vb...) o sa fac ceva poze mai noi, dar sunt cam ocupat rau momentan , aparat foto nu mai am ... tel s-a stricat... motocicleta e afara "infofolita bine" ca ploua si nu as vrea sa o ude NICI MACAR UN PIC , dar o bag eu in casa mai incolo... CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horse_Of_Steel Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Noah,ca insfarsit ti-am vazut si eu nipra .Mah,cred ca am yo sa-ti dau cablu de la chilometraj si un ghidon. Nu de alta,dar...da de il poti rezolva sa te vad odata calare pe el ,ca eu pe al meu l-am rezolvat deja . Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Asta a trecut in forma asta si prin RAR si prin ITP de acu 3 luni in Mures. Hai pe aici, ca la noi se poate. Daca vrei informatii, suna-l pe Aga (0745-801-510) si sa-l ceri respectuos sa-ti spune ce si unde. Ps., motorul e de vanzare, cu nr. noi din MS, pe numele proprietarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellriderCJ Postat Septembrie 19, 2007 Autor Share Postat Septembrie 19, 2007 (editat) oameni buni! va multumesc pentru buna vointa. asa cum vedeti motorul in poze, exact in forma asta l-am achizitionat. deocamdata sunt in tratative cu cineva pentru rezolvarea actelor. daca doamne fereste nu iese il voi suna si pe Aga. apropo.... motorul de mai sus e misto de tot! Editat Septembrie 19, 2007 de hellriderCJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellriderCJ Postat Octombrie 20, 2007 Autor Share Postat Octombrie 20, 2007 noh.... am reusit! am itp, asigurasre nr de inmatriculare! totusi mai am nevoie de ceva. daca are cineva o conducta de frana de 1.20 m. pt fatza dar nu hidraulica, pt ca am inteles de la mai multi ca alea se umfla. daca are cineva de vanzare va rog frumos sa ma anuntati. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Felicitari! Acuma ia frumos flexul, si fa ceva frumos din mixtura aia de chopper-tractor-atv. Ca merita.. totusi, e Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Salut. Referitor la conducta de frina. Daca ti-e teama ca nu va rezista o conducta de frina de autoturism indiferent de marca auto, atunci cauta o conducta de refulare de la pompa de injectie la injector (de pe un motor diesel) la lungimea care-ti trebuie si ai rezolvat-o. Gasesti astfel de conducte la motoarele de pe Raba, Saviem, Wola. Te dai pe linga unii care achizitioneaza fier vechi si e imposibil sa nu gasesti. Daca nu este suficient de lunga (ptr. a evita sudura) faci un stut intermediar si cuplezi doua intre ele bineinteles dupa ce ai facut masuratorile si esti la dimensiunea dorita. Totusi mie nu-mi vine sa cred ca o conducta de frina care este facuta pentru instalatia de frinare a unui autoturism nu va rezista tocmai la ceea ptr. ce este facuta. Ar fi culmea topului in legile lui Murphy. Asfalt uscat numai sub roti. --- Mesaj completat în 21 Oct 2007 21:47 -------------Revin. Scuzele de rigoare fata de toti. Oricum nu scapi de un racod flexibil de inalta presiune. Si trebuie sa fie din ce am vazut acolo de vreo 250- 300 mm. ptr. a da voie sa lucreze telescoapele. Nu am vazut, nu am fost atent din prima la poze. De la instalatia de frinare de la un autoturism gasesti asa ceva. Nu te sfatuiesc sa folosesti de la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellriderCJ Postat Noiembrie 18, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2007 (editat) scuze am gresit eu, ma refeream la furtun pt fatza imi trebuia --- Mesaj completat în 18 Nov 2007 14:16 ------------- Felicitari! Acuma ia frumos flexul, si fa ceva frumos din mixtura aia de chopper-tractor-atv. Ca merita.. totusi, e Nipru. mie imi place asa cum e, ca de-aia l-am luat Editat Noiembrie 18, 2007 de hellriderCJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellriderCJ Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 caut ansamblu amortizoare+roata+frana fata de intruder, vulcan sau ceva cu amortizoare de 90-95 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.