Sari la conținut

Va Rog Sa Ma Ajutati!


hellriderCJ
 Share

Postări Recomandate

vezi ca ITP poti sa-l faci oriunde, mai destept ar fi sa intrebi pe maestri cioperisti ardeleni unde sa te duci sa scapi rapid. Apropo, poate nu stiai nu trebuie sa te duci la RAR, gaseste cea mai penala statie de ITP cu conditia sa ai seriile in regula...

Bubaq ce fel de roti ai, ca ma intereseaza, io le distrug repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normale de nipru, 19 inch, cu camera si pneu (uzate), si nu foarte centrate, sint moca ca plec si nu le car dupa mine, le tineam sa pun pneuri cu profil off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ITP poti sa-l faci oriunde, mai destept ar fi sa intrebi pe maestri cioperisti ardeleni unde sa te duci sa scapi rapid. Apropo, poate nu stiai nu trebuie sa te duci la RAR, gaseste cea mai penala statie de ITP cu conditia sa ai seriile in regula...

Bubaq ce fel de roti ai, ca ma intereseaza, io le distrug repede.

 

pai... multumesc de pont. logic: nu m-am dus la rar, ma-m dus si eu la un oficiu itp, dar ala o facut figuri ca is mari rotile, ca are frane pe disc, bascula data mai in spate. de ceva ciubuc n-am putut discuta ca era lume si asta striga in gura mare... ma rog. better luck next time! adica a acceptat cineva sa ma ajute, acum astept... poate o omologhez :)

ca tot spui de maestri chopperisti ardeleni, ai putea sa dai niste nume sau ceva cale de contact?

 

separat de astea, are cineva un cablu pt. vitezometru? care se ocupa de fabricat sei, spatare? as avea nevoie de o sa de doua locuri si poate un spata.

 

cumpar fatza de chopper sau enduro cu tot cu roata.

Editat de hellriderCJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ce (cuvant urat) si ala ..... s urle in gura mare... ce RA,HAT DE TARA... PAI DE CE NU I-AI URLAT IN URECHE CA SE MODIFICA SI MASINI IN ROMANIA ...... SI INCA LA GREU .....DE NU ZICI CA MAI E TOT AIA CARE A IESIT PE POARTA FABRICII... TARA DE IMBE.CILI...... SA DEA DREAQU IN EA.......

si vezi ca spatarul NU E DELOC BUN... ti-o fi placand tie... dar in caz de accident nu mai "aluneci" frumos de pe motocicleta , sau te arunci dreaqului de pe ea... CI ITI RUPI COLOANA VERTEBRALA IN RAH.ATUL ALA DE SPATAR... stiu ca aduce a "HELL'S ANGEL" , dar aia le-au pus sa se apere de batele destinate capului :-L ... altii fara toate doagele in cap..... cum era vb aia la ei: "LIVE FAST , DIE YOUNG"...... :)

 

 

o rezolvi tu ... da' mai greu , si dupa asta ..... te gandesti cu stress ca 2 ani trec al dreaqu de repede.....(sau asa mi se pare mie... :scratch: ) si stai si te intrebi cum o sa o rezolvi anu asta ... cu I.T.P.-ul...(cazul meu in aprilie la anu'....)

 

CIAO SI SPOR LA I.T.P. :P

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... multumesc de pont. logic: nu m-am dus la rar, ma-m dus si eu la un oficiu itp, dar ala o facut figuri ca is mari rotile, ca are frane pe disc, bascula data mai in spate. de ceva ciubuc n-am putut discuta ca era lume si asta striga in gura mare... ma rog. better luck next time! adica a acceptat cineva sa ma ajute, acum astept... poate o omologhez :scratch:

ca tot spui de maestri chopperisti ardeleni, ai putea sa dai niste nume sau ceva cale de contact?

 

separat de astea, are cineva un cablu pt. vitezometru? care se ocupa de fabricat sei, spatare? as avea nevoie de o sa de doua locuri si poate un spata.

 

cumpar fatza de chopper sau enduro cu tot cu roata.

 

/index.php?showtopic=133718

baga ochiul poate gasesti ceva!

am o pereche de sei ,pilot pasager coustum din peiele albastra.

a pasagerului sigur e buna a pilotului nu stiu daca da bine ca a fost facuta dupa nipru cu aripa originala pusa.daca e modificata a ta aripa spate nu cred ca mai da bine!

daca nui bun albastru facem negru.

cu itp, dute la altul nu baga motorul inauntru, dicuta prima data cu el, si apoi...., cauta o anumita ora din zi cind nu e asa aglomerat, fac gura!! e normal sa vada restul ca nui asa simplu sa iei ITP :) .

CU DISCURILE nu vad carei treba lui, e specificat undeva in Cartea de identitae tipul frinei?

de roti e adevarat ca se leaga, acolo tac! dimensiunea lor, se ia talonul de te prind pe drum !

Ia baga o poza cu Nipra !

noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?showtopic=133718

baga ochiul poate gasesti ceva!

am o pereche de sei ,pilot pasager coustum din peiele albastra.

a pasagerului sigur e buna a pilotului nu stiu daca da bine ca a fost facuta dupa nipru cu aripa originala pusa.daca e modificata a ta aripa spate nu cred ca mai da bine!

daca nui bun albastru facem negru.

cu itp, dute la altul nu baga motorul inauntru, dicuta prima data cu el, si apoi...., cauta o anumita ora din zi cind nu e asa aglomerat, fac gura!! e normal sa vada restul ca nui asa simplu sa iei ITP :what: .

CU DISCURILE nu vad carei treba lui, e specificat undeva in Cartea de identitae tipul frinei?

de roti e adevarat ca se leaga, acolo tac! dimensiunea lor, se ia talonul de te prind pe drum !

Ia baga o poza cu Nipra !

noroc!

 

pai, sa stii ca asa am discutat, cu motoru afara, dar el s-a uitat asa de departe putin.

m-am gandit si sa maduc mai tarziu dar itp era expirata deja si nu prea am kef sa ma ia careva

pune si tu niste poze cu ce mi-ai spus ca mai ai, ca sa-mi fac o idee. daca vitezometru zici ca e bun, m-ar interesa sau daca dai si numa cablul e super ok

 

s-ar putea ca unii dintre voi care-l cunosc pe Cristi din TRUST MC din CJ sa stiti motoru

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 23:37 -------------</small><br/>

ce (cuvant urat) si ala ..... s urle in gura mare... ce RA,HAT DE TARA... PAI DE CE NU I-AI URLAT IN URECHE CA SE MODIFICA SI MASINI IN ROMANIA ...... SI INCA LA GREU .....DE NU ZICI CA MAI E TOT AIA CARE A IESIT PE POARTA FABRICII... TARA DE IMBE.CILI...... SA DEA DREAQU IN EA.......

si vezi ca spatarul NU E DELOC BUN... ti-o fi placand tie... dar in caz de accident nu mai "aluneci" frumos de pe motocicleta , sau te arunci dreaqului de pe ea... CI ITI RUPI COLOANA VERTEBRALA IN RAH.ATUL ALA DE SPATAR... stiu ca aduce a "HELL'S ANGEL" , dar aia le-au pus sa se apere de batele destinate capului :wave: ... altii fara toate doagele in cap..... cum era vb aia la ei: "LIVE FAST , DIE YOUNG"...... :what:

o rezolvi tu ... da' mai greu , si dupa asta ..... te gandesti cu stress ca 2 ani trec al dreaqu de repede.....(sau asa mi se pare mie... :-L ) si stai si te intrebi cum o sa o rezolvi anu asta ... cu I.T.P.-ul...(cazul meu in aprilie la anu'....)

 

CIAO SI SPOR LA I.T.P. :D

:P

 

eu stiu ce spui tu de spatar ca m-am gandit de mult, dar nu vreu sa perd pasagera daca cumva accelerez putin mai nervos :P :)

si la faza cu modificatu, romania tot comunista va ramane :scratch: pana la adanci batraneti etc. de-aia ne dam noi pe nipre, ij-uri si altele (asta n-am zis-o in sensu rau) :baldy:

mai nou ai vazut ca se spune: "LIVE FREE OR DIE HARD":P)

m-am gandit ce-oi face peste 2 ani, si de-aia sper sa-l omologhez

dau mai multi bani poate, dar odata si bine, dup-aia merg linistit

am folosit expresia "si ala o urlat in gura mare" pentru ca nu merita sa spun despre el "domnul respectiv" sau altfel, la modu cum s-a purtat:D

 

in plus, ia uita-te la poze ca sa vezi ca ai dreptate, cineva care nu e cunoscator n-ar sti ce motor e, corect?

Editat de hellriderCJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa te ingrijorezi in privinta acceleratiei si pierderea pasagerei , la Nipru....pe cuvant...si nici a franelor...

....dupa aceea, eu as zice ca si cineva care nu se pricepe, uitandu-se la el isi da seama ca e cam multa 'facatura' , cu ata mai mult cineva care lucreaza in domeniul reviziei tehnice.... si omul ala care trebuie sa-ti dea tie revizia , este luat urgent la p**a daca esti implicat intr-un accident (doamne fereste!)

poate vei reusi sa treci revizia undeva, dar sigur nu-l vei putea vinde (adica RAR) avand in vedere look-ul sa zicem 'exotic'...

Sa-l readuci la o stare cat de cat 'normala' te costa si dureaza, sa-l omologhezi asa te costa din nou si nu-i sigur ca e realizabil...asta choperitul in romania(prea multi sa uita la MTV )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(prea multi sa uita la MTV )

 

la osisi se uita drobule :what: si vrea" si ei ciopar :)

la drept vorbind si lasand deoparte orice parere personala privitoare la aspectul fierului te-ai scos cu o mare bataie de cap. RAR nu vede motorul ala iar la itp o sa ai mereu parte de probleme, tipi care urla(poate e o noua metoda de a cere spaga :scratch: )

de o reconditionare nu cred ca mai e vorba... deci:

multa bafta ca o sa ai nevoie

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:-L MAH , da' tu "te-ai bagat "in cadru mah....(sau nu vad eu bine... :what: ) l-ai compromis de tot... si eu l-am modificat dar NU AM TAIAT CADRUL ! si eu zic ca am facut o treaba destul de buna !chiar si pt. condus "sportiv" :wave: (stiu, e mai greu cu nipru ...dar se poate)! pai cum sa pierzi pasagera?! nu ai informat-o ASUPRA MERSULUI PE MOTOR? :) io pe orice am mers , m-am tinut foooaaaarte bine de pilot, ADICA FOARTE BINE... si m-am dat cu cateva motoare pana acum :scratch: (HAYABUSA, VFR-750F, GSX-F DE 750, FZR-1000,jawa ts 350 , dnepr, minsk, planeta-5 ,suzuki de 125 chopper , nu mai stiu exact ce model) ! si de pe nici una nu am cazut , CA PASAGER :D ( ca "sofer" am furat-o pe cateva , nu zic pe care :P )

 

 

nu e bun spatarul de nici o culoare... si doamne fereste sa o vezi pe pielea ta sau a pasagerei :P ....

 

CIAO :baldy: si spor la treaba , cu toate ca nu stiu cum o sa faci... e problematic... :P

 

 

 

--- Mesaj completat în 06 Sep 2007 08:56 -------------
uite ceva poze de cand eram pe la inceputul modificarilor...(sa-ti faci o idee despre ce vb...)

 

 

o sa fac ceva poze mai noi, dar sunt cam ocupat rau momentan , aparat foto nu mai am ... tel s-a stricat... motocicleta e afara "infofolita bine" ca ploua si nu as vrea sa o ude NICI MACAR UN PIC :P , dar o bag eu in casa mai incolo...

 

CIAO! :what:

post-2592-1189058013_thumb.jpg

post-2592-1189058109_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a trecut in forma asta si prin RAR si prin ITP de acu 3 luni in Mures. Hai pe aici, ca la noi se poate. Daca vrei informatii, suna-l pe Aga (0745-801-510) si sa-l ceri respectuos sa-ti spune ce si unde. Ps., motorul e de vanzare, cu nr. noi din MS, pe numele proprietarului.

post-1539-1189170181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

oameni buni! va multumesc pentru buna vointa. asa cum vedeti motorul in poze, exact in forma asta l-am achizitionat. deocamdata sunt in tratative cu cineva pentru rezolvarea actelor. daca doamne fereste nu iese il voi suna si pe Aga.

apropo.... motorul de mai sus e misto de tot!

Editat de hellriderCJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
:eek: :ok: noh.... am reusit! am itp, asigurasre nr de inmatriculare! :( totusi mai am nevoie de ceva. daca are cineva o conducta de frana de 1.20 m. pt fatza dar nu hidraulica, pt ca am inteles de la mai multi ca alea se umfla. daca are cineva de vanzare va rog frumos sa ma anuntati. multumesc anticipat :( :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Referitor la conducta de frina. Daca ti-e teama ca nu va rezista o conducta de frina de autoturism indiferent de marca auto, atunci cauta o conducta de refulare de la pompa de injectie la injector (de pe un motor diesel) la lungimea care-ti trebuie si ai rezolvat-o. Gasesti astfel de conducte la motoarele de pe Raba, Saviem, Wola. Te dai pe linga unii care achizitioneaza fier vechi si e imposibil sa nu gasesti. Daca nu este suficient de lunga (ptr. a evita sudura) faci un stut intermediar si cuplezi doua intre ele bineinteles dupa ce ai facut masuratorile si esti la dimensiunea dorita. Totusi mie nu-mi vine sa cred ca o conducta de frina care este facuta pentru instalatia de frinare a unui autoturism nu va rezista tocmai la ceea ptr. ce este facuta. Ar fi culmea topului in legile lui Murphy. Asfalt uscat numai sub roti.

 

--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 21:47 -------------
Revin. Scuzele de rigoare fata de toti. Oricum nu scapi de un racod flexibil de inalta presiune. Si trebuie sa fie din ce am vazut acolo de vreo 250- 300 mm. ptr. a da voie sa lucreze telescoapele. Nu am vazut, nu am fost atent din prima la poze. De la instalatia de frinare de la un autoturism gasesti asa ceva. Nu te sfatuiesc sa folosesti de la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

scuze am gresit eu, ma refeream la furtun :D :cheers: pt fatza imi trebuia

 

--- Mesaj completat în 18 Nov 2007 14:16 -------------

Felicitari! Acuma ia frumos flexul, si fa ceva frumos din mixtura aia de chopper-tractor-atv. Ca merita.. totusi, e Nipru. :D

 

mie imi place asa cum e, ca de-aia l-am luat :lol:

Editat de hellriderCJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...