Soso Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 cat timp sunt peste 40 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 stie cineva unde ar trebui sa stea claxonul la un exc din 2009? si care sunt firele la care se leaga ca eu nu le-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 in garaj, langa semnalizatoare si alte lucruri nefolositoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 in garaj, langa semnalizatoare si alte lucruri nefolositoare ...tare....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 in garaj, langa semnalizatoare si alte lucruri nefolositoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurel Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 De azi am devenit portocaliu EXC 250 AN 2010 7 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 9, 2011 Autor Share Postat Martie 9, 2011 De azi am devenit portocaliuEXC 250 AN 2010 7 ore te-am complimentat si pe facebook ptr achizitie..cat te-a costat caprita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurel Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 5800, ina are : protectii radiator, prot. pompa ambreiaj, scut de plastic motor, ventilator radiator Motorul l-am cumparat din Germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 5800, ina are :protectii radiator, prot. pompa ambreiaj, scut de plastic motor, ventilator radiator Motorul l-am cumparat din Germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 sa o porti cu placere aurele, este exact motoreta (modelul ) pe care o am in vizor. investeste in protectii de radiator mai bune (BRP) astea pe care le ai sunt slabe rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) Are cineva asa ceva pe motor,se schimba cu ceva acceleratia, isi merita banii? Se cheama Quick Shot si vine montat la pompa de spritz si cica nu ar mai cadea in nas motorul la accelerari bruste Editat Martie 21, 2011 de sorinagape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Are cineva asa ceva pe motor,se schimba cu ceva acceleratia, isi merita banii? Se cheama Quick Shot si vine montat la pompa de spritz si cica nu ar mai cadea in nas motorul la accelerari bruste In afara faptului ca e rosie fata de cea standard, nu vad alta diferenta. M-ar interesa si pe mine pt ca ma termina psihic simptomul asta cu darea in nas la acceleratii bruste de la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 De azi am devenit portocaliuEXC 250 AN 2010 7 ore Arata a nou nouta.A mea dupa 7 ore era de nerecunoscut. S-o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 ...cica nu ar mai cadea in nas motorul la accelerari bruste ...ma termina psihic simptomul asta cu darea in nas la acceleratii bruste de la relanti. Eu știam că problema asta se rezolvă cu o reglare corectă a carburației. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? iarna ce tocmai a trecut, intr-o zi a pierdut ceva ulei pds-ul, dar de atunci e uscat, am sperat ca mai are ulei suficient in el, si oricum planuiesc sa-l repar curand, nu am multe ore cu el. precizez ca revine cat de cat ok, dar eu nu am un ochi asa bun sa auzim numai de bine acum ies putin sa-mi intind oasele, si eu si portocala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? iarna ce tocmai a trecut, intr-o zi a pierdut ceva ulei pds-ul, dar de atunci e uscat, am sperat ca mai are ulei suficient in el, si oricum planuiesc sa-l repar curand, nu am multe ore cu el. precizez ca revine cat de cat ok, dar eu nu am un ochi asa bun sa auzim numai de bine acum ies putin sa-mi intind oasele, si eu si portocala S-a uzat simeringul principal si a intrat aer. Trebuie depanat. (amorizorul spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 sau se aude scitiit de la bucsele de la bascula spate sau de la prinderile amortizorului pe bascula/cadru. Asta verifici usor cu sprai degripant, daca nu mai face e de la ele (sprayul e tine o iesire dupa care incepe sa scirtiie iar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Am probleme cu ambreiajul, mai exact dupa solicitari repetate se intareste. Am zis ca e uzat licidul si asa ca l-am schimbat si am aerisit circuitul. Manifestarile au ramas aceleasi. Legat de ambreiaj mai am doua probleme:nu vrea sa ramana in pozitia neutru decat dupa mari eforturi( mai am acces si la late ktm uri si iese mai usor in N) si a doua problema este ca la plecare eliberarea se face in trepe , nu cursiv cu toate ca in rest nu patineaza sau alte chestii. Faptul ca se intareste cu utilizare medie plus ca intra greu in poz neutru si plecarea este in trepte au legatura? Exista solutii sa remediez cumva aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? Ia o tubulara de 13 si destrange aprox. un sfert de tura - sens invers acelor ceasornic SURUBUL INFERIOR DE FIXARE amortizor in furca...job done. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 va multumesc pentru raspunsuri. inca o intrebare de incepator, furca se aeriseste cu roata fata in aer? eu pana acum am aerisit numai cu ea pe cric, sustinandu-si propria greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 va multumesc pentru raspunsuri. inca o intrebare de incepator, furca se aeriseste cu roata fata in aer? eu pana acum am aerisit numai cu ea pe cric, sustinandu-si propria greutate personal nu cred ca are nici o importanta am si eu o intrebare, am umbblat putin la reglajul de relanti si asa cum scrie si la carte a determinat o pornire foarte grea a motorului (mai ales la carja) stie cineva cum sa fac sa aduc turatia la fel ca mai inainte cand mergea ceas? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 personal nu cred ca are nici o importanta am si eu o intrebare, am umbblat putin la reglajul de relanti si asa cum scrie si la carte a determinat o pornire foarte grea a motorului (mai ales la carja) stie cineva cum sa fac sa aduc turatia la fel ca mai inainte cand mergea ceas? merci dupa ce o pornesti,regleaza relantiul,dupa ce se incalzeste regleazal din nou si gata in final sa se auda cam asa tic..tic.tic..tic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 dupa ce o pornesti,regleaza relantiul,dupa ce se incalzeste regleazal din nou si gatain final sa se auda cam asa tic..tic.tic..tic merci, o sa incerc, mai exista si alta metoda mai precisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 30, 2011 Autor Share Postat Martie 30, 2011 merci, o sa incerc, mai exista si alta metoda mai precisa? asta cu tic tic tic e cea mai precisa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare! am de gand sa schimb lantul de distributie la exc 400, 2001, dar nu prea am gasit pe net, imi puteti recomanda de unde sau de la cine sa cumpar, si ce imi puteti spune de montajul acestuia, ce implica, sunt din Teleorman, nu prea avem service-uri specializate pe aici. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.