Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles, gasesc undeva acel catalog?

 

Catalog si cu preturile, nu. Ei au un fel de intranet. Trebuie sa instalezi softul, cred. Dar poti sa intrebi la orice magazin care aduce piese de moto (yamaha, honda, dilly, ciolpani, etc.). Ai sa vezi ca preturile sunt la fel. La cauciucuri, plastice, placute frana si alte consumabile sau accesorii ai optiuni. Dar la piese de motor, cadru, suspensii sau alte chestii specifice... nu. Pe internet am gasit cataloage cu preturi in America. Dar preturile erau mult mai mari decat sunt in Europa. Pt KTM vorbesc. Plus transportul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia?

 

 

Sorry....nu le am cu asa ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere :lol:

Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006:

 

post-38333-1275331362_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006:

 

post-38333-1275331362_thumb.jpg

String maxim si dau 2 ture inapoi? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

String maxim si dau 2 ture inapoi? :lol:

da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

Mesaj completat

maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

 

Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc.

 

 

post-38333-1275424558_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

Mesaj completat

 

 

Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc.

 

 

post-38333-1275424558_thumb.jpg

gata, merci mult, am rezolvat-o :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam.

Ce trebuie facut?

 

Ai 3 optiuni:

- extractor

- aerisesti desfacand tot capacul

- nu mai aerisesti

 

Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam.

Ce trebuie facut?

 

Stai linistit, nu e grav.Gasesti o surubelnita ff ingusta de mobil, de ceas, etc., incerci sa o infigi in interiorul partii ramase fara sa fortezi exagerat si apoi desurubezi usor. Partea filetata nu va opune rezistenta(pt ca nu mai exista capul aerisitorului)si nici nu se va crapa.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de fraier

unde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate?

 

Ai 3 optiuni:

- extractor

- aerisesti desfacand tot capacul

- nu mai aerisesti

 

Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete.

post-39513-1276087437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de fraier

unde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate?

 

 

83 ron kit`u de rulmenti + semeringuri la roata spate (imi ajung in 5 zile, momentan nu mai sunt pe stoc)

67 ron kit`u de distantiere pentru roata spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am un ktm 525exc-03 si a inceput sa imi dea cu lichid de racire, in mers, pe la capacul de la pompa de apa prin acel orificiu (in dreapta cum te uiti la capac). Care sa fie problema? Termostatul numai lucreaza cum trebuie? pot sa il scot si sa merg fara?

Am ventilator si acesta declanseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un ktm 525exc-03 si a inceput sa imi dea cu lichid de racire, in mers, pe la capacul de la pompa de apa prin acel orificiu (in dreapta cum te uiti la capac). Care sa fie problema? Termostatul numai lucreaza cum trebuie? pot sa il scot si sa merg fara?

Am ventilator si acesta declanseaza.

 

Este vorba despre un simering. Dai jos capacul pompei de apa, scoti elicea pompei de apa, apoi vei vedea o piesa de aluminiu cu gauri filetate M3. Infiletezi 2 suruburi M3 si tragi usor de ele. Sau confectionezi o mini presa. Bucsa extrasa astfel are 2 simeringuri. Il inlocuiesti pe cel de apa sau si pe cel de ulei daca tot ai umblat aici. Atentie la bagarea la loc a bucsei de aluminiu. Santul din axul pompei de apa poate deteriora simeringurile. Consulta un manual pt detalii. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba despre un simering. Dai jos capacul pompei de apa, scoti elicea pompei de apa, apoi vei vedea o piesa de aluminiu cu gauri filetate M3. Infiletezi 2 suruburi M3 si tragi usor de ele. Sau confectionezi o mini presa. Bucsa extrasa astfel are 2 simeringuri. Il inlocuiesti pe cel de apa sau si pe cel de ulei daca tot ai umblat aici. Atentie la bagarea la loc a bucsei de aluminiu. Santul din axul pompei de apa poate deteriora simeringurile. Consulta un manual pt detalii. Succes!

mersi mult asta mi-a zis si Stulewa, o rezolvam saptamana asta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un 250 EXC am optiunea de a alege pe spate o foaie de aluminiu sau otel.In afara de greutate, cam care ar fi diferentele intre ele? Care tine mai mult?

cred ca este destul de logic ca cel de fier tine mult mai mult ,ca sa fiu mai explicit se uzeaza dintii mult mai greu(cred ca un pinion de fier ingroapa lejer 2 de aluminiu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, cel de fier tine mai mult, si cat se simte diferenta de putere?

 

(diferenta de putere) = raza * (diferenta de masa) adica 0.2 N*m/(m/s2)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...