andrei belcic Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Am si eu o intrebare. Cine poate sa imi zica ce siguranta trebuie pusa pe cablul de alimentare al venitlatorului? + se pune intre cablu de curent de la motor si termocupla sau intre termocupla si ventilator sau intre cablul de curent de la motor si ventilator sau nu conteaza? Siguranta din kit-ul original e de 5 amperi. Ea poate fi plasata oriunde pe traseul baterie-termocupla-ventilator-masa. In kit-ul original ea este intre ventilator si masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 ai grija ca nivelul de ulei se face fara arc!!! Gata am schimbat uleiul si acum suspensia scutura foarte rau si are tendinta de voblaj am facut camera de 11 cm, ea era muuult mai mare, nu stiu ce sa fac sa mai scot ulei? Reglajul amortizorului la o furca era desfacut, probabil nu a fost strans prea bine. Dupa ce am refacut reglajele am observat ca pe revenire o furca are in total 47 clickuri si alta 37... Ceva idei sau ma adresez unui specialist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Detin si eu un KTM EXC-f 250 din 2006 (e in 4 timpi). initial mi-as fi dorit un 450 EXC dar nivelul de intretinere al motoretei, pretul cat si apropierea de orasul meu m-au facut sa cumpar modelul de mai sus. acum problema care nu am anticipat-o este ca eu am 1.94m si vreo 100kg "la gol". motoreta are kit de big bore pana la 290,jetting facut, toba sport, este inaltata la maxim din amortizor, are inaltatoare de ghidon.merge perfect, nu m-a dezamagit ajung oriunde ajung si ceilalti cu ea. dar am observat ca cei de pe langa mine nici nu ajung cu picioarele la pamant cand stau pe ea, sau sa aibe o pozitie comoda cand se aseaza aproape de ghidon pentru urcari, sau pot sa cuprinda capra cand stau in picioare pana la genunchi si sa aibe un grip mai bun. Mesaj completat Detin si eu un KTM EXC-f 250 din 2006 (e in 4 timpi). initial mi-as fi dorit un 450 EXC dar nivelul de intretinere al motoretei, pretul cat si apropierea de orasul meu m-au facut sa cumpar modelul de mai sus. acum problema care nu am anticipat-o este ca eu am 1.94m si vreo 100kg "la gol". motoreta are kit de big bore pana la 290,jetting facut, toba sport,raport 13-52, este inaltata la maxim din amortizor, are inaltatoare de ghidon.merge perfect, nu m-a dezamagit ajung oriunde ajung si ceilalti cu ea. dar am observat ca cei de pe langa mine nici nu ajung cu picioarele la pamant cand stau pe ea, sau sa aibe o pozitie comoda cand se aseaza aproape de ghidon pentru urcari, sau pot sa cuprinda capra cand stau in picioare pana la genunchi si sa aibe un grip mai bun. acum eu ajung fara probleme cu picioarele jos cand sunt urcat pe ea (neasezat) fara sa intind varfurile sau ceva de genul. pozitia cea mai comoda pe ea este stand putin inspre spate, cand am nevoie sa stau aproape de ghidon stau cu picioarele indoite cam incomod, si in picioare genunchii se afla destul peste sa, si trebuie sa apas tare cu gambele pentru a avea grip bun. in materie de putere ma duce oriunde ii cer, se comporta fara repros, dar parca nu are acel zvâc pe care il au celelalte (am mers pentru o scurta perioada pe o Husky 450 TE si mi se ridica pe o roata doar din acceleratie si intr-a 3-a).prin paduri merge subturata frumos nu imi face figuri la viteze mici. pe-o roata nu ma pot ridica decat din ambreiaj chiar si pe asfalt. Mentionez ca m-am obisnuit sa merg cu ea, nu am avut pana acum probleme cu ea deloc, nu m-a dezamagit pe trasee hard, dar cer si eu parerea celor de pe forum cu gabarit apropiat ca al meu. E normal sa fie cum am descris eu mai sus si trebuie sa ma obisnuiesc asa? , sau trebuie sa imi gasesc un 450 EXC care imi poate rezolva multe din neajunsuri? sorry de long read. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 @raul - daca te-ai obisnuit cu ea nici nu te gandi la una mai mare. Sunt putin locuri unde ai nevoie de cuplul unui 450; si pentru cateva locuri de-astea o sa ai toata ziua sub tine un motor care trage de tine aiurea. Si la ture mai grele o sa simti din plin si diferenta de greutate. Stai cu 250!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 @raul - daca te-ai obisnuit cu ea nici nu te gandi la una mai mare. Sunt putin locuri unde ai nevoie de cuplul unui 450; si pentru cateva locuri de-astea o sa ai toata ziua sub tine un motor care trage de tine aiurea. Si la ture mai grele o sa simti din plin si diferenta de greutate.Stai cu 250!! mersi fain, chiar aveam nevoie de o parere in domeniu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Inca ceva, motoretele de hard enduro, chiar daca au sea sunt facute sa stai 90% din timp in picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 chiar daca au sea sunt facute sa stai 90% din timp in picioare ei uite, aici si eu si fratele Jo Lutas avem o cu totul alta parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 ei uite, aici si eu si fratele Jo Lutas avem o cu totul alta parere ai uitat de mine??..nerecunoscatorule,te-am scos de la inima.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 In alta ordine de idei, cum faceti cu suruburile care limiteaza bracajul ghidonului, ca mie aproape ca mi-au mancat jugul inferior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 In alta ordine de idei, cum faceti cu suruburile care limiteaza bracajul ghidonului, ca mie aproape ca mi-au mancat jugul inferior Luam viraje mai largi Confectioneaza suruburi din aluminiu. Si le schimbi periodic. Altceva nu vad ca solutie. Ideea e ca jugul sa loveasca in ceva tot de aluminiu. Sau placute de aluminiu fixate cu surub cap ingropat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator .Este ceva in miscare pe acolo? Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici . De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici .De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM. Multumesc Incearca la magazinele KTM de pe Viilor si Pipera. Nu stiu de ce ar putea sa sara dinti la rotile din motor. Poate doar un corp strain sa intre in angrenaje. Dar de unde? Oricum, nu e normal ca piulita aia sa fie slabita. Nu-mi dau seama daca slabirea piulitei este efectul sau cauza incidentului. Tineai demarorul pornit chiar si dupa ce pornea motorul? Sau, in loc sa apesi butonul de oprire a motorului, din greseala, apasai pe butonul demarorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 De magazinele din Viilor,Cotroceni si Pipera stiu....dar sunt cam piperate preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 De magazinele din Viilor,Cotroceni si Pipera stiu....dar sunt cam piperate preturile. Preturile lor sunt in euro din catalogul KTM. Nu cred ca o sa gasesti alte preturi. Doar la piese second hand. Probabil doar motor intreg pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am inteles, gasesc undeva acel catalog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am inteles, gasesc undeva acel catalog? Catalog si cu preturile, nu. Ei au un fel de intranet. Trebuie sa instalezi softul, cred. Dar poti sa intrebi la orice magazin care aduce piese de moto (yamaha, honda, dilly, ciolpani, etc.). Ai sa vezi ca preturile sunt la fel. La cauciucuri, plastice, placute frana si alte consumabile sau accesorii ai optiuni. Dar la piese de motor, cadru, suspensii sau alte chestii specifice... nu. Pe internet am gasit cataloage cu preturi in America. Dar preturile erau mult mai mari decat sunt in Europa. Pt KTM vorbesc. Plus transportul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Ma refeream la un catalog "Spare parts engine".Fara preturi, doar cu coduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 http://www.shop.mx2k.com/index-com.asp?Lng...C=7&DoC=ktm http://www.ktmcyclehutt.com/ Incearca aici ....ai si coduri si preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare ,poate ma ajuta si pe mine cineva in legatura cu un stator pentru ktm 540 sxc /an 1998 ,s-au motor intreg .Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 http://www.shop.mx2k.com/index-com.asp?Lng...C=7&DoC=ktm http://www.ktmcyclehutt.com/ Incearca aici ....ai si coduri si preturi Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia? Sorry....nu le am cu asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006: String maxim si dau 2 ture inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 String maxim si dau 2 ture inapoi? da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina. Mesaj completat maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina. Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.