livanu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 am un ktm 525exc-03 si a inceput sa imi dea cu lichid de racire, in mers, pe la capacul de la pompa de apa prin acel orificiu (in dreapta cum te uiti la capac). Care sa fie problema? Termostatul numai lucreaza cum trebuie? pot sa il scot si sa merg fara? Am ventilator si acesta declanseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 am un ktm 525exc-03 si a inceput sa imi dea cu lichid de racire, in mers, pe la capacul de la pompa de apa prin acel orificiu (in dreapta cum te uiti la capac). Care sa fie problema? Termostatul numai lucreaza cum trebuie? pot sa il scot si sa merg fara?Am ventilator si acesta declanseaza. Este vorba despre un simering. Dai jos capacul pompei de apa, scoti elicea pompei de apa, apoi vei vedea o piesa de aluminiu cu gauri filetate M3. Infiletezi 2 suruburi M3 si tragi usor de ele. Sau confectionezi o mini presa. Bucsa extrasa astfel are 2 simeringuri. Il inlocuiesti pe cel de apa sau si pe cel de ulei daca tot ai umblat aici. Atentie la bagarea la loc a bucsei de aluminiu. Santul din axul pompei de apa poate deteriora simeringurile. Consulta un manual pt detalii. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Este vorba despre un simering. Dai jos capacul pompei de apa, scoti elicea pompei de apa, apoi vei vedea o piesa de aluminiu cu gauri filetate M3. Infiletezi 2 suruburi M3 si tragi usor de ele. Sau confectionezi o mini presa. Bucsa extrasa astfel are 2 simeringuri. Il inlocuiesti pe cel de apa sau si pe cel de ulei daca tot ai umblat aici. Atentie la bagarea la loc a bucsei de aluminiu. Santul din axul pompei de apa poate deteriora simeringurile. Consulta un manual pt detalii. Succes! mersi mult asta mi-a zis si Stulewa, o rezolvam saptamana asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Pentru un 250 EXC am optiunea de a alege pe spate o foaie de aluminiu sau otel.In afara de greutate, cam care ar fi diferentele intre ele? Care tine mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 1, 2010 Autor Share Postat Iulie 1, 2010 Pentru un 250 EXC am optiunea de a alege pe spate o foaie de aluminiu sau otel.In afara de greutate, cam care ar fi diferentele intre ele? Care tine mai mult? cred ca este destul de logic ca cel de fier tine mult mai mult ,ca sa fiu mai explicit se uzeaza dintii mult mai greu(cred ca un pinion de fier ingroapa lejer 2 de aluminiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 ok, cel de fier tine mai mult, si cat se simte diferenta de putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 ok, cel de fier tine mai mult, si cat se simte diferenta de putere? (diferenta de putere) = raza * (diferenta de masa) adica 0.2 N*m/(m/s2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 (diferenta de putere) = raza * (diferenta de masa) adica 0.2 N*m/(m/s2) ok, asta este stiinta, eu asteptam un raspuns genul: "Se merita numai la profesionisti"!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Pentru un 250 EXC am optiunea de a alege pe spate o foaie de aluminiu sau otel.In afara de greutate, cam care ar fi diferentele intre ele? Care tine mai mult? Diferenta de greutate este foarte mare. Pt motorul tau ar trebui sa alegi aluminiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Diferenta de greutate este foarte mare. Pt motorul tau ar trebui sa alegi aluminiul Ma scuzi.... dar dak alegi aluminiu, doar ptr ca fieru e prea greu(in cazul pinionului) ptr motoru tau, maine o sa bagi heliu in roti ptr ca aerul e prea greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 (diferenta de putere) = raza * (diferenta de masa) adica 0.2 N*m/(m/s2) Ce am scris mai sus este o gluma, evident. Puterea motocicletei masurata la marginea rotii spate cred ca este influentata infim de cele cateva sute de grame in plus ale foii de otel. In schimb va fi afectata greutatea total a motocicletei. EXC-urile sunt construite pt competitii. De aceea producatorul a facut tot ce ii sta in putinta sa o faca usoara. Parca si suruburile au capul scobit, cred ca tot pt a mai reduce greutatea. Asa ca e normal sa apara varianta de foaie de dural. Poti sa pui linistit foaie de otel ca nu vei sesiza nici o diferenta. Dar daca incepi sa inlocuiesti cu varianta de otel si alte piese sau incepi sa adaugi tot mai multe accesorii, transformi capra in vaca. De ex EXC-urile pregatite pt Rally Raid. Insa, repet, doar foaia din otel influenteaza aproape zero comportamentul motoretei. Dintii de dural nu mi se pare ca se tocesc cu mult mai repede decat dintii de otel. In schimb se mai rup de la socuri: roata spate la EXC nu are cuplaj elastic - tampoane de cauciuc. PS Mi se par inutile foile Stealth. Adica jumate otel jumate dural. Sunt mai grele decat cele integral de dural si sunt de peste doua ori mai scumpe. Mesaj completat Ma scuzi.... dar dak alegi aluminiu, doar ptr ca fieru e prea greu(in cazul pinionului) ptr motoru tau, maine o sa bagi heliu in roti ptr ca aerul e prea greu Asa e. Daca nu gresesc, la Formula 1 si Moto GP exista reguli speciale in ceea ce priveste gazul din roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Ma scuzi.... dar dak alegi aluminiu, doar ptr ca fieru e prea greu(in cazul pinionului) ptr motoru tau, maine o sa bagi heliu in roti ptr ca aerul e prea greu Pai drag prieten asta este si motivul pt care alegi alumniniu: ca este mult mai usor. Evident ca daca tu ai XR de 150 kg, nu te intereseaza greutatea, la el in profil scrie exc 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Oricum am comandat foaie de aluminiu. Singura problema mai importanta pentru mine, privitor la rezistenta in timp, era daca aluminiul, fiind mai moale, va tine MULT mai putin decat otelul. In sensul asta ma gandeam ca poate cineva a avut foaie de otel si apoi a schimbat cu foaie de al (sau invers) si atuci poate face o comparatie pertinenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Oricum am comandat foaie de aluminiu. Singura problema mai importanta pentru mine, privitor la rezistenta in timp, era daca aluminiul, fiind mai moale, va tine MULT mai putin decat otelul. In sensul asta ma gandeam ca poate cineva a avut foaie de otel si apoi a schimbat cu foaie de al (sau invers) si atuci poate face o comparatie pertinenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 Oricum am comandat foaie de aluminiu. Singura problema mai importanta pentru mine, privitor la rezistenta in timp, era daca aluminiul, fiind mai moale, va tine MULT mai putin decat otelul. In sensul asta ma gandeam ca poate cineva a avut foaie de otel si apoi a schimbat cu foaie de al (sau invers) si atuci poate face o comparatie pertinenta. mi-am luat stealth-ma tinut 2 sezoane si sigur mai merge inca unul(dar fiindca anual schimb lantul anul asta am pus pinion nou) am inceput sezonul cu pinion din aluminiu,la deva am posetat,a venit intr-un bolovan,s-a strambat instant si s-au smuls vreo 10 dinti in 2 km am pus iar de otel (fiindca am observat ca totusi se tocesc destul de rapid cei de aluminiu).. CONCLUZIE..daca nu te uiti la bani pune de aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 20, 2010 Autor Share Postat Iulie 20, 2010 stealth 2 sezoane????????? cate ore sau cati km faci pe sezon? cred ca vreo 2000 aprox.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Am si eu cateva intrebari pentru cei mai experimentati de pe forum in ale motoarelor. E vorba despre intretinerea motoretei, ii fac schimbul de ulei la 20 de ore, cu filtre cu tot(aer, ulei), schimbat gume, mai cateo siguranta, unsa pe la incheieturi. Am dus-o eu la o revizie la reprezentanta(na obisnuit ca la masini) dar baietii nu prea s-au sinchisit nici macar sa deschida un capac la ambreiaj, desi ei mi-au facut jettingul corespunzator carburatorului.(e cu dus si intors) Acum intrebarea este, pentru a asigura buna functionare a motoretei poate sa-mi dati un checklist complet pentru chestiile esentiale. am inteles ca bucsaraie gen rulmenti nu trebuie verificati doar la roti?semeringuri la furca? in motor verificare joc supape si etc. Nu sunt mecanic, si regret ca nu ma pricep dar daca as avea o lista completa cu ce trebuie sa verific de la sezon la sezon poate poate as putea sa am mai multa grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Uite aciulea: http://www.ktm.com/250-EXC-F.194.0.html?&a...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 ah mersi, chiar am cartea motoretei, dar deabia acum am vazut "troubleshooting" . voiam doar asa in mare, "o data pe an, verifica-ti cutare cutare cutare" aici e in high detail. Multumesc pentru promptitudine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Eu zic sa reduci la jumatate orele alea la care faci schimbul de ulei. Filtrul de aer se curata imediat cum s-a murdarit, nu la ore de functionare, si apoi se unge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boss90 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Am si eu cateva intrebari in legatura cu EXC uri este in legatura cu intretinerea lor, intrun topic am citit ca uleiul in regim de competitie se schimba la 15 ore si in regim hobby la 30 de ore este adevarat? Eu am avut un DR350 si un xt 660r si vreu un exc 450 dar vreau sa stiu in ce consta intretinerea fata de astia doi scuze daca am pus itrebari aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Am si eu cateva intrebari in legatura cu EXC uri este in legatura cu intretinerea lor, intrun topic am citit ca uleiul in regim de competitie se schimba la 15 ore si in regim hobby la 30 de ore este adevarat? Eu am avut un DR350 si un xt 660r si vreu un exc 450 dar vreau sa stiu in ce consta intretinerea fata de astia doiscuze daca am pus itrebari aiurea Uite aici manualul de utilizator pt EXC-uri. Descarca-l si te lamuresti in legatura cu intretinerea lor. http://www.ktm.com/450-EXC.72.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 cred ca vreo 2000 aprox.. Km sau ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Km sau ore? 2000 de ore de zbor ... pe sezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Ca sa reduceti mult greutatea caprelor voastre, in afara de pinioane de aluminiu si alte rahaturi de carbon, inainte de fiecare cursa sa nu mancati nimic cu cel putin o zi inainte, iar cand mai aveti 30 de minute pana la start, mergeti frumos intr-un loc linistit, departe de ochii curiosilor si faceti cate o clisma strasnica !O sa fiti uimiti cat de usoare sunt mobrele voastre ! Eu n-am experimentat, dar celor ce vor performanta, le recomand chiar doua clisme ! Bafta mare si ...... sa fiti primi 'ntai ! Ai uitata sa zici si o masturbare lunga inainte, o donatie sanguina de cel putin 1 litru si o lobotomie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.