Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lasa-l asa.

Daca-l faci cum zici, va fi ok pe pietre, dar la urcai mai lungi nu o nimeresti, se inmoaie prea tare.

 

 

pai tocmai ca eu la urcari vreau sa fie mai tare. daca micsorez pe fata ii dau mai multa putere cred eu

Mesaj completat

In gașca noastra suntem 3 cu 200 pe raportul 13-48/49. Pare compromisul ideal pentru motoreta asta.

 

 

asa ma gandesc si eu ca 13-48 e compromisul ideal. 14-48 parca merge bine pe forestier, pasune ... da la o panta mai serioasa parca e prea moale mai ales pe noroiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa explic mai pe larg :o

Intr-adevar daca micsorezi pinionul, o sa capeti un cuplu mai mare sa zicem, DAR o sa scazi lungimea treptei, respectiv vei fii obligat sa abordezi urcari o idee mai lungi cu treapta 2/3, deoarece primele vor fii prea scurte. Cu a treia o sa vezi ca lesina imediat ce ai redus o idee din gaz sau a crescut panta..

De aceea eu zic ca e bun un raport mai lung de genul 14/48.

Ma rog, aici nu este regula, depinde si de stilul de mers. Pune un 13 si vezi cum te simti pe urcari si daca nu-ti place poti intodeauna sa-l pui inapoi.

Momentan am doua 200, unul cu 13/52 iar celalalt 14/45. Cu primul nu pot lua viteza suficienta inaintea unei urcari decat daca bag a 3-a iar la al doilea cu a 2-a da sa lesine pe o urcare mai solida, deci compromisul cel mai bun este undeva intre.

 

Bafta!

Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare

 

am un exc 300 si folosesc 13 cu50 raport de transmisie

as vrea sa incerc 13 cu 52 foloseste cineva? un sfat mi-ar prinde bine :o

 

vreau sa schimb pt ca pe urcari mai lungi abrupte sunt cazuri in care a 2 a mi se pare lunga si mi-ar place un 1,5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa explic mai pe larg :D

Intr-adevar daca micsorezi pinionul, o sa capeti un cuplu mai mare sa zicem, DAR o sa scazi lungimea treptei, respectiv vei fii obligat sa abordezi urcari o idee mai lungi cu treapta 2/3, deoarece primele vor fii prea scurte. Cu a treia o sa vezi ca lesina imediat ce ai redus o idee din gaz sau a crescut panta..

De aceea eu zic ca e bun un raport mai lung de genul 14/48.

Ma rog, aici nu este regula, depinde si de stilul de mers. Pune un 13 si vezi cum te simti pe urcari si daca nu-ti place poti intodeauna sa-l pui inapoi.

Momentan am doua 200, unul cu 13/52 iar celalalt 14/45. Cu primul nu pot lua viteza suficienta inaintea unei urcari decat daca bag a 3-a iar la al doilea cu a 2-a da sa lesine pe o urcare mai solida, deci compromisul cel mai bun este undeva intre.

 

Bafta!

 

multumesc. intr-adevar ramane de incercat si vazut (nu-i mare scofala). oricum eu nu urc nici o panta cu prima viteza. chiar si scurte si abrupte aproape tot mereu intra 2-a asa ca 13-48 mi se pare mai potrivit pt. mine. dupa ce o sa incerc o sa ma decid. multumesc tuturor pt. sfaturi

 

BINE CA A INCEPUT SEZONUL :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un exc 300 si folosesc 13 cu50 raport de transmisie

as vrea sa incerc 13 cu 52 foloseste cineva? un sfat mi-ar prinde bine :o

 

las-i asa. o sa fie prea smucita cu 13/52. Are cuplu suficient 13/50 pentru orice fel de traseu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las-i asa. o sa fie prea smucita cu 13/52. Are cuplu suficient 13/50 pentru orice fel de traseu

 

 

 

 

da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc

 

cind schimb chitul de lant incerc (acum nu pot fiinca cred ca nu ajunge lantul) :o

Editat de coro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc

 

Ia in calcul si 14 - 52....cel putin ptr. mine e compromisul intre zone tehnice si poteca viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc

 

cind schimb chitul de lant incerc (acum nu pot fiinca cred ca nu ajunge lantul) :D

 

 

Daca si 300 e prea slab ..... :o, cred ca problema o rezolvi cu inca 2 timpi :)

Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am cumparat in toamna un Exc 520 din 2001.

Problema e ca nu sare cand accelerez, adica

daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca

si dupa vreo secunda isi revine.

Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant.

Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat.

Are cineva idee ce poate fi problema?

Multumesc

Feri

Sovata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am cumparat in toamna un Exc 520 din 2001.

Problema e ca nu sare cand accelerez, adica

daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca

si dupa vreo secunda isi revine.

Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant.

Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat.

Are cineva idee ce poate fi problema?

Multumesc

Feri

Sovata

cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.

Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.

Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:)

ok, mersi

o sa verific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va spuneam de kit-ul asta pe care l-am luat spun ca rezolva asta cica, cu o mica bucsa care se ataseaza peste partea metalica a membranei.

in state folosesc membrana de Honda- asta daca trebuie sa o schimbi, dar ptr mine bucsa asta face acelasi lucru.

am sa va spun rezultat-ul dupa montaj, zilele astea :rolleyes:, si sambata pe coclauri.

 

 

oricum asa cum a spus si Sorin, verfica daca mai ai ceva in pompa de spritz :(

 

si era sa uit, Merci Serban ptr inaltatoare. abia astept sa vad cum merg cu ele.

Editat de stealthTT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am cumparat in toamna un Exc 520 din 2001.

Problema e ca nu sare cand accelerez, adica

daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca

si dupa vreo secunda isi revine.

Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant.

Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat.

Are cineva idee ce poate fi problema?

Multumesc

Feri

Sovata

 

Si a mea face la fel. Pare ca se ineaca, intradevar. Am dat jos carburatorul si am actionat acceleratia si, cu toate ca era murdara, pompa de sprit a aruncat un jet puternic de benzina. O sa incerc sa o suspend sa vad cum se comporta.

PS Umbland pe la fire, pe sub sa, mai demult am uitat sa mufez la loc TCS (throttle control sensor) de la carburator. Am bagat vreo 2 ture asa. Nam simtit nici o diferenta. Ma intreb daca mai lucreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.

Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:)

 

Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Mi-a fost lene sa confectionez o surubelnita cu care sa am acces la jiclorul de relanti. Dar asta e primul lucru ce trebuie facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub.

exact..problema este numai din carburator..este un pic de munca dar pana la urma il reglati..faceti reglajul asta numai cand stiti ca motorul este bine incalzit si sunt macar 15 grade cu plus afara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pt. ce-i care au ktm modelele mai noi cele cu aripa pe spate mai lata. cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului ? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ?

 

 

asa dupa ochi, fara sa incerc se pareca daca prind ca la modelele mai vechi, parca tot cu plastic cu tot se ridica cand trag de el.

 

 

multumesc anticipat.

 

SA INCEAPA ENDUREALA !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...