Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

eu iti recomand sa nu mai bagi bani in el. Si cand o sa mearga, nu o sa poti face mare lucru cu el.

Ti-as fi recunoscator daca ai dezvolta putin ,in cunostinta de cauza .Mersi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-as fi recunoscator daca ai dezvolta putin ,in cunostinta de cauza .Mersi .

 

e bunicu lu LC4. E greu sa faci enduro cu aia. E foart greu de reglat, porneste greu, daca o dai pe jos se ineaca imediat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti in plus o protectie de ghidon? Preferabil cu KTM...

 

Nu exista protectie de ghidon.

Daca te referi la "handlebar pad" alea îți protejează meclăul (sau alte body parts) contra impactului cu ghidonul.

Mesaj completat

Electric bullshit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electric bullshit ...

 

din specificatii "Maximum energy content 2.5 kWh"

 

benzina are putere specifica de aproximativ 34200 kJ / l ori 8,5 litri rezervorul = 290700 kJ

daca arzi aceasta benzina intr-o ora rezulta 80.75 kWh energie per plin

comparind bateria de la jucaria electrica de 2.5 kWh ne putem da seama cam ce poti face cu aceasta putere - antenament in oras sau liniute !

daca te lasa bateria in padure ai brusc o problema de 90 kg.

 

motocicelta nu este 0 emisiva de CO2. sa se spuna si cit CO2 degaja termocentrala care incarca bateria electrocicletei ©

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).

RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE...

LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA

MERCI FRUMOS !!!

 

 

Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire.

Spor la munca

 

 

sa fie rezolvarea asa de simpla ??? o sa incerc si asta :)

merci

 

 

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

 

Verifica pe direct; e posibil ca butonul de pornire sa fie stricat sau un contact slab pe traseul baterie, buton pornire,electromotor. Verifica legatura la masa a bateriei. Altceva nu ti-a mai ramas; daca fura curent aprinderea invarte bine dar nu porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

asta nu are legatura cu "invarteala" electromotorului, insa poate sa-ti dea multa bataie de cap daca e ciupita sau luleaua aia fisurata. Schimba-le mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, pun o intrebare si aici. Vreau sa-mi iau un EXC 450 pe care sa-l folosesc cu roti de SM sau cu cauciucuri de strada pe jantele originale la mers prin oras/trafic/Bucuresti. Este OK? Se preteaza la asa ceva? Mi-e teama de faptul ca mergind prin oras practic fac multi km si o sa trebuiasca sa schimb ulei filtre, etc foarte des.

 

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este OK? Se preteaza la asa ceva?

 

NU

- resectand reviziile, o sa-ti iasa un cost/km f mare

- motocicleta e destul de turbata - nu e confortabila la mers "la pas"

- saua e ca o scandura

- nu ai cheie -> trebuie sa o legi daca o lasi undeva.

 

Cauta altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, pun o intrebare si aici. Vreau sa-mi iau un EXC 450 pe care sa-l folosesc cu roti de SM sau cu cauciucuri de strada pe jantele originale la mers prin oras/trafic/Bucuresti. Este OK? Se preteaza la asa ceva? Mi-e teama de faptul ca mergind prin oras practic fac multi km si o sa trebuiasca sa schimb ulei filtre, etc foarte des.

 

thx

 

 

 

 

KTM LC4-trebuie pentru asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx! o sa ma orientez catre altceva. (de fapt sunt orientat dar nu gasesc inca.. DRZ)

 

Si XR, XT ar mai fi. Dar alea cu racire pe apa. Eventual Husqvarna sau Husaberg. Dar alea peste 600 cc. Singurul sub 600 cc cu racire pe apa ar fi DRZ. EXC-urile sunt pur de competitie. SuperMoto sportiv, Hard Enduro. Nici macar la Rally Raid nu cred ca se preteaza. Vezi ultima editie Paris-Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

 

 

Salut,

motoreta ta are pedala. Daca totul este in regula ar trebui sa porneasca fara probleme si la pedala, astfel excluzi bubele cu electo, buton, baterie, etc.

Verifica daca motorul se invarte rotund la pedala ( sa nu fie ceva rupt in el), daca ai scanteie si daca-ti curge benzina.

Daca cele de mai sus is ok, ar trebui sa-ti plece si fara baterie. De aici incolo e simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot citit pe diverse forumuri ca modelul asta lc4 cam are probleme cu carburatia/aprinderea si ca nu sunt f fiabile, adica nu se compara cu drz-ul la fiabilitate. asa este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot citit pe diverse forumuri ca modelul asta lc4 cam are probleme cu carburatia/aprinderea si ca nu sunt f fiabile, adica nu se compara cu drz-ul la fiabilitate. asa este?

 

La alea dupa 2000 cica n-ar fi asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx! o sa ma orientez catre altceva. (de fapt sunt orientat dar nu gasesc inca.. DRZ)

eu merg prin oras cu un 525 mxc, cu roti SM, si e f bine, rapid si eficient!!! nu stau sa calculez cost pe km!!! o face cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

 

nu te mai necaji aiurea,schimba bobina cu firul de bujie si luleaua,si va porni la sfert(firul de bujie vine cu bobina cu tot)iti fura curent la greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...