Sher Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530). Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau. mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530).Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau. mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt. am ventilator, 5h inseamna o iesire, tre sa le schimb la o iesire? cand fac schimbul, se face si cutie si motor in acelasi timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 O sa vezi, ca rar o sa faci 5 ore de functionare a motorului la o iesire. Daca nu cloncani cutia, lovit levierul cu cizma in mers, intrat intre vitteze, poti la 2 schimburi de motor sa schimbi in cutie. Urmareste magnetul de la busonul de scurgere al uleiului si vezi cat metal se strange pe el. Ulei la 530 intra 600ml in motor si 900 in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte? Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede. chiar asa, mai sunt si alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM. avem si dintr-ala, ramane ca la carte daca sunt si altfel de sfaturi va multumesc in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede. Stii ca 530 din 2008 avea acea problema cu intinzatorul de lant si dupa ce opreai motorul se dezamorsa imediat. Si mai se si incalzesc foarte tare fata de alte mobre 4t. De aceea preferam sa schimb la maxim 3 ore. In cutie schimbam mai ales daca o mai cloncaneam din gresala. Uneori am schimbat si dupa o singura iesire. Totusi, noi am vorbit la un en-gross de uleiuri si ne aduce la 19-20 lei litrul, asa ca nu ma deranja deloc sa il schimb. In concluzie, fiecare schimba dupa cum crede de cuviinta, dupa cum l-a forja sau fiert. Daca schimbi mai des nu are cum sa ii faca rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Hai ca a scazut intervalul la 3 ore , asa daca te duci la redbull, trebuie sa ai doua schimburi la tine zilnic. Ontopic, stiu ca la 530-ul ala nu s-au nimerit cateva chestii,dar nu-mi dau seama in ce masura te ajuta scurtarea intervalelor de schimb ulei. Editat Decembrie 10, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strict daca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit poate cine are si altceva ne spune si noua cum e personal, mai am si zone unde e de alergat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Eu la 450 si 525 am avut 14/50 si am fost foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strictdaca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit poate cine are si altceva ne spune si noua cum e personal, mai am si zone unde e de alergat Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede. un punct de vedere foarte interesant, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 eu am mers cu 14-50 mult timp, insa pentru preponderent hard imi place mai mult 13-50.nu am trecut de 50 pentru ca nu am gasit foaie de otel mai mare, iar cea bi-metal mi-a parut prea scumpa. am incercat si 13-52 dar este prea mare puterea la 525 ca sa mai poti pastra o aderenta buna.transmisie mia lunga de 14-50 cred ca este potrivita doar daca nu mai sunt montate cauciucuri de motocross , viteza maxima la o turatie inca normala este aproape 100 kmh in configuratia asta. eu o sa imi pun 14/52, o sa spun cum e, dar mai e mult pana la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 profesorii merg 13 cu 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 profesorii merg 13 cu 49 Si poarta ochelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Se da urmatoarea problema: Se da una bucata 450 EXC la care s-a pierdut una bucata surub limitare rotatie jug => jugul a lovit in CDI pe care la spart si pe langa asta s-a rupt si o prindere din cauciuc a farului ( iar mi-au venit spumele pe renumitii "ingineri de la Matighofrahat" ). Deci in concluzie am pus surubul la loc, CDI-ul functioneaza caci motorul functioneaza (daaaaaaa) iar intrebarea este urmatoarea: Ce solutie de a reface carcasa CDI - ului pot aborda caci mi-e frica sa nu intre apa prin crapaturi si sa raman pe unde o vrea Dumnezeu ? Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 O rasina epoxica? Lipici bicomponent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Se da urmatoarea problema: Se da una bucata 450 EXC la care s-a pierdut una bucata surub limitare rotatie jug => jugul a lovit in CDI pe care la spart si pe langa asta s-a rupt si o prindere din cauciuc a farului ( iar mi-au venit spumele pe renumitii "ingineri de la Matighofrahat" ). Deci in concluzie am pus surubul la loc, CDI-ul functioneaza caci motorul functioneaza (daaaaaaa) iar intrebarea este urmatoarea: Ce solutie de a reface carcasa CDI - ului pot aborda caci mi-e frica sa nu intre apa prin crapaturi si sa raman pe unde o vrea Dumnezeu ? Alex Poti lipi cu mai multe chestii, eu ti-as recomanda cu pistol dinala cu bagjete de plastic. \\\\\inginerii de la |KTM nu au nici o vina, am patit si eu la fel dar fiindca nu am strans contrapiulita aia xcum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Salutare la toata lumea! Proaspat posesor de EXC 200 din '03. Aveti ceva sfaturi pentru mine legate de chestiile de baza pe care trebuie sa le fac inainte de a pune motorul la treaba? Orice idee e binevenita: cat ulei si de care sa folosesc pentru amestec, ce ar trebui sa verific, etc. Promit ca fac si poze. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Salutare la toata lumea!Proaspat posesor de EXC 200 din '03. Aveti ceva sfaturi pentru mine legate de chestiile de baza pe care trebuie sa le fac inainte de a pune motorul la treaba? Orice idee e binevenita: cat ulei si de care sa folosesc pentru amestec, ce ar trebui sa verific, etc. Promit ca fac si poze. Toate cele bune! nu ma pricep bine la 2T, dar am citit mult si pot sa-ti dau cateva sfaturi in avans nu ar strica o revizie generala la bicicleta (bucsi, rulmenti, simeringuri, placute de frana, manete, plastice, pinioane, lant, baterie nu cred ca ai deci la inst. electrica) deasemenea daca nu cunosti de s-a facut anterior la ea, nu ar strica sa schimbi toate fluidele (lichid racire, ulei cutie, ulei frana fata/spate, ulei ambreiaj, poate si furca) la motor nu ma bag dar cred ca ar fi bine sa schimbi minim bujia, despre amestec gasesti raspuns pe topicul asta dar mai la inceputul lui. spor la treaba si sper sa nu te fi speriat prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 Poti lipi cu mai multe chestii, eu ti-as recomanda cu pistol dinala cu bagjete de plastic.\\\\\inginerii de la |KTM nu au nici o vina, am patit si eu la fel dar fiindca nu am strans contrapiulita aia xcum trebuie. domnu,nu esti nici primul nici ultimul,eu am patit la fel si am refacut carcasa cu poxipol transparent..nu am nici o problema cu apa,chiar am spalat-o de cateva zeci de ori jetul si nu are nicaieri...spor la bandajat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Multumesc pentru sugestii . Dati-mi totusi voie sa ma enervez pe baietii astia din localitatea cu numele ala de iti iese pe nas cand il pronunti caci cateodata parca le gandesc cu partea dorsala. Amplasarea CDI-ului intr-un loc in care poate fi spart cu usurinta in cazul pierderii unui amarat de surub care poate pleca oricand de la atatea vibratii ma duce cu gandul la doua lucruri: 1 prostie; 2 dorinta de a vinde CDI-uri (deci rautate). Nu-mi place nici prostia nici rautatea (pot sa candidez la miss Sapoca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Nu-i singura problema, dar pana una alta KTM e cea mai desteapta dintre toate... Editat Decembrie 21, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 (editat) Vad ca nici Yamaha WR sau Husqvarna 310 TE nu au CDI ul amplasat in acel loc. La faza asta cu ce e mai deshtept KTM-ul? Sau poate ne/imi spui cu ce e mai destept un KTM sa zicem din 2008-2009 cu echivalentul sau de la Husaberg, Husqvarna sau Yamaha? Am pus intrebarea asta din pura curiozitate, nu cu intentia de a crea o polemica. Editat Decembrie 24, 2010 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.