Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530).

Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau.

mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530).

Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau.

mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt.

 

am ventilator,

5h inseamna o iesire, tre sa le schimb la o iesire?

cand fac schimbul, se face si cutie si motor in acelasi timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vezi, ca rar o sa faci 5 ore de functionare a motorului la o iesire. Daca nu cloncani cutia, lovit levierul cu cizma in mers, intrat intre vitteze, poti la 2 schimburi de motor sa schimbi in cutie. Urmareste magnetul de la busonul de scurgere al uleiului si vezi cat metal se strange pe el. Ulei la 530 intra 600ml in motor si 900 in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?

Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?

Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede.

 

chiar asa, mai sunt si alte pareri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM.

 

avem si dintr-ala, ramane ca la carte

daca sunt si altfel de sfaturi va multumesc in avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?

Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede.

Stii ca 530 din 2008 avea acea problema cu intinzatorul de lant si dupa ce opreai motorul se dezamorsa imediat. Si mai se si incalzesc foarte tare fata de alte mobre 4t. De aceea preferam sa schimb la maxim 3 ore.

In cutie schimbam mai ales daca o mai cloncaneam din gresala. Uneori am schimbat si dupa o singura iesire.

Totusi, noi am vorbit la un en-gross de uleiuri si ne aduce la 19-20 lei litrul, asa ca nu ma deranja deloc sa il schimb.

In concluzie, fiecare schimba dupa cum crede de cuviinta, dupa cum l-a forja sau fiert. Daca schimbi mai des nu are cum sa ii faca rau :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca a scazut intervalul la 3 ore :angryfire:, asa daca te duci la redbull, trebuie sa ai doua schimburi la tine ;) zilnic.

Ontopic, stiu ca la 530-ul ala nu s-au nimerit cateva chestii,dar nu-mi dau seama in ce masura te ajuta scurtarea intervalelor de schimb ulei.

Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strict

daca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit

poate cine are si altceva ne spune si noua cum e

personal, mai am si zone unde e de alergat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strict

daca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit

poate cine are si altceva ne spune si noua cum e

personal, mai am si zone unde e de alergat

 

Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede.

 

un punct de vedere foarte interesant, merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers cu 14-50 mult timp, insa pentru preponderent hard imi place mai mult 13-50.nu am trecut de 50 pentru ca nu am gasit foaie de otel mai mare, iar cea bi-metal mi-a parut prea scumpa. am incercat si 13-52 dar este prea mare puterea la 525 ca sa mai poti pastra o aderenta buna.

transmisie mia lunga de 14-50 cred ca este potrivita doar daca nu mai sunt montate cauciucuri de motocross , viteza maxima la o turatie inca normala este aproape 100 kmh in configuratia asta.

 

eu o sa imi pun 14/52, o sa spun cum e, dar mai e mult pana la primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da urmatoarea problema:

 

Se da una bucata 450 EXC la care s-a pierdut una bucata surub limitare rotatie jug => jugul a lovit in CDI pe care la spart si pe langa asta s-a rupt si o prindere din cauciuc a farului ( iar mi-au venit spumele pe renumitii "ingineri de la Matighofrahat" ).

 

Deci in concluzie am pus surubul la loc, CDI-ul functioneaza caci motorul functioneaza (daaaaaaa) iar intrebarea este urmatoarea:

 

Ce solutie de a reface carcasa CDI - ului pot aborda caci mi-e frica sa nu intre apa prin crapaturi si sa raman pe unde o vrea Dumnezeu ?

 

Alex

post-42513-1292772526_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da urmatoarea problema:

 

Se da una bucata 450 EXC la care s-a pierdut una bucata surub limitare rotatie jug => jugul a lovit in CDI pe care la spart si pe langa asta s-a rupt si o prindere din cauciuc a farului ( iar mi-au venit spumele pe renumitii "ingineri de la Matighofrahat" ).

 

Deci in concluzie am pus surubul la loc, CDI-ul functioneaza caci motorul functioneaza (daaaaaaa) iar intrebarea este urmatoarea:

 

Ce solutie de a reface carcasa CDI - ului pot aborda caci mi-e frica sa nu intre apa prin crapaturi si sa raman pe unde o vrea Dumnezeu ?

 

Alex

post-42513-1292772526_thumb.jpg

 

Poti lipi cu mai multe chestii, eu ti-as recomanda cu pistol dinala cu bagjete de plastic.

\\\\\inginerii de la |KTM nu au nici o vina, am patit si eu la fel dar fiindca nu am strans contrapiulita aia xcum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

Proaspat posesor de EXC 200 din '03. Aveti ceva sfaturi pentru mine legate de chestiile de baza pe care trebuie sa le fac inainte de a pune motorul la treaba? Orice idee e binevenita: cat ulei si de care sa folosesc pentru amestec, ce ar trebui sa verific, etc.

Promit ca fac si poze.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

Proaspat posesor de EXC 200 din '03. Aveti ceva sfaturi pentru mine legate de chestiile de baza pe care trebuie sa le fac inainte de a pune motorul la treaba? Orice idee e binevenita: cat ulei si de care sa folosesc pentru amestec, ce ar trebui sa verific, etc.

Promit ca fac si poze.

 

Toate cele bune!

 

nu ma pricep bine la 2T, dar am citit mult si pot sa-ti dau cateva sfaturi in avans

 

nu ar strica o revizie generala la bicicleta (bucsi, rulmenti, simeringuri, placute de frana, manete, plastice, pinioane, lant, baterie nu cred ca ai deci la inst. electrica)

deasemenea daca nu cunosti de s-a facut anterior la ea, nu ar strica sa schimbi toate fluidele (lichid racire, ulei cutie, ulei frana fata/spate, ulei ambreiaj, poate si furca)

 

la motor nu ma bag dar cred ca ar fi bine sa schimbi minim bujia, despre amestec gasesti raspuns pe topicul asta dar mai la inceputul lui.

 

spor la treaba si sper sa nu te fi speriat prea tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti lipi cu mai multe chestii, eu ti-as recomanda cu pistol dinala cu bagjete de plastic.

\\\\\inginerii de la |KTM nu au nici o vina, am patit si eu la fel dar fiindca nu am strans contrapiulita aia xcum trebuie.

domnu,nu esti nici primul nici ultimul,eu am patit la fel si am refacut carcasa cu poxipol transparent..nu am nici o problema cu apa,chiar am spalat-o de cateva zeci de ori jetul si nu are nicaieri...spor la bandajat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugestii .

 

Dati-mi totusi voie sa ma enervez pe baietii astia din localitatea cu numele ala de iti iese pe nas cand il pronunti caci cateodata parca le gandesc cu partea dorsala.

Amplasarea CDI-ului intr-un loc in care poate fi spart cu usurinta in cazul pierderii unui amarat de surub care poate pleca oricand de la atatea vibratii ma duce cu gandul la doua lucruri: 1 prostie; 2 dorinta de a vinde CDI-uri (deci rautate). Nu-mi place nici prostia nici rautatea (pot sa candidez la miss Sapoca :rolleyes: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nici Yamaha WR sau Husqvarna 310 TE nu au CDI ul amplasat in acel loc. La faza asta cu ce e mai deshtept KTM-ul? Sau poate ne/imi spui cu ce e mai destept un KTM sa zicem din 2008-2009 cu echivalentul sau de la Husaberg, Husqvarna sau Yamaha? Am pus intrebarea asta din pura curiozitate, nu cu intentia de a crea o polemica.

Editat de danok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...