Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Va salut asi avea si eu o intrebare, asi vrea sa cumpar un KTM 400,450 exc din 2006 in sus bugetul e undeva la 3000,3500 euro cu banii astia asi putea sa cumpar una la care sa nu cheltuiesc din start?

sau ar fii de ajuns si 250 excf ul presupun ca e mai ieftin?

 

Este arhisuficient 250 (la pret nu este diferenta oricum). Nu ai ce face cu 450, nu cred ca sunt 10 oameni in romania sa sa duca ei 450-ul si nu invers.

La 3500 poti sa te gandesti deja la modelul 2008.

Mesaj completat

350 in varianta Enduro = 350 EXC-F

http://www.ktm.com/KTM-350-EXC-F-Factory.102315.0.html

 

Oameni cu scaun la cap, au pus kickstart, nu ca dementii aia de la husaberg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva XC 450 ?

Imi puteti spune daca modelul asta este inmatriculabil si cate kg are ?

Pe google mai mult de quad am gasit decat de editia asta limitata a KTM-ului.

Sa inteleg ca nu sunt posesori de astfel de model ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu mizeria aia de la husaberg.... este apsolut impresionant de bine gandita mobra.... mi-a dat sah!!!

 

Te referi la 2T?, ca restul iti dau direct MAT daca le scapi pe jos.

Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator litlle wayne

Baeti ce parere aveti de exc300 96-00,sunt ok?

E mai mult un moft dar vreu sa cumpar o motoreta de cross(am motocicleta de strada),nu am mai mers cu un cross/enduro si nici nu am foarte multi bani pentru cea ce vreau acum,plus ca nu stiu daca o sa imi placa si nu vreau sa investesc prea multi bani

Am gasit ceva pe net as vrea sa cumpar,ce puncte forte si probleme eu exc pana in 2000?

Astept parerile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai in vedere sa investesti, neaparat, si in cizme de motocross. Altfel, pt motoreta, cat dai atat o sa faca. In alta ordine de idei, un EXC de 300 pt inceput mi se pare cam mult. Ia-ti ceva mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baeti ce parere aveti de exc300 96-00,sunt ok?

E mai mult un moft dar vreu sa cumpar o motoreta de cross(am motocicleta de strada),nu am mai mers cu un cross/enduro si nici nu am foarte multi bani pentru cea ce vreau acum,plus ca nu stiu daca o sa imi placa si nu vreau sa investesc prea multi bani

Am gasit ceva pe net as vrea sa cumpar,ce puncte forte si probleme eu exc pana in 2000?

Astept parerile voastre

Ia-ti de 125-200cc peste 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

caut si eu un exc 400/450 de dupa 2005

daca are cineva de dat astept ofertele pe PM

 

merci si sper ca nu sunt offtopic

Mesaj completat

caut si eu un exc 400/450 de dupa 2005

daca are cineva de dat astept ofertele pe PM

 

merci si sper ca nu sunt offtopic

 

multumesc, am rezolvat, sunt si eu potocaliu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530).

Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau.

mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530).

Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau.

mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt.

 

am ventilator,

5h inseamna o iesire, tre sa le schimb la o iesire?

cand fac schimbul, se face si cutie si motor in acelasi timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vezi, ca rar o sa faci 5 ore de functionare a motorului la o iesire. Daca nu cloncani cutia, lovit levierul cu cizma in mers, intrat intre vitteze, poti la 2 schimburi de motor sa schimbi in cutie. Urmareste magnetul de la busonul de scurgere al uleiului si vezi cat metal se strange pe el. Ulei la 530 intra 600ml in motor si 900 in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?

Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?

Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede.

 

chiar asa, mai sunt si alte pareri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM.

 

avem si dintr-ala, ramane ca la carte

daca sunt si altfel de sfaturi va multumesc in avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?

Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede.

Stii ca 530 din 2008 avea acea problema cu intinzatorul de lant si dupa ce opreai motorul se dezamorsa imediat. Si mai se si incalzesc foarte tare fata de alte mobre 4t. De aceea preferam sa schimb la maxim 3 ore.

In cutie schimbam mai ales daca o mai cloncaneam din gresala. Uneori am schimbat si dupa o singura iesire.

Totusi, noi am vorbit la un en-gross de uleiuri si ne aduce la 19-20 lei litrul, asa ca nu ma deranja deloc sa il schimb.

In concluzie, fiecare schimba dupa cum crede de cuviinta, dupa cum l-a forja sau fiert. Daca schimbi mai des nu are cum sa ii faca rau :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...