Mark81 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Tocmai, am spus ca are probleme..in afara de CDI, pot sa ma mai plang de porcaria de airbox si sigur se gasesc si altele. Ideea este ca dupa ce le aduni pe toate si tragi linie....nu ramane decat una valabila..va las sa ghiciti care. PS Nu stiu cat ai mers tu cu Husaberg, dar dupa ce scrii mai sus, eu banuiesc ca n'ai facut'o. Mesaj completat Valabil si pentru Yama. Cu HQV nu pot sa ma pronunt, dar la cate am vazuit prin padure pot sa'mi inchipui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 (editat) Nu am mers cu Husaberg. Tu ai mers? Ce dezavantaje ai gasit fata de KTM? Greutate, suspensii, ciclistica? Manevrandu-l pe distante scurte am observat ca este mai usor decat KTMul. Am mers cu Husqvarna. Mai usoara, ciclistica mai buna, injectie, si posesorii de acea ceva si, in acelasi timp fosti posesori de KTM, afirma ca ar avea suspensiile mai bune. Astia de la Husaberg si Husqvarna nu au fost asa de idioti sa puna surubul de la sa sub codita unde se umple de noroi si rugineste. Eu cand mi-am luat KTM ul am avut in vedere cateva aspecte: ca pot gasi piese pe stoc OEM sau aftermarket, preturi foarte bunela piese fata de Husaberg si Husq, multi cunosc gama KTM si pot gasi usor rezolvarea la problemele aparute, valoare buna la revanzare, prezenta in competitii pe primele locuri ii garanteaza anumite calitati de fiabilitate. Si inca un lucru foarte important din punctul meu de vedere, este ca au o gama mare la 2t si la 4t ce acopera toate nevoile in zona enduro respectiv cross. Inclusiv noul 350 EXC a acoperit nisa deschisa de 310 de la Husqvarna si 390 de la Husaberg. Editat Decembrie 25, 2010 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Am mers cu 3 genaratii de husaberg: Ala vechi pana prin 2003/2004 - motor puternic, dar rudimentar si deloc fiabil, pornire dezastru - carburator dellorto Modelul mai nou -2004/2007 - motor acceptabil sa zicem, inferior totusi ktm-ului, pornire varza -din vre-o 4 pe care le stiu, numai una porneste bine. Modelul nou -motor bun, bicicleta buna, finisaje deosebite, dar doua mari minusuri : incredibil de greu si lipsa kick-ului, care mi se pare o imbecilitate la o motoreta de enduro. Doua stiu, doua au ramas fara baterie in padure, inclusiv subsemnatu'. Ce am scris mai sus sunt probleme esentiale si nu le-as pune in balanta cu cate un surub amplasat neinspirat pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Ce naiba o fi fost in capul lor sa scoata kick-ul? Sa fie mai usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 nu ramai in padure din cauza bateriei sa fie CLAR!!!!!! ramai in padure din cauze de defectiuni tehnice care te "provoaca" sa dai la automat ca nebunu si de aici ramai fara baterie. am ramas in padure cu husabergul ( de fapt am inatrziat in padure ca de iesit am iesit pe roti) din cauza pompei de benzina. daca aveam kick era acelas rezultat doar ca aveam febra musculara la picioare de cat dadeam pedala. dif intre un motor cu injectie cu kick vs fara kick e ca ala fara va fi odihnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 26, 2010 Autor Share Postat Decembrie 26, 2010 nu ramai in padure din cauza bateriei sa fie CLAR!!!!!!ramai in padure din cauze de defectiuni tehnice care te "provoaca" sa dai la automat ca nebunu si de aici ramai fara baterie. am ramas in padure cu husabergul ( de fapt am inatrziat in padure ca de iesit am iesit pe roti) din cauza pompei de benzina. daca aveam kick era acelas rezultat doar ca aveam febra musculara la picioare de cat dadeam pedala. dif intre un motor cu injectie cu kick vs fara kick e ca ala fara va fi odihnit. fratilor,am mare nevoie de niste aluminiu brut,2 bari de vreo 20 cm lungime si diametru de vreo 6-7 cm..imi trebuie sa imi fac niste inaltatoare si bucsi la ambele roti pe fata si spate ,fiindca am avut niste ture prin nisip si s-au ros ingrozitor..un set nou de bucsi costa vreo 100 de eu,si cum am strung la servici ma costa doar materialul..va rog pm daca se poate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 fratilor,am mare nevoie de niste aluminiu brut,2 bari de vreo 20 cm lungime si diametru de vreo 6-7 cm..imi trebuie sa imi fac niste inaltatoare si bucsi la ambele roti pe fata si spate ,fiindca am avut niste ture prin nisip si s-au ros ingrozitor..un set nou de bucsi costa vreo 100 de eu,si cum am strung la servici ma costa doar materialul..va rog pm daca se poate.. Vezi la Dedeman prin curte la sectiunea metale Stiu ca aveau bare aluminiu si taiau la dimensiunea clientului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 nu ramai in padure din cauza bateriei sa fie CLAR!!!!!!ramai in padure din cauze de defectiuni tehnice care te "provoaca" sa dai la automat ca nebunu si de aici ramai fara baterie. am ramas in padure cu husabergul ( de fapt am inatrziat in padure ca de iesit am iesit pe roti) din cauza pompei de benzina. daca aveam kick era acelas rezultat doar ca aveam febra musculara la picioare de cat dadeam pedala. dif intre un motor cu injectie cu kick vs fara kick e ca ala fara va fi odihnit. Sa stii ca la valcea n-am avut nici o alta problema si tot am ramas fara baterie (fara sa abuzez de buton). Am esuat la o urcare pe care n-am putut sa o fac dintr-o bucata, dar daca aveam kick probabil ca ajungeam sus. De ramas in padure...depinde unde te lasa, daca esti pe deal e ok, daca ramai intr-o vale, ai belit-o. Mesaj completat Stef, vezi ca un set de bucsi nu costa 100 euro..cred ca sub 50 chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Sa stii ca la valcea n-am avut nici o alta problema si tot am ramas fara baterie (fara sa abuzez de buton). Am esuat la o urcare pe care n-am putut sa o fac dintr-o bucata, dar daca aveam kick probabil ca ajungeam sus. De ramas in padure...depinde unde te lasa, daca esti pe deal e ok, daca ramai intr-o vale, ai belit-o. pe bune daca inteleg ce s-ar fi putut intampla altceva decat o baterie defecta. sau nu functiona incarcarea bateriei? care si daca aveai kick tot in padure erai repet daca toate piesele pe motor functioneaza motocicleta merge( logic nu !?) dar daca se strica incarcarea, pompa de benzina, sistemul de injectie etc degeaba ai avea kick ca tot nu porneste. kick-ul e bun daca se ineaca motorul ptr a economisii bateria, e bun ptr cazul in care nu ai bacteria buna (ceea ce insemna o deficienta de mentenanta generala). intrucat modelele cu injectie nu se ineca ever si daca ai grija de motocicleta cum scrie la carte (adica sa ai bacteria in ordine) kick-ul este inutil la o asemenea motocicleta. am mers un an de zile cu motocicleta si am abandonat la o cursa din cauza pompei de benzina care functiona intermitent. nici o alta pb. dar mereu m-am ingrijit de bateria... adica cand moto sta mai mult timp o pun la redresor. atat. poate ce ai avut tu ( de proba am inteles parca) nu indeplinea conditia unei baterii bune ceea ce presupune o neglijenta din partea posesorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Cu siguranta ai dreptate cu ce spui...dar stii cum este, rezultatul conteaza. La KTM-ul meu nu as fi patit asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Stie cineva care e rolul inelelor de plastic puse intre arc si cilindrul cu filet din capul furcii fata. Vad ca fiecare furca are un anumit numar de imele din plastic de diferite grosimi si intreb asta deoarece vreau sa-mi pun arcuri pt greutatea mea (100kg) si nu stiu daca pastrarea acelor inele ar intari arcul mai mult de cat as avea nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Stie cineva care e rolul inelelor de plastic puse intre arc si cilindrul cu filet din capul furcii fata. Vad ca fiecare furca are un anumit numar de imele din plastic de diferite grosimi si intreb asta deoarece vreau sa-mi pun arcuri pt greutatea mea (100kg) si nu stiu daca pastrarea acelor inele ar intari arcul mai mult de cat as avea nevoie. Bineinteles, aceste inele de plastic au rolul de a regla "pre-load-ul" suspensiei fata comprimand arcurile. Cu cat sunt mai multe inele, cu atat arcurile se vor comprima static mai mult iar suspensia va deveni mai "tare". Pastreaza inelele in buzunar. Daca, cu noile arcuri, suspensia ti se va parea tot moale, incepi si adaugi inele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 are deja cineva noul 350 exc-f ? as dori sa aud pareri, impresii etc. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 are deja cineva noul 350 exc-f ? as dori sa aud pareri, impresii etc. multumesc nu cred ca e la vanzare inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Daca nu il are Lucian, inca nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 (editat) Daca nu il are Lucian, inca nu exista crezi ca renunta lucian la 2T pt. asa ceva ??? Editat Ianuarie 23, 2011 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 nu il are nimeni.... mie mi s-a promis de abia in mai.... cum aflu ceva o sa dau de veste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 nu il are nimeni.... mie mi s-a promis de abia in mai.... cum aflu ceva o sa dau de veste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Cine o fi masochist-ul sa vina cu 350 la romaniacs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Pentru publicitate, aia s-au dat si cu G450.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Pentru publicitate, aia s-au dat si cu G450.... Si au mai si batut, sau au ocupat pozitii fruntase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 ati luat-o razna cu 2t, toti va vedeti numai la erzberg.... asa Soso, cearta-i! Mai si polueaza!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Cine o fi masochist-ul sa vina cu 350 la romaniacs ? Da' ce are baikare?! Toate mobrele sunt bune daca sunt in stare perfecta, inclusiv teracota aia de Husaberg din 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Te-ai duce cu ala la Romaniacs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.