Mark81 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Hai ca a scazut intervalul la 3 ore , asa daca te duci la redbull, trebuie sa ai doua schimburi la tine zilnic. Ontopic, stiu ca la 530-ul ala nu s-au nimerit cateva chestii,dar nu-mi dau seama in ce masura te ajuta scurtarea intervalelor de schimb ulei. Editat Decembrie 10, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strict daca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit poate cine are si altceva ne spune si noua cum e personal, mai am si zone unde e de alergat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Eu la 450 si 525 am avut 14/50 si am fost foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strictdaca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit poate cine are si altceva ne spune si noua cum e personal, mai am si zone unde e de alergat Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede. un punct de vedere foarte interesant, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 eu am mers cu 14-50 mult timp, insa pentru preponderent hard imi place mai mult 13-50.nu am trecut de 50 pentru ca nu am gasit foaie de otel mai mare, iar cea bi-metal mi-a parut prea scumpa. am incercat si 13-52 dar este prea mare puterea la 525 ca sa mai poti pastra o aderenta buna. transmisie mia lunga de 14-50 cred ca este potrivita doar daca nu mai sunt montate cauciucuri de motocross , viteza maxima la o turatie inca normala este aproape 100 kmh in configuratia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 eu am mers cu 14-50 mult timp, insa pentru preponderent hard imi place mai mult 13-50.nu am trecut de 50 pentru ca nu am gasit foaie de otel mai mare, iar cea bi-metal mi-a parut prea scumpa. am incercat si 13-52 dar este prea mare puterea la 525 ca sa mai poti pastra o aderenta buna.transmisie mia lunga de 14-50 cred ca este potrivita doar daca nu mai sunt montate cauciucuri de motocross , viteza maxima la o turatie inca normala este aproape 100 kmh in configuratia asta. eu o sa imi pun 14/52, o sa spun cum e, dar mai e mult pana la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 profesorii merg 13 cu 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 profesorii merg 13 cu 49 Si poarta ochelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Se da urmatoarea problema: Se da una bucata 450 EXC la care s-a pierdut una bucata surub limitare rotatie jug => jugul a lovit in CDI pe care la spart si pe langa asta s-a rupt si o prindere din cauciuc a farului ( iar mi-au venit spumele pe renumitii "ingineri de la Matighofrahat" ). Deci in concluzie am pus surubul la loc, CDI-ul functioneaza caci motorul functioneaza (daaaaaaa) iar intrebarea este urmatoarea: Ce solutie de a reface carcasa CDI - ului pot aborda caci mi-e frica sa nu intre apa prin crapaturi si sa raman pe unde o vrea Dumnezeu ? Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 O rasina epoxica? Lipici bicomponent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Se da urmatoarea problema: Se da una bucata 450 EXC la care s-a pierdut una bucata surub limitare rotatie jug => jugul a lovit in CDI pe care la spart si pe langa asta s-a rupt si o prindere din cauciuc a farului ( iar mi-au venit spumele pe renumitii "ingineri de la Matighofrahat" ). Deci in concluzie am pus surubul la loc, CDI-ul functioneaza caci motorul functioneaza (daaaaaaa) iar intrebarea este urmatoarea: Ce solutie de a reface carcasa CDI - ului pot aborda caci mi-e frica sa nu intre apa prin crapaturi si sa raman pe unde o vrea Dumnezeu ? Alex Poti lipi cu mai multe chestii, eu ti-as recomanda cu pistol dinala cu bagjete de plastic. \\\\\inginerii de la |KTM nu au nici o vina, am patit si eu la fel dar fiindca nu am strans contrapiulita aia xcum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Salutare la toata lumea! Proaspat posesor de EXC 200 din '03. Aveti ceva sfaturi pentru mine legate de chestiile de baza pe care trebuie sa le fac inainte de a pune motorul la treaba? Orice idee e binevenita: cat ulei si de care sa folosesc pentru amestec, ce ar trebui sa verific, etc. Promit ca fac si poze. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Salutare la toata lumea!Proaspat posesor de EXC 200 din '03. Aveti ceva sfaturi pentru mine legate de chestiile de baza pe care trebuie sa le fac inainte de a pune motorul la treaba? Orice idee e binevenita: cat ulei si de care sa folosesc pentru amestec, ce ar trebui sa verific, etc. Promit ca fac si poze. Toate cele bune! nu ma pricep bine la 2T, dar am citit mult si pot sa-ti dau cateva sfaturi in avans nu ar strica o revizie generala la bicicleta (bucsi, rulmenti, simeringuri, placute de frana, manete, plastice, pinioane, lant, baterie nu cred ca ai deci la inst. electrica) deasemenea daca nu cunosti de s-a facut anterior la ea, nu ar strica sa schimbi toate fluidele (lichid racire, ulei cutie, ulei frana fata/spate, ulei ambreiaj, poate si furca) la motor nu ma bag dar cred ca ar fi bine sa schimbi minim bujia, despre amestec gasesti raspuns pe topicul asta dar mai la inceputul lui. spor la treaba si sper sa nu te fi speriat prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 Poti lipi cu mai multe chestii, eu ti-as recomanda cu pistol dinala cu bagjete de plastic.\\\\\inginerii de la |KTM nu au nici o vina, am patit si eu la fel dar fiindca nu am strans contrapiulita aia xcum trebuie. domnu,nu esti nici primul nici ultimul,eu am patit la fel si am refacut carcasa cu poxipol transparent..nu am nici o problema cu apa,chiar am spalat-o de cateva zeci de ori jetul si nu are nicaieri...spor la bandajat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Multumesc pentru sugestii . Dati-mi totusi voie sa ma enervez pe baietii astia din localitatea cu numele ala de iti iese pe nas cand il pronunti caci cateodata parca le gandesc cu partea dorsala. Amplasarea CDI-ului intr-un loc in care poate fi spart cu usurinta in cazul pierderii unui amarat de surub care poate pleca oricand de la atatea vibratii ma duce cu gandul la doua lucruri: 1 prostie; 2 dorinta de a vinde CDI-uri (deci rautate). Nu-mi place nici prostia nici rautatea (pot sa candidez la miss Sapoca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Nu-i singura problema, dar pana una alta KTM e cea mai desteapta dintre toate... Editat Decembrie 21, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 (editat) Vad ca nici Yamaha WR sau Husqvarna 310 TE nu au CDI ul amplasat in acel loc. La faza asta cu ce e mai deshtept KTM-ul? Sau poate ne/imi spui cu ce e mai destept un KTM sa zicem din 2008-2009 cu echivalentul sau de la Husaberg, Husqvarna sau Yamaha? Am pus intrebarea asta din pura curiozitate, nu cu intentia de a crea o polemica. Editat Decembrie 24, 2010 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Tocmai, am spus ca are probleme..in afara de CDI, pot sa ma mai plang de porcaria de airbox si sigur se gasesc si altele. Ideea este ca dupa ce le aduni pe toate si tragi linie....nu ramane decat una valabila..va las sa ghiciti care. PS Nu stiu cat ai mers tu cu Husaberg, dar dupa ce scrii mai sus, eu banuiesc ca n'ai facut'o. Mesaj completat Valabil si pentru Yama. Cu HQV nu pot sa ma pronunt, dar la cate am vazuit prin padure pot sa'mi inchipui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 (editat) Nu am mers cu Husaberg. Tu ai mers? Ce dezavantaje ai gasit fata de KTM? Greutate, suspensii, ciclistica? Manevrandu-l pe distante scurte am observat ca este mai usor decat KTMul. Am mers cu Husqvarna. Mai usoara, ciclistica mai buna, injectie, si posesorii de acea ceva si, in acelasi timp fosti posesori de KTM, afirma ca ar avea suspensiile mai bune. Astia de la Husaberg si Husqvarna nu au fost asa de idioti sa puna surubul de la sa sub codita unde se umple de noroi si rugineste. Eu cand mi-am luat KTM ul am avut in vedere cateva aspecte: ca pot gasi piese pe stoc OEM sau aftermarket, preturi foarte bunela piese fata de Husaberg si Husq, multi cunosc gama KTM si pot gasi usor rezolvarea la problemele aparute, valoare buna la revanzare, prezenta in competitii pe primele locuri ii garanteaza anumite calitati de fiabilitate. Si inca un lucru foarte important din punctul meu de vedere, este ca au o gama mare la 2t si la 4t ce acopera toate nevoile in zona enduro respectiv cross. Inclusiv noul 350 EXC a acoperit nisa deschisa de 310 de la Husqvarna si 390 de la Husaberg. Editat Decembrie 25, 2010 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Am mers cu 3 genaratii de husaberg: Ala vechi pana prin 2003/2004 - motor puternic, dar rudimentar si deloc fiabil, pornire dezastru - carburator dellorto Modelul mai nou -2004/2007 - motor acceptabil sa zicem, inferior totusi ktm-ului, pornire varza -din vre-o 4 pe care le stiu, numai una porneste bine. Modelul nou -motor bun, bicicleta buna, finisaje deosebite, dar doua mari minusuri : incredibil de greu si lipsa kick-ului, care mi se pare o imbecilitate la o motoreta de enduro. Doua stiu, doua au ramas fara baterie in padure, inclusiv subsemnatu'. Ce am scris mai sus sunt probleme esentiale si nu le-as pune in balanta cu cate un surub amplasat neinspirat pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Ce naiba o fi fost in capul lor sa scoata kick-ul? Sa fie mai usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 nu ramai in padure din cauza bateriei sa fie CLAR!!!!!! ramai in padure din cauze de defectiuni tehnice care te "provoaca" sa dai la automat ca nebunu si de aici ramai fara baterie. am ramas in padure cu husabergul ( de fapt am inatrziat in padure ca de iesit am iesit pe roti) din cauza pompei de benzina. daca aveam kick era acelas rezultat doar ca aveam febra musculara la picioare de cat dadeam pedala. dif intre un motor cu injectie cu kick vs fara kick e ca ala fara va fi odihnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 26, 2010 Autor Share Postat Decembrie 26, 2010 nu ramai in padure din cauza bateriei sa fie CLAR!!!!!!ramai in padure din cauze de defectiuni tehnice care te "provoaca" sa dai la automat ca nebunu si de aici ramai fara baterie. am ramas in padure cu husabergul ( de fapt am inatrziat in padure ca de iesit am iesit pe roti) din cauza pompei de benzina. daca aveam kick era acelas rezultat doar ca aveam febra musculara la picioare de cat dadeam pedala. dif intre un motor cu injectie cu kick vs fara kick e ca ala fara va fi odihnit. fratilor,am mare nevoie de niste aluminiu brut,2 bari de vreo 20 cm lungime si diametru de vreo 6-7 cm..imi trebuie sa imi fac niste inaltatoare si bucsi la ambele roti pe fata si spate ,fiindca am avut niste ture prin nisip si s-au ros ingrozitor..un set nou de bucsi costa vreo 100 de eu,si cum am strung la servici ma costa doar materialul..va rog pm daca se poate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 fratilor,am mare nevoie de niste aluminiu brut,2 bari de vreo 20 cm lungime si diametru de vreo 6-7 cm..imi trebuie sa imi fac niste inaltatoare si bucsi la ambele roti pe fata si spate ,fiindca am avut niste ture prin nisip si s-au ros ingrozitor..un set nou de bucsi costa vreo 100 de eu,si cum am strung la servici ma costa doar materialul..va rog pm daca se poate.. Vezi la Dedeman prin curte la sectiunea metale Stiu ca aveau bare aluminiu si taiau la dimensiunea clientului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.