Sari la conținut

Nu Mai Porneste Motorul


Demonaz
 Share

Postări Recomandate

Saptamana trecuta am fost la o plimbarica, toate bune si frumoase,nici un zgomot ciudat de la motor, la un moment moare motorul, dau sa o pornesc din nou ( are pornire la buton ) nimic, o imping o vreme cu ambreiaju tras nimic.O duc la garaj , adica mai bine zis o imping pana acolo, dau iara sa o pornesc iar nimic.Absolut nici un sunet nu mai scoate.Dupa ca al las-to observ in partea stanga niste stropi foarte negri, benzina nu putea fi si uleiul este tot de o culoare galbuie.Am o aprilia classic custom.Va rog sapuneti-mi ce putea sa pateasca sa nu mai porneasca sa nu mai faca chiar nici un sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu jumate de ora inainte am bagat 5 litri de benzina, si ulei 10 ml.Cand am luat motorul , mi-o spus ca la fiecare a -5 a alimentare sa bag o joja sa vad nivelul de ulei.Asa am facut ulei era f putin , si am mai bagat 10 ml de ulei dupa cum mi--o spus respectivul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, chiar nimic? si eu am demontat un sfert din plastice ca sa constat ca mi s-a ars siguranta generale si dupa ce am pus siguranta si am mai impins o vreme, am demontat jumatate din plastice ca sa constat ca imi iesise mufa de la contact. Deci ia-o incet ca tre sa fie de la ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Sigur ai curent, se aprinde ceva far, semnal.Spui ca ai gasit niste lichid,ai baterie cu lichid?Da mai multe detalii

 

--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 20:16 -------------
Salut.Sigur ai curent, se aprinde ceva far, semnal.Spui ca ai gasit niste lichid ,ai baterie cu lichid?Da mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farurile merg si semnalizatoarele.Bateria este cu lichid.Stropii aia ce erau sub motor erau negrii ca smoala , m-am tot uitat sa vad de unde ar putea curge , cineva imi spunea ca poate sa fie de la baia de ulei.Am gasit un furtun asa mai mic , dar nu ma pricep foarte tare la service si si ala era plin de un lichid negru, am sa ma mai uit unde duce furtunul ala , ca trebuie sa demontez un sfert de motor sa vad ce ii cu furtunu ala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sfaturi.Se pare ca trebuie sa ma pun serios pe treaba si sa-i desfac cateva parti .Ms pt pont psy nici nu m-am gandit la electromotor.Desi referitor la bujii le-am schimbat acu un an dar le verific si pe alea, adica mai bine zis verifi mai multe , da de porneste .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,furtunul de care spui sar putea sa fie de la supraplin de la carburator.Daca porneste greu scoate o bujie si vezi starea ei ,daca este uda ori nu ai schanteie puternica ori nu este carburatia reglata bine.Se ineaca si nu porneste decat foarte greu sau impinsa.Ar fi bine sa verifici si compresia asa elimini din posibile defectiuni.Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma interesa daca o pot rezolva eu , ca am scule si tot ce trebuie, dar ma gandeam ca-i o problema minora dar vad ca nu-i asa.Pana la urma tot la service ajung impigand-o jumate de oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi picura pe furtunasul respectiv exact cum zici tu negru ca smoala cand era filtrul de aer infundat bine, deci era amestecul prea bogat. E posibil sa n-aiba legatura, sa-ti fi picurat de mai demult si tu sa fi observat asta doar pt. ca acum nu mai porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai frate, pana acum, doar psy si batranul lup au dat niste sfaturi pertinente :what:

 

primul, dar, PRIMUL lucru la o astfel de problema, verifici bujia frate....uda, sau, caramizie...daca e uda, ori baga prea mult benzonoid(caz in care te "joci" la carburator-injectie sau ce dracu are ea), ori scanteie, ciuciu...daca e caramizie, cum trebuie sa fie bujia, sau macar neuda, clar, nu se alimenteaza...bujia iti cam spune totul despre starea motorului, despre problemele lui si altele :-L

 

eu nu cunosc motoru asta, nu stiu daca e 2t sau 4t, dar, faza cu bujia e lege...inteleg ca e pe baterie...nu invarte nimic cand dai la buton?vezi sa nu ai vro intrerupere la matzaraia electrica, ceva, si nu iti da motorul peste cap...poti verifica scanteia fiind bagat in viteza, cu bujia facand contact cu masa motorului, si dand de roata spate sa iti dea motorul peste cap...e cea mai retorica metoda, dar, vezi daca ai scanteie macar....

 

deci, lege: carburant+scanteie=bram bram poc poc :what:

 

PS: compresia, fie ea cat de mica, nu omoara in halul asta motoru :wave: numa sa nu se fi calat, blocat ceva...sper sa nu fie cazul...

 

spor la treaba :) deci, verifica bujia si spune-ne starea ei....dar, starea ei cand ai scos-o, ca benzina, daca era inecata, se evapora...bafta :P

 

 

aaaa....e 2t tati....vezi ma ca mare smecherie nu poate sa fie...uita-te la bujia aia si transmite aici pe felie sa vedem ce si cum, si nu te du inca la service ca risti sa o iei cum au luat si altii motoarele, si sa dai o caruta de bani pt un fir desfacut aiurea, sau alta minora problema :baldy: eu nu prea agreez uleiul bagat de tine la amestec, mestere...nu stiu ce ti-au zis aia, dar pana si la fb bagi 2% ulei, deci, 20ml la litru de benzina, si, daca ai mers mult asa, mi-e ca ungere canci, deci, sa speram ca nu e grav :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu cazuri in care bujiile s-au dus toate deodata din senin. Cand verifici vezi sa dea scanteie pe mijloc si nu pe unde apuca. Ai zis ca nu schiteaza nimic cand apesi pe buton, inseamna ca ori electromotorul are ceva ori alimentarea. Daca e inecata ar trebui sa mirosi benzina la toba dupa ce impingi putin la ea(daca nu invarte electromotorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu cazuri in care bujiile s-au dus toate deodata din senin. Cand verifici vezi sa dea scanteie pe mijloc si nu pe unde apuca. Ai zis ca nu schiteaza nimic cand apesi pe buton, inseamna ca ori electromotorul are ceva ori alimentarea. Daca e inecata ar trebui sa mirosi benzina la toba dupa ce impingi putin la ea(daca nu invarte electromotorul)

 

da poate sa lase bujia bagata, scoasa fisa, si se uda singura la impins...daca e blocat motoru, inauntru, se blocheaza si roata cand o baga in viteza...sper totusi sa nu fie asta...

 

poate are noroc de vrun fir desprins sau rupt, de la electromotor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Fratioare,primul lucru verifici bujia,asa cum a zis Mr-ORL si Psy,vezi daca da scanteie pe urma vezi daca benzineste,iao si tu incet prin eliminare,daca nu invarte electromotorul e ceva de la curent,verifica sigurante,firele de la electromotor daca ii vine curent,sau sa nu fie blocat motorul ca daca este in 2t cred ca ai bagat prea putin ulei de amestec si lai forjat bine,ulei se baga 1,5% adica la un litru benzina 15ml ulei vezi si tu ce faci iao incet si cu rabdare si dane si noua de veste ce s-a mai intamplat :scratch:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut exact ce mi-o zis ala cand l-am luat sa bag la a5-a alimentare cu benzina 10 ml de ulei. Atunci ma uit la bujii asa cum mi-ati zis voi, desi is schimbate da cateva luni , apoi o i-au asa incet ca mie s-o parut dubas ca pana acuma nu o avut nimic, brusc nu mai mere nimic.Deci verific bujiile si va zic daca ii de acolo.Multam mult pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut exact ce mi-o zis ala cand l-am luat sa bag la a5-a alimentare cu benzina 10 ml de ulei. Atunci ma uit la bujii asa cum mi-ati zis voi, desi is schimbate da cateva luni , apoi o i-au asa incet ca mie s-o parut dubas ca pana acuma nu o avut nimic, brusc nu mai mere nimic.Deci verific bujiile si va zic daca ii de acolo.Multam mult pt sfaturi.

pai daca le-ai schimbat de mult timp, incearca sa pornesti mobra la impins, cu bujiile puse, chiar daca nu o ia, apoi, vezi cum arata bujiile...poate-s ude, poate nu :) asa ne vom da seama de problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa mi so spus si asa am facut , ii posibil sa fi gresit ceva ?

 

--- Mesaj completat în 10 Sep 2007 11:20 -------------
nu , m-ai incurcat.

La fiecare a 5-a alimentare cu benzina , adica eu pot baga de 5 ori 10 litri de benzina si apoi sa bag 10 ml de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa mi so spus si asa am facut , ii posibil sa fi gresit ceva ?

frate, ti-am spus...din ce am citit eu la specificatiile motoretei tale, e in 2 timpi, si, ungerea si-o face cu ajutorul uleiului de amestec...daca pui atat de putin, adica mai deloc, de unde ungere?roaga-te sa nu ai belele pe la ambielaj, sincer...si ia odata motoru ala la impins in treapta I-a sa auzi ca da motoru peste cap, si apoi, scoate bujia si spune-ne cum se prezinta vremea...nu uita sa ai contactul pus, adica, practic, sa te chinui sa il pornesti la impins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...