amacara1 Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 , CB-ul meu are discul de fata usor oval. O simt cand pun frana, dar m-am obisnuit cu situatia. De curand am observat insa ca luand mainile de pe ghidon cam pe la 30-40 la ora, ghidonul vobleaza f. usor. Incidentul a fost singular si l-am pus pe seama discului oval. DAR, ieri, mergand pe santurile pe care le fac masinariile inainte de asfaltare (santurile nu erau f. adanci, estimez 1cm) am simtit ca roata fata (110/17) cam 'sare' dintr-unul in altul. Credeti ca e o problema (eventual legata de incidentul descris mai sus) sau e normal sa simt asa? PS: fata nu pare sa piarda ulei. De bine, Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 eu zic sa-ti echilibrezi rotile, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roka Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 ..ai probabil o bolfa in cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 Fata trage usor stanga- drepta cand mergi pe un drum in lucru (frezat). Se intampla si la roti noi, echilibrate. In acele portiuni de drum nu trebuie sa stringi ghidonul foarte tare, ci mai degraba ,sa-i lasi o usoara marja de libertate depasind zona valsand un pic. Dezechilibrarea rotii fata se simte la o viteza mai mare si oscilatiile se amplifica pe masura ce acelerezi. O verificare totusi nu strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Septembrie 17, 2007 Autor Share Postat Septembrie 17, 2007 Multumesc pt raspunsuri. Roata e echilibrata si anvelopa are 4000km. M-ati linistit cu santurile de asfaltare, dar vibratul s-a repetat in we trecut tot in jur de 50km/h cand lasam ghidonul liber. Daca tin mainile pe el (fara sa opun forta), abia e perceptibil. Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 e c h i l i b r e a z a - l e static e cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Daca vibratia, tremuratul roti fata se simte si pe drum drept si plan la 50 km/h verifica rulmenti. Suspenda cumva roata fata, dai un branci cu mana si atentie la orice zgomot suspect ( carait, scartait) sau oprirea rotii din inertie cu o usoara poticnire la final. Oricare din aceste semne provin din rulmenti uzati sau bile ovalizate si atunci trebuie obligatoriu schimbati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 De cand n-ai verificat presiunea in roata fata? Fa-o ca in carte sau 0.1 - 0.2 atmosfere mai sus si probabil ca dispare voblajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Septembrie 24, 2007 Autor Share Postat Septembrie 24, 2007 Salut! Nu pare sa fie de la rulmenti, iar presiunea o verific des - am incercat si cu +0.1 si nu pare sa se schimbe ceva. Desi roata a fost echilibrata acum 4-5000km in Germania (si nu imi aduc aminte sa fi sarit vreo bordura de atunci), voi recurge la aceasta optiune (de a echilibra roata, adica). Va multumesc pt sfaturi! De bine, Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLB Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Salut! Nu pare sa fie de la rulmenti, iar presiunea o verific des - am incercat si cu +0.1 si nu pare sa se schimbe ceva. Desi roata a fost echilibrata acum 4-5000km in Germania (si nu imi aduc aminte sa fi sarit vreo bordura de atunci), voi recurge la aceasta optiune (de a echilibra roata, adica). Va multumesc pt sfaturi! De bine, Cristian. Daca dupa toate acestea inca nu esti multumit, verifica si daca e nevoie, strange surubul din mijlocul ghidonului - deasupra la rulment. Poate te ajuta un pik. Sunt si cazuri din astea cand e mai trebuie strans ... avand in vedere ce drumuri avem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 In plus fata de ce a zis BLB, vezi ca exista posibilitatea ca rulmentul pe care se deplaseaza ghidonul sa fie dus. Ridica fata si misca ghidonul stanga-dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.