Sari la conținut

Tremurat Ghidon


amacara1
 Share

Postări Recomandate

:wave:,

 

CB-ul meu are discul de fata usor oval. O simt cand pun frana, dar m-am obisnuit cu situatia.

De curand am observat insa ca luand mainile de pe ghidon cam pe la 30-40 la ora, ghidonul vobleaza f. usor. Incidentul a fost singular si l-am pus pe seama discului oval.

DAR, ieri, mergand pe santurile pe care le fac masinariile inainte de asfaltare (santurile nu erau f. adanci, estimez 1cm) am simtit ca roata fata (110/17) cam 'sare' dintr-unul in altul. Credeti ca e o problema (eventual legata de incidentul descris mai sus) sau e normal sa simt asa?

 

PS: fata nu pare sa piarda ulei.

 

De bine,

Cristian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata trage usor stanga- drepta cand mergi pe un drum in lucru (frezat). Se intampla si la roti noi, echilibrate. In acele portiuni de drum nu trebuie sa stringi ghidonul foarte tare, ci mai degraba ,sa-i lasi o usoara marja de libertate depasind zona valsand un pic. Dezechilibrarea rotii fata se simte la o viteza mai mare si oscilatiile se amplifica pe masura ce acelerezi. O verificare totusi nu strica. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri. Roata e echilibrata si anvelopa are 4000km. M-ati linistit cu santurile de asfaltare, dar vibratul s-a repetat in we trecut tot in jur de 50km/h cand lasam ghidonul liber. Daca tin mainile pe el (fara sa opun forta), abia e perceptibil.

 

Cristian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vibratia, tremuratul roti fata se simte si pe drum drept si plan la 50 km/h verifica rulmenti. Suspenda cumva roata fata, dai un branci cu mana si atentie la orice zgomot suspect ( carait, scartait) sau oprirea rotii din inertie cu o usoara poticnire la final. Oricare din aceste semne provin din rulmenti uzati sau bile ovalizate si atunci trebuie obligatoriu schimbati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu pare sa fie de la rulmenti, iar presiunea o verific des - am incercat si cu +0.1 si nu pare sa se schimbe ceva. Desi roata a fost echilibrata acum 4-5000km in Germania (si nu imi aduc aminte sa fi sarit vreo bordura de atunci), voi recurge la aceasta optiune (de a echilibra roata, adica).

Va multumesc pt sfaturi!

 

De bine,

Cristian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu pare sa fie de la rulmenti, iar presiunea o verific des - am incercat si cu +0.1 si nu pare sa se schimbe ceva. Desi roata a fost echilibrata acum 4-5000km in Germania (si nu imi aduc aminte sa fi sarit vreo bordura de atunci), voi recurge la aceasta optiune (de a echilibra roata, adica).

Va multumesc pt sfaturi!

 

De bine,

Cristian.

 

Daca dupa toate acestea inca nu esti multumit, verifica si daca e nevoie, strange surubul din mijlocul ghidonului - deasupra la rulment. Poate te ajuta un pik. Sunt si cazuri din astea cand e mai trebuie strans ... avand in vedere ce drumuri avem :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...