Sari la conținut

Probleme Piaggio Skr Csm


Postări Recomandate

Salutare gradinita. De curaand mi-am luat un piaggio skipper 125 dar de cand l-am luat numai belele am avut.

sa incepem: Nu vrea sub nici o forma sa porneasca. Desfac bujia....uda...zic ok schimb bujia. Porneste ma dau cu el... minunat! A doua zi iar nu porneste....repet manevra bujie noua si pornste dar cu un fum colosal. A treia zi ca in bancuri...dau carburatorul jos ma orientez fac eu ce fac si dau nivelu mai mic in carburator....pornesc merg umblu si un pic la aer...totul super, bujia nu mai e uda fum nu mai scoate...uauuuuuuuuuu. dar dimineata cand sa plec la servici dezastru. nu porneste. electromotorul se invarte dar nimic. Schimb bujia cu una noua (lectia invatata)si surpriza...tot nu pleaca... ma duc la service acolo pe dimitrie cantemir...o las. Sunt sunat. Mi se spune ca bujia dadea prost scanteie. Am zis ok dar nu cred ca de la aia era pb. am plecat cu ea la servici (scotea iar fum). Seara cand sa ma intorc acasa a plecat cam la a 8 cheie si cam pe la a 12 cheie am facut=o sa nu se mai oipreasca si sa pot pleca cu ea. Mentionez ca nu tin acceleratia cand o pornesc de teama sa nu o inec. Bujiile folosite au fost NGK, uleiul este castrol TTT iar benzina e cu pb! ce sa fac ajutati-ma ca daca nu o sa ma vedetil astirile de la ora cinci cand o sa ii dau foc! iertare pentru ortografie dar scriu de pe o tastatura bulita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare gradinita. De curaand mi-am luat un piaggio skipper 125 dar de cand l-am luat numai belele am avut.

sa incepem: Nu vrea sub nici o forma sa porneasca. Desfac bujia....uda...zic ok schimb bujia. Porneste ma dau cu el... minunat! A doua zi iar nu porneste....repet manevra bujie noua si pornste dar cu un fum colosal. A treia zi ca in bancuri...dau carburatorul jos ma orientez fac eu ce fac si dau nivelu mai mic in carburator....pornesc merg umblu si un pic la aer...totul super, bujia nu mai e uda fum nu mai scoate...uauuuuuuuuuu. dar dimineata cand sa plec la servici dezastru. nu porneste. electromotorul se invarte dar nimic. Schimb bujia cu una noua (lectia invatata)si surpriza...tot nu pleaca... ma duc la service acolo pe dimitrie cantemir...o las. Sunt sunat. Mi se spune ca bujia dadea prost scanteie. Am zis ok dar nu cred ca de la aia era pb. am plecat cu ea la servici (scotea iar fum). Seara cand sa ma intorc acasa a plecat cam la a 8 cheie si cam pe la a 12 cheie am facut=o sa nu se mai oipreasca si sa pot pleca cu ea. Mentionez ca nu tin acceleratia cand o pornesc de teama sa nu o inec. Bujiile folosite au fost NGK, uleiul este castrol TTT iar benzina e cu pb! ce sa fac ajutati-ma ca daca nu o sa ma vedetil astirile de la ora cinci cand o sa ii dau foc! iertare pentru ortografie dar scriu de pe o tastatura bulita.

Am avut si eu probleme asemanatoare cu un scuter,si i-am schimbat bujia,curatit carburatorul etc dar pana nu i-am schimbat segmentii,pistonul nu am reusit sa o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flitru de aer nici nu stiu pe unde este. de benzina nu are. Direct din pompa in carburator. Dar chestia cu segmentii suna interesant. Tu zici ca scapa compresie pe acolo si d-aia nu porneste?

Stiti vreun service serios pt ca la dimitrie cantemir acolo se lucreaza pe banda si nu imi place deloc! Multumesc de idei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flitru de aer nici nu stiu pe unde este. de benzina nu are. Direct din pompa in carburator. Dar chestia cu segmentii suna interesant. Tu zici ca scapa compresie pe acolo si d-aia nu porneste?

Stiti vreun service serios pt ca la dimitrie cantemir acolo se lucreaza pe banda si nu imi place deloc! Multumesc de idei!

Nu am idee de vreu service.Ai compresie,porneste la demaror?Vezi ca filtru de aerar trebui sa fie in parte stanga a scuterului,deasupra demarorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite acum am iesit afara sa-l pornesc. NU a fost pornit de ieri seara. Am dat la demaror de aprox 5 ori. A 6,7,8 oara a pornit dar imediat se oprea. Abia la a 9 am reusit sa il fac sa nu se mai opreasca. dar i-am afumat pe vecini!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 timpi. I-am dat aerul la max. scoate mai putin dar tot nu e bine ca la stop vrea sa plece singur :lol:)

daca tot nus tii cum sa te joci cu carburatorul,iti recomand s-o pui provizoriu pe un reglaj "mediu"...observa cate ture se poate deschide maxim aerul si pune-l la jumatatea cursei...de obicei ar trebui sa fie cam pe la 2,5 rotatii deschis...la fel si pt cuiul jiglerului..pune-l pe nivelul de mijloc...apoi scoate bujia cupleazo pe fisha si invarte de electromotor vezi cum da scanteie,sa fie scanteia consistenta si eventual pune si mana in dreptul gaurii unde intra bujia si vezi cum iese carburantul,cam cum arata amestecul...nu trebuie sa scoata fum ca un tractor,asa ca s-ar putea sa ai probleme si cu dispozitivul de amestec al uleiului de ungere..daca iti baga prae mult ulei benzina nu se mai aprinde...mai ales la rece..scoate tot uleiul din rezervorul separat si benzina...amesteca apoi separat intr-o sticla de 1 litru intre 25 si 50 g ulei...si toarna-le in rezervor ..astfel vei sti ca amestecul e deja facut in proportia care trebuie...mai misca de reglajul aer din juma in juma de tura dar nu depasi 3-4 ture deschis..si incearca sa vezi cum mere si cu aerul inchis....si vezi cum se comporta,cat de mult fum scoate..sia r trebui sa ai si un soc pt pornirea la rece,fiindca degeaba e reglat carbul si motorul e bun,daca nu e pus pe soc cand blocul motor are sub 25 grade si-i dai prima pedala..nu iti va porni..d-aia tu cand ai dai vreo 8 pedale..intra multa benzina in cilindru si se comporta ca un soc primitiv..numa ca are de suferit bujia...spor la lucru,si invata din propria experienta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult mihai. M-am inarmat cu rabdare si scule si ma duc afara. Despre soc insa e o pb. NU stiu care e. Pe carburator sunt doi senzori electrici. Poate fi unul dintre ei socul electronic? O sa incerc cateva poze ca sa vedeti si voi.

 

--- Mesaj completat în 18 Sep 2007 21:59 -------------
Am incercat tot ce era de incercat. Pur si simplu porneste greu si scoate fum. rau. mi-e rusine la stop. Trebuie segmenti dar eu la serviceul de la budapesta nu ma mai duc. stiti vreun baiat dibaci? nu sunt zgarcit la bani dar daca dau vreau sa dau pt o munca bine facuta. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush ce sa zic..la faza cu senzorii posibil sa fie un fel de soc electronic,si posibil sa si fi ramas blocat pe deschis,deci ori ai amestec exagerat de bogat si d-aia scoate fum ori nu mia ai compresie :moron: ..despre cineva care sa ti-o puna la punct nush pe cine sa recomand,eu unul ti-as face o diagnosticare /mestereala aproape mocca ,ca timp am,dar plm...sunt in constanta :lol: ....vezi ca nish tipe care-i tot fac reclama la un tip care aduce cauciuce noi de pe ebay piese si nu numai au intrat pe mine pe mess ...si are acuma la status"care aveti nevoie de mecanic bun..lalala"...daca esti curios intra pe id-ul pur3_xtc_4u ,si poate te rezolvi..bafta :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...