Sari la conținut

Probleme La Honda Cbr 125 Din 2005


PiciuS
 Share

Postări Recomandate

am si eu o problema la honda cbr 125 din 2005 si as dori sa ma lamuriti daca stie cineva care e problema.Ieri am scos limitatorul la motor,era ceva la carburator,iar acuma se opreste motorul in timpul mersului....nu stiu de ce....stie cineva care e problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema la honda cbr 125 din 2005 si as dori sa ma lamuriti daca stie cineva care e problema.Ieri am scos limitatorul la motor,era ceva la carburator,iar acuma se opreste motorul in timpul mersului....nu stiu de ce....stie cineva care e problema ?

 

Probabil ca limitatorul era pe corpul carburatorului si limita debitul de aer maxim posibil. Trebuie sa te joci din surubul de aer sa refaci proportia de aer/benzina care intra in cilindru. Acum ai amestecul mult prea sarac. posibil. Mai sunt si alte posibilitati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dereglat amestecul de aer/benzina,dupa cum spune si "ITS" ,iar acum trebuie reglat din nou,pentru ca in mers ori nu are benzina ori are prea multa si se inneaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dereglat amestecul de aer/benzina,dupa cum spune si "ITS" ,iar acum trebuie reglat din nou,pentru ca in mers ori nu are benzina ori are prea multa si se inneaca.

 

oare de aceea seara cand e frig nu porneste ? merge la relantiv dar cand ii dau gaz merge turometrul in jos si moare motorul,iar cand este cald afara merge perfect

 

--- Mesaj completat în 23 Sep 2007 23:26 -------------

oare de aceea seara cand e frig nu porneste ? merge la relantiv dar cand ii dau gaz merge turometrul in jos si moare motorul,iar cand este cald afara merge perfect

 

si eu cred ca de la aerul pe care il primeste e problema,seara cand e frig tare intra aer rece si de aceea cred ca nu merge,deoarece cand este cald afara merge bine,altfel nu imi explic fenomenul...oare este infundat si carburatorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi de fa carburatia la un priceput si apoi vezi ce si cum. era logica faza care ti se intampla.

 

maine il duc la mecanic sper ca nu o sa mai am probleme,faza e ca eu nu inteleg de ce cand e frig afara face fazele acelea iar cand este cald merge perfect....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mi s-a intamplat si mie asta si unui tovarash de al meu

el a fost la service la itermotorcycle si au zis ca e de la pompa de vacum

 

eu cand patzeam treaba asta...scoteam furtunul care vedea din rezervor in carburator suflam pe el si dupaia il bagam la loc si mergea

 

prietenul meu scotea capacul de la rezervor sa isi ia aer si apoi il punea la loc si mergea...acum fiecare cu pi**a masii

 

--- Mesaj completat în 04 Oct 2007 01:08 -------------
sau poti sa ai mizerii pe fundul rezervorului...si alea sa se puna pe sita pe unde iese benzina din rezervor si sa infunde asa zisa "iesire"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...