relufarcas Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Am cumparat un Kawasaki GPZ 600 R ( modelul cu 16 valve, ca ZX 600) fara termostat. Am montat un termostat de Tico , care se potriveste perfect in soclul termostatului si am crezut ca am rezolvat problema. Acum cind s-a racit vremea, am constatat ca daca merg cu mai mult de 5000 ture/min, sau cu mai mult de 100/h, motorul se raceste si incepe sa bilbie. Am ajuns la concluzia ca la turatii si viteze mari, termostatul permite un debit mare de lichid din radiator spre motor. Are cineva un termostat sau poate alta solutie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 anuleaza termostatul de tot pana gasesti unu original.o sa se incalzeasca mai greu,dar.... daca gresesc sa ma corecteze cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 (editat) Probabil ca termostatul de tico se deschide prea devreme, inainte ca lichidul de racire sa atinga temperatura optima de functionare a motorului. Ar trebui cautat unul care sa corespunda specificatiilor celui original, te-ai interesat cat costa unul original? Fara termostat probabil ca va fi la fel, sau poate mai rau. Editat Septembrie 26, 2007 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Vezi daca poti sa-l demontezi pe ala de tico si sa mai iei la pila capatul ala care impinge in pastila de pe corpul fix al termostatului. Daca se scurteaza tija aia, termostatul va deschide mai tarziu (la o temperatura mai mare). Daca nu e demontabil, atunci baga-l in congelator, il lasi 10 minute acolo, ca e metal tot si se raceste repede, apoi capul ala de pe piesa cu dilatarea ar trebui sa se retraga teoretic de pe pastila (daca nu cumva este deja retras la temperatura camerei) - incat sa poti sa intri acolo cu un smirghel - si sa faci aceeasi treaba - sa mai iei ceva zecimi din tija respectiva, sa-i creasca temperatura de "trigger point". Cred ca iesi mult mai ieftin asa si ca bani si ca timp, chiar daca strici unul (daca pilesti prea mult) decat sa cauti alt model care sa se nimereasca si la dimensiuni fizice si la temperatura de deschidere.... A... si legea dilatarii cu deltaX = coef.dilatatie * L(zero) e valabila si la japoneze, si la tico si la pila . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.