Sari la conținut

Starter pentru IJ


Nobloody
 Share

Postări Recomandate

SALVE!!!!!!!!! Vad ca nu sunt singuru nebun care s-a gandit la starter pe comunista : Cer si io cateva pareri apropo de chestia asta , eu ma gandeam sa pun starter pe Simson adik sa stunjesc volanta sa gasesc o coroana care sa incapa in carter si dupa aia sa pun starterul , in felul asta usurez volanta si Simsonul o sa aiba o turatie mai mare a motorului si o sa fie si mai nervos

 

 

VOI CE ZICETZI UN SIMSON CU STARTER EU CRED CA MERGE ,,, VOI??????

 

 

 

BAFTA!!!!!!!!!!!!!!!! :cheers: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nustiu cati dintre voi isi aduc aminte maneturile alea de 100cc dar din cate am auzit aveau pornire electrica iar starterul era insusi dinamul.

Daca nu luam in consideratie optimizarile. Nu exista nici o diferenta intre un motor de cc si un generator de cc. Trebuie doar sa faci legaturile corect pt schimbarea de rol si sa te asiguri ca e suficient de puternic si ca bateria te duce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator blondu
SALVE!!!!!!!!! Vad ca nu sunt singuru nebun care s-a gandit la starter pe comunista : Cer si io cateva pareri apropo de chestia asta , eu ma gandeam sa pun starter pe Simson adik sa stunjesc volanta sa gasesc o coroana care sa incapa in carter si dupa aia sa pun starterul  , in felul asta usurez volanta si Simsonul o sa aiba o turatie mai mare a motorului si o sa fie si mai nervos

 

 

  VOI CE ZICETZI UN SIMSON CU STARTER EU CRED CA MERGE ,,,  VOI??????

 

 

 

  BAFTA!!!!!!!!!!!!!!!! :cheers:  :banana:

Stiu pe cineva din Brasov care a pus starter pe simson si arata super.

Daca vrei poate reusesc sa-ti fac rost de un numar de telefon sa ceri mai multe detalii.

Ce zici???

 

 

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: SALVE !!!!!!!!!!!!!! DA blondu daca potzi face rost de nr lui de telefon ti-as fi recunoscator pt ca vreau sa aflu mai multe despre chestia asta. M-ar interesa ce fel de coroana a folosit sau de la ce a luato ca de starter nu-i problema si de pus pt ca as gasi io o solutie . MERCI MULT

 

 

 

BAFTA!!!!!!!!!!!!! :cheers: :banana: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator blondu

Numele lui e :Nelu Lacrajan.

Fii respectuos ca e om in varsta.

Numarul lui este:0723492903

Spune-i ca ti-a zis Luci ca a montat pe simson un starter si ca vrei si tu sa-ti montezi si sigur o sa iti dea informatiile necesare.

Bafta si drum uscat

:lol:

:cheers: :banana: :banana: :banana: :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nustiu cati dintre voi isi aduc aminte maneturile alea de 100cc dar din cate am auzit aveau pornire electrica iar starterul era insusi dinamul.

Daca nu luam in consideratie optimizarile. Nu exista nici o diferenta intre un motor de cc si un generator de cc. Trebuie doar sa faci legaturile corect pt schimbarea de rol si sa te asiguri ca e suficient de puternic si ca bateria te duce

ai perfecta dreptate...maneturile aveau un sistem electric copiat de la motocicletele DKW el se numeste Dynastart si era folosit de masinile si motocicletele DKW - Autounion inca de prin anii '30 dezavantajul este ca acest dinam-starter este destul de complicat si de voluminosdin cauza faptului ca incorporeaza un dinam si un electromotor in aceeasi piesa.

Pentru cei ce nu stiau motocicletele ,tula au un sistem aproape identic cu cel de la DKW, diferenta constand in tensiunea dinamului care este de 12v la tula fata de numai 6v la dkw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezavantajul este ca acest dinam-starter este destul de complicat si de voluminosdin cauza faptului ca incorporeaza un dinam si un electromotor in aceeasi piesa.

nu, este vorba de o singura masina electrica de cc cu rol dublu, conceputa sa lucreze in 2 regimuri diferite. Diametrul (de fapt dimensiunile mai mari) sunt pt obtinerea unui cuplu mai mare la ax. Schimbarea de regim se face cu ajutorul releelor.

O masina de cc cu magnet permanent (identica cu dinamul) functioneaza ca generator daca cuplul activ este cel mecanic de la ax si in momentul asta are tensiune la borne, care la moto trecut prin releu regulator si alimenteaza instalatia mai departe. Daca cuplul activ este cel electric, adica bornele sunt alimentate de la o sursa externa (baterie) iar la ax se gaseste un cuplu resistent (exemplu o elice sau un motor termic oprit) atunci masina electrica va functiona ca motor.

La manet erau 2 faze:

1- la pornire se alimenta dinamul din baterie si el invartea motorul

2- dupa ce turatia motorului crestea(pornire) cuplul activ devenea cel al motorului termic si masina electrica trecea in regim de generator iar un mic releu introducea in circuit releul regulator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

draku', cu oltcitul iti spun eu cum este treaba, ca de la varsta de 3 ani m-am tot dat cu oltciturile. Au niste galerii intradevar foarte lungi, de aste pornesc foarte greu iarna cand e rece, se inneaca extraordinar de usor, daca benzina e puntin mai naspa...merge rau. Repriza nu prea are....E motor de turatie, si nu prea are cuplu. Are treptele de viteza foarte lungi. Este adevarat, daca reuseste sa se intinda, fuge de mananca pamantul. Mai are un dezavantaj. In urcari face galop de sanatate. Cum se inclina putin, ii si dai a 3-a la alea cu 4 trepte si motor de 1100cc. Alea cu 5 trepte si motor de 1300cc is date naibii.....alea is mult mai performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...