Sari la conținut

Pentri Toti Impatimitii Pe Doua Si Tri Roti


cristi 57
 Share

Postări Recomandate

Sal.. d-le bubaq! Iata care este problema: bucsa filetata, care contine si un simering, are filetul sficuit si nu mai srange camasa exterioara a rulmentului in butucul rotii. Filetrul din butucul rotii pare bun, iar cel de pe bucsa in cauza este evident distrus. Totusi ma intreb daca aceasta bucsa nu provine de la alt model(nefiind cea originala), pt ca chiar si asa nu prinde deloc, parca ar fi diametre diferite!?

Pt moment am rezolvat-o fixind in patru suruburi m6 piulita de blocare, dupa care am rotit bucsa strangand rulmentul, am folosit si solutie de blocare pt mai multa siguranta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 111
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.. d-le bubaq! Iata care este problema: bucsa filetata, care contine si un simering, are filetul sficuit si nu mai srange camasa exterioara a rulmentului in butucul rotii. Filetrul din butucul rotii pare bun, iar cel de pe bucsa in cauza este evident distrus. Totusi ma intreb daca aceasta bucsa nu provine de la alt model(nefiind cea originala), pt ca chiar si asa nu prinde deloc, parca ar fi diametre diferite!?

Pt moment am rezolvat-o fixind in patru suruburi m6 piulita de blocare, dupa care am rotit bucsa strangand rulmentul, am folosit si solutie de blocare pt mai multa siguranta. :D

Boala de Nipru!Mi se face rau cand vad!

...la nesfarsit am avut problemele astea si nu s-au rezolvat numai aruncand rotile si cumparant altele din 59' ruginite dar prelucrate corect :D

1) nu le reusesc cotele de rulment din butuc! rulmenti trebuie sa intre cu strangere , si la toate cele patru roti cu care m-am chinuit , nu era realizata conditia asta!Daca nu intra cu strangre cat decat , nu vei reusi niciodata sa elimini jocul!NICIODATA! oricat vei strange piulitele....si ca si consecintza imediata , se va duce filetul in aluminiu si pe piulitele alea de mamamliga....

2) nu reusesc sa faca 2 piulite si contrele lor la fel! ...sant cote diferite, unele intre slobode , altele nu le poti infileta....Nu am gasit doua care sa fie exat la fel !

3)materialul din care sant facute (inclusiv butucul), si solutia nefericita pe care au adoptat-o , facant filetul acela cu pas de 0,75 in aluminiu!!!Puteau sa prelungeasca bucsa aceea de fier cu inca 1cm la exterior , si sa realizeze filetul pe ea(ar fi fost cu totul altceva ...) Pentru mine este de neinteles , de ce au facut acacatul asta!!!

...toata compasiunea mea... :lol:

 

PS

...am studiat si m-am scarpinat la nesfarsit incarcand sa gasesc o solutie mecanica , pentru resaparea unor astfel de dezastre...NU am gasit!Este realizabil , dar presupune niste prelucrari , si niste centrari pe care sant convins ca nu le mai face nimeni in romania(sau daca se gasete cineva sa faca asa ceva , trebuie sa vinzi nipru ca sa platesti lucarea...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. d-le bubaq! Iata care este problema: bucsa filetata, care contine si un simering, are filetul sficuit si nu mai srange camasa exterioara a rulmentului in butucul rotii. Filetrul din butucul rotii pare bun, iar cel de pe bucsa in cauza este evident distrus. Totusi ma intreb daca aceasta bucsa nu provine de la alt model(nefiind cea originala), pt ca chiar si asa nu prinde deloc, parca ar fi diametre diferite!?

Pt moment am rezolvat-o fixind in patru suruburi m6 piulita de blocare, dupa care am rotit bucsa strangand rulmentul, am folosit si solutie de blocare pt mai multa siguranta. :D

Incearca sa cositoresti rulmentii in exterior( un strat pe cat posibil uniform si subtire) si bate-i in butuc, am procedat la fel la rulmentii de la ambielaj de la Simson si tine.

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai studiaza daca merge pus de la Ural 750 (eu cred ca da) si intreaba-i pe baietii de la Ural Moto ca ei pot aduce orice chitibush.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai studiaza daca merge pus de la Ural 750 (eu cred ca da) si intreaba-i pe baietii de la Ural Moto ca ei pot aduce orice chitibush.

...si sa-si pregateasca diazepanele :D

 

 

...ca sa-si faca o idee:

-pinion alternator: 32,50 Euro

-set pinioane distributie:120 Euro

-furca articulata: 379.31

-roata 19" cu butuc floare nu se mai fabrica

-Ural Ranger cu tractiune si pe atas: 6.975 CIP, 8.475 (fara TVA)

-Ural Sportsman cu tractiune si pe atas:6.543 CIP, 7.929 (fara TVA)

Toate preturile sunt fara TVA.

 

as zice ca cu vreo 150 de euro plus tva se scoate cu o roata...vinde nipru si isi ia 2 roate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr. rulmenti au cei de la loctite o solutie foate buna, am folosito de multe ori cu succes, in tot felul de situatii.

Posibil ca solutia cu cositorul sa mearga(la rulmenti), dar in cazul meu erea vorba de diametrele celor doua filete, evident diferite! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niste roti de NIPRU prin curte , ale unui prieten , am sa ma uit sa vad in ce stare sunt , eventual daca le da , ca au facut un an de cand le mut de colo , colo . Totusi , problema pe care o ai este aceea ca rulmentul intra cu joc si piulita de asigurare nu are filetul bun ? Asa este ? Ai posibilitatea sa pui roata pe un bhorwerk (masina de prelucrat prin aschiere) ? Din poza se parea ca era buna o solutie de genul `presetupa cu flansa patrata`. Eu lucrez in proiectare , te pot ajuta cu orice solutie tehnica , varianta o alegi tu . Gandeste-te ca este o roata , si daca a iesit bucsa filetata intr-o curba ..... s-ar putea sa ramai in drum . Cand ajung acasa , ma uit la roti si daca este cazul vorbim . OK ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca , este foarte greu sa centrezi butucul in vedera unei prelucrari ;toate sant asimetrice din turnare, si nu ai nici o suprafata de referintza care sa fie ok!

Hai sa zicem ca ar iesi o prelucrare interioara, urmata de rebucsare , apoi rectificare pe interior la cota de rulment cu strangere..toate acestea ar trebui facute dintr-o singura prindere ceea ce este imposibil!

Si sa zicem ca iese o chestie centrata faza de ceva suprafata, dar ce faci cu cupla cu nuturi care musai trebuie sa fie coaxiala cu semicupla corespondenta de la transmisei??Ca daca nu , se gata repede angrenarea!

Iar treaba cu cositorul este un fel de apa sfintita :D 'tine' doar pentru ca este intuneric si nu se vede... :lol: ...Nu tine! Nu tine nici macar incarcarea traditional romaneasca cu puncte de sudura ....in scurt timp se taseaza , se smulg si e la loc...Ganditi-va ca fieru' are 250kg si toata masa aia solicita 4 rulmenti , ii solicita si radial si axial si mai ales la regim oscilant cand se foloseste atas....

parera mea...

eu am o sticla de horinca pregtita de mult timp pentru cine reuseste sa reabiliteze o mizerie de asta la un pret rezonabil :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Liviu M, poate ca nu am fost clar :D nu rulmentii provoaca problema descrisa, ci faptul ca piulita si gaura filetata au evident diametre diferite. Filetul la piulita este usor sficuit, la butuc pare bun. Chiar si asa in mod normal ar fi trebuit sa se infileteze una in cealalta, dar cred ca piulita este devina probabil ca nu este cea originala. Pot proba pt a ma convinge cu piulita de la roata din spate, dar nu am avut inca timp! Am luat o alta piulita buna de la bubaq pt a verifica acest lucru. Este posibil ca vechea piulita sa fie de ural si sa aiba acelasi pas dar diametrul mai mic.

Sper sa verific asta pana la sfarsitul saptamanii ...pina atunci :D :lol:

Inca ceva: in cazul in care aveti jocuri la rulmenti in carcase de aluminiu sau pe axe ii puteti bloca cu solutie de rulmenti de la loctite (au solutii f. bune). Eu personal am avut ocazia sa testez acest lucru de multe ori si am avut rezultate bune. Ma interesez si voi revenii cu un tabel pt diverse necesitati. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si sunt 4 roti fara rulmenti si fara piulite , dar cu filet bun . Daca vrei vorbesc cu propietarul sa dea numarul de mobil . Cred ca in locul tau , as fi facut o flansa cu guler prinsa in 6 suruburi asigurate 2 cate 2 . Sper ca nu te deranjeaza alte pareri , mai ales ca vin de la un tip care a reusit sa-si faca si sa omologheze o remorca pe o roata . Zic si eu .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. de unde esti? poate-ti fac o vizita! sau un nr. de tel?

 

--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 23:35 -------------
...as zice ca cu vreo 150 de euro plus tva se scoate cu o roata...vinde nipru si isi ia 2 roate...

 

..pai asta am facut d-le am dat 2 roti si am luat un nipru :D :D am ajuns de unde am plecat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca , este foarte greu sa centrezi butucul in vedera unei prelucrari ;toate sant asimetrice din turnare, si nu ai nici o suprafata de referintza care sa fie ok!

Hai sa zicem ca ar iesi o prelucrare interioara, urmata de rebucsare , apoi rectificare pe interior la cota de rulment cu strangere..toate acestea ar trebui facute dintr-o singura prindere ceea ce este imposibil!

Si sa zicem ca iese o chestie centrata faza de ceva suprafata, dar ce faci cu cupla cu nuturi care musai trebuie sa fie coaxiala cu semicupla corespondenta de la transmisei??Ca daca nu , se gata repede angrenarea!

Iar treaba cu cositorul este un fel de apa sfintita :D 'tine' doar pentru ca este intuneric si nu se vede... :lol: ...Nu tine! Nu tine nici macar incarcarea traditional romaneasca cu puncte de sudura ....in scurt timp se taseaza , se smulg si e la loc...Ganditi-va ca fieru' are 250kg si toata masa aia solicita 4 rulmenti , ii solicita si radial si axial si mai ales la regim oscilant cand se foloseste atas....

parera mea...

eu am o sticla de horinca pregtita de mult timp pentru cine reuseste sa reabiliteze o mizerie de asta la un pret rezonabil :D

Ma bucur ca le ai cu apa sfintita tot vine pastele la unii. Cu tinutul eu am spus clar ce rulmenti am cositorit ambielaj la Simson la roata n-am facut. treaba cu intunericul este Ok ca macar poate umbla noaptea. Dar la mecanica ta ce tine noaptea nu tine ziua ma depaseste.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..bubaq, asta seara m-a sunat dany c-a adus aprinderea de care-ti vorbisem. Miine o pune pe autocar si-i da drumu'. Am uitat sa-ti spun ca am o lampa stroboscopica pt vizualizat momentul producerii sciinteii, deasemeni am si o chestie care nu stiu cum se chiama, dar cu care se poate vedea scanteia in interiorul cilindrului(in functionare). Cu aceste doua scule putem face comparatiile de care vorbeam (sunt aproape sigur ca aprinderea electronica preia si functia centrifugalului).

 

Iata schema de principiu a sistemului de incarcare. Functionarea: la punerea contactului regulatorul este alimentat prin becul de control, tensiunea fiind mica, probabil 1-2v, n-am masurato niciodata. La cesterea turatiei apare o tensiune ce vine de la al treilea grup de diode, care anuleaza diferenta de potential la capetele becului, acesta se stinge. Mai departe stabilizarea tensiunii o preia regulatorul prin controlul curentului de exitatie DF. Unele regulatoare mai au un fir care se pune pe borna + a bateriei, pentru o referinta mai corecta a tensiunii la bornele bateriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

Salutare omu!!! Urmaresc de ceva vreme topicu tau si sincer sa fiu e foarte interesant. Imi place foarte mult si fiara care din cate observ beneficiaza de multa atentie din partea ta.Tine-o tot asa si sa ne vedem pe strazi :haha: poate chiar la intrunirea de comuniste de anu asta sa ciocnim o mare de bere :crack: .Astept cu nerabdare poze cu fiara cand va fii gata :P Numa bine,asfalt uscat si Sa nu uitam Multa Timisoreana :blbl: :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am primit aprinderea de la dany, si n-am avut liniste pana n-am demontato sa vada ochiu meu ce-i in interior. Surpriza! O lucrare destul de ingrijit facuta, toate suruburile au lac de blocare care le asigura la vibratii, motiv pt care n-am desfacut circuitul imprimat (lacuit si el) sa vad ce este si pe partea cealalta. Pt cei interesati: voi reveni cu detalii dupa ce o montez si fac unele verificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Si eu am luat de la Danny una si sunt foarte multumit de ea, merge super rotund motorul.

E facuta in tehnologie SMD(surface mounted devices), adik piese fara picioare si lipite pe placa direct.

Asta creste mult rezistenta la vibratii si la perturbari parazite.

Dak desfaceti placuta, trebuie atentie la remontare pt ca trebuie pus pasta termoconductoare pe tranzistorul final..............

 

Nestiind rusa, am fost la ceva preteni care mi-au tradus ca reglajul static se face la punctul P, adik la avansul MAXIM................Asa am facut dar nu a mers bine pt ca la ralantiu arata la stroboscop avans MAXIM...........

Atunci am miscat antiorar de stator pana la ralantiu arata avansul MINIM (desi nu e marcat la Nipru pe volanta, se poate zgaria ceva de genul ca semnul BMI (punct mort superior) e chiar sus in fereastra de vizitare din bloc si se zgarie chiar jos la marginea ferestrei semnul de avans minim).

 

Pt ca aprinderea asta merge de la 6 la 16volti, nu mai am grija bateriei ...............puternice si scanteia e consistenta si stabila.....

 

Numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-nteles ca n-am avut rabdare si am inlocuit sistemul de aprindere. Iata primele observatii: montajul este foarte simplu de efectuat, scinteia este mult mai mare si de culoare violet… bun, i-am dat o pedala si a pornit din prima cu mers regulat, sa cad pe spate! Am scos excitatia de la alternator si am aprins faza lunga, am pus multimetru si am lasato sa mearga (eu am bateria la pamant), tensiunea scadea continuu. La 3V inca mergea, motorul s-a oprit la 2,3V. (am facut poze fara blitz) Cu vechiul sistem la 8-9V murea motorul. Acestea sunt primele observatii, voi revenii cu alte detalii. Trebe sa vad ce-i si cu avansul!?

 

--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 18:24 -------------

Salut

 

Si eu am luat de la Danny una si sunt foarte multumit de ea, merge super rotund motorul.

E facuta in tehnologie SMD(surface mounted devices), adik piese fara picioare si lipite pe placa direct.

Asta creste mult rezistenta la vibratii si la perturbari parazite.

Dak desfaceti placuta, trebuie atentie la remontare pt ca trebuie pus pasta termoconductoare pe tranzistorul final..............

 

Nestiind rusa, am fost la ceva preteni care mi-au tradus ca reglajul static se face la punctul P, adik la avansul MAXIM................Asa am facut dar nu a mers bine pt ca la ralantiu arata la stroboscop avans MAXIM...........

Atunci am miscat antiorar de stator pana la ralantiu arata avansul MINIM (desi nu e marcat la Nipru pe volanta, se poate zgaria ceva de genul ca semnul BMI (punct mort superior) e chiar sus in fereastra de vizitare din bloc si se zgarie chiar jos la marginea ferestrei semnul de avans minim).

 

Pt ca aprinderea asta merge de la 6 la 16volti, nu mai am grija bateriei ...............puternice si scanteia e consistenta si stabila.....

 

Numai de bine

 

:crack: multumesc d-le! ...am desfacut de curiozitate, nu ca sa stric! Tinem legatura :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...