serjuro Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Salutare fratilor, Se pare ca numai de ghinioane si bani aruncati plus nervi si altele am parte cu Niprul meu. Cand am luat fierul din Sighet in aug, cutia cupla bine toate treptele inclusiv marsarierul. Am desfacut cutia cu un preten impatimit de Nipre pt ca sarea uneori din a 3a. Am schimbat pinioanele mobile de a 2a si a 3a plus sincroanele aferente pt ca erau uzate ............... Dupa asta am mai demontat de 5 ori cutia din diverse motive, ajungand in final se elimin pinioanele de marsarier pt ca huruiau si se mancat de numa unul cu altul...........Se pare ca furca nu le departa suficient de mult si se barbereau ..........Nu stiu ce s-a ntanplat pt ca initial era totul OK. In sfarsit, am facut electrica, schimbat set, chiuloase si altele si incercat ca ma dau cu fierul. Primii 3 km a cuplat ok in toate vitezele dar dupa aia s-a blocat pur si simplu roata in trafic de erau sa dea unii peste mine......... Nervi , alea alea, duba, preteni, ajuns acasa.Demontat cutia si vazut ca erau sparte pinioanele de a 3a mobil si a 2 si 3a de pe treenul fix...........5 dinti pe fundul cutie.......... Ce ma sfatuiti a fac acuma, sa comand amandoua trenurile complet echipate sau sa iau pe bucati piese SH??????? NU mai stiu ce sa cred, oare nu asamblez cutia bine sau pus si simplu pinioanele noi au cedat.........? Cine ma poate ajuta e bine venit cu sfaturi, piese de cutie............ Asfalt uscat si vreme bune cat mai multa............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 cat ai dat pe ea? daca nu ai dat prea mult si iti permiti eu zic sa iti iei o cutie completa,intreaga,ia si monteaz-o cu cineva priceput si ai rezolvat problema.ca sa iei piese pe bucati s-ar putea sa ajungi tot acolo si sa ai mai multa bataie de cap si umblatura.una completa costa cam in jur de 100 euroi poate si mai putin daca ai noroc .parerea mea.. asteptam poze cu motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Octombrie 14, 2007 Autor Share Postat Octombrie 14, 2007 cat ai dat pe ea? daca nu ai dat prea mult si iti permiti eu zic sa iti iei o cutie completa,intreaga,ia si monteaz-o cu cineva priceput si ai rezolvat problema.ca sa iei piese pe bucati s-ar putea sa ajungi tot acolo si sa ai mai multa bataie de cap si umblatura.una completa costa cam in jur de 100 euroi poate si mai putin daca ai noroc .parerea mea.. asteptam poze cu motorul! Pe motor am dat 15 mil dar am mai bagt inca 15 pana acuma......LOL Doar pe cele 2 trenuri fix si mobil echipate cu pinioane GAspar mi-a cerut 250 RON..........so o cutie noua tre sa fie mult mai mult...............Partea proasta e ca nu mai am incredere deloc in piesele astea cica NOI, de CAP..............As luat ceva second, care e deja probat in trafic.............Astept poate apare cineva cu o cutie de vanzare........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 (editat) Pe motor am dat 15 mil dar am mai bagt inca 15 pana acuma......LOL Doar pe cele 2 trenuri fix si mobil echipate cu pinioane GAspar mi-a cerut 250 RON..........so o cutie noua tre sa fie mult mai mult...............Partea proasta e ca nu mai am incredere deloc in piesele astea cica NOI, de CAP..............As luat ceva second, care e deja probat in trafic.............Astept poate apare cineva cu o cutie de vanzare........... na...tu stii..da cu actele cum stai,esti in regula?chiar aici pe forum am vazut o cutie de vanzare cu 2,5 mil daca nu ma insel.. nu stiu ce sa zic... poate te ajuta altcineva cu un nr de tel sau o indrumare catre cineva care are ce-ti trebuie tie...mai cauta la bursa vanzari poate gasesti ceva --- Mesaj completat în 14 Oct 2007 16:14 -------------/index.php?...=74385&st=0 aici are cineva o cutie de vanzare dar are 2 pinioane pocnite...vezi poate iti vinde din cutia asta ce anume ai tu nevoie...vb cu omu..spor la treaba! te-am salutat Editat Octombrie 14, 2007 de rebel_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 nu-s pinioanele de vina, tu esti desfa cutia si uita-te atent la ea, vezi ce ai gresit, cupleaza treptele pe rand si vezi ce face. eu tind sa cred ca ai inversat 2 saibe distantiere intre ele si nu se mai aliniaza bine pinioanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 dati -o voi in continuare cu CAP-urile voastre. S-au saturat ucrainienii de Nipre, nu le mai cumpara, nu-s ca Daciile, nu au cum dracu sa functioneaze atatea CAP-uri sa va faca voua piese proaste sa le injurati. Ce profit ar face? Piese precum cilindri, chiulase, vibrochene, cutie de viteze, pinioane de cutie de grup etc sutn de fabrica fiindca fabrica are planurile de fabricatie si sculele, nu-i ca la Dacia, Niprul s-a facut integral in Kiev, fara furnizori de piese. Bine zici stressule. Ia o cutie sh sau noua si gata, si mentine nivelul la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 parerea mea e ca nu ai montat tu corect piesele... pt ca sau stricat doar piesele la care ai unblat..... cu carpitul nici eu nu sunt de acord, eu unu prefer nou tot chiar daca uni zic ca piesele noi sunt naspa, daca vrei sa faci ceva sa tina nu carpi!!!! Daca nu reusesti sa iti rezolvi problema contacteaza-ma ca sar putea sa te ajut eu cu o cutie de viteze multa bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 /index.php?showtopic=12400 uite aici ai o cutie la 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Octombrie 16, 2007 Autor Share Postat Octombrie 16, 2007 (editat) Ieri seara am pus la loc toate piesele in cutie si m-am uitat ff atent cum si ce se intampla. Pinioanele de pe ambele axe se aliniaza aparent bine( cu mentiunea ca parca a 3a de pe trenul fix e cam aproape presata de a 2a). Treaba care mi-a sarit in ochi e faptul ca tabla selectoare are un joc imens dupa mine in stiftul din cutie pe care se invarte, adik pot trage cu mana lejer cam 5-6mm stanga dreapta.Dupa cum am vazut, tabla descrie o miscare pe 2 axe( radial si axial) si parerea mea ca impinge rau cateodata furcile si de aceea a intrat in a 2a si cred ca nu a decuplat suficient a 3a............... Acuma nu stiu dak uzura e din bucsa tablei selectoare sau a stiftului metalic fixat in cutie........... Astept pareri ( dak asta poate fi problema mea si ce se poate face.........) PS am gasit la cineva o cutie tip vechi , cu filtru de aer din cutie............oare are si ambreiaj semiautomat si toate axele si pinioanele sunt la fel ca la tipul nou????? Numai de bine........... Editat Octombrie 16, 2007 de serjuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreascu Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Salutare! Mda...probleme la cutia de viteze am avut Âşi eu la Dnepr-a pe care o am acum(cea de-a doua de cand m-a prins microbu). Nu cupla cum trebuie, practic căutam o anuită treaptă prin toată cutia si sărea dintr-a 2-a Âşi dintr-a treia in sarcină. AÂşa că am desfăcut analizat problema Âşi am facut comandă la GaÂşpar de tren fix Âşi mobil, ambele echipate complet + set semeringuri. Chestiunea asta plus o mică rebucÂşare a flanÂşei selectoare au pus Dnepr-a pe "roate". Ca sfat primit de la "bătrani" ...Âşi cutia de viteze se rodează dacă pui piese noi, până se păsuiesc. Se circulă fără prea multă sarcină Âşi fără forjă în toate treptele de viteze, schimbând Âşi în sus Âşi in jos cu grijă. Pe la 500km făcuți am schimbat uleiul Âşi tot la sfatul unor amici am pus la noul schimb de ulei un "aditiv pentru cutii de viteze Âşi angrenaje cu roți dințate". Efectul imediat "vizibil" a fost diminuarea sunetelor scoase de pinioane. P.S. - când închegi cutia e bine să mai fie o pereche de mâini dibace lângă tine Âşi o pereche de ochi să nu uiți ceva pe afară. P.P.S. - nu renunța la marÂşarier, face parte din farmecul "Niprului". Baftă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Da maestre! Aia poate fi o cauza! Daca joaca in halul ala foaia de ghidaj atunci poate modifica puternic pozitia relativa a furcilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Salutare! Daca te ajuta cu ceva, am eu o cutie de nipru in stare buna la mana a doua. Vreau sa o vand pentru ca imi trebuie set motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.