Sari la conținut

Am Probleme Cu Statorul!


puric
 Share

Postări Recomandate

In cel mai rau caz daca cel ce rebobineaza nu are rasina corespunzatoare nu va tine prea mult.

In alta ordine de idei bobinajul trebuie sa fie facut cu sarma de acelasi diametru si nr spire pt a nu influenta puterea alternatorului

Un Stator nou costa aproape 300 euro asa ca pe undeva merita rebobinat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut parererea cuiva care se pricepe!

M-i s-a ars statorul la un cbr 929 si m-i s-a propus sa il rebobinez,vreau si eu o parere,e bn e rau?

Ce se poate intampla rau daca-l rebobinez si ii refac si stratul de rasina de pe bobine? :bigstar:

 

 

am avut aceeashi problema dupa ce-am schimbat 2 regulatoare de tensiune shi-am ajuns la concluzia k nu e de la el, ci de la stator.

 

de rebobinat dadusem de cineva pana la urma, dar tre sa fie meseriash cu rashina calumea, k asta lucreaza in ulei...

 

pana la urma am cumparat unul second, 100e f bun shi nu mai am probleme.

 

0745763024, spuneica ai nr de la marius din buc dak mai are freunu...

da-mi un pm dak nu gasesti la el sa caut nr tipului care rebobina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu iti functioneze si sa fi facut cheltuiala degeaba.

ok ms :bigstar:

 

--- Mesaj completat în 14 Oct 2007 20:52 -------------

ok ms :bigstar:

Eu de bobinat am gasit la cn sa-l bobinez dar ma gandeam ca el lucrand la turatii mari si in ulei sa nu sara rasina care o pun ei si sa se desfaca sarma!

Pana la urma am sa incerc sa gasesc unul sh si daca nu voi gasi il voi rebobina!

Va multumesc tuturor care mi-ati raspuns si va doresc o viatza fara incidente si stricaciuni :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merita sa incerci, cat iti ia sa-l rebobinezi 50 Ron? Si nu vad de ce sa nu aiba rasina bunicica. Altceva ce poate sa strice?

 

 

la care-am aflat c-au rebobinat calumea i-a costat 2 mil shi n-au avut probleme...unu care rebobineaza statoru ala la kt e de munk cu 50 de lei.....nu prea m-ash increde...

 

 

0722285841 dan, am intzeles k dureaza cam 1 sapt..inceark dar cea mai buna varianta e unu sh iar nr de tel kre tzilamdat e super tipu, apeleaza cu incredere, dak nu are suna-l pe tipu asta - dan e din buc rebobineaza el

 

tzi-am zis am avut aceeashi problema am crez k innebunesc....

vad k nu esti din buc, dak e il potzi trim prin posta shi ma ofer eu sa-l duc la cel ce rebobineaza dak e, k stiu ce chinu dreaq e fara motoreta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu compara preturile in Bucuresti cu ce e in Galati la manopera. Eu stiu bobinator bun si vechi in meserie dar lucreaza doar de placere, clar nu ar lua 2 mil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu compara preturile in Bucuresti cu ce e in Galati la manopera. Eu stiu bobinator bun si vechi in meserie dar lucreaza doar de placere, clar nu ar lua 2 mil.

asta e bine, lasa un nr de tel shi pt altzii sau un contact ceva (eu sper s nu mai am probleme...)

 

ideea e k tre sa aiba shi rashina care trebe, shi cuptoru special din cate-am intzeles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wiki: The stator is the stationary part of an electric motor or alternator. Depending on the configuration of the motor the stator may act as the field magnet, ...

 

Deci voi vorbiti de rotor

 

 

f multa lume face confuzia asta, shi eu cu ochii-n cartea tehnnica tot aceeashi greseala o faceam. indiferent cum ii zici, sigur te referi la aceeashi problema: nu mai incarca bateria...shi innebunesti de atata impins (prietena mea se saturase...) sau mai strici shi regulatorude tensiune.

 

 

intrebarea e l-ai dat jos shi ai vazut k e carboniozat? sa nu-l cumperi degeaba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de bobinat am gasit la cn sa-l bobinez dar ma gandeam ca el lucrand la turatii mari si in ulei sa nu sara rasina care o pun ei si sa se desfaca sarma!

Pana la urma am sa incerc sa gasesc unul sh si daca nu voi gasi il voi rebobina!

Va multumesc tuturor care mi-ati raspuns si va doresc o viatza fara incidente si stricaciuni :bigstar:

 

 

 

Pai nu lucreaza la nici o turatie, pt ca sta pe loc. Iar faptul ca sta in ulei si la cald n-ar trebui sa fie o problema pt atelierul de bobinaj (in sensul ca sa n-aiba rasina corespunzatoare) pt ca exact la fel stau si transformatoarele de putere mare de exemplu.

 

La rotor n-ai ce sa bobinezi, e cu magneti permanenti, si probabil singura metoda de a-l strica e sa-l scapi pe jos.

 

Nu sunt la curent cu preturile in domeniu, dar parca suna cam mult 200 ron pt un bobinaj banal totusi, pe care il poate face oricine acasa.

 

Problema mai importanta e sa verifici de ce s-a ars statorul, pentru ca de obicei nu el se arde primul, ci regulatorul/rectificatorul. Partea nasoala e ca daca a ajuns sa se arda, sunt sanse considerabile sa arda orice RR pus dupa aia - nu le arde imediat, ci le uzeaza f repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da intradevar cine a zis ca el nu lucreaza la ture are dreptate!M-am exprimat eu gresit dar totusi exista fenomenul de balbotare in interiorul capacului si de asta am zis.

Cineva m-a intrebat daca l-am dat jos!Da l-am dat jos,e carbonizat!

Releu am cumparat altul deci il voi rebobina si voi vedea ce se intampla!

Va multumesc inca odata! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am bobinat statorul cand aveam Yamaha XZ. De 2 ori si degeaba, tot s-a ars.Ia unul nou, nu face tziganii, cat ar fi bobinatorul de bun asta e alta mancare de peste, gandestete ca te poate lasa si la 500 km de casa.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wiki: The stator is the stationary part of an electric motor or alternator. Depending on the configuration of the motor the stator may act as the field magnet, ...

 

Deci voi vorbiti de rotor

 

a mai fost o discutie d-asta. unii au statorul bobinat si rotorul e magnet permanent (cazul Dominatorului si cred ca si la Virago e la fel ca de la unu stator bobinat de viroaga se pornise discutia ailalta) unii au rotorul bobinat si statorul magnet permanent

 

/index.php?...st&p=844166 exemple

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ghost-rider si @crysssz ce spuneti voi ma duce cu gandul la una din urmatoarele variante:

(si) alte probleme in instalatia electrica, care au dus la arderea statorului. De exemplu una din cele (in general) 2 mufe dintre stator si RR bulita.

cel care a bobinat a fost foarte, hmm, neatent sa zicem. Bobinajul in sine e chiar banal, spire putine, sarma groasa.

Daca respectivul e atent, foloseste sarma buna (nu cea mai ieftina de la turci, Cu de tevi si email de se zgarie daca te uiti la el), bobineaza cu atentie sa nu zgarie sarma de muchiile armaturii, si respecta gruparea infasurarilor pt cele 3 faze, chiar n-are de ce sa nu iasa. De fapt, daca lucrezi cu atentie iese chiar mai bine decat majoritatea celor facute de fabrica pe care le-am vazut eu.

 

--- Mesaj completat în 16 Oct 2007 10:29 -------------
@ser79ban: da, stiu ca exista si alte variante de alternator folosite pe moto, inclusiv variante cu ambele bobinate, ca la masina. Dar pe motocicletele japoneze uzuala, solutia cu stator bobinat trifazic si rotor cu magneti permanenti este cvasi-generala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ghost-rider si @crysssz ce spuneti voi ma duce cu gandul la una din urmatoarele variante:

(si) alte probleme in instalatia electrica, care au dus la arderea statorului. De exemplu una din cele (in general) 2 mufe dintre stator si RR bulita.

cel care a bobinat a fost foarte, hmm, neatent sa zicem. Bobinajul in sine e chiar banal, spire putine, sarma groasa.

Daca respectivul e atent, foloseste sarma buna (nu cea mai ieftina de la turci, Cu de tevi si email de se zgarie daca te uiti la el), bobineaza cu atentie sa nu zgarie sarma de muchiile armaturii, si respecta gruparea infasurarilor pt cele 3 faze, chiar n-are de ce sa nu iasa. De fapt, daca lucrezi cu atentie iese chiar mai bine decat majoritatea celor facute de fabrica pe care le-am vazut eu.

 

<small>--- Mesaj completat în 16 Oct 2007 10:29 -------------</small><br/>@ser79ban: da, stiu ca exista si alte variante de alternator folosite pe moto, inclusiv variante cu ambele bobinate, ca la masina. Dar pe motocicletele japoneze uzuala, solutia cu stator bobinat trifazic si rotor cu magneti permanenti este cvasi-generala.

 

da, ai dreptate, mai ales la saracia aia care am avut-o eu (era din 82) multe lucruri nu mai erau cum ar fi trebuit sa fie. E vorba aici de rr, nu de o trompeta si cel putin eu sunt adeptul pieselor noi si nu de orice fel, ci alea pe care scrie "genuine", adica originale exact cum a iesit ea din fabrica. Uite aci e 312 $ si original, + transp si taxe e vreo 400: http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/p...9RR/2000/377195 si poate mai vrei si altceva

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...