Sari la conținut

Piese, Cerere Si Oferta


Mougli
 Share

Postări Recomandate

Salutari. M-am trezit sa-mi spun si eu baiul.

Posed o Jawa 350 din 84 pe 6V usor modificata "chopper" si un CZ 250 din 75 usor modificat enduro. Ambele sunt cu acte in regula, CZ-ul aparand totusi cu atas in carte iar atasul nu mai exista. Pentru asta nu am stat sa-l mai radiez si sa am discutii la RAR asa ca l-am preferat pt excursii prin padure.

Ca si defecte (de care stiu eu) comune mentionez: ambielaj cu joc foaaarte mare (cam 1 cm la baza).

La 350 vreau sa o trec pe 12V, deci imi trebe tot sistemu (alternator, cablaraie, etc.) schimbat totul pe 12V. Mai am nevoie de amortizoare pe spate. Sigur mai are si alte probleme dar momentan nu le-am descoperit. Deci, pana la urma am nevoie de: ambielaj si amortizoare spate, si eventual si o camera filtru aer+filtru aer+furtun comunicare carburator - camera filtru aer.

CZ-ul, pe langa ambielaj, are segmentii varza, probabil si camasa si pistoanele (inca nu si-a dat nimeni verdictul pe refolosirea lor dupa resegmentare), releul de incarcare e dus (face scurt pe undeva), pedala de pornire da in gol, iar la schimbatul vitezelor, la fel (niste dinti s-au rupt pe undeva). Am pinion de schimb dar nu am dat de presa sa-i scot ambreiaju. Tot ce tine de electrica inutila pe padure e dat jos, inclusiv farul.

Per total m-am mai folosit de cate ceva consumabile de la CZ ce am putut pune la 350.

 

In concluzie, daca are careva un ambielaj de 350 de vanzare, si ce alte piese am mai cerut, pls dati un semn.

 

Pe de alta parte, daca are careva nevoie de ceva de pe CZ sa ma anunte sa vad care este starea piesei respective si revin cu un raspuns, poze, etc. As vrea sa-l refac si pe asta, dar nu-mi pot permite sa dau banii pe doua ambielaje, mai ales ca pistoanele si camesile sunt in stare discutabila.

 

Bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe de alta parte, daca are careva nevoie de ceva de pe CZ sa ma anunte sa vad care este starea piesei respective si revin cu un raspuns, poze, etc. As vrea sa-l refac si pe asta, dar nu-mi pot permite sa dau banii pe doua ambielaje, mai ales ca pistoanele si camesile sunt in stare discutabila.

 

Bafta si asfalt uscat

+

adica ce?sa ia cineva fierul vechi de la tine?ca dupa cum il descrii asta e tot ce a mai ramas.

si joc de 1 cm la ambielaj eu nu am mai auzit[rolele de acolo sunt de 4mm asa ca si daca nu le mai ai jocul e max. 8 mm.sa nu imi spui ca mai si porneste vreunul din moto? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai masurat tu jocul la ambielaj? Axial sau radial?

Piesele le cauti si le cumperi. Daca nu se potrivesc piese de TS ucrainean ai posibilitatea sa cumperi de pe net ca sigur gasesti ce-ti trebuie, la preturi diverse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai masurat tu jocul la ambielaj? Axial sau radial?

Piesele le cauti si le cumperi. Daca nu se potrivesc piese de TS ucrainean ai posibilitatea sa cumperi de pe net ca sigur gasesti ce-ti trebuie, la preturi diverse.

piesele de TS nu merg pe motor pe 6v.cat despre net...ma abtin! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unu la mana nu are sens sa intram in polemici legate de ceea ce am zis mai devreme. Ideea cu CZ-ul este ca daca cineva are nevoie de piese (altele decat ceea ce am zis ca este defect) le poate gasi SI la mine.

 

Iar la piesele de 350, daca exista cineva cu ceea ce am nevoie, vorbim de plata, nu de schimb.

 

P.S.: O sa ma gandesc azi la o varianta de poze prin care sa reiasa jocul la ambielaj, sa nu mai existe discutii.

 

Pana atunci, bafta si asfalt uscat.

 

P.P.S.: Motoarele, da, merg, doar ca au mers pana le-am topit segmentii si nu au mai avut compresie ca sa mai si porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unu la mana nu are sens sa intram in polemici legate de ceea ce am zis mai devreme. Ideea cu CZ-ul este ca daca cineva are nevoie de piese (altele decat ceea ce am zis ca este defect) le poate gasi SI la mine.

 

Iar la piesele de 350, daca exista cineva cu ceea ce am nevoie, vorbim de plata, nu de schimb.

 

P.S.: O sa ma gandesc azi la o varianta de poze prin care sa reiasa jocul la ambielaj, sa nu mai existe discutii.

 

Pana atunci, bafta si asfalt uscat.

 

P.P.S.: Motoarele, da, merg, doar ca au mers pana le-am topit segmentii si nu au mai avut compresie ca sa mai si porneasca.

salutare!!!

am eu pt tine un ambreaj complet.oala ambreaj, pinionul de la demaror, arc, discurile in stare perfecta, lant distributzie si pinionul e de pe ambielaj!!! posteaza si lasa-mi si un pm, ca sa nu uit, daca te intereseaza!!!!asfaltr uscat!! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult. Dupa ce fac rost de o presa sa dau ambreiaju jos o sa verific ce trebuie schimbat. Daca e ceva te anunt si vorbim.

 

ambreiaju' nu necesita presa. scoti stifturile de sigurantare de la cele 3 arcuri, scoti placile, desfaci saiba de siguranta de pe piulita ( 14 sau 17) care tine ambreiajul pe axul din cutie. rotesti usor, ca intr-o pozitie iasa carcasa impreuna cu lantul ( care nu e de distributie... suntem la motoare 2T ....cum se exprima cineva mai sus). eventual te incurca o bucsa care centreaza carcasa ambreiajului pe axul din cutie ( trebuie sa fie si o saiba calita sub acea bucsa). pinionul de pe ambielaj nu are pana, se preseaza doar pe conul ambielajului ( patineaza la o eventuala gripare)... eu il "depresez" cu un dorn de aluminiu si un ciocan....impreuna cu o lovitura radiala ;) . de la o cazatura pe partea stanga ...se poate deteriora axul pedalei de pornire/schimbator, si de acolo neplacerile ....cand scoti capacul roteste pedala in pozitie pentru pornit...scoti pedala , apoi capacul. la montaj invers...impingi axul si il rotesti in poz. pt. pornit.

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Merci mult Caline. Cineva-mi spusese ca tre presa pentru dat jos tot ambreiaju. Discurile propriuzise sunt in stare buna, cu toate ca saraca mobra a prins un drum de 20 KM fara ulei in cutie si s-au cam albastrit prin unele zone.

 

Bafta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

sal :bow: :bow: ! Ajutatzi-ma shi pe mine cu un ambielaj de JAWA 350 TS! Daca avetzi careva un ambielaj second hend functional de vanzare k il cumpar eu! Al meu ii descentrat shi nu am unde sa-l repar :bow: ! Am cautat peste tot shi nu am gasit iar unu nou nu-mi permit! Va rog tare mult :bow: :bow: ajutztzi un prieten de-al vostru! Sa auzim numai de bine!!! ;) :bow: :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. M-am trezit sa-mi spun si eu baiul.

Posed o Jawa 350 din 84 pe 6V usor modificata "chopper" si un CZ 250 din 75 usor modificat enduro. Ambele sunt cu acte in regula, CZ-ul aparand totusi cu atas in carte iar atasul nu mai exista. Pentru asta nu am stat sa-l mai radiez si sa am discutii la RAR asa ca l-am preferat pt excursii prin padure.

Ca si defecte (de care stiu eu) comune mentionez: ambielaj cu joc foaaarte mare (cam 1 cm la baza).

La 350 vreau sa o trec pe 12V, deci imi trebe tot sistemu (alternator, cablaraie, etc.) schimbat totul pe 12V. Mai am nevoie de amortizoare pe spate. Sigur mai are si alte probleme dar momentan nu le-am descoperit. Deci, pana la urma am nevoie de: ambielaj si amortizoare spate, si eventual si o camera filtru aer+filtru aer+furtun comunicare carburator - camera filtru aer.

CZ-ul, pe langa ambielaj, are segmentii varza, probabil si camasa si pistoanele (inca nu si-a dat nimeni verdictul pe refolosirea lor dupa resegmentare), releul de incarcare e dus (face scurt pe undeva), pedala de pornire da in gol, iar la schimbatul vitezelor, la fel (niste dinti s-au rupt pe undeva). Am pinion de schimb dar nu am dat de presa sa-i scot ambreiaju. Tot ce tine de electrica inutila pe padure e dat jos, inclusiv farul.

Per total m-am mai folosit de cate ceva consumabile de la CZ ce am putut pune la 350.

 

In concluzie, daca are careva un ambielaj de 350 de vanzare, si ce alte piese am mai cerut, pls dati un semn.

 

Pe de alta parte, daca are careva nevoie de ceva de pe CZ sa ma anunte sa vad care este starea piesei respective si revin cu un raspuns, poze, etc. As vrea sa-l refac si pe asta, dar nu-mi pot permite sa dau banii pe doua ambielaje, mai ales ca pistoanele si camesile sunt in stare discutabila.

 

Bafta si asfalt uscat

Uitate pe Piese Jawa 250 .. poate se potriveste ceva la CZ.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...