Sari la conținut

Cateva Probleme


Speedy`
 Share

Postări Recomandate

Buna tuturor.

 

Nu sunt nici un incepator dar nici unul foarte experimentat in ale motoarelor dar am niste mici nelamuriri pe care nu le pot rezolva singur.

 

 

Am un FZR 600 (ce parere aveti despre acest motor?) si am cateva problemute cu el.

 

Prima dintre ele este k la drum cu denivelari se aude un tacanit undeva in fata, la telescoape sau la furca...nu shtiu exact ....dar poate ati mai intalnit problema...la drum drept nu are nici cel mai mic sunet.

 

O a doua problema e cu vitezele.In I intra cu un sunet ciuat....din cate am intrebat asa ar trebui sa intre....dar cnd incerc sa intru in a doua la 5-6000 de tura face un pic cam urat, adik k si cum as incerca sa schimb la masina fara sa apas ambreajul....dupa care la a3-a si mai sus nu e nici o problema....stiti care e problema?

 

si trei si ultima chestie....Clanxonul are cumva vreo siguranta sau ceva...am cautat in cartea tehnica de numa dar nu gasesc absolut nici un detaliu despre el...unde duc firele dsau ceva de genu.

 

va multumesc si astept pareri si poate o rezolvare la aceste probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...te pot ajuta doar la prima intrebare, am patit la fel cu a mea, trebuie schimbat semeringurile la amortizoare..pe mine ma costat 80ron cu tot cu manopera, ...la a 3 intrebare ,incearca cu un aparat SA MASORI CLAXONU SA VEZI DACA E BUN ,sau scoate.l si alimenteazal la o sursa de c.c 12v sa vezi daca e bun, daca este ok claxonul vezi mergi pe traseu poate undeva e intrerupt, siguranta nu stiu exact cum este la fzr dar numai ptr claxon nu cred ca exista, daca i-ti merg semnalizariile ,faf bla bla inseamna ca trebuie sa mearga si claxonu...sau o alta alternativa scoate alimentarea ptr claxon ,baga un aparat de masura si incepi sa claxonezi ,daca scoate 12v cc ,inseamna ca claxonul e de vina..atat am putut ajuta, scuze de exprimari ,ma grabesc trebe urgent sa ajung la servicii..cele bune