Speedy` Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Buna tuturor. Nu sunt nici un incepator dar nici unul foarte experimentat in ale motoarelor dar am niste mici nelamuriri pe care nu le pot rezolva singur. Am un FZR 600 (ce parere aveti despre acest motor?) si am cateva problemute cu el. Prima dintre ele este k la drum cu denivelari se aude un tacanit undeva in fata, la telescoape sau la furca...nu shtiu exact ....dar poate ati mai intalnit problema...la drum drept nu are nici cel mai mic sunet. O a doua problema e cu vitezele.In I intra cu un sunet ciuat....din cate am intrebat asa ar trebui sa intre....dar cnd incerc sa intru in a doua la 5-6000 de tura face un pic cam urat, adik k si cum as incerca sa schimb la masina fara sa apas ambreajul....dupa care la a3-a si mai sus nu e nici o problema....stiti care e problema? si trei si ultima chestie....Clanxonul are cumva vreo siguranta sau ceva...am cautat in cartea tehnica de numa dar nu gasesc absolut nici un detaliu despre el...unde duc firele dsau ceva de genu. va multumesc si astept pareri si poate o rezolvare la aceste probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 salut...te pot ajuta doar la prima intrebare, am patit la fel cu a mea, trebuie schimbat semeringurile la amortizoare..pe mine ma costat 80ron cu tot cu manopera, ...la a 3 intrebare ,incearca cu un aparat SA MASORI CLAXONU SA VEZI DACA E BUN ,sau scoate.l si alimenteazal la o sursa de c.c 12v sa vezi daca e bun, daca este ok claxonul vezi mergi pe traseu poate undeva e intrerupt, siguranta nu stiu exact cum este la fzr dar numai ptr claxon nu cred ca exista, daca i-ti merg semnalizariile ,faf bla bla inseamna ca trebuie sa mearga si claxonu...sau o alta alternativa scoate alimentarea ptr claxon ,baga un aparat de masura si incepi sa claxonezi ,daca scoate 12v cc ,inseamna ca claxonul e de vina..atat am putut ajuta, scuze de exprimari ,ma grabesc trebe urgent sa ajung la servicii..cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 28, 2007 Autor Share Postat Octombrie 28, 2007 mersi mult...mi-a spus cineva ca ar fii semeringurile si ca poate nu e destul ulei in amortizoare....sa vad... dar e o problema grava asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 mersi mult...mi-a spus cineva ca ar fii semeringurile si ca poate nu e destul ulei in amortizoare....sa vad... dar e o problema grava asta? yo zic ca da....strici amortizoarele "degeaba" ....pe langa ca se aude naspa...nu se simte si "naspa" in denivelari PS:scz daca am gresit cu ceva ....imi dau si yo cu parerea:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 28, 2007 Autor Share Postat Octombrie 28, 2007 nu se aude tare...numai un tacanit usor....dar noah...zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 t pot ajuta fara probleme daca ai nevoie sa le si cumperi si la montaj 0723446040 vezi topikul meu msi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 tacanitul ala de la ghidon este de la piulitele de la jug.sub jugul de sus sunt doua piulite care sunt slabite sau din cauza socurilor rulmentul de jos al jugului s-a retras in interior adica a inceput sa treaca peste umarul acela care are rolul de al tine pe pozitie. slabeste suruburile de la jugul superior si stringe piulitele de dedesubt si nu o sa mai ai sunetul acela. in legatura cu schimbatul treptelor ,ai o problema cu cablul de ambreiaj.regleaza cursa levierului de pe cutie(ai doua piulite de 8 ) in asa fel incat sa ai o cursa libera a acestuia de nu mai mult de 1mm(nu uita sa cureti cablul de ambreiaj si sa-l ungi) . pentru spalare folosesti benzina iar pentru ungere ulei de transmisie (t 90) .spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.