Sari la conținut

Enduro 4t 125cc


frodo92
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 101
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu prea sunt

La doi timpi oferta este mai bogata:

KTM 125 EXC, SUZUKI RM 125(cross), HONDA CR125(cross), APRILIA 125, dar poti face enduro linistit cu ele.

da dar la 2t este vechea problema cu fiabilitatea si unele dintre ele sunt cam agresive. eu o sa merg in jur de 70% sau chiar mai mult pe asfalt. intelegi? in cazut asta va trebui sa iau supermoto. ce modele puteti recomanda? as prefera un model mai fiabil, chiar daca este 2t dar sa vina piesele repede si sa fie relativ ieftine.

 

--- Mesaj completat în 31 Oct 2007 20:17 -------------

da dar la 2t este vechea problema cu fiabilitatea si unele dintre ele sunt cam agresive. eu o sa merg in jur de 70% sau chiar mai mult pe asfalt. intelegi? in cazut asta va trebui sa iau supermoto. ce modele puteti recomanda? as prefera un model mai fiabil, chiar daca este 2t dar sa vina piesele repede si sa fie relativ ieftine.

4t nu stiti niciun model inafara de derbi senda, yamaha xt si honda XR? apropo. ce parere aveti de honda XR 125? dar de derbi senda 125? e ceva de ele?

 

--- Mesaj completat în 03 Nov 2007 12:55 -------------
nimeni? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa iei si 2t....nu o sa regreti....vorbesc din experienta....de la 4t sa nu ai nu stiu ce asteptari ca nici nu o sa ai viteza prea mare si nici putere unde o sa ai nevoie. Plus pe langa pt off nu au nu stiu ce suspensii si alte dotari.

Cele mai bune motociclete pt ce vrei tu is Husqwarna WRE125 si Yamaha DT 125R. Astea stiu sa mearga si pe asfalt si pe off....si stai linistit ca is mai fiabile decat ai crede....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa iei si 2t....nu o sa regreti....vorbesc din experienta....de la 4t sa nu ai nu stiu ce asteptari ca nici nu o sa ai viteza prea mare si nici putere unde o sa ai nevoie. Plus pe langa pt off nu au nu stiu ce suspensii si alte dotari.

Cele mai bune motociclete pt ce vrei tu is Husqwarna WRE125 si Yamaha DT 125R. Astea stiu sa mearga si pe asfalt si pe off....si stai linistit ca is mai fiabile decat ai crede....

ok. am si eu o intrebare. la cati km se schimba setul la un dt? dar la un wre? si ce recomandati la cauciucuri? o sa merg cel mai mult pe strada dar nu prea imi plac cum arata supermoto-urile, mai mult imi place un enduro. dar de sms (sm125r tot de la husqwarna) ce parere aveti? m-ar tenta un 2t ca la 4t nu este niciuna pe placul meu si sunt si prea scumpe. schumy, man, nu vinzi dt-ul tau? :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru poate linistit si 10000-15000km daca ii dai numa ulei bun(Castrol RS2 folosesc eu) si nu ii dai numa forja.

Daca vrei iti vand Dt'u.....2000e cash;)....io l-am luat din Germania cu 1600+transport(nui moca nici daca te duci tu dupa ea), set motor schimbat de 3000km(duce inca 10000 linistit), far Acerbis, aripa fata Acerbis, handguard Acerbis, semnalizatoare imitatie carbon. Limitarea de viteza(80km/h) am demontat-o ieri. Saptamana asta o sa tai toba sa scot limitarea din ea. Ca si viteza ii place cu 90-100, cel mai tare am fost cu 125. Momentan 21600 parca am in bord(cand am luat-o avea 18900).

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce yamaha e cea din poza? vad ca e cross, deci cred ca e yz, nup?

si am pus niste poze cu wre :) imi place la nebunie cum arata :x

si inca o poza cu crf450, moartea mea :lol:

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

ok. inca cateva intrebari in legatura cu 2t.

-cat costa uleiul, cat ulei ii bagi si la ce interval de timp?

-sunetul nu este deranjant? ca e 2t :moto:

-cauciucurile de teren cam cat tin daca merg cu ele si pe strada? cati km ma tin daca merg 80% pe asfalt?

 

Mi-as dori sa pot lua dt-ul tau pt k esti un om de incredere, stiu ca te pricepi foarte mult la motociclete si ai intretinut-o bine dar din pacate nu pot cumpara deocamdata ca am doar 15 ani si ceva si implinesc 16 in martie. dupa ce dau de A1 o sa-mi iau si motor sau inainte dar oricum, la primavara iau, nu akm. Tu daca ar fi sa dai dt-ul ce ti-ai lua? Pune si tu poze cu ea aici, pls! sa se vada tot ce ai modificat la ea. :cheers:

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dar de gas gas 125 si de beta rr125 ce parere aveti? imi plac mult de tott la aspect.

post-20685-1194164278_thumb.jpg

post-20685-1194164383_thumb.jpg

post-20685-1194164470_thumb.jpg

post-20685-1194164517_thumb.jpg

Editat de frodo92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DT daca ar fi sa ti-l vand ti las da numa pe sfarsitu sezonului viitor;)....nu de alta da abia atuncea o sa termin cu 125 si trec la ceva mai mare.....momentan nu am de ce sa il vand mai ales ca vreau sa il fac full power si sa schimb aripa spate si suportul de nr si stopu;), sa iau o toba noua si chiar sa ii iau si o pereche de roti de sm....daca o sa mai ai nevoie de motocicleta pe toamna viitoare o sa ti-l dau cu cea mai mare placere....da nu o sa il tin pt off si o sa imi iau ceva motocicleta pt strada:-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DT daca ar fi sa ti-l vand ti las da numa pe sfarsitu sezonului viitor;)....nu de alta da abia atuncea o sa termin cu 125 si trec la ceva mai mare.....momentan nu am de ce sa il vand mai ales ca vreau sa il fac full power si sa schimb aripa spate si suportul de nr si stopu;), sa iau o toba noua si chiar sa ii iau si o pereche de roti de sm....daca o sa mai ai nevoie de motocicleta pe toamna viitoare o sa ti-l dau cu cea mai mare placere....da nu o sa il tin pt off si o sa imi iau ceva motocicleta pt strada:-??

ok frate, nush , faci cum vrei dar eu zic ca merita tinut dt-ul ca stiu ce poate.

 

in legatura cu beta nu ai zis nimic. wre imi pare mult prea puternica pt un incepator. nu ma obisnuiesc cam greu cu ea? http://youtube.com/watch?v=g_annZWn69I Uite de ce zic ca este prea puternica. beta rr125 este 4t si zic eu ca este putin mai iertatoare, nu? ce alte modele mai recomanzi u? imi plac la nebunie dt si yz dar iz nu se poate inmatricula asa ca e mai bun dt-ul. ar mai fi bun si un ktm, nu crezi? da-mi, te rog poze cu a ta. pls! pune aici. sa vad tot ce ai modificat la ea ca sunt foarte curios! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad io ce fac cu DT'u....tiam zis deja ce motoare iti trebe tie deci nush de ce mai cauti.....in fine...

si dt si wre le gasesti imitate deci puterea lor tot pe acolo ii....depinde doar care iti place....mai ai timp si te poti gandi pana la primavara suficient...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad io ce fac cu DT'u....tiam zis deja ce motoare iti trebe tie deci nush de ce mai cauti.....in fine...

si dt si wre le gasesti imitate deci puterea lor tot pe acolo ii....depinde doar care iti place....mai ai timp si te poti gandi pana la primavara suficient...

ok man. dar de ec nu vrei sa-mi dai si mie poze cu dt-ul tau? ca vreau sa vad si eu cum arata un dt tunat ca al tau! pls!

 

--- Mesaj completat în 04 Nov 2007 19:54 -------------
am mai discutat cu un tip care are xt si el are peste 15.000 km facuti cu el. spune ca nu conteaza neaparat aspectul la motocicleta cat conteaza fiabilitatea si functionarea. zice ca in 15.000 el a schimbat uleiul si lantul, doar. la un 2t schimbi multe piese scumpe in 15.000, nu? m-a cam pus pe ganduri... zice el ca si xt-ul e bun pt sarituri, si xt-ul merge bione pe zapata si zice el ca si xt-ul urca bine. el sustine ca are cuplu mai mare decat 2t dar eu am impresia ca e invers. :cheers: xt are vreo 8,6nm iar la 2t nu am gasit. tu ce zici? fa-mi si mie o lista cu cati bani se baga intr-un dt in 15.000 km, pls! sa stiu si eu care sunt costurile pieselor, hai, pls man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai acuma prietene sa sti ca daca ala cu XT vrea sa ti-l vanda ii clar ca ti-l ridica in slavi.....primu rand nu se compara puterea intre cele 2 motociclete......intradevar cuplu la 4t ii mai mare dar puterea ii mai importanta in enduro si la fel si greutatea.....un 2t fiind mai usor....

Motoarele in 4t is considerate "indistructibile" daca le ti cu uleiu ok si benzina buna....acuma cu timpu ii clar ca dupa cateva sute de mii de km tot sa duce motoru si a pierde caluti....

In 15000 de km daca vrei sa faci enduro si sa mergi cu ea acceptabil pe strada iti trebe alte seturi de plastice(alea de enduro de obicei se cam uzeaza de la cazaturi, se zgarie, etc), iti trebe handguarduri. De schimbat la motor nu stiu ce sa iti spun pt ca nush in ce conditii folosesti motoru....iti dai seama ca un set motor folosit la curse, la turatii mari si in forja dupa o tura sau doua s-ar putea sa il schimbi......daca te dai finut merge mii de km....totul tine de calitatea uleiului si ce turatii ii dai(iti dais seama ca un motor tinut la 8000rpm nu ii la fel ca altu tinut la 4000-5000rpm).....de obicei un cost intreg de reparatie daca faci tu acasa(nefiind o chestie prea complicata la 2t, deoarece motoarele au o constructie simpla) nu o sa sara de maxim cateva milioane(nush ce sa iti zic pt ca nu stiu pretu la piese)

 

In alta ordine de idei nu iti dau add pe mess......odata ai abuzat de rabdarea mea si tiai pus singur streangu la gat.....n-ai decat sa citesti de zeci de ori pana pricepi ce ti-am zis eu aici si dupa sa dai un raspuns inteligent si sa nu bati campii

 

Am uitat sa iti zic numa ca DT ii mai ieftin si gasesti sub 2000e multe modele bune, husky wre are preturi de la 2000 in sus si de la ktm daca te bate capu gasesti exe tot de pe la 2000 si mai mult chiar......la exc sa nu te gandesti ca ala nu ii motor de mers cu el si pe strada

 

Hai bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am uitat sa iti zic numa ca DT ii mai ieftin si gasesti sub 2000e multe modele bune, husky wre are preturi de la 2000 in sus si de la ktm daca te bate capu gasesti exe tot de pe la 2000 si mai mult chiar......la exc sa nu te gandesti ca ala nu ii motor de mers cu el si pe strada

 

Hai bafta

Vezi ca mai e si Honda Crm 125 si alea sunt mai ieftine......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok man. am gasit si eu enduristii din maneciu ;) si am mai vb si cu ei. m-am convins ca trebuie sa iau 2t pentru enduro pt ca lucreaza la turatii mai mari, un 2t are forta mult mai mare decat 4t, sunt si modele mai frumoase si mai bune, mai rezistente, suspensii mai bune, etc. setul poate ca nu o sa-l schimb niciodata, acuma depinde cum merg cu el, deci nu trebuie sa ma mai sperii din aceasta cauza. ii bag ulei bun si benzina buna si merge perfect, fara probleme. alte sfaturi mai ai sa-mi dai? ceva de genul din ce an , cati km sa aiba, ce sa verific la ea, etc?

 

ok man. mersi :lol: pe asta chiar nu o stiam. dar nu as zice k e foarte ieftina si nici nu prea sunt multe in romania.

cel mai mult imi plac ktm-urile de 125, husky wre 125 si yamaha dt 125. acuma ramane sa vad cati bani o sa am in primavara si ce pot achizitiona. :lol:

 

--------------- PS: Daca mai stie cineva modele care nu s-au amintit si ar fi bune pentru mine il rog sa scrie aici :lol: ---------------

 

--- Mesaj completat în 06 Nov 2007 14:08 -------------
:moto: iar am inceput cu nedumeririle. pana nu probez vreuna nu ma hotarasc :cheers: m-am uitat la clipuri cu yamaha xt. am fost surprins de faptul ca nu am gasit aproape nici un clip cu xt125 care "sa faca enduro" ca cele 2t. oare de ce? nu poate sa faca nimic? nici macar o saritura, ceva? la sunet sunt cele mai tari, deaceea imi plac cel mai mult. cum pot face sa am la un 2t sunet ceva mai "plin" cat de cat asemanator cu cel al unui 4t? sa nu se mai auda sunetul de drujba? :)

Editat de frodo92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce o sa ai si tu si o sa vezi ce pot o sa iti place drujbele...trust me.....

 

Singurul sfat care mai il am pt tine ii sa te inscri la scoala de soferi in ianuarie pe la inceput, bagi mare cu invatatu....nu zici ca lasa ca mai ii timp sa invat, pt ca de cum o sa fie vreme buna o sa vrei sa te dai cu motoru...adica pe la sfarsitul lui martie....maxim inceputu lui aprilie ar fi bine sa fi pregatit de examen.....

 

Hai bafta si calmeazate....concentreazati energia asupra legislatiei nu a forumului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce o sa ai si tu si o sa vezi ce pot o sa iti place drujbele...trust me.....

 

Singurul sfat care mai il am pt tine ii sa te inscri la scoala de soferi in ianuarie pe la inceput, bagi mare cu invatatu....nu zici ca lasa ca mai ii timp sa invat, pt ca de cum o sa fie vreme buna o sa vrei sa te dai cu motoru...adica pe la sfarsitul lui martie....maxim inceputu lui aprilie ar fi bine sa fi pregatit de examen.....

 

Hai bafta si calmeazate....concentreazati energia asupra legislatiei nu a forumului

OK bro :lol: ms pt tot. chiar mi-a placut ce mi-ai scris si o sa tin cont :moto:

 

 

--- Mesaj completat în 06 Nov 2007 18:12 -------------

@frodo92...vezi mai intai ce inseamna "enduro" si o sa iti raspunzi singur apoi la intrebari :lol:

ok mna. ms si tie :cheers: Multa bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai acuma prietene sa sti ca daca ala cu XT vrea sa ti-l vanda ii clar ca ti-l ridica in slavi.....primu rand nu se compara puterea intre cele 2 motociclete......intradevar cuplu la 4t ii mai mare dar puterea ii mai importanta in enduro si la fel si greutatea.....un 2t fiind mai usor....

Motoarele in 4t is considerate "indistructibile" daca le ti cu uleiu ok si benzina buna....acuma cu timpu ii clar ca dupa cateva sute de mii de km tot sa duce motoru si a pierde caluti....

In 15000 de km daca vrei sa faci enduro si sa mergi cu ea acceptabil pe strada iti trebe alte seturi de plastice(alea de enduro de obicei se cam uzeaza de la cazaturi, se zgarie, etc), iti trebe handguarduri. De schimbat la motor nu stiu ce sa iti spun pt ca nush in ce conditii folosesti motoru....iti dai seama ca un set motor folosit la curse, la turatii mari si in forja dupa o tura sau doua s-ar putea sa il schimbi......daca te dai finut merge mii de km....totul tine de calitatea uleiului si ce turatii ii dai(iti dais seama ca un motor tinut la 8000rpm nu ii la fel ca altu tinut la 4000-5000rpm).....de obicei un cost intreg de reparatie daca faci tu acasa(nefiind o chestie prea complicata la 2t, deoarece motoarele au o constructie simpla) nu o sa sara de maxim cateva milioane(nush ce sa iti zic pt ca nu stiu pretu la piese)

 

In alta ordine de idei nu iti dau add pe mess......odata ai abuzat de rabdarea mea si tiai pus singur streangu la gat.....n-ai decat sa citesti de zeci de ori pana pricepi ce ti-am zis eu aici si dupa sa dai un raspuns inteligent si sa nu bati campii

 

Am uitat sa iti zic numa ca DT ii mai ieftin si gasesti sub 2000e multe modele bune, husky wre are preturi de la 2000 in sus si de la ktm daca te bate capu gasesti exe tot de pe la 2000 si mai mult chiar......la exc sa nu te gandesti ca ala nu ii motor de mers cu el si pe strada

 

Hai bafta

 

Daca vrei ceva cu care sa te distrezi foarte fain prin padure ia ceva in 2T ca eu am mers cu un Kawa KX125 de cross da m-am distrat la culme. Eu la al meu nici nu am cauciucuri de off deoarece il folosesc si prin oras. da vezi ca sunt nervoase rau

 

--- Mesaj completat în 06 Nov 2007 18:34 -------------

 

pana nu probez vreuna nu ma hotarasc :cheers: m-am uitat la clipuri cu yamaha xt. am fost surprins de faptul ca nu am gasit aproape nici un clip cu xt125 care "sa faca enduro" ca cele 2t. oare de ce? nu poate sa faca nimic? nici macar o saritura, ceva? la sunet sunt cele mai tari, deaceea imi plac cel mai mult. cum pot face sa am la un 2t sunet ceva mai "plin" cat de cat asemanator cu cel al unui 4t? sa nu se mai auda sunetul de drujba? :)

 

eu fc enduro cu xt da in limita cauciucurilor si nu pot sa zic ca am gasit pana acum o panta pe care sa nu o poata urca din cauza ca nu tragea motoru chit ca multi ziceau ca nu am nici o sansa prin multe locuri. Da nici nu se compara cu Kawa de 125 de cross in 2T cand intra in actiune power valve-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: ok fratilor. mersi. :moto: nu cred ca o sa ma enrveze prea mult sunetul dar imi placea mult mai mult cum se aude 4t. in fine. mersi mult la toti pt sfaturi.

 

toasted mersi pt propunere! :lol: dar Suzuki Dr nu prea-mi place la aspect si nici nu cred ca are performante asa de vaste ca un ktm , yamaha sau husjy. oricum, eu cea mai mare incredere am in ktm, yamaha si honda. acuma sa vad cati bani o sa am la primavara si apoi din toate modelele amintite de voi o sa aleg ce mi se potriveste. O seara frumoasa tuturor. :lol:

 

 

in legatura cu xt 125 4t mi-a dat un tip niste poze cu traseele pe unde a urcat el cu a lui, fara probleme. nu-mi pare extraordinar... nush. dati-va si voi cu parerea, pls. good bye! :)

post-20685-1194374734_thumb.jpg

post-20685-1194374834_thumb.jpg

post-20685-1194374964_thumb.jpg

Editat de frodo92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: ok fratilor. mersi. :moto: nu cred ca o sa ma enrveze prea mult sunetul dar imi placea mult mai mult cum se aude 4t. in fine. mersi mult la toti pt sfaturi.

 

toasted mersi pt propunere! :lol: dar Suzuki Dr nu prea-mi place la aspect si nici nu cred ca are performante asa de vaste ca un ktm , yamaha sau husjy. oricum, eu cea mai mare incredere am in ktm, yamaha si honda. acuma sa vad cati bani o sa am la primavara si apoi din toate modelele amintite de voi o sa aleg ce mi se potriveste. O seara frumoasa tuturor. :lol:

in legatura cu xt 125 4t mi-a dat un tip niste poze cu traseele pe unde a urcat el cu a lui, fara probleme. nu-mi pare extraordinar... nush. dati-va si voi cu parerea, pls. good bye! :)

 

Pe asa panta am urcat si eu cu Mobra,dar tinuta aproape in blana :lol:

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai grija la pietre si nu sunt forte mari ai putea sa mergi pe acolo si cu un scuter doar ca il chiui un pic. Mie cand imi spui enduro eu magandesc de obicei la hard enduro. Dupapoza mie mise pare ca ala e soft.Pe acolo daca nu esti un prapadit urci si cu un 600 si daca ai putin muschi urci si cu ceva mai are.

 

Problema e ca nu poti sa compari la performante un 2Tcu un 4T. ca 2T e mult mai puternic.Eu nu am mers la u 2T limitat la 15 cai dar vreau sa iti spun ca intre crossu cu care am mers eu si xt125 r e diferenta foarte mare. Daca vrei ceva de disractie pe dealuri si sarituri ia 2T daca vrei oras si mers mai relax ia 4T. Xt nu face zgomot prea mare decat la ture mari ca au aparut normele antipoluare la moto si astea afecteaza foarte mult zgomotul unui monocilindru. Eu la al meu am vrut sa pun toba de enduro dar am aflat ca ma costa cam 300 de euro si nici nu scoate cine stie ce performante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai grija la pietre si nu sunt forte mari ai putea sa mergi pe acolo si cu un scuter doar ca il chiui un pic. Mie cand imi spui enduro eu magandesc de obicei la hard enduro. Dupapoza mie mise pare ca ala e soft.Pe acolo daca nu esti un prapadit urci si cu un 600 si daca ai putin muschi urci si cu ceva mai are.

 

Problema e ca nu poti sa compari la performante un 2Tcu un 4T. ca 2T e mult mai puternic.Eu nu am mers la u 2T limitat la 15 cai dar vreau sa iti spun ca intre crossu cu care am mers eu si xt125 r e diferenta foarte mare. Daca vrei ceva de disractie pe dealuri si sarituri ia 2T daca vrei oras si mers mai relax ia 4T. Xt nu face zgomot prea mare decat la ture mari ca au aparut normele antipoluare la moto si astea afecteaza foarte mult zgomotul unui monocilindru. Eu la al meu am vrut sa pun toba de enduro dar am aflat ca ma costa cam 300 de euro si nici nu scoate cine stie ce performante

:burnout: ok frate. ms pt raspunsuri. m-am convins si eu ca de 2t am eu nevoie. din poze, iti poti da seama k e soft dar eu ziceam ca acea persoana a zis ca urca si pe penti mult mai mari si trasee mai accidentate (hard) :bounce: , deaceea stateam eu pe ganduri. dar m-am lamurit de xt. pentru strada as alege un 4t dar pt enduro 2t rulzz! abia astept sa-mi iau in primavara. O seara frumoasa! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...