zyonbv Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 salutare tuturor motociclistilor..... am si eu o problema maaaree.. nu vrea sa mai pornesca. din cate am mesterit eu la el am observat ca: da scanteie, electromotorul invarte, uleiul e ok, dar nu intra benzina in capul pistonului. Acu ceva timp am avut o problema cu carburatorul, prin orificiul de surplus im curgea benzina, eram obligat sa inchid benzina ca sa nu mai curga(curgea si in timp ce era motorul pornit dar si cand il opream)! chiar am nevoie de ajutor:(! tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Completeaza-ti profilul si atunci poate va fi cineva din orasul tau care te poate ajuta,asa din vorbe e cam greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 3, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2007 Completeaza-ti profilul si atunci poate va fi cineva din orasul tau care te poate ajuta,asa din vorbe e cam greu. OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Din ce zici tu,carburatorul ar fi de vina,tre dat jos si facuta o verificare si curatare profesionala,vezi sa fie si rezervorul curat ca sa ajunga benzina la carb. Intra si tu pe la COMUNITATI MOTO REGIONALE/BRASOV tre sa se priceapa cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 3, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2007 Din ce zici tu,carburatorul ar fi de vina,tre dat jos si facuta o verificare si curatare profesionala,vezi sa fie si rezervorul curat ca sa ajunga benzina la carb. Intra si tu pe la COMUNITATI MOTO REGIONALE/BRASOV tre sa se priceapa cineva. mersi alex, am postat acolo si acu sa vedem un raspuns. eu am mai vb cu un tip care nu era profesionist da mi-a dat cateva sfaturi cam ce ar trebui sa fac! mersi --- Mesaj completat în 04 Nov 2007 14:03 -------------oameni buni... chiar nu e nici unul sa-mi explice si mie....?! --- Mesaj completat în 04 Nov 2007 14:04 -------------oameni buni... chiar nu e nici unul sa-mi explice si mie....?! --- Mesaj completat în 04 Nov 2007 14:06 -------------oameni buni... chiar nu e nici unul sa-mi explice si mie....?! --- Mesaj completat în 04 Nov 2007 17:08 -------------nu stie nimeni ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Ce sa-ti explice frate. Da-l jos si du-te cu el la Carfil la Brasov la mesterii de carburatoare Carfil daca nu ai mecanic moto. Aia ar trebui sa se priceapa sa-ti diagnosticheze ce ai de-ti curge. Daca e garnitura de la cuiul poantou sau altceva. Oricum aia curata carburatoare profesionist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Curata jiglerele si regleaza corect nivelul benzinei in carburator. fa rost de un manual pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 5, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2007 mersi oameni buni... acu ma duc sa ma chinui sa desfac carburatorul partea de jos.. care nu puteam.. am gasit pe net cam ce reglaje trebuie facute.. urati-mi succes ! mersi inca odata.. daca nu reusesc ma duc la Carfil cu el..dar sper sa reuessc !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 (editat) Curata jiglerele si regleaza corect nivelul benzinei in carburator. fa rost de un manual pentru asta da asta nu are traditionalu carburator bazat pe plutitor si clapeta magica ce inchide? ca daca-i asa, desface, verifica sa nu fie spart plutitoru, regleaza clapeta aia care inchide, si nu ar trebui sa mai dea pe afara...daca astea au belele, benzina da pe-afara... buba-i ca indiferent de faza cu plutitorul, benzina are in copaia aia, si ar trebui sa alimenteze motoru...belea la cui, cred...daca-i cazut, poti trade de acceleratie cat vrei ca nu mai alimenteaza(el e "portita benzinei catre camera de ardere") PS: mi-aduc aminte ca am avut si eu problema asta...cazuse cuiu pontou din pricina sigurantei care-l tinea...atunci i-am facut prindere cu sarma, si merge si acum asa na ca am explicat in termeni cat mai pe inteles PPS: daca chiar nu cunosti cu motoarele, ia un manual de reparatie de pe net(sau de piese), si arunca un ochi sa vezi exact despre ce vorbim aici Editat Noiembrie 5, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 5, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2007 treaba e in felul urmator.... am reusit sa desfac carburatorul si la plutitor... intradevar avea gunoaie.. mizerie.. etc... dar nimic infundat sau care sa nu fie la locul lui ! am curatat tot desfacut, suflat... si montat la loc !!! dupa ce am pus sus carburatorul si am dat drumul la benzina... dupa cateva secunde a inceput sa curga benzina pe la surplus!!!! lucru care mi s-a mai intamplat ! Eu cand am desfacut carburatorul am impis de plutitor sa vad daca cuiul inchide benzina si inchidea!!! cand il lasam in jos(plutitorul) deschidea... la rece functiona!! NU am reusit sa pornesc motorul!( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 (editat) treaba e in felul urmator.... am reusit sa desfac carburatorul si la plutitor... intradevar avea gunoaie.. mizerie.. etc... dar nimic infundat sau care sa nu fie la locul lui ! am curatat tot desfacut, suflat... si montat la loc !!! dupa ce am pus sus carburatorul si am dat drumul la benzina... dupa cateva secunde a inceput sa curga benzina pe la surplus!!!! lucru care mi s-a mai intamplat ! Eu cand am desfacut carburatorul am impis de plutitor sa vad daca cuiul inchide benzina si inchidea!!! cand il lasam in jos(plutitorul) deschidea... la rece functiona!! NU am reusit sa pornesc motorul!( asadar, sistematic, ca inca n-ai terminat cu carburatia plutitorul lua benzina la bord?ca poate sa inchida cat o inchide daca e epava apropo, verificarea daca inchide nu o faci ochiometric ci pui gura si suflii pe jiglerul pe unde se alimenteaza si trebuie sa inchida de tot cand plutitorul ajunge sus...te joci si tu, si reglezi clapa aia de inchide apoi, daca da pe-afara, benzina e in motor, deci, ar trebui sa traga in camera de ardere...te-ai uitat daca cuiul pontou e fixat pe siguranta in pistonas?sa nu fie cazut...eu ti-am spus, odata am omis asta si ma miram de ce nu porneste granitura la camera de nivel tre sa fie in stare buna pt a nu da pe afara pe acolo... asadar, asteptam a doua parte a povestii sa nu uiti sa suflii jiglerul principal, ala unde inchide cuiul pontou...prin el trece benzina in motor dupa ce se ridica cuiu... PS: mama ce de cacofonii am facut da las asa Editat Noiembrie 5, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 (editat) Corect ce a zis ORL,mai adaug si eu ceva:cand vrei sa vezi daca inchide sa nu apesi tare pe plutitor cu mana,ci foarte,foarte usor,normal se incearca cu carb scos si tinut cu plutitorul in sus,fiind suficienta greutatea plutitorului. In pozitia Inchis plutitorul tre sa fie la 2-3 mm de partea de sus,pt a inchide bine. Nu te da batut ca asa se invata meserie ,vezi daca nu ai avut comunista inainte ,acu erai expert in carburatie. Editat Noiembrie 6, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 la faza cu plutitorul, am apasat pe el si am tras pe stutul de la alimentatie si am pus limba, si nu intra aer ca statea limba lipita(sper sa intelegeti ce zic aici), dar eu am apasat mai tare pe plutitor nu mai usor.. si poate de aia se inchide... mai tre sa modific eu putin sarmulita aia dintre cui si plutitor sa inchida cand e plutitorul mai jos! ma duc sa vad ce mai rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 daca nu vrei sa dai jos carburatorul, sufli pe furtunul de alimentare si ridici de plutitor usor, tre sa inchida cam la 3mm-4mm de marginea superioara a carbului, ai grija cand montezi paharul sa nu blocheze ridicarea plutitorului.pe vreme ca asta porneste mai greu si doar cu socul tras, vezi ca socul sa functioneze si sa nu fie ceva infundat pe-acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 vezi ca socul sa functioneze si sa nu fie ceva infundat pe-acolo! grex... daca zici ca din cauza la soc nu functioneaza.. sa stii ca eu am o problema cu el.. e cablu prea intins... adica, camasa are un spatiu de vreo 5 cm liber, se misca in stanga dreapta.. si piulita aia de plastica care se infileteaza in carburator e ruptaa pe jumatate !! ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 ai filtru de benzina? daca nu ai, atunci pune-ti, pentru ca dupa cate se pare ai rugina in rezervor. iar daca ai deja, atunci schimba-l. problema e cat se poate de simpla, cuiul poantou nu lucreaza cum trebuie dupa ce pui capacul la carb; ramane probabil blocat pe canal din cauza mizeriei de acolo, sau alta cauza ar fi ca nu e montat ca de fabrica, exista ceva modificari-etc, care blocheaza plutitorul pe inchis sau pe deschis atunci cand pui capacul de la carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 ai filtru de benzina? daca nu ai, atunci pune-ti, pentru ca dupa cate se pare ai rugina in rezervor. iar daca ai deja, atunci schimba-l. problema e cat se poate de simpla, cuiul poantou nu lucreaza cum trebuie dupa ce pui capacul la carb; ramane probabil blocat pe canal din cauza mizeriei de acolo, sau alta cauza ar fi ca nu e montat ca de fabrica, exista ceva modificari-etc, care blocheaza plutitorul pe inchis sau pe deschis atunci cand pui capacul de la carburator. filtru n-am, rugina nici atat... ca i-am facut o curatare la rezervorrrr.. de numa' numa' ...carburatorul l-am facut bucatele... curatat brici si tot nu porneste:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 ai filtru de benzina? daca nu ai, atunci pune-ti, pentru ca dupa cate se pare ai rugina in rezervor. iar daca ai deja, atunci schimba-l. problema e cat se poate de simpla, cuiul poantou nu lucreaza cum trebuie dupa ce pui capacul la carb; ramane probabil blocat pe canal din cauza mizeriei de acolo, sau alta cauza ar fi ca nu e montat ca de fabrica, exista ceva modificari-etc, care blocheaza plutitorul pe inchis sau pe deschis atunci cand pui capacul de la carburator. Corect, si eu am avut aceasta problema la unul din carburatoare si s-a rezolvat fara dat carburatorul (Keihin) jos, ci doar capacul lui superior, suflat cu spray de curatat carburatorul si spray cu aer (la amandoua), plus un aliniat de carburatoare - dar toate astea au fost facute de unul care se pricepe in service-ul importatorului de Kawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 fa-i o slujba! daca te duci la honda in brasov, spune-i la bogdan ca te-am trimis eu si roaga-l sa iti faca legatura cu bogdi, stie el ce are de facut.si nu iti mai baga labele pe acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.