Sari la conținut

Aprillia Shiver 750 / Sl750


legnakrad
 Share

Postări Recomandate

  • 8 months later...
  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am cumparat ultimul Shiver din stoc (united motors).

 

este inca in rodaj, dar am apucat sa ma prind de anumite chestii:

 

1. ride by wire este foarte precis, nu are delay, lag sau cum vreti sa-i ziceti

 

2. pe modul sport in oras este destul de greu de plecat de pe loc incet, fara zvacniri ciudate

 

3. pozitia este superba, combinatie intre naked si supermoto, maximum de control, confort foarte bun

 

4. consum mediu, desi astia nu stiu cat este de relevant avand in vedere ca am doar 160 de km facuti, 6.5%

 

5. calculatorul de bord este extraordinar: temperatura ambientala, viteza maxima, viteza medie, consum mediu, consum instantaneu etc.

 

cam atat deocamdata.... va mai scriu pe masura ce mai descopar noi lucruri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa tu erai !??? am fost zilele trecute cu un prieten sa-i arat si lui si mi-au spus ca tocmai ce l-au vandut si am inceput sa injur :disappointed: daca ai timp intr'o zi poate stam de vorba sa-mi spui si mie de el si sa-l vad, cum suna and stuff ca si eu sunt interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa tu erai !??? am fost zilele trecute cu un prieten sa-i arat si lui si mi-au spus ca tocmai ce l-au vandut si am inceput sa injur :disappointed: daca ai timp intr'o zi poate stam de vorba sa-mi spui si mie de el si sa-l vad, cum suna and stuff ca si eu sunt interesat.

 

nici o problema :(

 

suna interesant.... foarte interesant :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
am cumparat ultimul Shiver din stoc (united motors).

 

va mai scriu pe masura ce mai descopar noi lucruri

 

Hello! Poti sa ne spui ce alte lucruri ai descoperit intre timp? Ai facut un drum mai lung cu motorul ? Cum se comporta la viteze mai mari? Cum se comporta pe viraje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb eu cu omul si parea foarte entuziast. spunea ca trage tare, pe curbe se tzine foarte bine, consum pana la sighisoara si inapoi 3.8 - 4.2 . pe touring e foarte calm motorul dar puternic pe sport e foarte puternic si orice miscare a acceleratiei se simte din plin. in februarie-martie iau si eu unul sper :lol: din ce m-am interesat pe net nu a avut nimeni probleme cu motorul de nici un fel. oricum cel mai plimbat shiver de care am auzit a fost unu de 10.000 km iar garantia am inteles ca e 5 ani sau 30.000 km care se indeplineste prima.

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb eu cu omul si parea foarte entuziast. spunea ca trage tare, pe curbe se tzine foarte bine, consum pana la sighisoara si inapoi 3.8 - 4.2 . pe touring e foarte calm motorul dar puternic pe sport e foarte puternic si orice miscare a acceleratiei se simte din plin. in februarie-martie iau si eu unul sper :lol: din ce m-am interesat pe net nu a avut nimeni probleme cu motorul de nici un fel. oricum cel mai plimbat shiver de care am auzit a fost unu de 10.000 km iar garantia am inteles ca e 5 ani sau 30.000 km care se indeplineste prima.

 

1. garantia este de 2 ani.

2. reviziile sunt de la foarte scumpe in sus.

3. motocicleta se comporta exemplar pe viraje pana in 140 km/h, dupa viteza asta incepe sa piarda din stabilitate, deh, naked.

4. suspensiile sunt perfecte, destul de rigide pentru a-ti permite sa te dai tare, destul de moi cat sa nu fie incomode la touring.

5. diferentele de putere intre cele 3 moduri, Rain, Touring si Sport, sunt incredibile. nu numai puterea difera, ci si consumul si sunetul efectiv al motorului.

6. pe Touring este o motocicleta docila, cu care te poti si distra destul de bine. pe Sport este superba, accelereaza perfect: constant, fara explozii, iar powerul este mai mult decat suficient. pe Rain este lesinata, dar asta ii este si scopul.

7. consumul este intre 3.9 si 8. Da, 8! Daca o uiti pe modul Sport in oras si incepi sa o alergi, desi nu te va dezamagi, iti va hali benzina fara nici o remuscare.

8. ca viteze, nu prea stiu ce sa zic. nu i-am dat capat niciodata, asa ca nu stiu daca prinde aia peste 200 de km/h declarati. am mers maxim cu ea, oricum de abia am iesit din revizie, cu 150 km/h. vantul devine destul de greu de suportat peste viteza aia. ca viteza de croaziera, la care motorul sa se simta bine si sa stai si relaxat, apreciez un 130.

 

Daca ar fi sa am din nou banii in mana, nu i-as da pe altceva. Tot Aprilia, tot Shiver. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa am din nou banii in mana, nu i-as da pe altceva. Tot Aprilia, tot Shiver. :lol:

 

Multumesc pentru raspunsuri! Foarte la obiect tot ce ai spus. Sunt in cautarea viitoarei mele motorete, si de cand am descoperit Shiver-ul am tot cautat informatii, si sunt din ce in ce mai convinsa ca asta e aleasa... ( iti vorbeste un mare fan Aprilia..avand in vedere ca deja am 3 acasa :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este acceptabil :lol: nu este panica mare :laugh: ....... La ce tehnologie e pe mobra asta se inteleg aia 700Ron

 

lol... NOT!

 

man, scuza-ma dar te dau banii afara din casa?!?!?

cum adica, e normal ca pentru acelasi litru de ulei pentru Yamaha mea veche sa platesc 500.000 de exemplu, dar daca e o Aprilia noua, atunci sa dau pe el 1.000.000 ?!?!?!? sa fim seriosi!

 

700 RON pentru revizia de 1.000 km nu mi se pare mult, CI MI SE PARE ENORM!!!!!!! ai 3 l de ulei, filtru de ulei si eventual un uns de lant. daca erau baieti adevarati, iti ofereau revizia de 1.000 km si pe cea de 5.000 km gratis (sau primle trei revizii gratis), ca la masini, dar nu, la moto e altfel, dupa ce ca nu se vand motoare noi, ii mai si japcaresc p'aia de si le cumpara si se duc la reprezentanta sa-si faca revizia!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este foarte mult.

 

pana acum, la supermoto imi schimbam singur uleiul si filtrele. lucru pe care l-as face fericit si acum, numai ca nu am un OBD pe care sa-mi resetez calculatorul de bord la fiecare revizie, inca lucrez la asta.

 

dupa ce elimin problema computerului, imi voi face singur-singurel reviziile la un cost maxim de 250 roni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
  • 1 year later...

De anul trecut sunt fericitul posesor al unui Shiver.

Nu am ce sa-i reprosez: trage de la turatii mici, nu are vibratii, consum ok, hartile pentru motor sunt foarte bine etajate (pe Sport este foarte brutala, ia prin surprindere si pe cei mai experimentati), confort garantat (nu si peste 130/140km, te cam da jos vantul, de...e naked), sunetul e ok chiar si cu tobele stock, arata intr-un fel.

Sistemul ride by wire lucreaza perfect, are foarte multe optiuni ale calculatorului de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De anul trecut sunt fericitul posesor al unui Shiver.

Nu am ce sa-i reprosez: trage de la turatii mici, nu are vibratii, consum ok, hartile pentru motor sunt foarte bine etajate (pe Sport este foarte brutala, ia prin surprindere si pe cei mai experimentati), confort garantat (nu si peste 130/140km, te cam da jos vantul, de...e naked), sunetul e ok chiar si cu tobele stock, arata intr-un fel.

Sistemul ride by wire lucreaza perfect, are foarte multe optiuni ale calculatorului de bord.

 

te invidiez ! :) sa o stapanesti sanatos si poate cand o fi mai frumos iesim si noi la o tura sa o vad si eu mai indeaproape. Eu m-am gandit mult daca sa iau dar cand a fost sa fie decizia am luat gsr pt ca era mai ieftin si mai cunoscut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Si acum, dupa 7 ani si un user schimbat, mi-am luat si eu un Shiver. Tadaam! :D

1897677_819727784711040_32823683_n.jpg

 

 

1920044_819727788044373_1147328387_n.jpg

cristian.valentin sa-mi spui si mie despre motor cum te-ai descurcat cu el cum se mai prezinta motorul daca ai avut probleme etc :D ms

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Si eu am un SHIVER Gri/Negru 2008 din martie 2015. Merge, trage, impinge si suge daca te joci cu mana in accelertie. Putin voblaj in curbe la viteza de 140 150...cuplu urias, trebuie sa te ti bine de ghidon daca mergi sportiv si inevitabil apare oboseala bratelor. In modul Rain pare o maţă moarta, Touring e numai bun pentru oras si iesiri in afara cand ai "pachetul" cu tine (daca mergi pe Sport cu pasager ai face bine sa ai la tine PICATURA altfel rist sa o/il pierzi) iar pe Sport cum ziceam e foarte brusca in a raspunde, baga toata "herghelia" de caluti instantaneu si te da pe spate. Daca esti incepator recomand Rain si sa lasi asa cateva luni. Eu conduc de ceva timp si pot sa zic ca am avut ceva sperieturi urmate de injuraturi si spurcaciuni:) Atentie la reducerile de trepte ca risti foarte mult sa se blocheze roata spate si sa nu stii unde a fugit motorul de sub tine. Motocicleta asta isi merita toti banii!! Deocamdata se poarta demential si nu am avut probleme. Singura problema care ar fii sa zicem, este caldura care iese de la tuburi de esapament, atat de la galerii cat si de la tuburile de sub șea care in zilele de vara este ideal daca aibde gand sa faci "oua fripte" (2 la numar) :))

 

Voie buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...