Sari la conținut

Choppere Facute


Vizitator stress_L&P
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

Da, oltcit Axel 12 TRS...65 cai 1300 cmc...in alta ordine de idei, acum ca am aflat ca se poate, o sa ma interesez si de preturi...cand o sa am drum prin bucuresti...undeva luna viitoare! multumesc mult octa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator stress_L&P

A! shi un motor de asta ar avea o viteza (teoretica) de croaziera de 210 km/h + ca se poate aduce in 100 de cai de aproape oricine! nu ma credeti?

 

intrati aici: tuning oltcit

 

Pe site-ul asta mai gasiti niste chestii destul de folositoare pentru motoare in general (mashini shi motociclete)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator stress_L&P

fitzi atenti idee bashita la betzie de mintea mea: motor V4 de 1400 cmc...a? suna interesant? care poate sa-mi zica unde se poate face un carter pentru asa ceva? pistoane shi cilindrii de festival (se gasesc noi de la rusi) ca alea de planeta se integreaza o idee mai greu shi diferenta nu e mare! acu' ar fi mai nasol cu sistemul de aprindere...arghhh...hai ca nu mai aberez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva interesant...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Simo, Anders & Lennert from Roslagen in Sweden like VWs. They also like motorcycles! and this is the result... 3 totally unique bikes, none of which cost more than $1000 (ÂŁ600) to build.

Despite the ratty look, there's some serious engineering in those babies: 100% home made frames, 1800cc campervan engines (more powerful & just as cheap as a Bug motor), single sided front and rear swing arms (so Simo could use the original VW hubcabs), the original Volks gear boxes converted to foot shift and chain drive - the list goes on and on.

Other cool stuff includes a seat from a WWII anti-aircraft gun, gas tank made from an oil drum, parts from Saab & Datsun cars etc. And all 100% road legal!

 

as seen in Back St Heroes issue #224

back to Junk Yard

 

post-24-1070389140.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma toate pozele astea sunt de pe .RATBIKE.org ce zici de site este beton

dar sa stii ca sunt putini care inteleg idea de rat bike in sensul ca nu inteleg cum poate lumea sa faca asa ceva ca de banii aia ar putea sa faca ceva mai frumos

VIATAI DURA RATBIKEUL TOT ASA RAMINE

si este super idea

voi ce parere aveti de rat bikeuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOSCHETAR eu nu cred ca la vreunul dintre motociclisti le pasa ce zice lumea

fiecare isi construieste la noi motorul pe gustul lui si in limita posibilitatilor

asa ca nu cred ca ar comenta nimeni sa vada si pe la noi asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 25 de ani cineva a pus un motor de wartburg (sau cum se scrie-3 cilindri in doi timpi) pe un cadru de bmw(parca)!Eram pusti si il vedeam mereu in drum spre scoala!Daca nu ma insel treaba a fost facuta de dl.Dan Nastase,cel care s-a ocupat de unicul nr. din Universul moto!Nu-l cunosc personal dar am inteles ca tipul e abordabil,asa ca n-ar strica sa-l intrebi una-alta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Cum adica cum fac cu racirea? pe aer! :P shi cutia de viteze...aici mai trebuie discutat...cel mai simplu ar fi una separata comandata de afara...HD sau asa ceva...sau cutia de festival/planeta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca exista la rusi pe tancuri

niste motoare in v care sevesc la pornirea motorului tancului

nu stiu exact cu cine tre sa vb dar ma interesez ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

bun roby dar faza e alta: daca motoarele alea sunt pentru pornirea motorului, oare sunt fiabile,puternice si de turatie? asta-i intrebarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 25 de ani cineva a pus un motor de wartburg (sau cum se scrie-3 cilindri in doi timpi) pe un cadru de bmw(parca)!Eram pusti si il vedeam mereu in drum spre scoala!Daca nu ma insel treaba a fost facuta de dl.Dan Nastase,cel care s-a ocupat de unicul nr. din Universul moto!Nu-l cunosc personal dar am inteles ca tipul e abordabil,asa ca n-ar strica sa-l intrebi una-alta!

O avut un articol in Auto-Pro prin 96'-97'. Din cite tzin io minte il numise "Condor"

Am si vorbit parca la Sibiu 98' cu el si am discutat scurt si despre motorul asta.

Intradevar, Dan Nastase mi se pare un motociclist baiet fain, ma mir ca nu posteaza si el pe pro-bike. Cred ca ar avea multe chesti interesante de contribuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa faci un cadru nou, pe care sa-l omologhezi legal, tre sa mergi la rar bucuresti, sa faci toate testele cu el, tre sa ai proiect pt. el, la modul foarte injineresc, si... cel mai important, dai la bani de intepenesti....... la romani nu exista omologare pe sasiu nou artizanal-unicat... rar considera ca daca ai un sasiu omologat poti sa-l copiezi la nesfarsit industrial si te taxeaza ca atare...

Eu am un cadru custom, din SUA, dar nu am acte, nimic...

Se poate face ceva cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

e bine ca vrei sa faci asha ceva caut de mult pe cineva suficient d dus sa facm asha ceva ..dar olcit= old shit e in bv un v8 mercedes brici cutie automata shi sar putea punepe uncadru binelucrat dar acum am mult de lucru la norton ..dar ammasa de facut cadre aproape gata............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o masa fiza la bolobac facuta plana placa de sus fiind dintro bucata de fier de 10 mm pt a tine tensiunile create in sudura ....pe asta sunt prinse 2 ghidaje pe care vin prinderi in care se vor prinde partile de los ale cadrului care poate fii facut din teava de la 10 mm diametru pina la 40 ....asta chestie facinduse prin schimbarea buchsilor de prindere..prinderile tevilor dee sus al cadrului sunt acum in lucru ...am loat schitza de la vecinul unei rude de ale mele din austria care are custom ...il cheama PENZENSTADLER PETER . a fost dragutz sa ma lase sa ii schitzez masa de facut cadre...shi mam apucat sami fac shi eu una...sudura o voi face la ele in argon ...ahi omologarea se face la bucureshti chiar shi fara spaga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o masa fiza la bolobac facuta plana placa de sus fiind dintro bucata de fier de 10 mm pt a tine tensiunile create in sudura ....pe asta sunt prinse 2 ghidaje pe care vin prinderi in care se vor prinde partile de los ale cadrului care poate fii facut din teava de la 10 mm diametru pina la 40 ....asta chestie facinduse prin schimbarea buchsilor de prindere..prinderile tevilor dee sus al cadrului sunt acum in lucru ...am loat schitza de la vecinul unei rude de ale mele din austria care are custom ...il cheama PENZENSTADLER PETER . a fost dragutz sa ma lase sa ii schitzez masa de facut cadre...shi mam apucat sami fac shi eu una...sudura o voi face la ele in argon ...ahi omologarea se face la bucureshti chiar shi fara spaga

de iai pus numele lui tipu este cumva cel de la penzmotorcycles????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa pun pe cadrul meu, o roata spate de la o Yamaha R1 sau Suzuki gsxr1000. Cred ca este destul de groasa si spre deosebire de rotile de la auto., nu exista probleme la viraje. Ce parere aveti ?

daca ai roata si iti place cum arata puneo dar gindeste prima oara la ce motor pui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...