Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 15, 2003 Share Postat Octombrie 15, 2003 Da, oltcit Axel 12 TRS...65 cai 1300 cmc...in alta ordine de idei, acum ca am aflat ca se poate, o sa ma interesez si de preturi...cand o sa am drum prin bucuresti...undeva luna viitoare! multumesc mult octa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Octombrie 15, 2003 Share Postat Octombrie 15, 2003 Cum proiectezi cadrul pe calculator? In ce program? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 16, 2003 Share Postat Octombrie 16, 2003 AutoCAD Mechanical Desktop! ai acolo toate prostiile, rezistenta materialelor, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 16, 2003 Share Postat Octombrie 16, 2003 A! shi un motor de asta ar avea o viteza (teoretica) de croaziera de 210 km/h + ca se poate aduce in 100 de cai de aproape oricine! nu ma credeti? intrati aici: tuning oltcit Pe site-ul asta mai gasiti niste chestii destul de folositoare pentru motoare in general (mashini shi motociclete) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 fitzi atenti idee bashita la betzie de mintea mea: motor V4 de 1400 cmc...a? suna interesant? care poate sa-mi zica unde se poate face un carter pentru asa ceva? pistoane shi cilindrii de festival (se gasesc noi de la rusi) ca alea de planeta se integreaza o idee mai greu shi diferenta nu e mare! acu' ar fi mai nasol cu sistemul de aprindere...arghhh...hai ca nu mai aberez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Ba' stress...Cum faci cu racirea?Dar cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Am gasit ceva interesant... "Simo, Anders & Lennert from Roslagen in Sweden like VWs. They also like motorcycles! and this is the result... 3 totally unique bikes, none of which cost more than $1000 (ÂŁ600) to build. Despite the ratty look, there's some serious engineering in those babies: 100% home made frames, 1800cc campervan engines (more powerful & just as cheap as a Bug motor), single sided front and rear swing arms (so Simo could use the original VW hubcabs), the original Volks gear boxes converted to foot shift and chain drive - the list goes on and on. Other cool stuff includes a seat from a WWII anti-aircraft gun, gas tank made from an oil drum, parts from Saab & Datsun cars etc. And all 100% road legal! as seen in Back St Heroes issue #224 back to Junk Yard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 ma toate pozele astea sunt de pe .RATBIKE.org ce zici de site este beton dar sa stii ca sunt putini care inteleg idea de rat bike in sensul ca nu inteleg cum poate lumea sa faca asa ceva ca de banii aia ar putea sa faca ceva mai frumos VIATAI DURA RATBIKEUL TOT ASA RAMINE si este super idea voi ce parere aveti de rat bikeuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Sunt prea adevarate! Aici in romania nu e prea placut sa mergi pe asa ceva...Te va crede toata lumea un boschetar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 BOSCHETAR eu nu cred ca la vreunul dintre motociclisti le pasa ce zice lumea fiecare isi construieste la noi motorul pe gustul lui si in limita posibilitatilor asa ca nu cred ca ar comenta nimeni sa vada si pe la noi asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 3, 2003 Share Postat Decembrie 3, 2003 interesanta ideea rotilor de masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Decembrie 3, 2003 Share Postat Decembrie 3, 2003 Acum vreo 25 de ani cineva a pus un motor de wartburg (sau cum se scrie-3 cilindri in doi timpi) pe un cadru de bmw(parca)!Eram pusti si il vedeam mereu in drum spre scoala!Daca nu ma insel treaba a fost facuta de dl.Dan Nastase,cel care s-a ocupat de unicul nr. din Universul moto!Nu-l cunosc personal dar am inteles ca tipul e abordabil,asa ca n-ar strica sa-l intrebi una-alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 4, 2003 Share Postat Decembrie 4, 2003 Cum adica cum fac cu racirea? pe aer! shi cutia de viteze...aici mai trebuie discutat...cel mai simplu ar fi una separata comandata de afara...HD sau asa ceva...sau cutia de festival/planeta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 4, 2003 Share Postat Decembrie 4, 2003 vezi ca exista la rusi pe tancuri niste motoare in v care sevesc la pornirea motorului tancului nu stiu exact cu cine tre sa vb dar ma interesez ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 6, 2003 Share Postat Decembrie 6, 2003 bun roby dar faza e alta: daca motoarele alea sunt pentru pornirea motorului, oare sunt fiabile,puternice si de turatie? asta-i intrebarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Decembrie 6, 2003 Share Postat Decembrie 6, 2003 Acum vreo 25 de ani cineva a pus un motor de wartburg (sau cum se scrie-3 cilindri in doi timpi) pe un cadru de bmw(parca)!Eram pusti si il vedeam mereu in drum spre scoala!Daca nu ma insel treaba a fost facuta de dl.Dan Nastase,cel care s-a ocupat de unicul nr. din Universul moto!Nu-l cunosc personal dar am inteles ca tipul e abordabil,asa ca n-ar strica sa-l intrebi una-alta! O avut un articol in Auto-Pro prin 96'-97'. Din cite tzin io minte il numise "Condor" Am si vorbit parca la Sibiu 98' cu el si am discutat scurt si despre motorul asta. Intradevar, Dan Nastase mi se pare un motociclist baiet fain, ma mir ca nu posteaza si el pe pro-bike. Cred ca ar avea multe chesti interesante de contribuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Decembrie 7, 2003 Share Postat Decembrie 7, 2003 daca vrei sa faci un cadru nou, pe care sa-l omologhezi legal, tre sa mergi la rar bucuresti, sa faci toate testele cu el, tre sa ai proiect pt. el, la modul foarte injineresc, si... cel mai important, dai la bani de intepenesti....... la romani nu exista omologare pe sasiu nou artizanal-unicat... rar considera ca daca ai un sasiu omologat poti sa-l copiezi la nesfarsit industrial si te taxeaza ca atare... Eu am un cadru custom, din SUA, dar nu am acte, nimic... Se poate face ceva cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Decembrie 26, 2003 Share Postat Decembrie 26, 2003 e bine ca vrei sa faci asha ceva caut de mult pe cineva suficient d dus sa facm asha ceva ..dar olcit= old shit e in bv un v8 mercedes brici cutie automata shi sar putea punepe uncadru binelucrat dar acum am mult de lucru la norton ..dar ammasa de facut cadre aproape gata............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 26, 2003 Share Postat Decembrie 26, 2003 ce masa de facut cadre ai ? cine o sa omologheze cadrele facute ca stii bine ca la noi cam greiÂĄu cu omologatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Decembrie 27, 2003 Share Postat Decembrie 27, 2003 este o masa fiza la bolobac facuta plana placa de sus fiind dintro bucata de fier de 10 mm pt a tine tensiunile create in sudura ....pe asta sunt prinse 2 ghidaje pe care vin prinderi in care se vor prinde partile de los ale cadrului care poate fii facut din teava de la 10 mm diametru pina la 40 ....asta chestie facinduse prin schimbarea buchsilor de prindere..prinderile tevilor dee sus al cadrului sunt acum in lucru ...am loat schitza de la vecinul unei rude de ale mele din austria care are custom ...il cheama PENZENSTADLER PETER . a fost dragutz sa ma lase sa ii schitzez masa de facut cadre...shi mam apucat sami fac shi eu una...sudura o voi face la ele in argon ...ahi omologarea se face la bucureshti chiar shi fara spaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Decembrie 27, 2003 Share Postat Decembrie 27, 2003 Stii un pret aproximativ la omologarea cadrului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Share Postat Decembrie 28, 2003 este o masa fiza la bolobac facuta plana placa de sus fiind dintro bucata de fier de 10 mm pt a tine tensiunile create in sudura ....pe asta sunt prinse 2 ghidaje pe care vin prinderi in care se vor prinde partile de los ale cadrului care poate fii facut din teava de la 10 mm diametru pina la 40 ....asta chestie facinduse prin schimbarea buchsilor de prindere..prinderile tevilor dee sus al cadrului sunt acum in lucru ...am loat schitza de la vecinul unei rude de ale mele din austria care are custom ...il cheama PENZENSTADLER PETER . a fost dragutz sa ma lase sa ii schitzez masa de facut cadre...shi mam apucat sami fac shi eu una...sudura o voi face la ele in argon ...ahi omologarea se face la bucureshti chiar shi fara spaga de iai pus numele lui tipu este cumva cel de la penzmotorcycles???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Share Postat Decembrie 28, 2003 ma tu ai fost la PENZENSTADLER in atelier ai vorbit personal cu el?? fain super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Decembrie 29, 2003 Share Postat Decembrie 29, 2003 M-am gandit sa pun pe cadrul meu, o roata spate de la o Yamaha R1 sau Suzuki gsxr1000. Cred ca este destul de groasa si spre deosebire de rotile de la auto., nu exista probleme la viraje. Ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 29, 2003 Share Postat Decembrie 29, 2003 M-am gandit sa pun pe cadrul meu, o roata spate de la o Yamaha R1 sau Suzuki gsxr1000. Cred ca este destul de groasa si spre deosebire de rotile de la auto., nu exista probleme la viraje. Ce parere aveti ? daca ai roata si iti place cum arata puneo dar gindeste prima oara la ce motor pui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.