Geesus Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 sal'tare uite ca a venit iarna si tre' sa bag capra la hibernare. am neaparata nevoie de un redresor si in cazul meu e cam greu de gasit. nu stiti ceva ce ar putea "inlocui" redresorul? am auzit pe undeva ca ar merge facut dintr-un adaptor d-ala de se gaseste in comert. nu vreau sa la acumulatorul 3 luni fara incarcare. am un acumulator Victor de 12V la 8 Ah. va astept cu sfaturi numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 (editat) In LOUIS sa gasea ceva,si erau si ieftine. Cauta si tu pe aici http://www.louis.de/_30865889162be6e33446a...r&grwgr=380 Sa nu pui bateria pe redresor auto ca o fierbe. PS: http://www.paulas-bikershop.com/catalog/in...hp?cPath=26_292 Editat Noiembrie 6, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 In LOUIS sa gasea ceva,si erau si ieftine.Cauta si tu pe aici http://www.louis.de/_30865889162be6e33446a...r&grwgr=380 Sa nu pui bateria pe redresor auto ca o fierbe. PS: http://www.paulas-bikershop.com/catalog/in...hp?cPath=26_292 Fierbe daca uiti de ea si daca e rederesor din 1900. Adaptoarele din comert (daca te referi la cele universale cu 3-6-12V) nu pot fi folosite pentru ca nu dau suficient curent, sunt unele pe care scrie ca au Imax vreo 1A dar nici pe ala nu cred ca il dau. Si pentru bateria ta ai nevoie de minimum 2 A pentru incarcare. Plus ca nu au nici un fel de protectie. Sunt redresoare auto de diverse puteri pe toate drumurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Cod 10003704 la Louis, poti sa-l pui pe baterie si sa uiti de el toata iarna, fara probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Solutie proprie : Folosesc o sursa ATX de calculator. Sunt doi pini de pe magistrala mare care trebuie legati unul de altul pentru ca sursa sa porneasca atunci cand e bagata in priza (altfel asteapta acel semnal de la placa de baza). Sursa debiteaza mai multe tensiuni, pe culori. In general - maro e de 3.3v, rosu e de 5v, galben - 12v, negru - 0v. Ei, pe langa astea insa, mai e un fir - mov sau albastru - de minus 12V. Deci in felul asta - intre -12V si +3.3V - se obtine o tensiune de 15.3 V, tocmai buna de incarcat bateria. Firul maro duce 10 amperi, dar cel albatru cam 1A. Pentru incarcarea unei baterii nu exista o valoare nominala MINIMA a curentului de incarcare - daca e curentul prea slab, atunci va dura mai mult timp incarcarea, important e ca tensiunea la borne in timpul incarcarii sa fie de cel putin 13.5V. Exista in schimb o valoare MAXIMA a curentului de incarcare, peste care bateria incepe sa fiarba. Valoarea asta e aproximata in general la 10% din capacitatea nominala de stocare (aia exprimata in Amperi-ora). Deci la o baterie de 12Ah - se admite un curent de incarcare de maxim 1.2A. Practic, cum se face toata chestia asta - deci - facut rost de sursa de calculator - e produs de larg consum, se gaseste ieftina, pe la firma, pe la calculatoare vechi, casate, etc... , mai trebuie apoi si un aparat de masura - e bun si de-ala digital, din comert. In plus, am mai folosit niste becuri de semnalizare de 12V - 21W, de care am atasat cabluri pentru a putea fi inseriate in circuitul de incarcare. Scos doapele de plastic de la elementii bateriei, sa respire cum trebuie. Asadar - inseriat becul cu sursa si bateria - si verificat parametrii - tensiunea la borne si amperajul curentului din circuit. Era in parametrii, tensiunea pe la 15V, amperajul pe la 0.8A. Lasata la incarcat o noapte intreaga si gata incarcarea... Deci recomandarea mea - folositi orice sursa de tensiune ce se gaseste la indemana, apoi potriviti din rezistente de balast - becuri inseriate - tensiunea si amperajul ce cad pe baterie - si verificat cu multimetrul. Daca bateria e foarte descarcata, e posibil ca la inceput sa cada multa tensiune pe ea - si un eventual 13.5 - 14.0 V de la inceput sa treaca spre zona periculoasa - 16V mai tarziu si sa inceapa sa fiarba - Deci in prima ora e bine de verificat parametrii din 15 in 15 minute, pana se stabilizeaza regimul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 cora lujerului redresor special moto-alte chestii cu baterii mai mici (masinutzele alea pt copii in care ei pot sta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madgogums Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 sal'tare uite ca a venit iarna si tre' sa bag capra la hibernare. am neaparata nevoie de un redresor si in cazul meu e cam greu de gasit. nu stiti ceva ce ar putea "inlocui" redresorul? am auzit pe undeva ca ar merge facut dintr-un adaptor d-ala de se gaseste in comert. nu vreau sa la acumulatorul 3 luni fara incarcare. am un acumulator Victor de 12V la 8 Ah. va astept cu sfaturi numai bine Incearca asta http://www.louis.de/_104ec05bccf19b1bd5c1f...chterm=10003704. Merge iti spun din proprie experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Pai asta recomandam si eu, tot din proprie experienta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 I-l folosesc de 2 ani.Nu dau jos bateria de pe motor.Garajul nu este incalzit.Tine bateria intr-o stare de excitare continua si o si incarca.Nu este recomandat ptr baterie complet descarcata.In cazul ca se descarca bateria se poate laega paralel cu una auto si asa cuplat cateva minute la un redresor auto,dupa care se poate folosi acest incarcator. Si eu sunt multumit. Feritiva de sant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) I-l folosesc de 2 ani.Nu dau jos bateria de pe motor.Garajul nu este incalzit.Tine bateria intr-o stare de excitare continua si o si incarca.Nu este recomandat ptr baterie complet descarcata.In cazul ca se descarca bateria se poate laega paralel cu una auto si asa cuplat cateva minute la un redresor auto,dupa care se poate folosi acest incarcator. Si eu sunt multumit. Feritiva de sant. La Intruderul meu sa ajunge f greu la baterie,si ma gandeam sa incarc bateria fara s-o dau jos si fara s-o decuplez de la borne,prin legarea redresorului la 2 fire(mufa jack) legate direct la bornele bateriei .?????(alimentez det de radar prin mufa jack) Am redresor tot din Louis,cel mai mic,am incarcat cu el la alte moto dar cu bateria in casa . Tu cum procedezi ?? Editat Noiembrie 11, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.