Sari la conținut

YAMAHA XT 600E


cristi-mic
 Share

Postări Recomandate

Am o intrebare, pe care am regasit-o si pe citeva forumuri italiene si franceze:

Carburatia este in regula (am desfacut si spalat carburatorul, reglat nivel), aprinderea la fel, bujie noua conform cartii tehnice, filtru de aer curat. In treptele I, II si II trage perfect, pina la plaja rosie, fara intreruperi. In treapta a IVa si in a Va, doar in forta (gaz la maxim), incepe sa nu mai traga bine, ca si cum nu s-ar alimenta. Daca las putin acceleratia trage normal, dar la fiecare atac in forta face la fel. Am mai citit despre problema asta si ma intrebam daca a mai avut-o cineva si cum a rezolvat-o. Nu este ceva critic, dar deranjeaza uneori. Poate fi din cauza frigului (nu am mers decit din noiembrie) ? Cu bujia veche facea si mai urit, inclusiv in treptele II si III....

Astept sfaturi...avizate. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este din cauza frigului. Am patit si eu si am desfacut degeaba carburatorul,initial am crezut ca-i de la bezina ca dupa ce se incalzea nu mai facea mergea normal sau mai poate fi de la membrana de la spritz dar e putin probabil daca zici ca ai curatat . Vezi verifica si filtrul de aer! Daca mergi cu ea pe frig tre` sa ridici mai sus acele de dozaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, si eu ma gindeam ca ar putea fi de la frig (si implicit de la bujie). Cu toate astea, am gasit pe mai multe forumuri de afara aceeasi problema...se pare ca ar fi destul de frecventa. Mai vedem cind vine primavara :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica filtrul de aer(cum a zis DCSAN).Curata-l bine sau schimba-l ca asta e o cauza frecventa la simptomele de care zici.

Si cu frigul..nu stiu ce sa zic.Eu zic ca ar trebui sa imbunatateasca performantele,aerul rece ce intra in motor,ca e mai dens.Ginditi-va numai la sistemul intercooler,care raceste fortat aerul inainte de admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu frigul..nu stiu ce sa zic.Eu zic ca ar trebui sa imbunatateasca performantele,aerul rece ce intra in motor,ca e mai dens.Ginditi-va numai la sistemul intercooler,care raceste fortat aerul inainte de admisie.

Aici le incurci putin desi teoretic ai dreptate aerul; rece e mai dens deci teoretic ar trebui sa fie o umplere mai buna in cilindru dar....... intercolerul se pune la motoarele diesel in special si este sincron cu turbosuflanta ca degeaba ai intercoler daca nu-ti merge turbo sa impinga aerul in cilindri sa faca supraalimentare sau daca dai intercolerul jos la un motor care a fost proiectat sa mearga asa iar nu mai merge. La benzina pulverizatorul si acul de dozaj este calculat sa permita si sa vaporizeze ma rog sa amestece aerul cu benzina la o anumita depresiune si o anumita permitivitate a filtrului de aer,daca dai filtrul jos teoretic ar trebui sa mearga mai bine dar........... nu merge ca-i vine prea mult aer cand deschide si treapta adoua a carbului. Deci cel mai bine si mai bine uitat in carte si curatat reglat cum scrie acolo aia-i sfanta si pe urma mai vedem ce si cum nu se poate face un reglaj de compromis intre vremea rece si cea calda de aia au si facut gradatii pe acele de dozaj nu numai la 4T ci si la 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburator curatat bine, inclusiv filtru interior. Relanti perfect, pornire la sfert chiar sub 0 grade, consum aprox. 5%. Inainte sa schimb bujia (NGK DPR8EA9 ca la carte) dadea sa moara la orice accelerare mai puternica. Acum face asa doar de la 90 kph in sus, la accelerare puternica. Benzina primeste din belsug, nivel OK....am citit pe niste forumuri ca ar fi o problema des intalnita la XT. Oricum, filtrul de aer ramine o necunoscuta, l-am spalat si l-am imbibat cu ulei, ca la carte...dar momentan ninge, asa ca astept primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tipurile astea mai noi XT E / 3TB carburatoarele sunt mai basinoase fata de tipurile mai vechi au difuzoarele mai mici in diametru si sunt altfel jigloarele ca sa aibe noxe mai mici.

Fitrul nu trebuie inbibat tre` doar dat cu o pensula cu un ulei mai fin (subtire) Si vezi si ce sau de unde bagi benzina.Cea mai buna este la MOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, filtrul de aer trebuie dat cu ulei. Dar poate ca l-am imbibat prea tare. In manualul de service de TT600R zice ca trebuie sa fie complet ud, dar sa nu curga ulei din el...asa ca o sa incerc un compromis. Asta...cind vine caldura. Nu vad ce ar mai putea fi de vina, mai ales ca in sarcina partiala merge perfect si abia in sarcina maxima face figuri.

Multumiri la toti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...