Ravenitza Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Ce vrei tu are si un nume: Dominator Ce ai nu se ridica la nivelul asteptarilor. Solutia: trage'ti un DOmi NO WAY!!! Sunt mega multumita de motorul meu! Vreau numai sa il cosmetizez putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) imi place asta, dar as vrea sa vina si putin in jos...sub far... Ideea cu Dominatorul nu-i asa de rea... SLR-ul fiind in mare parte un Dominator poti incerca sa adaptezi carenele si rezervorul de la un Domi (donator de organe), mai ales ca are rezervorul mai mare cu 3 litri. Sau poti sa faci niste carene asemanatoare, dar ceva mai mici, adaptate SLR-ului. Alta variant ar fi sa faci rost de carene si far de Honda NX 400 falcon. Cred ca se adapteaza usor, ca are aceeasi furca. Sau, intr-un moment de mare inspiratie, dupa mii de carene vazute pe net, vorbesti cu un " nea'priceputu' " si-l pui sa faca ceva sa-ti mearga la inima, in functie de ce-ti doresti (mai touring, mai street, mai enduro). Cu far mobil sau fix. M-am intors din concediu. Sunt foarte incantat de modificarile facute motocicletei (scut, parbriz de touring, handguards, oglinzi). Mai ales de scut. Am dat intr-un bolovan care altfel mi-ar fi spart capacul dreapta. Si parbrizul protejaza mai bine la vant. Poze... putin mai tarziu. si tu tot pe transalpina ? eu am dat intr un cutu care mi a aparut in fata..si .naspa pt el .eu n am oprit ( salut, unde pot sa vad si eu ce ai pus te rog? ma tenteaza si ala de pe louis, super idee multumesc Poze cu modificarile de care sunt foarte incantat (ultimele 5 poze): Editat August 12, 2008 de cturturica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 (editat) Hehe ce dragut ii sta cu topcase si lateralele... Eu am facut transfagarasan cu micuta si sunt foarte multumita...are kit de lant nou, merge ca unsa! Iar pe Transfagarasan acum 2 saptamani am implinit impreuna frumoasa varsta de 7000 km Editat August 12, 2008 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolee04 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Ideea cu Dominatorul nu-i asa de rea... SLR-ul fiind in mare parte un Dominator poti incerca sa adaptezi carenele si rezervorul de la un Domi (donator de organe), mai ales ca are rezervorul mai mare cu 3 litri. Sau poti sa faci niste carene asemanatoare, dar ceva mai mici, adaptate SLR-ului. Alta variant ar fi sa faci rost de carene si far de Honda NX 400 falcon. Cred ca se adapteaza usor, ca are aceeasi furca. Sau, intr-un moment de mare inspiratie, dupa mii de carene vazute pe net, vorbesti cu un " nea'priceputu' " si-l pui sa faca ceva sa-ti mearga la inima, in functie de ce-ti doresti (mai touring, mai street, mai enduro). Cu far mobil sau fix. M-am intors din concediu. Sunt foarte incantat de modificarile facute motocicletei (scut, parbriz de touring, handguards, oglinzi). Mai ales de scut. Am dat intr-un bolovan care altfel mi-ar fi spart capacul dreapta. Si parbrizul protejaza mai bine la vant. Poze... putin mai tarziu. Poze cu modificarile de care sunt foarte incantat (ultimele 5 poze): Salutare, Ma intereseaza si pe mine de unde se poate cumpara un side case suport pentru SLR vad ca ti-ai pus pe vigor banuiesc ca e bun si pentru slrul meu Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Salutare,Ma intereseaza si pe mine de unde se poate cumpara un side case suport pentru SLR vad ca ti-ai pus pe vigor banuiesc ca e bun si pentru slrul meu Numai bine Suportul a fost facut Exista pe louis unul universal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolee04 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Mersi, Pe louis am vazut cu codul 10022566 , care pare sa fie pentru mai multe tipuri dar nu apare si SLR sau Vigor, stii cumva cel pentru Transalp se potriveste? Oricum cred ca o sa incerc sa fabric unul, de cumparat unul nou cam scump, daca nu pe ebay unde am vazut unele care se potrivesc pentru translap sau africa twin si ma gandeam daca sunt bune si pentru SLR Daca ajung la concluzia "build youre own" ma poti ajuta cu cateva tipps and tricksuri nu stiu exact nici cum functioneaza sistemul de prindere Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2008 Intrebare: de unde pot lua si eu Motul 7100 10w40 full sintetic ??? la un pret mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Intrebare: de unde pot lua si eu Motul 7100 10w40 full sintetic ??? la un pret mai bun... Sper ca nu ai de gand sa pui full sintetic in motorul tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 7, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2008 Sper ca nu ai de gand sa pui full sintetic in motorul tau... poate imi explici si de ce nu as face asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 poate imi explici si de ce nu as face asta Am avut si eu dilema asta. Se pare ca full sintetic e recomandat motoarelor cu turatie mare (10 -12 mii). La ale noastre cica incepe sa lucreze mai prost cutia de viteze si ambreiajul cu uleiul asta (ca se arde mai repede). Am aflat si eu asta dupa ce am schimbat uleiul (si am pus tot full sintetic - Yacco). O sa fac sapaturi pana in primavara. Daca aflu ceva interesant te tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 29, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2008 Ciudat, pentru ca in manual spune ca e recomandat, mai ales 10w40 care e folosit de la temp cu - pana la calduri mari. Am avut ulei full sintetic 8000 km, mereu, si motorul meu merge super! De ce sa nu pun si a 3-a oara? Oricum schimbul l-am facut, tot cu full sintetic si Hondita e ca unsa! Uite ca a trecut 1 an de cand am Honditza si sunt foarte multumita de ea! 10.000 km si vor mai urma: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 !up moare topicul sunt proaspat posesor de SLR, ma primiti si pe mine in grupul vostru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Pai am impresia ca sunteti vreo doi sau trei cu SLRuri si unu din voi s-a mutat la Dominatori Sa-ti satpanesti SLR sanatos si sa nu ai parte de incidente cu el Editat Februarie 3, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 !up moare topiculsunt proaspat posesor de SLR, ma primiti si pe mine in grupul vostru ? Sa il stapanesti sanatos si ne vedem in vara la Iasi. Pai am impresia ca sunteti vreo doi sau trei cu SLRuri si unu din voi s-a mutat la Dominatori Sa-ti satpanesti SLR sanatos si sa nu ai parte de incidente cu el Sunt mai multi cu SLR-uri insa majoritatea nu stiu de topic, nu posteaza, etc. Ai ceva impotriva ca m-am mutat pe domi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Sunt mai multi cu SLR-uri insa majoritatea nu stiu de topic, nu posteaza, etc. Ai ceva impotriva ca m-am mutat pe domi?! Pai si daca-ti fi 100 pe la adunari, p'acilea tot doi-trei sunteti Oricum, nu-i bai daca mai dati si pe la noi, astia cu Domiuri. Noi va primim cu bratele deschise... si daca e de probleme cu motoru, ne-om descurca sa va dam 2-3 sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 Pai si daca-ti fi 100 pe la adunari, p'acilea tot doi-trei sunteti Oricum, nu-i bai daca mai dati si pe la noi, astia cu Domiuri. Noi va primim cu bratele deschise... si daca e de probleme cu motoru, ne-om descurca sa va dam 2-3 sfaturi Vaaaaiiiii va multumim!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) Sa-ti satpanesti SLR sanatos si sa nu ai parte de incidente cu el multzam fain Sa il stapanesti sanatos si ne vedem in vara la Iasi. abia astept , pun berea la rece ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Q1: pe cric de la rezerva pana la gura rezervorului cati litri intra ? am intrat pe rezerva la fix 200km tin sa mentionez ca i-am facut in 100-130km/h si vreau sa fac un consum sa vad cat a mancat la 50km mers in 50-60km/h si 50km mers in 90-100km/h a papat 4.6% Q2: vreau sa stiu cam cu cat va merge motoru ? mie cu benzina de 95 nu imi trece de 150km/h... daca are cineva un manual de Honda SLR va rog PM Q3: as dori sa stiu daca are loc de ceva sub sea, nu reusesc sa dau seaua jos. daca poate sa faca cineva o poza cu alea "2 suruburi" care trebuie desfacute de la sea !? am aflat ca in dreapta e trusa de scule Q4: inca ceva... eu nu am aripa pe spate si toata mizeria de pe strada se aseaza pe amortizor galerii si bascula, voi aveti din fabrica sau a montat cineva asa ceva? Q5: are cineva crashbars originale honda pt modelu asta? sau stie cineva unde gasesc si cam cat costa ? Editat Februarie 8, 2009 de purice87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 8, 2009 Autor Share Postat Februarie 8, 2009 multzam fain abia astept , pun berea la rece ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Q1: pe cric de la rezerva pana la gura rezervorului cati litri intra ? am intrat pe rezerva la fix 200km tin sa mentionez ca i-am facut in 100-130km/h si vreau sa fac un consum sa vad cat a mancat la 50km mers in 50-60km/h si 50km mers in 90-100km/h a papat 4.6% Q2: vreau sa stiu cam cu cat va merge motoru ? mie cu benzina de 95 nu imi trece de 150km/h... daca are cineva un manual de Honda SLR va rog PM Benzina 95 bag si eu iar in oras consumul e de 7% iar la drum lung constant cu 100km/h e de 4%. Consumul poate fi influentat de cat de nou e schimbat filtru de aer, cand a fost ultima oara curatat carburatorul, daca e reglat bine surubul de aer de la amestec. Q3: as dori sa stiu daca are loc de ceva sub sea, nu reusesc sa dau seaua jos. daca poate sa faca cineva o poza cu alea "2 suruburi" care trebuie desfacute de la sea !? am aflat ca in dreapta e trusa de scule Desfaci capacul din dreapta si gasesti trusa asta in cazul in care mai e acolo. Cele 2 suruburi sunt fix sub sa, in zona tobelor, e imposibil sa nu le vezi. Din pacate nu e loc sub sa sa pui mai nimic, poate o mica carpa...atat. Q4: inca ceva... eu nu am aripa pe spate si toata mizeria de pe strada se aseaza pe amortizor galerii si bascula, voi aveti din fabrica sau a montat cineva asa ceva? Nup, asa e modelul...Nu stiu daca iti poti fabrica Q5: are cineva crashbars originale honda pt modelu asta? sau stie cineva unde gasesc si cam cat costa ? Nu am vazut nici un SLR cu crashbars Poza recenta cu SLRul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 park te-ai dat pe domi !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 9, 2009 Autor Share Postat Februarie 9, 2009 park te-ai dat pe domi !? ??? Eu? nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 park te-ai dat pe domi !? S-a dat ca oaspete, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 stie careva cate verigi are lantul de la SLR !? am citit pe un sita postat pe undeva prin topicul asta ca ar avea 108 iar kitul care vine din magazin are 110 acesta fiind de dominator... ravenitza te rog sa verifici in manual daca scrie asa ceva, sunt curios si iti multzumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) stie careva cate verigi are lantul de la SLR !?am citit pe un sita postat pe undeva prin topicul asta ca ar avea 108 iar kitul care vine din magazin are 110 acesta fiind de dominator... ravenitza te rog sa verifici in manual daca scrie asa ceva, sunt curios si iti multzumesc anticipat Spune-mi din ce an e motocicleta ta, sa vad daca pot sa te ajut cu un configurator de lant, pentru a sti, in functie de ce pinion si foaie pui ce lant va trebui sa folosesti (ce lungime sa aiba). Editat Februarie 15, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 SLR din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Purice, un SLR are configuratia pinion/foaie de 14/43 si un lant cu 108 zale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.