freak Postat Iulie 20, 2008 Autor Share Postat Iulie 20, 2008 (editat) Vreau si eu sa pun un PC III,mai ales ca am o cunostinta f buna care lucreaza la kawa si cred ca saptamana viitoare fac pasul asta,cat despre tobe si eu a trebuit sa fac o modificare , dar a iesit super(cu300e cred si eu ) Abia am terminat prima mie de km si cred sigur ca se aude ceva la ambreiaj,amicul asta al meu spune sa stau linistit ca asa sunt toate(dar eu totusi sunt un pic ingrijorat ),cred ca ar fi bine sa ajung si pe la sorin(masinuta) ori pe la "padure" sa vedem ce zic, ca eu nu prea dorm bine noptile daca stiu ca bebelusul meu este bolnav.Sper ca vara asta sa ne intrunim cu totii nu tzi bate capul de ambreaj e ceva normal. e oala de ambreaj care se invarte atat tot shi la mine e la fel cum tragi ambreajul zgomotul dispare.lasa grijile ca e in garantzie oricum shi bucurate de monstru .LET THE GOOD TIMES ROLL Editat Iulie 20, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) Vreau si eu sa pun un PC III,mai ales ca am o cunostinta f buna care lucreaza la kawa si cred ca saptamana viitoare fac pasul asta,cat despre tobe si eu a trebuit sa fac o modificare , dar a iesit super(cu300e cred si eu ) Abia am terminat prima mie de km si cred sigur ca se aude ceva la ambreiaj,amicul asta al meu spune sa stau linistit ca asa sunt toate(dar eu totusi sunt un pic ingrijorat ),cred ca ar fi bine sa ajung si pe la sorin(masinuta) ori pe la "padure" sa vedem ce zic, ca eu nu prea dorm bine noptile daca stiu ca bebelusul meu este bolnav.Sper ca vara asta sa ne intrunim cu totii Tot Mashinutza imi pune si mie tobele zilele astea, cu modificarile lui peshte Oricum o bag la revizia de 6.000km, ca deja am sarit cu 300 peste... la ambreiaj se aude la fel si la mine, daca il apas dispare zgomotul, daca il las liber apare un fel de huruit, dar e ceva normal. Am senzatia ca mi s-a imputit filtrul de aer, ca trage cam ciudat cand ii dau gaz la max, are o ezitare inainte sa decoleze si cred ca nu ii vine aerul cum trebuie. Cred ca-i foot un K&N, sa vad ce diferentza este macar Editat Iulie 21, 2008 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Iulie 21, 2008 Autor Share Postat Iulie 21, 2008 Tot Mashinutza imi pune si mie tobele zilele astea, cu modificarile lui peshte Oricum o bag la revizia de 6.000km, ca deja am sarit cu 300 peste... la ambreiaj se aude la fel si la mine, daca il apas dispare zgomotul, daca il las liber apare un fel de huruit, dar e ceva normal. Am senzatia ca mi s-a imputit filtrul de aer, ca trage cam ciudat cand ii dau gaz la max, are o ezitare inainte sa decoleze si cred ca nu ii vine aerul cum trebuie. Cred ca-i foot un K&N, sa vad ce diferentza este macar ar fi shi mai bine sa i footzi shi un PCIII + k&n shi atunci sa vezi diferentza . un sfat prietenesc nu o lasatzi sa mearga prea mult in 4 linii peste COLD (adik sub HEAT ) ca nu e bine.bafta la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 1. imi pun azi tobele, a-ye 2. m-am uitat cum rezolva americanii problema overheating-ului; unii pun o rama de aluminiu intre radiator si ventilator, aparent cica e prea mult spatiu intre ele; altii folosesc in loc de amestecul din radiator Engine Ice; 3. Inca stau pe ganduri daca sa scot secondary butterflies din motor; la modelele 2006-2007 cica e atat de eficace chestia asta, incat nu mai este nevoie de PC III, ai un power formidabil doar prin scoaterea obturatoarelor secundare. Cineva a incercat la modelul '08 si a spus ca mai bine nu le scotea, ca nu e nicio diferenta. 4. La modelul '08, se pare ca filtrul stock e mai bun decat K&N. Asa zic baietii, si aia sunt maniaci cu modificatul. 5. Toata lumea e de acord ca gumele BT014 stock sunt de k k t Asa ca au trecut la Avon, Diablo Corsa 3 sau Pilot Power 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Se inchinge prea tare ,chiar a trebuit sa opresc de cateva ori,chica ar fi o solutie sa pun inca un ventilator mai mic de gsxr600 care ar costa cam 200e(inca cateva zile de cules capsuni ),am bagat aproape inca 1000e in modificari care trebuia sa le faca fabrica nu eu,dar sper ca asta sa fie ultima si sa incep sa ma bucur de ea mai mult ca pana acuma am tot taiat si modificat ca ar trebui sa pun sigla undeva mai la vedere ca incepe sa nu se mai stie ce este.Oricum abia astept sa plec la mare sambata asta(poate la vama veche)si sa o fugaresc putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) .....mda cea mai buna solutzie ar fi un al 2 lea ventilator credeam ca modelul 08 deja il are ... in fine busa 08 are 2 . eu am cumparat un ventilator de zx14 am dat vreo 20 lire pe el .. treaba e ca nu am avut timp sal montez am deja o schitza cum ar trebui instalat .nu vreau sa l leg de celalalt ,ci am sa i pun un contact separat ca sa i pot da drumul eu cand cred ca este nevoie. bafta 'fericit' shi pune shi tu ce poze cu monstrul mai in detaliiu .. Editat Iulie 22, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) am luat de pe e-bay seaua aia cu gel cu vreo 400 $, fatza de 500 si ceva de ? cat e la Kawasaki. Practic este seaua de GTR 1400, careia ii pui prinderile de la seaua de ZZR 1400. Din ce am auzit la altii, este absolut phutere, reduce la greu vibratiile (fiind umpluta cu gel, nu cum e aia stock cu burete), este mai joasa cu cca 1 inch fatza de aia stock si, mai ales, dispare alunecarea catre in fatza a pixdei din spate (presupunand ca este), fiind o sea oarecum in trepte, problema cu care s-au confruntat majoritatea posesorilor de ZZR 1400. A, si tre sa mai vina si parbrizul touring ala cu 2 gauri Editat Iulie 23, 2008 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 26, 2008 Admin Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Enervanta situatie. Dai nspemii pe'o mobra d'asta si in o fierbi ca dracii dor pentru ca nu au pus al doilea ventilator.. Frustrant pentru un motor de pretentiile astea.. Luigi Vicol PS:Care-mi spune si mie ce tip de becuri aveti pe mobrele voastre? Multam frumos.. Editat Iulie 26, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Iulie 26, 2008 Autor Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Enervanta situatie.Dai nspemii pe'o mobra d'asta si in o fierbi ca dracii dor pentru ca nu au pus al doilea ventilator.. Frustrant pentru un motor de pretentiile astea.. Luigi Vicol PS:Care-mi spune si mie ce tip de becuri aveti pe mobrele voastre? Multam frumos.. HID XENON 6000 K pure white - pe scurta H11 5800K Xenon HID Super White Bulb 65W - pe lunga H9(O imitatzie ieftina shi buna de HID ) T10 168 194 Refractor Xenon White 5 LED Wedge Bulbs - pozitzie Editat Iulie 26, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 uffff, in sfarsit. Inutil sa mentionez ca am scos silencer-urile instantaneu... si se aude grav de tot.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviudurbac Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 cuplul 'acceptabil' la turatii mici este o gaura de cuplu de fapt care a fost pus acolo intentionat de aponezi sa nu moara lumea cu rachetele astea prin orase. se pot elimina usor cu power commandere. singura problema este ca atunci nu mai arata bordul viteza in care este motorul-- arata viteza a 6ea tot timpul, ca doar asa au reusit sa prosteasca ECU-ul sa isi dea drumul tot timpul. intrebarea este daca merita? oricum daca scoti gaura de cuplu... as zice ca fiara e si mai fioroasa cand se ia de buse si alte chestii... oricum cei 2 useri care se pot mandri cu astfel de bombe.... U R my heroz nu inteleg de sunt doar 2 totusi... vreau sa stiu cum vine aerul cald de la motor pe picior acum ca s-a incalzit vremea mai bine. am mai auzit(citit) ca se simte, dar vreau sa stiu posesorii ce cred. daca a facut bestia ture in cehia poate ne spune si noua cat a bagat acolo acul spre numarul magic de 300 . sper cu e chiar doar o zgarietura si nimc grav, ca tare pacat ar fi. articole despre power commander si alte modificari la dihanie... scuzati daca unele au fost scrise de rednecks http://www.motorcycledaily.com/14december06_zx14update1.htm pt cei care cred ca doar busa se poate supra alimenta http://www.muzzys.com/ZX14/ZX14Turbo/index.html intrebarea este daca cifrele astronomice sunt la volant sau la roata spate. oricum la kawasaki muzzy sunt GOD din cate se aude din america http://www.muzzys.com/ZX14/ZX14_1530/index.html sa fie dihania si mai si http://www.zx14.net/ourzx14.html pt racheta balistica intercontinentala. sincer hayabusa este un motor super. dar statul sau de king of hp timp de atatia ani la facut prea raspandit, prea obisnuit prea normal. daca ma gandesc bine, imi place ca numai 2 motoare de astea sunt in tara oficial. cu atat mai mult adauga la statutul ei de hyperbike exotic. hai ca deja transpir aici si imi curg balele. salut! m si eu un zx14 din 2006. referitor lace spuneai despre power commander este partial corect. eu am pe motoreta mea asa ceva si nu rezolva problema cu cuplul la turatii joase. eu l-am montat la united si arata in continuare viteza in care esti. masurata pe dyno are in jur de 175cp la roate. am tobe slip-on de la akrapovick luate tot de la ei de la united. era un baiat pe aici care spunea ca poate rezolva problema cu incalzirea excesiva. ai idee cum? bafta! 1. imi pun azi tobele, a-ye 2. m-am uitat cum rezolva americanii problema overheating-ului; unii pun o rama de aluminiu intre radiator si ventilator, aparent cica e prea mult spatiu intre ele; altii folosesc in loc de amestecul din radiator Engine Ice; 3. Inca stau pe ganduri daca sa scot secondary butterflies din motor; la modelele 2006-2007 cica e atat de eficace chestia asta, incat nu mai este nevoie de PC III, ai un power formidabil doar prin scoaterea obturatoarelor secundare. Cineva a incercat la modelul '08 si a spus ca mai bine nu le scotea, ca nu e nicio diferenta. 4. La modelul '08, se pare ca filtrul stock e mai bun decat K&N. Asa zic baietii, si aia sunt maniaci cu modificatul. 5. Toata lumea e de acord ca gumele BT014 stock sunt de k k t Asa ca au trecut la Avon, Diablo Corsa 3 sau Pilot Power 2CT Salut! eu am un zx14 din 2006 pe care am pus power commander. dupa ce am avut o groaza de probleme cu el. l-am cumparat di state si l-am montat la united. l-au trimis imputiti aia de la dyno fara soft. noroc cu oamenii astia ca sunt reprezentanti si le-au cerut ei soft ca ramaneam cu el in traista. despre cum se misca cu el pot sa spun ca eu unul nu simt ca e mare diferenta. am si tobele schimbate. am pus akrapovick. stii cumva de unde se poate cumpara acel Engine Ice? si eu sufar ca sa zic asa de aceeasi problema cu incalzirea. nu imi convine sa mai pun un ventilator ca tot pe mine vine aerul. ce e aia secondary butterflies? ce fac ele? bafta! ti-as da un sfat daca nu te deranjeaza:becuri argintate pe semnale, asa vei scapa de galbenul ala care mie unu nu-mi place (uite in atasament ce diferenta e) frumos pana acum.tine-o tot asa salut! becurile alea argintate ce culoare lumuneaza? m-ar interesa si pe mine. si eu am pus henon pe zx-ul meu! am pus 4, adica si scurta si lunga. am scos becurile de pozitie ca aratau urat ca dracu. aveam xenoane si pozitiile bec normal asa ca nu se potriveau de loc. caut acum sa cumpar doua becuri de pozitie cu led ca sa le pun la loc si sa aiba aceeasi culoare. bafta! daca vrea cineva sa rezolve "problema" aia cu "incalzirea axcesiva" sa vina la mine. Am pus cu ghilimele pentru ca nu e nici o problema si nu e nici incalzire excesiva, dar se poate rezolva foarte elegant - se poate viziona device-ul la 12-le meu chiar domani dak veniti la saloon salut! cum pot da de tine sa imi explici te rog cum faci sa rezolvi problema cu incalzirea si sa ma decid? bafta! incalzirea excesiva se poate combate cu lichid de racire de calitate si radiator suplimentar ca la curse salut! sti pe cineva care face modificarile astea? bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) Engine Ice cauti pe e-bay; led-urile de pozitie le cauti pe www.okazii.ro; secondary butterflies sunt niste obturatoare la admisia de aer, dai rezervorul jos si le vezi. Daca ti le scoti, poti sa vinzi Power Commander-ul, ca ai tot ce iti trebuie deja. Ai tot power-ul la toate turatiile. Cand le scoti trebuie sa scoti niste surubele. Incalzesti la flacara o surubelnita cap cruce, pui pe surub si lasi asa cam 20-30 de secunde, dupa care incerci sa desurubezi. Atentie, suruburile alea se foot extrem de usor. Verifica A C I L E A cum se face lukrarea Editat Iulie 30, 2008 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviudurbac Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Engine Ice cauti pe e-bay; led-urile de pozitie le cauti pe www.okazii.ro; secondary butterflies sunt niste obturatoare la admisia de aer, dai rezervorul jos si le vezi. Daca ti le scoti, poti sa vinzi Power Commander-ul, ca ai tot ce iti trebuie deja. Ai tot power-ul la toate turatiile. Cand le scoti trebuie sa scoti niste surubele. Incalzesti la flacara o surubelnita cap cruce, pui pe surub si lasi asa cam 20-30 de secunde, dupa care incerci sa desurubezi. Atentie, suruburile alea se foot extrem de usor. Verifica A C I L E A cum se face lukrarea sti pe cineva care poate face asta? sti pe cineva care poate face asta? sau stii pe cineva care si-a facut asta la motorul lui? cat despre vanzarea pc3 nu este cazu ca in forumul pe care iti multumesc ca l-ai trimis se vorbeste la un moment dat de soft pentru motoarele fara secondary butterflies! asa ca poate merg ambele si are si mai multa putere! poate compensez lipsa de cuplu la turatii mici! multumesc si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 pai treaba cu 2ndary flies fa-o singur, mare lucru! Dai rezervorul jos, coverele metalice si baga flacara in surubelnita. Restul e simplu. Baietii aia de pe forum si-au facut de capul lor treburile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Iulie 30, 2008 Autor Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) sti pe cineva care poate face asta? sau stii pe cineva care si-a facut asta la motorul lui? cat despre vanzarea pc3 nu este cazu ca in forumul pe care iti multumesc ca l-ai trimis se vorbeste la un moment dat de soft pentru motoarele fara secondary butterflies! asa ca poate merg ambele si are si mai multa putere! poate compensez lipsa de cuplu la turatii mici! multumesc si bafta! e bine sa pastrezi PCIII daca scotzi flies urile o sa ajute considerabil din cate am intzeles eu.cat despre incalzire parearea me a e mai bine un ventilator aditzional. BAETZIII haidetzi la BV facem o mica adunare de ZX14 URI .eu sper sa ajung cu bine sambata am un pic de parcus cam 1600 de mile eu shi cu 'tovarasul' meu din poza.LET THE GOOD TIMES ROLL Editat Iulie 30, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 eu nu pot sa vin, am casa in zugraveli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviudurbac Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 nici eu nu vin ca nu imi place idweea de a dormi in cort! e bine sa pastrezi PCIII daca scotzi flies urile o sa ajute considerabil din cate am intzeles eu.cat despre incalzire parearea me a e mai bine un ventilator aditzional. BAETZIII haidetzi la BV facem o mica adunare de ZX14 URI .eu sper sa ajung cu bine sambata am un pic de parcus cam 1600 de mile eu shi cu 'tovarasul' meu din poza.LET THE GOOD TIMES ROLL da! ai dreptate o sa ajute! ideea e sa si fac rost de soft pentru el! conteaza ce tobe ai si daca ai flies-uri sau nu! o sa incerc cu cei de la united care sunt reprezentanti PC in romania sa vedem daca ne trimit soft pentru motoreta mea adica: akrapovick slip on si fara flies-uri. partea cu ventilatoru nu prea imi place ca aerul cald vine tot la mine pe picior. daca ii schimb lichidul de racire si poate ii mai pun un radiator face schimbul de caldura mai usor in mers asa ca nu va mai fi nevoie de un radiator. sper! bafta si drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 e bine sa pastrezi PCIII daca scotzi flies urile o sa ajute considerabil din cate am intzeles eu.cat despre incalzire parearea me a e mai bine un ventilator aditzional. BAETZIII haidetzi la BV facem o mica adunare de ZX14 URI .eu sper sa ajung cu bine sambata am un pic de parcus cam 1600 de mile eu shi cu 'tovarasul' meu din poza.LET THE GOOD TIMES ROLL Sa inteleg ca veniti doar voi doi impreuna,adica "tovarasul"este partenerul tau? Cred ca mai bine sa stam acasa ca nu ma incadrez in pictura asta,am vazut destul me multi popo in spania si sunt satul,OK baieti mult noroc dar va rog stati departe de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 yo cred ca e o neintelegere de fapt. Nu e obligatoriu sa fie partzareala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviudurbac Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 ieri vorbeam cu baietii de la united despre scos fluturasii, adica al doilea rand de clapete. ei imi spuneau ca au facut asta la un zx10 de competitie si motoreta devine foarte violenta sub 2500 de ture, chiar o face greu de controlat. nu imi recomandau asta!!! totusi daca imi trimit cei de la Dyno harta pentru pc-ul meu atunci o sa incerc si o sa scriu cum e! pana atunci bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 6, 2008 Admin Share Postat August 6, 2008 In mod sigur este o greseala. Violenta sub 2500 ture? Cit de violenta poate fi imediat peste relanti?? La 2500 ture abia ai 40/50 la ora,poate nici atat intr-antaia!! Poate pina in 7000 ture,se stie ca,Kawa cam de acolo in sus pleaca foarte violent.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) nu, intr-adevar, se pare ca scoaterea 2ndary flies face posibila power delivery la turatii foarte joase. Practic ai acces la putere la orice turatie, si intr-adevar daca nu sti sa dai gaz ai pus-o, ca devine violenta rau.... si nu vrei un 1400 violent rau ca nici dracu nu il mai struneste daca a scapat in gaz Editat August 7, 2008 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 7, 2008 Admin Share Postat August 7, 2008 In fine..cum dracu violent rau la 2500 ture,ca doar nu vorbim de MIG 29 la turele alea..2500 nu-s 5000 sau 7000. Ne mai interesam,poate asa o fi! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 yo cred ca e o neintelegere de fapt. Nu e obligatoriu sa fie partzareala. OK Carturare, poate ai dreptate ,dar ia vezi pozele mai in detaliu, unul este solid si chel iar celalalt subtirel si cu parul lung .........sunt si ei oameni inteleg dar eu sunt putin homofobic mai ales ca in Anglia este legalizata treaba baieti Pt. toti cei normali vreau sa ne vedem la Sinaia ca la Brasov deja miroase a ¨ C...T ¨ Ce ziceti de sambata viitoare? Si inca o ¨mica¨ problema ,am fost chemat de cei de la kawa pt. o verificare de rutina si se pare ca nu sunt singurul,au spus ca au niste segmente de verificat.Sunt programat Marti la o verificare ,nu au dat mai multe informatii,sunt cam ingrijorat,.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat August 9, 2008 Autor Share Postat August 9, 2008 (editat) OK Carturare, poate ai dreptate ,dar ia vezi pozele mai in detaliu, unul este solid si chel iar celalalt subtirel si cu parul lung .........sunt si ei oameni inteleg dar eu sunt putin homofobic mai ales ca in Anglia este legalizata treaba baieti Pt. toti cei normali vreau sa ne vedem la Sinaia ca la Brasov deja miroase a ¨ C...T ¨ Ce ziceti de sambata viitoare? Si inca o ¨mica¨ problema ,am fost chemat de cei de la kawa pt. o verificare de rutina si se pare ca nu sunt singurul,au spus ca au niste segmente de verificat.Sunt programat Marti la o verificare ,nu au dat mai multe informatii,sunt cam ingrijorat,.......... Colegul 'fericit' sunt in Sinaia deja ... dar tovarashul meu din pacate e in Pitesti altfel o puneam de una mica in 3 daca te tzine kaka .FUCKIN' WANKER. Daca zzr ul tau e 06 07 atunci ii veriica astia torque ul de la suruburi care strang cadru daca nu cumva sunt 'over torque ' shi daca sunt le slabesc shi apoi verifica cadrul de fisuri shi daca e fisurat ai pusooo ..... e ca shi cum ai avea anusul fisurat shi inca o data pt capshunar Editat August 9, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.