Carturaru' Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 probabil e vorba de faimosul "recall" pentru cadre phutate. Dar asta nu e valabil la modelele 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat August 11, 2008 Autor Share Postat August 11, 2008 (editat) yo cred ca e o neintelegere de fapt. Nu e obligatoriu sa fie partzareala. Carturaru a prins o repede ......ZX14 VS 08 BUSA ..... vis a vis de ' tovarashul' meu din poza Editat August 11, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) pai avem si noi, la Romania Mentionez ca poza e facuta de prietena prietenului iar mie se stie ca imi plac numai femeile )))))))) Editat August 14, 2008 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 pai avem si noi, la Romania Mentionez ca poza e facuta de prietena prietenului iar mie se stie ca imi plac numai femeile )))))))) Ya man that i was talking about it .TOP MAN' Carturaru'.numai vezi ca eu am omis sa precizez faptul ca poza e facuta de nevasta mea .dar nu mai conteaza.ZX 14 RULEEZZZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Ya man that i was talking about it .TOP MAN' Carturaru'.numai vezi ca eu am omis sa precizez faptul ca poza e facuta de nevasta mea .dar nu mai conteaza.ZX 14 RULEEZZZ Scuze ca am tras conluzii pripite dar in poza ta de mai jos nu am vazut a 3-a casca si asta m-a facut sa cred ca este ceva in neregula cu poza,precum vezi la Carturar se vad cele 3 casti sub motoreta,compara pozele si o sa vezi ca am dreptate." Ya man that i was talking about it .TOP MAN' " traiesti cumva intr-un ghetou de negrii ?,si apropo mai bine "FUCKING WANKER" decat PARTAR ...si inca o data pt PARTAR "TOP" "MAN"... SPER CA MISTERUL S-A ELUCIDAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) Salut si eu cu respect detinatorii , am si eu 8 intrebari: 1.Locul pasagerului este mai generos/confortabil sesizabil fata de Hayabusa, (saua fiind mai turing)? 2.Locul pilotului este mai confortabil si/sau mai putin sportiv ca la Hayabusa (saua fiind mai turing), va simtiti mai bine pe ZZR sau "tanjiti" dupa locul gen monopost al Busei pentru look si pozitie? 3.Se simte inertia maselor in mod deranjant in curbe, datorita greutatii mai mari,fata de SS-uri...? 4.A mers cineva si cu Hayabusa, sa poata face o paralela de drive-test reala si obiectiva? 5.Pozitia este mai turing/ridicata fata de Hayabusa?(asa citisem in reviews) se simte la drum nevoia de spatiu mai mult aplecat "in motor"? 6.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 100kg si 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 200-300 de km de mers? 7.Ati putut sa faceti drive-test cu ea inainte de cumparare(United-motors de ex)? 8.Cea mai importanta intrebare (d.p.d.v al meu):Ce v-a facut sa alegeti ZZR ul fata de Busa? ABS-ul optional pe ZZR si ne-optional pe Busa a fost un factor important si decisiv? Astept cat mai multe si detaliate opinii, sa mai imi calmez dilemele nocturne psihice, in alegerea mea intre cele 2 motociclete (ZZR si Busa) fiind singurele carenate pe care am loc, pentru oras pastrez si nakedul GSR actual ca scuter si cine stie poate voi intra si eu in curand in club Multumesc: Editat August 17, 2008 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 1.Locul pasagerului este mai generos/confortabil sesizabil fata de Hayabusa, (saua fiind mai turing)? DA! 2.Locul pilotului este mai confortabil si/sau mai putin sportiv ca la Hayabusa (saua fiind mai turing), va simtiti mai bine pe ZZR sau "tanjiti" dupa locul gen monopost al Busei pentru look si pozitie? Ma simt mai bine decat pe Busa, monopost poti sa faci si la ZZR fara gretzuri 3.Se simte inertia maselor in mod deranjant in curbe, datorita greutatii mai mari,fata de SS-uri...? Doar in curbele luate cu viteza mica, in rest se apleaca precum un vis 4.A mers cineva si cu Hayabusa, sa poata face o paralela de drive-test reala si obiectiva? Busa urca parca mai constant in ture, dar imi place mai mult ZZR-ul, e mai nevricos, mai "rau" 5.Pozitia este mai turing/ridicata fata de Hayabusa?(asa citisem in reviews) se simte la drum nevoia de spatiu mai mult aplecat "in motor"? Pana la 180 stai super relaxat pe ZZR. Nu am observat diferente notabile de pozitie fata de Busa. Daca pui si seaua cu gel, diferenta insa e foarte sesizabila... in bine 6.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 100kg si 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 200-300 de km de mers? Am 1.80 si 72 kg, deci nu pot sa te ajut aici 7.Ati putut sa faceti drive-test cu ea inainte de cumparare(United-motors de ex)? Nu... 8.Cea mai importanta intrebare (d.p.d.v al meu):Ce v-a facut sa alegeti ZZR ul fata de Busa? ABS-ul optional pe ZZR si ne-optional pe Busa a fost un factor important si decisiv? La modelul 2008 ABS-ul si RAM Air nu sunt optiuni, sunt stock. Si da, ABS-ul face diferenta Un ultim factor : ZZR-ul este mult mai frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 la o bauta.... hik... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviudurbac Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 6.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 100kg si 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 200-300 de km de mers? La celelalte intrebari ti-a raspuns altcineva si pentru ca sunt de acord cu raspunsurile nu mai revin, raspund direct la asta: eu am 110-115-120 kg si cam 1,9m!!! nu am mers 200km ci doar vreo 150 si e ok! ne fiind un ss nu este deranjant pentru cei de talie xxl! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) cu ABS... hik... ma scuzati 6.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 100kg si 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 200-300 de km de mers? La celelalte intrebari ti-a raspuns altcineva si pentru ca sunt de acord cu raspunsurile nu mai revin, raspund direct la asta: eu am 110-115-120 kg si cam 1,9m!!! nu am mers 200km ci doar vreo 150 si e ok! ne fiind un ss nu este deranjant pentru cei de talie xxl! Intreaba-l pe Tytus... el e omul... Yo's la 185 si 85kg... fotomodel... da Busa la drum de Bucuresti - Nasaud...(in fundul curtii)... No problem... hik Ce Arsita... hik... Mofturosii...oricum gasesc tot felul de scuze...nu conteaza motrul, tipul sau fabricantul... Hik... ihhhh.... cu ABS... hik... ma scuzati Intreaba-l pe Tytus... el e omul... Yo's la 185 si 85kg... fotomodel... da Busa la drum de Bucuresti - Nasaud...(in fundul curtii)... No problem... hik Ce Arsita... hik... Mofturosii...oricum gasesc tot felul de scuze...nu conteaza motrul, tipul sau fabricantul... Hik... ihhhh.... Editat August 25, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 gata, montat si seaua cu gel. E pisda, incomparabil mai confortabila decat aia stock... si mult mai good looking... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviudurbac Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 gata, montat si seaua cu gel. E pisda, incomparabil mai confortabila decat aia stock... si mult mai good looking... salut! poti sa imi spui de unde ai luat saua si cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 (editat) Salut si eu cu respect detinatorii , am si eu 8 intrebari:1.Locul pasagerului este mai generos/confortabil sesizabil fata de Hayabusa, (saua fiind mai turing)? 2.Locul pilotului este mai confortabil si/sau mai putin sportiv ca la Hayabusa (saua fiind mai turing), va simtiti mai bine pe ZZR sau "tanjiti" dupa locul gen monopost al Busei pentru look si pozitie? 3.Se simte inertia maselor in mod deranjant in curbe, datorita greutatii mai mari,fata de SS-uri...? 4.A mers cineva si cu Hayabusa, sa poata face o paralela de drive-test reala si obiectiva? 5.Pozitia este mai turing/ridicata fata de Hayabusa?(asa citisem in reviews) se simte la drum nevoia de spatiu mai mult aplecat "in motor"? 6.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 100kg si 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 200-300 de km de mers? 7.Ati putut sa faceti drive-test cu ea inainte de cumparare(United-motors de ex)? 8.Cea mai importanta intrebare (d.p.d.v al meu):Ce v-a facut sa alegeti ZZR ul fata de Busa? ABS-ul optional pe ZZR si ne-optional pe Busa a fost un factor important si decisiv? Astept cat mai multe si detaliate opinii, sa mai imi calmez dilemele nocturne psihice, in alegerea mea intre cele 2 motociclete (ZZR si Busa) fiind singurele carenate pe care am loc, pentru oras pastrez si nakedul GSR actual ca scuter si cine stie poate voi intra si eu in curand in club Multumesc: Tytus noi deja am vorbit face2face la Snagov shi deja cunosti opinia mea................. ZZR1400 Rulezzzz.da intradevar SHAUA aia cu GEL face totzi banii pe bune am 16.000km cu 14 shi credetzi ma face totzi banii. Bafta Editat August 28, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 salut! poti sa imi spui de unde ai luat saua si cat a costat? Intra AICI, daca nu merge cauta item-ul cu codul 160237710077 pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 M A R E P R O B L E M A , SE PARE CA AU GASIT CADRUL FISURAT SI SE PARE CA NU SUNT SINGURUL CEI DE LA KAWASAKI AU SPUS SA STAU LINISTIT CA SUNTEM CAM 27% IN ACEASTA SITUATIE SI NU SE POATE CA SA NU NE DASPAGUBEASCA, EU SPER SA REUSESC SA RECUPEREZ MACAR O PARTE DIN BANI,NU AS VREA ALTA NOUA PT.CA NU CRED CA MAI POT SA ALERG CU NICI UN ZZR1400 "STAI LINISTIT CA DACA MERGI INCET TOTUL ESTE OK" CUM POTI SPUNE ASA CEVA? NU AM DAT TOTI BANII MEI PE CEVA CU CARE "SA MERG INCET" SPER SA NE STRANGEM FORTELE SI SA REUSIM SA NE LUAM BANII INAPOI PE "CAZANELE"LA CARE AFISAJUL DIN BORD ORICUM SEAMANA CU CEASURILE ALE CHINEZESTI ALB/NEGRU IAR OGLINZILE SUNT CA STEAGURILE AMERICII (NU SE PLIAZA NICI CU CIOCANUL) NU VREAU SA CRED CA AM MANCAT CAPSUNI CU PAINE 2 ANI PT. UN CAZAN CARE SE RUPE IN DOUA SI SINGURA SOLUTIE IN AFARA DE SUDURA (CARE NU ESTE DE JOACA TINAND CONT DE VIBRATIILE CARE SUNT LA VITEZE F MARI) AR FI SA MERG INCET. CE????????????? SCRIE IDIOT PE FATA MEA?ORI POATE DA DACA AM CREZUT CA, KAWASAKI ESTE UN NUME SI NU O GAURA DE poponeata PE CARE O TRAG TOTI! ASTEPT DE LA VOI NU COMPASIUNE ,CI SA DEMONSTRAM CA NU SUNTEM LASI, SI EGOISTI,SA INCERCAM SA FACEM CEVA,SA REUSIM SA NE ADUNAM FORTELE SI SA PROTESTAM ,SA SPERAM CA CEI CARE SUNT IN MASURA INCEP SA IA NISTE DECIZII SI IN FAVOAREA NOASTRA ,ASTEPT CEVA ACTIUNE (CRED CA MA FAC MANGA IN SEARA ASTA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 stai bre, cel mai logic ar fi sa va schimbe cadrele fisurate cu altele noi. In strainatate nu asa s-a procedat ?!? Ca de-aia s-a facut recall, pentru a proteja cumparatorii. Nu ii protejezi spunandu-le "sa mearga mai incet".... ori le schimbi ce cacao e defect, ori le dai banii inapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 stai bre, cel mai logic ar fi sa va schimbe cadrele fisurate cu altele noi. In strainatate nu asa s-a procedat ?!? Ca de-aia s-a facut recall, pentru a proteja cumparatorii. Nu ii protejezi spunandu-le "sa mearga mai incet".... ori le schimbi ce cacao e defect, ori le dai banii inapoi! ASA ESTE, DAR ODATA CADRUL SCHIMBAT O SA FIE ALT RECALL PT. CA ESTE ALT CADRU ...IAR UITE ASA TOTI OAMENII INCEP SA PIARDA INCREDERE IN ZZR CARE DE FAPT ESTE O IINCERCARE NEREUSITA DE A FI "CEA CARE FACE LEGEA PE STRADA" SI MA POT TREZI ORICAND CU poponeata PE ROATA(IN CEL MAI FERICIT CAZ)IAR EU CARE AM LUAT CEVA DE CARE SA BENEFICIEZ SUNT DE FAPT UN MAPET CU EA IN SERVICE SI CU PROBABILITATEA SA APARA O FISURA ORICAND,NICI NU INDRAZNESC SA GANDESC SA PLEC LA UN DRUM LUNG CU BAGAJE SI CU PRIETENA.ESTE O ABERATIE CAZANUL ASTA CARE IN MAI PUTIN DE 1000KM AU APARUT ZGOMOTE LA AMBREEIAZ IAR EI SPUN S-A STAU LINISTIT CA ASA INCEPE SA SE AUDA PESTE 1000KM(DACA VROIAM O PUNGA CU STICLE SI BORCANE LUAM UN DUCATI DE LA INCEPUT) PANA CAND SI TOBELE A TREBUIT SA LE SUDEZ,AM BAGAT O LOPATA DE BANI IN CEVA CARE SE DUCE DE RAPA SI CARE DISTRUGE PLACEREA DE A MAI FI CONDUSA IAR PE ZI CE TRECE SUNT TOT MAI MULTE CAZURI IAR PESTE 1-2 ANI TOTI OR SA STIE SI NU MAI POT LUA MAI NIMIC PE EA BAIETI EU INCERC SA IAU BANII PE EA,CHIAR DACA NU TOTI MACAR O PARTE SI TOT SUNT MULTUMIT CU PARERE DE RAU LA MINE "ZZR-UL NU MAI RULEZZZ !" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 M A R E P R O B L E M A , SE PARE CA AU GASIT CADRUL FISURAT SI SE PARE CA NU SUNT SINGURULCEI DE LA KAWASAKI AU SPUS SA STAU LINISTIT CA SUNTEM CAM 27% IN ACEASTA SITUATIE SI NU SE POATE CA SA NU NE DASPAGUBEASCA, EU SPER SA REUSESC SA RECUPEREZ MACAR O PARTE DIN BANI,NU AS VREA ALTA NOUA PT.CA NU CRED CA MAI POT SA ALERG CU NICI UN ZZR1400 "STAI LINISTIT CA DACA MERGI INCET TOTUL ESTE OK" CUM POTI SPUNE ASA CEVA? NU AM DAT TOTI BANII MEI PE CEVA CU CARE "SA MERG INCET" SPER SA NE STRANGEM FORTELE SI SA REUSIM SA NE LUAM BANII INAPOI PE "CAZANELE"LA CARE AFISAJUL DIN BORD ORICUM SEAMANA CU CEASURILE ALE CHINEZESTI ALB/NEGRU IAR OGLINZILE SUNT CA STEAGURILE AMERICII (NU SE PLIAZA NICI CU CIOCANUL) NU VREAU SA CRED CA AM MANCAT CAPSUNI CU PAINE 2 ANI PT. UN CAZAN CARE SE RUPE IN DOUA SI SINGURA SOLUTIE IN AFARA DE SUDURA (CARE NU ESTE DE JOACA TINAND CONT DE VIBRATIILE CARE SUNT LA VITEZE F MARI) AR FI SA MERG INCET. CE????????????? SCRIE IDIOT PE FATA MEA?ORI POATE DA DACA AM CREZUT CA, KAWASAKI ESTE UN NUME SI NU O GAURA DE poponeata PE CARE O TRAG TOTI! ASTEPT DE LA VOI NU COMPASIUNE ,CI SA DEMONSTRAM CA NU SUNTEM LASI, SI EGOISTI,SA INCERCAM SA FACEM CEVA,SA REUSIM SA NE ADUNAM FORTELE SI SA PROTESTAM ,SA SPERAM CA CEI CARE SUNT IN MASURA INCEP SA IA NISTE DECIZII SI IN FAVOAREA NOASTRA ,ASTEPT CEVA ACTIUNE (CRED CA MA FAC MANGA IN SEARA ASTA) Hmm nasol , dar daca esty in garantzie o sa schimbe cadrul cam atat stiu eu.Eu il controlez pe al meu periodik am deja 16000 km deocamdata e ok.KAWASAKI RULEZZZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Hmm nasol , dar daca esty in garantzie o sa schimbe cadrul cam atat stiu eu.Eu il controlez pe al meu periodik am deja 16000 km deocamdata e ok.KAWASAKI RULEZZZ AM FACUT O LINIUTA CU UN 400,STIU CA NU ESTE CORECT DAR AM VRUT SA VADA CE INSEAMNA ZZR. AM FUGIT PANA LA 250KM,NU VREAU SA MA PUN CU TOTI NEBUNII ASA CA AM LASAT-O MAI MOALE SA PROTEJEZ CADRUL(DAR VORBA UNUI PRIETEN CU HAYABUSA ,ORICUM CADRUL CAND SE RUPE SE RUPE CHIAR DACA MA DUC ZILNIC LA RECALL) INTRADEVAR "KAWASAKI RULEZZZ" DAR "RULEZZZ MAI INCET" The rear suspension can collapse when a crossmember separates from the frame. Failure of the frame could result in the rear of the motorcycle collapsing creating the possibility of a crash resulting in injury or death. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 sale cheme dracului inapoi in japonia sa le revizuiasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fericit Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 sale cheme dracului inapoi in japonia sa le revizuiasca ''sale cheme dracului inapoi in japonia sa le'' topeasca si sa faca tobe pt. mobre din trompetele astea ,asa salvam si economia nationala iar toata lumea este fericita:bow: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d80 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 aveti ceva informatii despre modelele 2008?.au aceleasi probleme ca modelele 2006 2007? detin un model 2008 si m-a cam speriat ce am citit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 M A R E P R O B L E M A , SE PARE CA AU GASIT CADRUL FISURAT SI SE PARE CA NU SUNT SINGURUL Asteptam pozele motorului tau, sa studiem si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 aveti ceva informatii despre modelele 2008?.au aceleasi probleme ca modelele 2006 2007?detin un model 2008 si m-a cam speriat ce am citit. Modelul 2008 nu are nicio problema, de niciun fel. Decat ca se incalzeste ca draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Septembrie 1, 2008 Autor Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) pune shi tu niste poze sa vedem shi noi ce se intampla, domnule ' fericit'.bafta Editat Septembrie 1, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.