freak Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) FELICITARI TYTUS .SA O STAPANESTI SANATOS.BAFTA Editat Septembrie 27, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 io pana una alta mi-am cumparat o macheta maisto cu zx14r rosu e bine si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Septembrie 29, 2008 Autor Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) io pana una alta mi-am cumparat o macheta maisto cu zx14r rosu e bine si atat ce coincidentza shi eu dar pacat ca nu are oglinzile am vazut ca macheta cu zx12 le are shi cred ca am sa las fara zx14 rulezzzz Editat Septembrie 29, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Multumesc de urari ,sper sa fiu primit cu placere in club Cartea mea de vizita: /index.php?...p;#entry1493184 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Tytus... ptr busa e o solutie... in legatura cu racirea... /index.php?...p;#entry1534082 Vezi si tu ce faci... Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Noiembrie 12, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2008 Multumesc de urari ,sper sa fiu primit cu placere in club Cartea mea de vizita: /index.php?...p;#entry1493184 Tytus pune shi tu ceva poze aici sa vada shi ochiul nostru minunatzia.BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 bre, mai e vreun detinator de ZZR 1400 care merge pe cancerul asta? Eu, avand in vedere ca masina o arde prin service-uri, m-am vazut silit de situatie sa ies cu scula pe zero grade, pe 2 grade cu ploaie mocaneasca, cu slobozeala de rigoare de pe jos si nesimtirea automobilistilor care desi te vad ca dardai ca un poponeata in frig, nu te-ar lasa sa te bagi nici de-ai dreaq... concluzii: caldura aia pe care o degaja animalul, si care ne incurca asa grav vara, e aproape insesizabila, chiar si la statul pe loc. Acuma imi doresc sa imi sufle aer de 80 de grade si cucu, abia se simte Cu niste cauciucuri decente, altele decat jegurile alea de BT014, motoreta sta superb pe sosea, si pe udatura, si pe frig, si pe ciment inghetat bocna. Recomand geaca de schi cu guler inalt, noseguard si chinguard la casca si, mai ales, undergloves din neopren sau orice altceva pe sub manushile racing. Eu nu ajung de 1 saptamana sa imi cumpar si paralizez de frig cu mainile pe ghidon. A, si neaparat izmene pe sub blugi si cizme in pcioare, ca s-a dus dreaq vremea adidashilor. Sunt curios sa vad cum merge motoreta pe la un -10, dar sa fie uscat pe jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 o sa mearga brici bre , ca si mucii pe barbie , o cinzeaca de coniecel pe gat in jos , lovelele in buzunare , etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 De nevoie ...eu merg zi de zi cu motorul indiferent de vreme ....asfalt bun va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) Din pacate a trebuit sa l bag la iernat imi este teama sa nu se crape cadrul de la frig JOKE ... a fost doar un scurt apropo la unii care viseaza sa fie ' FERICIT ' -ul detzinator al unui zx14 shi din complexitate se baga precum chilotzii aici pe topic . am cumparat niste manere incalzite pt Zx , am vreo luna shi.. de cand tot zic ca le montez deocamdata nu e asa de frig aici . Desigur cum se lasa mai rece trebuiesc montate pana atunci merge shi fara ,iarna trecuta am rezistat fara .Multa bafta la detzinatorii reali de ZX14 shi asphalt uscat Editat Decembrie 16, 2008 de freak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Din pacate a trebuit sa l bag la iernat imi este teama sa nu se crape cadrul de la frig JOKE ... a fost doar un scurt apropo la unii care viseaza sa fie ' FERICIT ' -ul detzinator al unui zx14 shi din complexitate se baga precum chilotzii aici pe topic .am cumparat niste manere incalzite pt Zx , am vreo luna shi.. de cand tot zic ca le montez deocamdata nu e asa de frig aici . Desigur cum se lasa mai rece trebuiesc montate pana atunci merge shi fara ,iarna trecuta am rezistat fara .Multa bafta la detzinatorii reali de ZX14 shi asphalt uscat Cat au costat manerele?.. vreau si eu o pereche.....daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Decembrie 17, 2008 Autor Share Postat Decembrie 17, 2008 Cat au costat manerele?.. vreau si eu o pereche.....daca se poate uite de aici..... http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trk...-All-Categories ..... e simplu trebuie doar cont pe ebay shi sa fii sigur ca cel de la care le cumperi le trimite shi in Romania atat.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 In weekend m-am mai distrat nitel cu motoreta; ingrediente: angel eyes de la Clegg's Innovation, facute rost prin bunavointa lui Iulian; niste Razvan si Judas Iscariot, cu tot cu heatgun si scule; barul lui Apashu', care Apashu' a fost atat de amabil sa ne lase sa meshterim la el in fatza carciumii; rezistentza la 6 ore de munca in frig (duminica). Si iata rezultatul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 (editat) Frumos mai arata.....a mea am facuto streetfighter ..mda mers apropae zi de zi trebuia sa iau o linie de tramvai si o groapa mare ,dar cred ca imi pun si eu engel eyes si tobe sport acum ca deh...plateste Casco .Frumos se mai vede cu angel pe ea.Bafta si asfalt cald. Editat Februarie 18, 2009 de dark_evil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 In weekend m-am mai distrat nitel cu motoreta; ingrediente: angel eyes de la Clegg's Innovation, facute rost prin bunavointa lui Iulian; niste Razvan si Judas Iscariot, cu tot cu heatgun si scule; barul lui Apashu', care Apashu' a fost atat de amabil sa ne lase sa meshterim la el in fatza carciumii; rezistentza la 6 ore de munca in frig (duminica). Si iata rezultatul: Mai,frumos arata,si cred ca merge pe masura! Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Frumos mai arata.....a mea am facuto streetfighter ..mda mers apropae zi de zi trebuia sa iau o linie de tramvai si o groapa mare ,dar cred ca imi pun si eu engel eyes si tobe sport acum ca deh...plateste Casco .Frumos se mai vede cu angel pe ea.Bafta si asfalt cald. aoleu, ai trantit-o? Nasol.... la motoreta asta cea mai mica tavaleala costa de te ustura si la partz..... Mai,frumos arata,si cred ca merge pe masura!Succes!!! multam bre, dar mersul nu are legatura cu bricolajele alea Doar ca i se da o nota mai aparte. Ma rog, acum parerile sunt impartite, am auzit si ca ar arata cam cocalareshte si alte alea, dar raman la parerea mea ca daca sunt motoare care dau bine cu angel eyes alea ar fi R1, R6 si ZZR1400. Si cred ca merge si la ZZR 1200, ca parca tot 4 faruri avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Da man cazui un pic ..reparatia 349 de milioane cateva chestii sparte...noroc ca am Casco si zilele astea o bag in service.O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 cred ca imi iau de pe ebay un set de carene, sa fie, ca sunt infinit mai ieftine. Nu am chef sa ma duc la fiecare k.k.t. in service, bag picioarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 am reusit azi sa montez si led-ul in RAM Air. M-am cam chinuit, ca e spatiul mic sub prabriz, dar am dovedit, in final. Oricum, doar noaptea efectul este full, ziua nu sunt sanse, decat angel-eyes razbesc pe lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Da man cazui un pic ..reparatia 349 de milioane cateva chestii sparte...noroc ca am Casco si zilele astea o bag in service.O zi buna. 349 milioane? Asta e dauna totala ! Ce mai bagi in service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freak Postat Februarie 21, 2009 Autor Share Postat Februarie 21, 2009 am reusit azi sa montez si led-ul in RAM Air. M-am cam chinuit, ca e spatiul mic sub prabriz, dar am dovedit, in final. Oricum, doar noaptea efectul este full, ziua nu sunt sanse, decat angel-eyes razbesc pe lumina Uauu man arata bestial tzineo tot asa .Am luat shi eu seat-ul cu gel de la Kawi shi sunt super multzumit.Ma pregatesc de o cursa lunga pt la vara .Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d80 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 In weekend m-am mai distrat nitel cu motoreta; ingrediente: angel eyes de la Clegg's Innovation, facute rost prin bunavointa lui Iulian; niste Razvan si Judas Iscariot, cu tot cu heatgun si scule; barul lui Apashu', care Apashu' a fost atat de amabil sa ne lase sa meshterim la el in fatza carciumii; rezistentza la 6 ore de munca in frig (duminica). Si iata rezultatul: cam cat a costat toata treaba asta?e greu sa montezi angel eyes?si ce ai facut cu faza scurta i-ai adaptat un intrerupator?acum l-am bagat si al meu sa-l vopsesc si dupa i-as pune si eu angel eyes.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Pai sa o luam pe rand. Dai jos parbrizul; desfaci cele doua paniere de plastic de sub manerele ghidonului, ca sa ai acces la instalatia electrica a farurilor si la alte alea; desfaci botul din suruburile care il leaga de carenele laterale; scoti surubul plus cele doua clipsuri de plastic de sub bot, ca sa scoti placa aia de plastic de deasupra aripii fatza; demontezi oglinzile complet; oarecum pe langa bord ai cate un surub pe fiecare parte infiorator de greu de scos si mai groaznic de pus la loc, iti trebuie o tubulara cu cricket, dar scurte; acestea fiind executate, tragi frumos masca fatza a motoretei; scoti becurile cu socluri cu tot in faruri. Farurile sunt 2 grupuri independente, fiecare bucata are o pozitie, o lunga si o scurta. Odata cu ele in mana fiind, te apuci si dai cu heatgun-ul pe imbinarea dintre cele doua capace ale farului si pe masura ce se topeste masticul, bagi niste pene in deschizaturile astfel create, sa eviti sa se intareasca la loc. Dupa ce dai o tura pe toata circumferinta corpului farului, dezghioci farul; iei angel eye-ul si il pui cat mai exact pe conturul de metal al lupei, pe care l-ai uns in prealabil cu poxipol transparent; orientarea bucatii lipsa din angel eye (acolo unde sunt ledurile infipte in cercul de plastic trebuie sa fie la 45 de grade fata de verticala, spre interiorul farului. Cum ar veni, daca te uiti la farul din dreapta, locul in care firele ies din angel eye trebuie sa fie la 45 de grade spre stanga, spre centrul imaginar al botului motoretei. La farul din stanga, cercurile trebuie orientate invers, spre dreapta). Repeti aceasta procedura de 4 ori, ca sunt 4 lupe si 4 angel eyes; dupa ce s-au lipit bine-bine (20 minute) legi la fiecare far plusurile si minusurile de la fiecare doua angel eyes; dai o gaura cat sa iasa firele in capacul din spate al farului; dai iar cu heatgunul sa inmoi masticul intarit, si lipesti farurile la loc. Te sfatuiesc sa le presezi puternic, sa se etanseze frumos, ca daca nu ai facut-o, o sa iti bata dupa aia umina prost ca draq, plus ca ai sanse mari sa iti intre apa; Buuuuuuuuuuun; pui botul motorului la loc, cu toata distractia aferenta; cand ai terminat si ai strans tot, mai putin panierele alea laterale, sectionezi plusul de la luminile de pozitie; legi plusurile de la pozitie de plusurile de la angel eyes, si impreuna cu minusurile legate intre ele le treci printr-un switch waterproof, pe care eu unul l-am montat la manerul stang al ghidonului, chiar pe tablita care sustine borcanasul cu lichid de frana; tragi firele frumos legate cu banda izolatoare, te sfatuiesc sa fie neagra, si le legi pe mansonul cu fire electrice care iese din manerul stang al ghidonului; dupa aia faci probe cu ghidonul bracat maxim stanga si dreapta sa vezi ca nu se tensioneaza firele, si mai departe le ascunzi cat mai estetic pe sub conducta de la Ram Air de pe stanga; pui panierele la loc si esti gata Evident, in functie de culoarea aleasa la angel eyes, iti schimbi porcariile de becuri cu halogen stock cu unele pe LED, in ton cu angel eyes. Daca nu stii de unde sa iei, contacteaza-ma; cat despre faza scurta, e simplu, la fel, tai plusul de la amandoua si le treci printr-un alt switch, de preferat sa fie montat pe partea dreapta a ghidonului. Eu inca nu am executat asta, urmeaza cat de curand; Alta chestie, ca sa scapi de jegul de lumina portocalie din bord, poti comanda de pe ebay un kit de leduri SMD speciale care isit schimba culoarea bordului in ce vrei tu; eu mi-am comandat albastra, o sa arate cam ca bordul de Volkswagen, ca si intensitate si nuanta. Ai varianta de mov, alb, verde, rosu, albastru electric. Distractia m-a costa 500 RON, cu tot cu angel eyes si manopera + nervi la greu si cancer afara cat cuprinde; daca vrei numele si numarul de tel al celui care se pricepe, cauta-ma. Any questions? Editat Februarie 24, 2009 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d80 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pai sa o luam pe rand. Dai jos parbrizul; desfaci cele doua paniere de plastic de sub manerele ghidonului, ca sa ai acces la instalatia electrica a farurilor si la alte alea; desfaci botul din suruburile care il leaga de carenele laterale; scoti surubul plus cele doua clipsuri de plastic de sub bot, ca sa scoti placa aia de plastic de deasupra aripii fatza; demontezi oglinzile complet; oarecum pe langa bord ai cate un surub pe fiecare parte infiorator de greu de scos si mai groaznic de pus la loc, iti trebuie o tubulara cu cricket, dar scurte; acestea fiind executate, tragi frumos masca fatza a motoretei; scoti becurile cu socluri cu tot in faruri. Farurile sunt 2 grupuri independente, fiecare bucata are o pozitie, o lunga si o scurta. Odata cu ele in mana fiind, te apuci si dai cu heatgun-ul pe imbinarea dintre cele doua capace ale farului si pe masura ce se topeste masticul, bagi niste pene in deschizaturile astfel create, sa eviti sa se intareasca la loc. Dupa ce dai o tura pe toata circumferinta corpului farului, dezghioci farul; iei angel eye-ul si il pui cat mai exact pe conturul de metal al lupei, pe care l-ai uns in prealabil cu poxipol transparent; orientarea bucatii lipsa din angel eye (acolo unde sunt ledurile infipte in cercul de plastic trebuie sa fie la 45 de grade fata de verticala, spre interiorul farului. Cum ar veni, daca te uiti la farul din dreapta, locul in care firele ies din angel eye trebuie sa fie la 45 de grade spre stanga, spre centrul imaginar al botului motoretei. La farul din stanga, cercurile trebuie orientate invers, spre dreapta). Repeti aceasta procedura de 4 ori, ca sunt 4 lupe si 4 angel eyes; dupa ce s-au lipit bine-bine (20 minute) legi la fiecare far plusurile si minusurile de la fiecare doua angel eyes; dai o gaura cat sa iasa firele in capacul din spate al farului; dai iar cu heatgunul sa inmoi masticul intarit, si lipesti farurile la loc. Te sfatuiesc sa le presezi puternic, sa se etanseze frumos, ca daca nu ai facut-o, o sa iti bata dupa aia umina prost ca draq, plus ca ai sanse mari sa iti intre apa; Buuuuuuuuuuun; pui botul motorului la loc, cu toata distractia aferenta; cand ai terminat si ai strans tot, mai putin panierele alea laterale, sectionezi plusul de la luminile de pozitie; legi plusurile de la pozitie de plusurile de la angel eyes, si impreuna cu minusurile legate intre ele le treci printr-un switch waterproof, pe care eu unul l-am montat la manerul stang al ghidonului, chiar pe tablita care sustine borcanasul cu lichid de frana; tragi firele frumos legate cu banda izolatoare, te sfatuiesc sa fie neagra, si le legi pe mansonul cu fire electrice care iese din manerul stang al ghidonului; dupa aia faci probe cu ghidonul bracat maxim stanga si dreapta sa vezi ca nu se tensioneaza firele, si mai departe le ascunzi cat mai estetic pe sub conducta de la Ram Air de pe stanga; pui panierele la loc si esti gata Evident, in functie de culoarea aleasa la angel eyes, iti schimbi porcariile de becuri cu halogen stock cu unele pe LED, in ton cu angel eyes. Daca nu stii de unde sa iei, contacteaza-ma; cat despre faza scurta, e simplu, la fel, tai plusul de la amandoua si le treci printr-un alt switch, de preferat sa fie montat pe partea dreapta a ghidonului. Eu inca nu am executat asta, urmeaza cat de curand; Alta chestie, ca sa scapi de jegul de lumina portocalie din bord, poti comanda de pe ebay un kit de leduri SMD speciale care isit schimba culoarea bordului in ce vrei tu; eu mi-am comandat albastra, o sa arate cam ca bordul de Volkswagen, ca si intensitate si nuanta. Ai varianta de mov, alb, verde, rosu, albastru electric. Distractia m-a costa 500 RON, cu tot cu angel eyes si manopera + nervi la greu si cancer afara cat cuprinde; daca vrei numele si numarul de tel al celui care se pricepe, cauta-ma. Any questions? iti raman dator cu o cinste e putin de munca dar merita.nu costa prea mult toata treaba mai ales ca iti da un look mai deosebit la motocicleta.eu acum o am la un prieten pt ca vreau sa o"pictez".am gasit ceva modele frumoase pe net.oricum iti multumesc inca odata pt ca ai avut rabdare sa-mi explici cam cum se monteaza.cam pe luna viitoare termina motocicleta si dupa vreau sa-mi montez si eu.mersi inca odata bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 pai cand te hotarasti sa faci lukrarea, ne vedem si te pun in legatura cu baietii cu pricina. Baga si tu acilea niste poze despre aerografia la care te gandesti, ca sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.