mafte Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Odata cu terminarea sezonului au aparut si cateva probleme la motoreta mea : Husqvarna sm125 s, 2t . Am avut probleme la racire , mai exact termostatul a fost macinat de amestecul antigel-apa neschimbat probabil de mult timp . Alta problema majora pe care o am este o bataie la motor , care din cate am inteles este frecventa la genul asta de motoreta . De asemenea o sa schimb urmatoarele : -biela , rulmentii de la biela , -piston , bolt , segmenti -termostat -cablu km -probabil baterie , cateva becuri de pe bord pe care nu mi le lumineaza In scurt timp o sa ma apuc de treaba ,asa ca astept sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) Odata cu terminarea sezonului au aparut si cateva probleme la motoreta mea : Husqvarna sm125 s, 2t . Am avut probleme la racire , mai exact termostatul a fost macinat de amestecul antigel-apa neschimbat probabil de mult timp . Alta problema majora pe care o am este o bataie la motor , care din cate am inteles este frecventa la genul asta de motoreta . De asemenea o sa schimb urmatoarele : -biela , rulmentii de la biela , -piston , bolt , segmenti -termostat -cablu km -probabil baterie , cateva becuri de pe bord pe care nu mi le lumineaza In scurt timp o sa ma apuc de treaba ,asa ca astept sfaturi . daca segmentii, pistonul si camasa nu au uzura sau joc, eu iti recomand sa le lasi asa! odata ce te-ai "bagat" in motor(piston , segmenti etc) o sa ai numai probleme cu el ( piesele pe care le pui, sunt MULT mai proaste decat cele din FABRICA , chiar daca le iei de la reprezenanta! spun asta pentru ca am patit-o eu! ala e motor de turatie (2t). am patit asta de mai multe ori..si eu stiu sa fac rodajul foarte bine (trebuie sa stii sa simti motorul). sau, daca tu chiar vrei sa schimbi pistonul si segmentii, obligat trebuie sa schimbi si camasa! asa o sa te tina mai mult bafta! Editat Noiembrie 11, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Am cumparat piston wiseco , care din cate am citit pe net sunt foarte bune . Cel mai probabil sa sa schimb si camasa cilindrului. --- Mesaj completat în 15 Nov 2007 18:15 -------------pai nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 22, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2007 alo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 daca segmentii, pistonul si camasa nu au uzura sau joc, eu iti recomand sa le lasi asa! odata ce te-ai "bagat" in motor(piston , segmenti etc) o sa ai numai probleme cu el ( piesele pe care le pui, sunt MULT mai proaste decat cele din FABRICA , chiar daca le iei de la reprezenanta! spun asta pentru ca am patit-o eu! ala e motor de turatie (2t). am patit asta de mai multe ori..si eu stiu sa fac rodajul foarte bine (trebuie sa stii sa simti motorul). sau, daca tu chiar vrei sa schimbi pistonul si segmentii, obligat trebuie sa schimbi si camasa! asa o sa te tina mai mult bafta! Sa stii ca la firmele serioase piesele care le cumperi au acceiasi calitate ca alea din fabrica. Nu e obligat sa schimbe si camasa daca nu are uzura . PS : nu e primul tau post aiurea la rubrica service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neamtu Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) daca tu chiar vrei sa schimbi pistonul si segmentii, obligat trebuie sa schimbi si camasa! asa o sa te tina mai mult OBLIGAT sa schimbe camasa??? Numai daca e zgiriata sau conicizata o duce la alezat+honuit(cu tot cu cilindru bineinteles) si trece la piston+segmenti pe cota de reparatie. Io cred ca daca schimba motorul cu totu' o sa il tina si mai mult P.S. Nu am avut motor in 2T, dar am inteles de la un strungar ca a manufacturat camasi pt 2T, asa ca alezarea nu ar fi o problema, din cauza ferestrelor. Editat Noiembrie 24, 2007 de Neamtu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 Am o intrebare : Consideram ca eu am cilindru de alezaj 54mm , iar pistonul are 53.94 ( standard ) ,deci spatiul optim este 6 sutimi . in cazul in care eu mai iau o sutime din cilindru , as avea alezaj 54.01 . Care ar fi problemele daca as folosi tot un piston de 53.94 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neamtu Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) Am o intrebare : Consideram ca eu am cilindru de alezaj 54mm , iar pistonul are 53.94 ( standard ) ,deci spatiul optim este 6 sutimi . in cazul in care eu mai iau o sutime din cilindru , as avea alezaj 54.01 . Care ar fi problemele daca as folosi tot un piston de 53.94 ? 1. Nu mai etanseaza bine, desi asta e un rol secundar al pistonului, etansarea facind-o de fapt segmentii. 2. Ar putea sa joace in cilindru si chiar sa se sparga fusta pistonului. Verificarea 'pe picior' o faci tinind cilindrul vertical, obturind partea inferioara cu podul palmei si introducind pistonul fara segmenti pe deasupra. Daca acesta coboara incet inseamna ca e de bine, daca se duce rapid in jos inseamna ca ori el ori camasa s-au tocit. P.S. Uups, am uitat de ferestre. Scuze. Asta era la 4T. Editat Noiembrie 24, 2007 de Neamtu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Ti-a zis bine @Alex 16 : piesele chiar de origine nu mai sunt de aceeasi calitate ca si cele de fabrica . Fac asta de-ai naibii sa nu mai termini in veci cu reparatiile . Poate de la unele firme mici care vor sa capete renume sa gasesti piese de calitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 E posibil sa se sparga fusta pistonului doar de la o sutime ? 0.01 mm ? sa am probleme asa de mari de la un asa mic spatiu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neamtu Postat Noiembrie 25, 2007 Share Postat Noiembrie 25, 2007 E posibil sa se sparga fusta pistonului doar de la o sutime ? 0.01 mm ? sa am probleme asa de mari de la un asa mic spatiu ? Vad ca nu sare nimeni care se pricepe la 2T, asa ca o sa-mi dau din nou cu parerea. Nu, nu cred ca o sa pateasca nimic. La mine se trece la cota de reparatie la 0.20 (sau 0.25?),asa ca 0.01 nu ar fi o problema. Da' pistonul vechi era terminat, nu se putea sa-i faci doar segmentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Noiembrie 26, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2007 depinde din ce era facuta camasa cilindrului , a mea este din nikasil si cotele sar de la o sutime la alta ...sunt in ceata . Altcineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Decembrie 9, 2007 Autor Share Postat Decembrie 9, 2007 am inceput treaba , m-am oprit putin pentru ca trebuie sa trag volanta . inca n-am rezolvat cilindrul , stiti pe cineva in bucuresti sa lucreze cu nikasil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 ok daca stiti voi mai bine...aveti dreptate! eu am spus astea din propria mea experienta... mi s-a intamplat de mai multe ori. "PS : nu e primul tau post aiurea la rubrica service" cand am postat aiurea la rubrica service?? incep sa ma enervez... va dati mari ca stiti voi tot, dupa ce ca forumul asta s-a cam "stricat". Oricine are un trocarici acolo intra pe forum ca sa faca el posturi multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) ok daca stiti voi mai bine...aveti dreptate! eu am spus astea din propria mea experienta... mi s-a intamplat de mai multe ori. "PS : nu e primul tau post aiurea la rubrica service" cand am postat aiurea la rubrica service?? incep sa ma enervez... va dati mari ca stiti voi tot, dupa ce ca forumul asta s-a cam "stricat". Oricine are un trocarici acolo, intra pe forum ca sa faca ei posturi multe... Editat Decembrie 9, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafte Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 esti offtopic conasule , o sa pun cateva poze in curand cu motoru naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.