judas Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Frumos asta, i-au lasat rezervorul ala de la 150, ii mai dragut ala decat ala de 250, dar parca ii mai scurt... Daca am sansa, la anul o sa-,i cumpar din asta de 500 , ca si asta rosu, da pana atunci, trudim.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 sa vedem unde se vinde asa ceva, vad ca totusi este de prin '52... Din `52, MZ-ul cu motor Rotax? Este probabil de prin `92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Se pare ca de Luni va intra in lucru Domnul Crainic, si-a luat un concediu mai lung. S-a apucat mecanicul tau de lucru? Cand o sa fie gata motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 Maine ii duc Minsk-ul de abia si nu are caldura, asa ca nu stiu cand se apuca de MZ... :bigstar: :bigstar: . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Maine ii duc Minsk-ul de abia si nu are caldura, asa ca nu stiu cand se apuca de MZ... :bigstar: :bigstar: . Oare in vara putem sa ne intalnim pe undeva cu MZ-urile? Ce zici? De exemplu la Suncuius...Crezi ca o gati pana atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 2, 2008 Autor Share Postat Februarie 2, 2008 Sper ca-i gata pana in vara, defapt eu sper sa fie gata in maxim 2 saptamani . Nu prea sunt genul de om care sa iasa in stanga in dreapta, dar de cand am motorul, mi-as dori sa nu ma mai dau jos de pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Sper ca-i gata pana in vara, defapt eu sper sa fie gata in maxim 2 saptamani . Nu prea sunt genul de om care sa iasa in stanga in dreapta, dar de cand am motorul, mi-as dori sa nu ma mai dau jos de pe el... Poze cu iesirea noastra in afara localitati, o tura mai lunga : la forumu de CLUJ , topicul MZ-riders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 11, 2008 Autor Share Postat Februarie 11, 2008 Am inceput azi lucrul la MZ este frig in atelier, inca nu sunt lemne, dar s-a apucat de treaba, problema este alta acuma, anul trecut aveam mai mult decat imi trebuia sa il pot repara, dar acuma nu am bani nici de paine, pe langa asta a trebuit sa mai fac si cumparaturi pentru el. 21Lei pentru 31de suruburi, adica toate cele care prind carterele si capacele pe ele, suruburi cu cap inbus negre(sunt foarte bune, la cele albe se intinde filetul, sau se distruge. Rulmenti: 6304 -1buc -5Lei 6203 -2buc -5Lei 6204 -1buc -6Lei 6302 -1Buc -4,5Lei = 20,5Lei Am montat modulul de viteze azi, dar imi este rusine acuma ca nu am bani, sa duc si eu un suc acolo sau sa mai cumpar ce mai trebuie, poate ar trebui sa-i zic sa mai astepte, dar asta inseamna sa astepte probabil pana luna viitoare pana in 15, si poate nici atunci, daca nu reusesc sa ies din gaura asta in care sunt... AAAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Am inceput azi lucrul la MZ este frig in atelier, inca nu sunt lemne, dar s-a apucat de treaba, problema este alta acuma, anul trecut aveam mai mult decat imi trebuia sa il pot repara, dar acuma nu am bani nici de paine, pe langa asta a trebuit sa mai fac si cumparaturi pentru el. 21Lei pentru 31de suruburi, adica toate cele care prind carterele si capacele pe ele, suruburi cu cap inbus negre(sunt foarte bune, la cele albe se intinde filetul, sau se distruge. Rulmenti: 6304 -1buc -5Lei 6203 -2buc -5Lei 6204 -1buc -6Lei 6302 -1Buc -4,5Lei = 20,5Lei Am montat modulul de viteze azi, dar imi este rusine acuma ca nu am bani, sa duc si eu un suc acolo sau sa mai cumpar ce mai trebuie, poate ar trebui sa-i zic sa mai astepte, dar asta inseamna sa astepte probabil pana luna viitoare pana in 15, si poate nici atunci, daca nu reusesc sa ies din gaura asta in care sunt... AAAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Rabdare si calm.Sigur te va intelege omul, si timp mai ai pana vine caldura, nu trebuie sa le faci toate deodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 De curiozitate: la ETZ se poate umbla la cutia de viteze fara sa crapi motorul in doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 13, 2008 Autor Share Postat Februarie 13, 2008 N-ai cum ,era fain, sa fie un modul, sa-l dai jos sa nu mai trebuiasca prese si centrari de ambelaj. Azi l-am inchis si sa vedeti surpriza se blocheaza ambelajul. Crainic a pus aparatorile alea noi(ce am comandat de la Ocani) la rulmentii mari si au fost mai groase (aici vorbim de micrometri) acuma speram sa-si dea drumul la pornire de la socul termic sa se moaie sa-si faca loc ambelajul. Numai eu puteam fi ghinionist, lui Crainic i-a fost ciuda ca nu le-a masurat, ca a mai patit-o dar a uitat, si-a adus aminte cand a vazut ca s-a blocat... Va urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 ceva foto cu motorul in stadiul in care e acum nu ai?saracul motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 N-ai cum ,era fain, sa fie un modul, sa-l dai jos sa nu mai trebuiasca prese si centrari de ambelaj. Azi l-am inchis si sa vedeti surpriza se blocheaza ambelajul. Crainic a pus aparatorile alea noi(ce am comandat de la Ocani) la rulmentii mari si au fost mai groase (aici vorbim de micrometri) acuma speram sa-si dea drumul la pornire de la socul termic sa se moaie sa-si faca loc ambelajul. Numai eu puteam fi ghinionist, lui Crainic i-a fost ciuda ca nu le-a masurat, ca a mai patit-o dar a uitat, si-a adus aminte cand a vazut ca s-a blocat... Va urma... hai ca il faci tu, macar stii ca ai multe noi in el si o sa mearga ceas......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 ceva foto cu motorul in stadiul in care e acum nu ai?saracul motor.. E vreme faina si e cald..cum stai cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 doua foto cu motorul cand era la mine,in zilele lui bune.. am numai amintiri placute legate de el.. am facut multi km impreuna... --- Mesaj completat în 24 Feb 2008 16:08 ------------- doua foto cu motorul cand era la mine,in zilele lui bune.. am numai amintiri placute legate de el.. am facut multi km impreuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 N-ai cum ,era fain, sa fie un modul, sa-l dai jos sa nu mai trebuiasca prese si centrari de ambelaj. Azi l-am inchis si sa vedeti surpriza se blocheaza ambelajul. Crainic a pus aparatorile alea noi(ce am comandat de la Ocani) la rulmentii mari si au fost mai groase (aici vorbim de micrometri) acuma speram sa-si dea drumul la pornire de la socul termic sa se moaie sa-si faca loc ambelajul. Numai eu puteam fi ghinionist, lui Crainic i-a fost ciuda ca nu le-a masurat, ca a mai patit-o dar a uitat, si-a adus aminte cand a vazut ca s-a blocat... Va urma... Nasol daca se blocheaza ambelajul..posibil sa fie descentrat..nu inteleg de ce ar fi devina aparatorii de rulmenti, fiindca nu prea are cum sa frece ambielajul de aceste aparatori...numai daca gaura pe aparatori este mai mica.. ce legatura are totul cu grosimea aparatorilor?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Sper sa nu se supere kiusro ca am postat pe topicul lui Pana la urma tot de reparat e vorba. Am desfacut si eu motorul meu pentru ca avea probleme cu debreierea si cel mai grav era ca nu mai intra in viteze. Mergea doar viteza 1 si peste punctul mort nu mai trecea cu nici un chip. Am desfacut totul si am constatat ca unui pinion i s-a rupt un dinte si acel dinte cazuse si incurca miscarea selectorului de la picior. Problema e ca nu stiu ce tip de pinion sa cer la magazin (Ocanyi) ....Am pus 2 poze,poate cineva dintre voi stie. Pinionul rupt are 24 dinti (incluzandu-l aici si pe cel rupt ) . Sageata din poza indica spre pinionul problema. Cred ca se poate disitnge unde este dintele lipsa...... Ar fi ideal daca cineva ar avea si o schita cu montarea pieselor in cutie. ......Pana la urma le dibuiesc,dar mai repede as termina cu schita in fata.........(piesa numerotata pe desen si denumirea trecuta la legenda) ......am vazut schite de felul asta pt Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 ...aiaiaiiii Maestre! Intai Voshoh cu j' de mii de probleme , acum ETZ! 1) dintii nu se rup de la sine! Acolo s-a inamplat ceva angrenare simultana a doua viteze ceea ce este foarte grav , iar schimbarea pinionului nu va rezolva problema..Trebuie stabilita cu mare atentie cauza!!Este din furci deformate , uzuri , alte dezastre... 2) pare a fi ceva baladoare de pe arborele primar, nu stiu daca vei gasi noua, eventual tot arborele echipat.. Pentru al resuscita este nevoie de o persoana coerenta si care intradevar stie ce si cum in legatura cu cutiile de viteze ... Ce s-ar putea intampla? O cuplare a doua viteze simultan cand esti intr-a 4-a cu 80/h...o dunga pe asfalt de 50 de metri , si restul ti-l poti imagina singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 ...aiaiaiiii Maestre! Intai Voshoh cu j' de mii de probleme , acum ETZ! 1) dintii nu se rup de la sine! Acolo s-a inamplat ceva angrenare simultana a doua viteze ceea ce este foarte grav , iar schimbarea pinionului nu va rezolva problema..Trebuie stabilita cu mare atentie cauza!!Este din furci deformate , uzuri , alte dezastre... 2) pare a fi ceva baladoare de pe arborele primar, nu stiu daca vei gasi noua, eventual tot arborele echipat.. Pentru al resuscita este nevoie de o persoana coerenta si care intradevar stie ce si cum in legatura cu cutiile de viteze ... Ce s-ar putea intampla? O cuplare a doua viteze simultan cand esti intr-a 4-a cu 80/h...o dunga pe asfalt de 50 de metri , si restul ti-l poti imagina singur Eu lucrez cu un tigan care mi-a fost recomandat ca mare depanator. El o tine pe a lui : ca ES-urile sunt mult mai bune decat al meu. De ce ? Pentru ca ETZ nu a mai desfacut niciodata, dar le potriveste ...........Poate ca trebuie sa imi iau fiarele de la el ca sa nu mai apara inca un anunt cu disparuti pe care oricum ceilalti ii uita in 2-3 zile...... Probabil ii zice cumva pinionului........In rest, am sa montez totul atent si am sa incerc incet sa vad cum lucreaza vitezele......Totusi, am inima impacata ca restul in motor e ceas : rulmenti buni,ambielaj brici,ambreiaj brici........ --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 12:17 -------------M-ar interesa o schema de genul acesta pentru motorul de MZ: /index.php?...t&id=291420 --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 13:51 -------------cam asa ceva --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 14:50 -------------Am gasit raspunsul in alt topic cel cu iubitorii de MZ-uri. E vorba de pinionul pt viteza a 3-a. Acum am alta nelamurire: Eu de la inceput aveam probleme cand debreiam.Cand trageam maneta de ambreiaj,motorul se oprea. Cand plecam de pe loc mergea 3-4 metri greu,apoi zvacnea si isi dadea drumul. Cand am desfacut capacul din stanga, am constatat ca rulmentul de presiune (cred ca asa ii spune) era terminat (bilele stateau toate jos una langa alta,iar deasupra lor statea colivia rupta). Originalul de pe motor arata ca un rulment normal si era pus unde am hasurat eu in poza. Tiganul cu care lucrez mi-a zis ca ala nu era original si mi-a dat un rulment de la MZ ES ,care seamana cu cel de bicicleta (poza) .....Am vazut pe net, ca la ETZ-uri rulmentul de pe ambreiaj nu e ca cel de ES. Nici nu stiu daca sa il las pe cel de ES.Adevarul e ca debreia bine cu cel de ES,dar in acelasi timp ma gandesc ca nu au schimbat inginerii degeaba tipul de rulment......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 Of doamne augustine, cum dreq sa ma supar, fi serios, ce naiba s-a intamplat.... imi pare rau dar ma bucur ca ti-ai luat inima in dinti sa-l desfaci, si ai gasit problema... nu-l mai tine la tiganul ala sa ti le potriveasca, ca ai sa ajungi mai rau ca mine, cu ce a desfacut motorul in doua? ai fost langa el cand l-a desfacut, ala trebe cu presa desfacut... ma interesex si eu de pinionul ala, mai raspunde si tu la telefoane --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 17:21 -------------Al meu este inca la mecanic, putea sa fie gata acum 3 saptamani... eu lucrez in doua locuri acuma, si nu prea am mai avut timp de forum mai mult decat atat nu inteleg d c nu mai primesc instiintari despre post-uri pe mail... ca nu m-am dezabonat. poze: asa, dupa cum ziceam putea fi gata de 3 saptamani, dar am ajuns sa punem cilindrul si nu a vrut sa intre, ne-am chinuit trei oameni acolo, sa-l tinem sa-l pozitionam, trece de primul segment, si nu intra al doi-lea si ne tot chinuim, la un momentdat se enerveaza Dl. Crainic si ne zice sa luam mana ca el il baga singur ca doar nu are nevoie de ajutor, si ca spectator observ ca segmentul 1 nu trecea de buza din cilindru , mda, pai cum dreq sa intre daca eu am piston de 69,96 si ei imi trimit cu el segmenti de 74,96, sau cat naiba era... pai cand a vazut mecanicul am putut observa peri albi crescand.... si eu am fost nervos, asta este am lasat treaba. Bun pe scurt acuma, am facut de doua ori comanda pentru segmentii aia nenorociti si imi trimite acelasi lucru, innebunesc. asa ca acuma asa este motorul cum se vede in poze, am multe noi in el, si schimbate, pana si volanta aia, de sub ambreiaj este schiombata ca a fost ciobita si se bloca la o tura, pinioanele de sub ambreiaj au fost mancate pentru ca nu a fost bagata o saiba acolo... volanta aia pe langa ca era ciobita mai a fost si strunjita a proasta, pentru ca strunjirea aia nu avea nici un rost... am mai cerut si shiber de 251 imi trimite de 250 si imi zice la tel ca a crezut ca merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 13, 2008 Autor Share Postat Aprilie 13, 2008 In sfarsit, este aproape gata, am sa pun si poze... Merge impecabil, mi-a fost mai greu sa ma obisnuiesc cu plecarile grele de pe loc, ca-i nin rodaj, dar am facut cativa zeci de kilometri si si-a mai dat drumu' merge, impecabil am mai zis-o dar sunt foarte fericit ca ma plimb cu el, mai a ramas o problema acuma, tot schimb bujia, le cam arde, sau nush ce se intampla, dar se albeste scanteia si devine slaba, am scos din circuit aprinderea electronica si sper sa fie aceea cauza, oricum am simtit ca nu se mai incalzeste bobina, fara aprinderea aia... Cu carburatorul inca o mai trag, ca a distrus cineva surubul de la aer si ma chinui acuma cu el, pana reusesc sa-l reglez... Daca ma puteti ajuta cu informatii despre problema bujiei... multumesc. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Ma bucur ca ai facut motorul.......Ti-a luat destul de mult timp,dar e un lucru bine facut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 15, 2008 Autor Share Postat Aprilie 15, 2008 este, si merge struna, mai am cu el de tras din cauza carburatorului, dar sper ca maine rezolv problema... Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 este, si merge struna, mai am cu el de tras din cauza carburatorului, dar sper ca maine rezolv problema... Sanatate! La drum cu el ! Bafta! Dupa atata munca cu el, e timpul sa-si faca datoria...Eu personal n-as baga mana in foc asa repede la faptil ca aprinderea electronica iti arde bujia..., da poate ma bag intr-un domeniu, la care am putine cunostinte.Rezolvi tu si problema asta daca ai ajuns deja la faza asta cu MZ-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 adevarul este ca de cand am dat jos aprinderea aia, nu se mai incalzeste bobina de inductie, decat asa, sesizabil dar nu sa arda, si nici cu buijiile nu am avut problema, acuma nush ce a patit incarcarea, sigur s-a ars ca nu se mai aprinde becul pe bord, am sa pun din aceea de dacia... totusi nu stiu cum sa calculez consumul, am bagat 14L benzol si am mers exact 200Km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.